• hoi,
    1D gaat in 2014 de wereld rond met een stadium tour. nu komen ze hoogst waarschijnlijk naar Nederland, maar ik heb al kaartjes voor in de UK..
    wie gaat er nog meer naar WWA in de UK?:)

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 19:28 ]


    "Love Lives Forever"

    Ennnn... ik heb kaarten voor Düsseldorf :'D


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Oh. My. God.
    Ik heb zo'n twee uur geleden te horen gekregen dat ik kaarten heb voor One Direction in Amsterdam volgend jaar! Vandaag kon je met een American Express-card al tickets kopen. Mijn ouders hebben er geen en de ouders van degene met wie ik naar het concert ga ook niet, maar blijkbaar kende haar moeder dus iemand die dat wel heeft en die heeft kaarten voor ons geregeld. Zitplaatsen, welk vak heb ik nog niet gehoord, maar my day is made. Vanochtend dacht ik nog: Had ik maar zo'n kaart, en nu heb ik gewoon tickets en ga voor het eerst in mijn leven the boys live zien! (:


    The universal language of art.

    Aftersun schreef:
    Ennnn... ik heb kaarten voor Düsseldorf :'D


    Dan ga ik jou daar zien! Staanplaatsen? :Y)


    We need a bigger boat.

    Royals schreef:
    Oh. My. God.
    Ik heb zo'n twee uur geleden te horen gekregen dat ik kaarten heb voor One Direction in Amsterdam volgend jaar! Vandaag kon je met een American Express-card al tickets kopen. Mijn ouders hebben er geen en de ouders van degene met wie ik naar het concert ga ook niet, maar blijkbaar kende haar moeder dus iemand die dat wel heeft en die heeft kaarten voor ons geregeld. Zitplaatsen, welk vak heb ik nog niet gehoord, maar my day is made. Vanochtend dacht ik nog: Had ik maar zo'n kaart, en nu heb ik gewoon tickets en ga voor het eerst in mijn leven the boys live zien! (:


    Dat is echt leuk voor je! Ik ben ook zo goed als zeker dat ik kaarten heb/krijg en dat het zitplaatsen zijn.


    Physics is awesome

    Ik zou supergraag naar het concert gaan in Nederland, maar ik weet niet zo snel een directioner die met me mee kan / wil :')
    En de prijs moet niet te hoog zijn. D:

    (En waar bestellen jullie die kaarten bij de voorverkoop etc allemaal?? :$)


    :)

    Gargoyle schreef:
    Ik zou supergraag naar het concert gaan in Nederland, maar ik weet niet zo snel een directioner die met me mee kan / wil :')
    En de prijs moet niet te hoog zijn. D:

    (En waar bestellen jullie die kaarten bij de voorverkoop etc allemaal?? :$)


    Bij livenation ga ik ze bestellen, op zaterdag dus. Ik wil wel met je gaan maar ligt er wel aan waar je woont. Ik woon zelf in Amsterdam dus voor mij is het echt makkelijk om er te komen.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    (...)

    Bij livenation ga ik ze bestellen, op zaterdag dus. Ik wil wel met je gaan maar ligt er wel aan waar je woont. Ik woon zelf in Amsterdam dus voor mij is het echt makkelijk om er te komen.

    Dat is aardig van je (:
    Ik zal eerst wel nog even in de buurt kijken, of aan vrienden van school vragen, ookal zijn ze niet echte directioners of ze met me meewillen. Ze vinden het vast wel leuk.


    :)

    Gargoyle schreef:
    (...)
    Dat is aardig van je (:
    Ik zal eerst wel nog even in de buurt kijken, of aan vrienden van school vragen, ookal zijn ze niet echte directioners of ze met me meewillen. Ze vinden het vast wel leuk.


    Ik heb namelijk hetzelfde probleem. Sommige mensen die ik ken vinden dan wel een paar nummers leuk maar ja, dan heb ik zoiets van dan kan misschien iemand die fan is misschien niet naar het concert kunnen.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    (...)

    Ik heb namelijk hetzelfde probleem. Sommige mensen die ik ken vinden dan wel een paar nummers leuk maar ja, dan heb ik zoiets van dan kan misschien iemand die fan is misschien niet naar het concert kunnen.

    Ik vind het inderdaad ook fijner om met een echte fan te gaan, maar als ik met vriendinnen ben is het ook wel weer goed. Punt is dat ze het geld er waarschijnlijk niet voor over hebben.


    :)

    Gisteravond is het mij nog gelukt op vip zitplaatsen te krijgen! Ik ben zooo blij! Het liefste wilde ik staanplaatsen, maar ik durfde niet te wachten tot zaterdag en het risico lopen dat ik geen kaarten kon krijgen. Nog meer mensen die vip zitplaatsen hebben en toevallig ook in vak 119 zitten? (:


    No guts no glory.

    Storybrooke schreef:
    Gisteravond is het mij nog gelukt op vip zitplaatsen te krijgen! Ik ben zooo blij! Het liefste wilde ik staanplaatsen, maar ik durfde niet te wachten tot zaterdag en het risico lopen dat ik geen kaarten kon krijgen. Nog meer mensen die vip zitplaatsen hebben en toevallig ook in vak 119 zitten? (:


    Ik wilde ook in vak 119, maar door mijn 'vriendin' kon dat niet. ik heb serieus nu een hekel aan haar. Ik vroeg een week geleden aan haar of ze mee wilde en toen moest ze het nog vragen. Gister avond, toen ik de kaartjes bestelde, appte ze dat ze het nog moest vragen. Ze kon alleen niet naar beneden want haar ouders dachten dat ze al sliep. Drie kwartier later, bleek dat ze niet mocht. Ik had in dus in vak 119 kunnen zitten maar door haar waren ze toen al vol. :/
    Nu zit ik in vak 428 of 429.


    Do what people say you can't.

    Scavo schreef:
    (...)

    Dan ga ik jou daar zien! Staanplaatsen? :Y)

    Nee, ik ga in blok 39 zitten (:


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Er is niemand die met me meewilt, ;'c

    Mijn broer heeft vandaag mijn neef gebeld omdat die voor sony werkt en veel dingen doet voor One direction. Maar het was te laat om alvast kaartjes te kunnen krijgen, want die moet hij 2 weken van tevoren reserveren. ;'c

    ik voel me echt heel hopeloos nu.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 22:20 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik ga er met twee vriendinnen er naar toe.
    Alleen zaterdag nog kaartjes kopen.


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Krijg je te horen dat je vrienden al kaarten hebben gekocht of gekregen en jezelf vrolijk mag wachten tot Zaterdag.
    Dat betekent hoogstwaarschijnlijk ook dat we weer terug bij af zijn met de vraag wie ik nu moet gaan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer