• hoi,
    1D gaat in 2014 de wereld rond met een stadium tour. nu komen ze hoogst waarschijnlijk naar Nederland, maar ik heb al kaartjes voor in de UK..
    wie gaat er nog meer naar WWA in de UK?:)

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 19:28 ]


    "Love Lives Forever"

    Rinkee schreef:
    25 november staat op itunes..


    Jeej ! (:

    Nee, ik ga niet naar de UK , maar hopelijk wel naar Nederlands concert ! (:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Ik mocht naar de UK gaan, alleen je kon kaartjes alleen met credit card kopen en die heb ik niet D:
    Als ze naar Nederland komen ga ik sowieso en misschien nog België/Duitsland als ik het kan betalen.

    Okay jammer :(


    "Love Lives Forever"

    Nee, helaas niet. Het lijkt mij wel enorm gaaf. Vooral omdat ik nog nooit in de UK ben geweest en dat dan in combinatie met een optreden van mijn favoriete band.

    Laat je dan wel even weten hoe het was als je bent geweest?


    Physics is awesome

    Ik ga als ze naar Nederland komen. Alleen moet ik dan nu wel kaartjes hebben. Vorige keer had ik geen kaartjes :'(


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ariena schreef:
    Ik ga als ze naar Nederland komen. Alleen moet ik dan nu wel kaartjes hebben. Vorige keer had ik geen kaartjes :'(


    :)

    Wow, nee, ik ga niet naar de UK. Ik zou het heel graag willen. Gewoon, omdat het me geweldig lijkt om daar te zijn EN het concert mee te maken. Voor mij is de TMHT helaas niet doorgegaan, terwijl dat wel de bedoeling was. Als ze naar Nederland of België of misschien zelfs als ze naar Duitsland komen, dan zal ik ZEKER weer proberen kaarten te krijgen. :D Nu is het nog maar even afwachten of ze ook echt gaan komen (: Kan niet wachten tot het nieuwe album! :D

    Heeeeeel veeeel plezier!!


    Hamartia

    Ariena schreef:
    Ik ga als ze naar Nederland komen. Alleen moet ik dan nu wel kaartjes hebben. Vorige keer had ik geen kaartjes :'(


    Hamartia

    Het lijkt me echt heel gaaf om naar die in de UK te gaan, maar dat is me toch net iets te ver weg voor een concert. En ik denk ook niet dat m'n ouders daar blij mee zouden zijn :'D. Maar als ze naar Nederland komen ga ik zeker! Als ik kaartjes kan krijgen dan.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 19:42 ]


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    -

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 19:42 ]


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ariena schreef:
    Ik ga als ze naar Nederland komen. Alleen moet ik dan nu wel kaartjes hebben. Vorige keer had ik geen kaartjes :'(


    Ik twijfel, ik heb vorige keer op het nieuws gezien hoe sommige meiden reageerden. Ik snap het wel maar om constant geschreeuw te horen vind ik niet zo fijn.


    Physics is awesome

    -

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 13:22 ]


    "Love Lives Forever"

    Blutbad schreef:
    (...)

    Ik twijfel, ik heb vorige keer op het nieuws gezien hoe sommige meiden reageerden. Ik snap het wel maar om constant geschreeuw te horen vind ik niet zo fijn.

    Zul je altijd hebben,is niet alleen bij 1D zo:Y)


    "Love Lives Forever"

    Precies hetzelfde zoals met de 'This is us' tour. De cd was nog niet eens uit en je kon al kaarten voor in de London O2 kopen. Had 't overigens wel gedaan toen, maar ik vond de cd tegenvallen.
    Persoonlijk - ben uiteindelijk ook in NL geweest, vond ik het in de UK veeeeeel leuker. Gewoon omdat je dan niet met al die Nederlanders om je heen zit. Geloof me; die zijn tien keer erger..


    To infinity and beyond •

    This is us tour?
    Tmh bedoel je


    "Love Lives Forever"