• hoi,
    1D gaat in 2014 de wereld rond met een stadium tour. nu komen ze hoogst waarschijnlijk naar Nederland, maar ik heb al kaartjes voor in de UK..
    wie gaat er nog meer naar WWA in de UK?:)

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 19:28 ]


    "Love Lives Forever"

    Weet iemand of het zo is dat er voor de presale een bepaald aantal tickets beschikbaar is? Alle staanplaatsen zijn namelijk al uitverkocht als je nu gaat zoeken, ook de hot tickets daarvoor. En als ik doe best beschikbaar bij zitplaatsen, krijg ik alleen nog maar tweede ring. :S


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ziamcrew schreef:
    Weet iemand of het zo is dat er voor de presale een bepaald aantal tickets beschikbaar is? Alle staanplaatsen zijn namelijk al uitverkocht als je nu gaat zoeken, ook de hot tickets daarvoor. En als ik doe best beschikbaar bij zitplaatsen, krijg ik alleen nog maar tweede ring. :S


    Ticketmaster heeft gezegd dat er zaterdag kaarten voor alle rangen beschikbaar zijn. Dus ik neem aan dat ze bij de presale maar een beperkt aantal kaarten in de verkoop hebben gedaan. Je kan zaterdag dus ook nog gewoon vip staanplekken krijgen.


    No guts no glory.

    Cozart schreef:
    (...)

    Ik wilde ook in vak 119, maar door mijn 'vriendin' kon dat niet. ik heb serieus nu een hekel aan haar. Ik vroeg een week geleden aan haar of ze mee wilde en toen moest ze het nog vragen. Gister avond, toen ik de kaartjes bestelde, appte ze dat ze het nog moest vragen. Ze kon alleen niet naar beneden want haar ouders dachten dat ze al sliep. Drie kwartier later, bleek dat ze niet mocht. Ik had in dus in vak 119 kunnen zitten maar door haar waren ze toen al vol. :/
    Nu zit ik in vak 428 of 429.


    Ohh dat is echt balen! Je had ook kunnen wachten tot zaterdag, dan zijn er weer kaartjes voor alle rangen beschikbaar.


    No guts no glory.

    Morgen kaartjes bestellen. Spannenddddd!


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Storybrooke schreef:
    (...)

    Ohh dat is echt balen! Je had ook kunnen wachten tot zaterdag, dan zijn er weer kaartjes voor alle rangen beschikbaar.


    Ja, maar dan is de kans weer klein of je überhaupt kaarten krijgt, ookal ga ik ik het alsnog proberen.


    Do what people say you can't.

    Er komt 25 juni een tweede concert!!!!


    No guts no glory.

    Storybrooke schreef:
    Er komt 25 juni een tweede concert!!!!

    Waar lees je dat?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    Waar lees je dat?

    Twitter van ticketmaster hij gaat nu in de verkoop! Dus wees snel als je nog niks hebt!


    No guts no glory.

    IEEEEP IK GA NAAR ONE DIRECTION


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Storybrooke schreef:
    (...)
    Twitter van ticketmaster hij gaat nu in de verkoop! Dus wees snel als je nog niks hebt!

    Ja ben alweer bezig! maar hij is nog steeds aan het laden. omg ik word gek!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    Ja ben alweer bezig! maar hij is nog steeds aan het laden. omg ik word gek!

    Succes! Ik duim voor je (:


    No guts no glory.

    Ghehe, op het laatst moment kaarten voor 25 juni :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik heb staanplaatsen voor 25 juni!!! =D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Geen kaarten. D:


    :)

    Gargoyle schreef:
    Geen kaarten. D:


    Ze zijn nog niet uitverkocht je kan gewoon nog krijgen voor 25 juni


    No guts no glory.