• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    MOD toevoeging
    Let op:
    - Dit topic is bedoeld voor enkel en alleen one-liners. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 16:59 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 sep 2013 - 16:56 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik kijk nu al op tegen de taalreis, echt hopen dat mijn ouders kunnen regelen dat ik niet meehoef
    maar ik vind het zo jammer, want ik houd van het buiteland en de monumenten bezoeken enzo
    Alleen heb ik geen vrienden en wordt ik ook weer gepest en dat verpest het gewoon zo voor mij
    Ze hebben toen de Stonehenge ervaring voor mij echt zwaar verpest , ik was echt zo boos
    En in Vichy was het precies hetzelfde, alle culturele dingen die ik leuk vind vind de rest stom en dan verpesten ze het voor mij


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Aaahhh ben je boos?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik heb geen zin meer...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I won't listen anyway.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    And I would giiiiiiive the world 2 you (H)
    I love that song <3


    -

    Wees niet zo'n stronteigenwijze puber, Myke, je hebt jezelf er alleen maar mee.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik zit nu te blozen (bloos)


    -

    Ik moet echt gaan slapen, zo doods morgen.

    Allunga schreef:
    Ik kijk nu al op tegen de taalreis, echt hopen dat mijn ouders kunnen regelen dat ik niet meehoef
    maar ik vind het zo jammer, want ik houd van het buiteland en de monumenten bezoeken enzo
    Alleen heb ik geen vrienden en wordt ik ook weer gepest en dat verpest het gewoon zo voor mij
    Ze hebben toen de Stonehenge ervaring voor mij echt zwaar verpest , ik was echt zo boos
    En in Vichy was het precies hetzelfde, alle culturele dingen die ik leuk vind vind de rest stom en dan verpesten ze het voor mij

    Ik zou zeggen: mijn PB-inbox staat open, al betwijfel ik of je dat echt wilt doen.

    Ik háát school, echt waar. Ik krijg er allergische reacties van. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Neeheeee, ik wil dit niet horen!
    Echt geweldig als de kamer van je ouders naast die van jou is en je huis vrij gehorig is -_-


    Stenenlikker

    Wat ik vandaag moest doen:
    NLT maken
    Aardrijkskunde maken
    Nederlands opdracht maken
    Natuurkunde leren
    Hoofdstuk schrijven
    YA sollicitatie maken en opsturen
    Opruimen
    Nagels lakken

    Wat ik gedaan heb vandaag:
    NLT bekeken, besloten dat ik er geen ene hol van snap
    Geslapen
    Gelezen
    Geslapen

    Ik ben echt slecht bezig, gelukkig morgen vrij


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Delone schreef:
    Neeheeee, ik wil dit niet horen!
    Echt geweldig als de kamer van je ouders naast die van jou is en je huis vrij gehorig is -_-

    Bedoel je wat ik denk dat je bedoelt? o_O Poor you...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Meh, de koekjes zijn op :c


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Chocolata schreef:
    (...)
    Bedoel je wat ik denk dat je bedoelt? o_O Poor you...


    Ja.......


    Stenenlikker

    Drogon schreef:
    Meh, de koekjes zijn op :c

    Dit wordt straf. Nooit meer koekjes voor jou.


    "I shut my eyes in order to see.'