• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    MOD toevoeging
    Let op:
    - Dit topic is bedoeld voor enkel en alleen one-liners. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 16:59 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 sep 2013 - 16:56 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Vandaag pas om 2 uur beginnen met werken ^^ Maar morgen om half 8 beginnen.. niet eerlijk.


    -

    Neee, waar is mijn GM? D:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Lang geleden had ik een story, die amper 10 abonnees kreeg. Later komt iemand aan met hetzelfde idee en krijgt er 20+. My life's unfair.


    Some people are art and do art at the same time

    Zoveel te doen, zo weinig zin


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nog 4 uur. Ik haat webdesign.

    I feel so ill and tired


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Zo, ik heb alles opgeschreven wat ik vind, voel en denk. Nu hopen dat het helpt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb niet gekozen voor die vakken, ik ga het niet maken. Klaar.

    Had ik gewoon moeten zeggen dat ik liever niet wil dat die anderen meegaan omdat ik graag eens een keer met haar wou afspreken en niet met hun
    Als zij iets met hun afspreekt vraagt ze mij nooit mee
    Maar als wij iets gaan doen samen vraagt ze hun wel mee


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Allunga schreef:
    Had ik gewoon moeten zeggen dat ik liever niet wil dat die anderen meegaan omdat ik graag eens een keer met haar wou afspreken en niet met hun
    Als zij iets met hun afspreekt vraagt ze mij nooit mee
    Maar als wij iets gaan doen samen vraagt ze hun wel mee

    Hè verdorie, heb eens wat pit! Zeg gewoon wat je vindt tegen de mensen zelf, in plaats van hier zo te klagen. Sorry als het hard klinkt, maar zo heb ik het ook op de harde manier moeten leren. .


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Beter zit hij niet in dezelfde keuzemodule als ik. o.o Fuck, dan sterf ik terplekke van schaamte.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik wil beltegoed voor nieuwe credits en mijn GM :'c


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Vroege Smashing Pumpkins. Late Radiohead. Midde Pearl Jam.

    Perfection.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 14:56 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Haleluja, ik snap het! Ode aan die awesome wiskundeleraar!


    Stenenlikker