• Het tweede topic alweer! Het is ook tijd voor de speech van het schoolhoofd, en dan het feestmaal. @Dooddoenervo, aan jou de taak om de namen van de eerstejaars op te lezen voor de sorteerhoed :Y) Ga je gang.



    Het is 21 jaar later nadat Harry Potter Voldermort heeft verslagen. Iedereen leeft weer vredig. Zo krijgen Harry en Ginny drie kinderen, Albus, James en Lily. Deze gaan ook naar Hogwarts, samen met hun 9 neefjes en nichtjes. Het jaar lijkt rustig te verlopen, toch heeft iedereen zijn eigen problemen. Albus baalt er nog steeds ontzettend van dat hij in Zwadderich zit en dat hij maar niet beter word met zwerkbal.
    Er ontstaan liefdes, vriendschappen en vijanden. En natuurlijk is er weer een zwerkbalcompititie!

    Ik had een jaar geleden ook zo'n RPG, die helaas al vrij snel dood ging. Dus ik besloot om hem te vernieuwen.

    Rollen:

    Eerste jaar
    Hugo Wemel // -
    Lily Potter // Fortunatis
    Alexander Olgar Trädgårdsmästare // xBoselfje
    Cato Summerfield // Squirrelpaw
    -


    Tweede jaar
    Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Fred Wemel // Wunjo
    Alys Joëlle Iftan // Levicorpus12
    Quinten Stan Accupacco // Levicorpus12
    -


    Derde jaar
    Albus Potter // Wunjo
    Roos Wemel // xBoselfje
    Scorpius Malfidus // -
    Milan Robbert Wood // Porseleintje
    Maerwynn Sarah Dacre // BarnOwl
    -


    Vierde jaar
    James Potter // JamesPotter
    Roxanne Wemel // Wunjo
    Mason Joe Stafler // Wunjo
    Eloise Clarette Dubois // Rider
    Emma Anna Wood // Porseleintje


    Vijfde jaar
    Louis Wemel // -
    Molly Wemel // -
    Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Owl Margen // DePoepertjes
    Jared Colin Rhine // Lugano
    Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness


    Zesde jaar
    Domenique Wemel // DreamEater
    Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Drew Jay Quinn // Faisean
    Dawnelle Jay Quinn // Faisean
    Sadara Severus Sneep // Pwettyness


    Zevende jaar
    Victoire Wemel // Inside
    Teddy Lupos // Aurae
    Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss
    Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss

    Nieuwe rollen mogen altijd! Vul dit even in en je krijgt van ons een samenvatting.


    Klassenoudste:
    Griffoendor
    Jongen:
    Meisje:

    Ravenklauw
    Jongen:
    Meisje: Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness

    Zwadderich
    Jongen: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Meisje:

    Huffelpuf
    Jongen: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Meisje: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss


    Kleuren:
    Rood = Griffoendor
    Groen = Zwadderich
    Blauw = Ravenklauw
    Roze = Huffelpuf (omdat je geel niet zo goed kan zien.)


    Zelfbedachte personages mogen ook!

    Sorry dat de leeftijden in verhouding soms niet kloppen, maar zo zit iedereen te gelijk op Hogwarts

    Leraren
    Schoolhoofd: Embrico Portomeulis Stafler // Wunjo
    Toverdranken: Monarde Silliva Masquere // Pwettyness Afdelingshoofd Griffoendor
    Bezweringen: Arissa Howard // BarnOwl Afdelingshoofd Ravenklauw
    Gedaanteverwisseling: Gereserveerd // Ideas
    Verzorging van fabeldieren:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de toverkunst: Cuthbert Kist // -
    Kruidenkunde: Marcel Lubbermans // -
    Leer der oude runen:
    Verweer tegen de zwarte kunsten // -
    Voorspellend rekenen:
    Waarzeggerij:
    Congiërge: Aris Plaetbek // xBoselfje
    Ziekenzaal: James Mikealson // Benzema


    Zwerkbalteams:
    Griffoendor
    Aanvoerder: James Potter // JamesPotter

    Wachter: Mason Joe Stafler // Wunjo
    Zoeker: Eloise Clarette Dubois // Rider
    Jager: Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Jager: James Potter // JamesPotter
    Jager: Emma Anna Wood // Porseleintje
    Drijver: Domenique Wemel // DreamEater
    Drijver: Alys Joëlle Iftan // Levicorpus12


    Zwadderich
    Aanvoerder: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema

    Wachter: Gereserveerd // Faisean
    Zoeker: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Jager: Scorpius Malfidus // -
    Jager: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Jager:
    Drijver: Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Drijver: Gereserveerd // Faisean


    Ravenklauw
    Aanvoerder: Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss

    Wachter:
    Zoeker: Fred Wemel // Wunjo
    Jager: Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss
    Jager: Victoire Wemel // Inside
    Jager: Quinten Stan Accupacco Levicorpus12
    Drijver: Jared Colin Rhine // Lugano
    Drijver:


    Huffelpuf
    Aanvoerder: Roxanne Wemel // Wunjo

    Wachter: Milan Robbert Wood // Porseleintje
    Zoeker: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Jager: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss
    Jager:
    Jager:
    Drijver: Roxanne Wemel // Wunjo
    Drijver:

    Zo bepaal ik wie er wint:
    Ik kies van de twee teams die tegen elkaar spelen 1 of 2 mensen uit de online zijn, dan neem ik een getal in mijn hoofd onder de 10, en die mogen ze dan omstebeurt gaan raden in het praattopic.

    Wedstrijden:
    Griffoendor - Ravenklauw
    Zwadderich - Huffelpuf
    Griffoendor - Zwadderich
    Ravenklauw - Huffelpuf
    Ravenklauw - Zwadderich
    Huffelpuf - Griffoendor

    Om de twee topics word een wedstrijd gehouden.



    Stamboom:


    Als je het niet goed kan lezen druk dan op ctrl+ + om in te zoomen.

    En anders:
    Harry + Ginny= James, Albus en Lily.
    Hermelien + Ron= Roos en Hugo.
    Bill + Fleur= Victoire, Domenique en Louis.
    Percy + Audrey= Molly en Lucy.
    George + Angelique= Fred en Roxanne.
    Draco + Asteria = Scorpius.
    Tops + Remus= Teddy (woont/woonde bij de potters.)


    Regels
    * Maximaal 3 bekende personages per persoon. Zelfbedachte mag je zoveel je wilt als je ze maar niet verwaarloost.
    * Minimaal 90 woorden regels per post.
    * Alleen je eigen personage('s) besturen.
    * OOC tussen haakjes () [] {}
    * Schelden mag in IC maar hou het netjes.
    * Naamveranderingen graag doorgeven.
    * Reserveringen blijven 48 uur staan.
    * Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk wel.
    * 16 + mag, maar hou het netjes.
    * Geen Mary sue's of Gary sue's.
    * Zorg dat de leerlingen een beetje over de afdelingen verspreid worden, dus niet iedereen in Zwadderich.
    * Hou het realitisch.
    * Samenvattingen geven als daar om gevraagd word.
    * En de belangrijkste; heb plezier.


    Invullijstje


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Functie in het Zwerkbalteam (hoeft niet):
    Klassenoudste(ja of nee):
    Huisdier:
    Extra:


    Veel Plezier!

    Samenvatting:
    Iedereen is met zweinsteinexpres naar de koetsen gegaan. De koetsen zijn ondertussen aangekomen en iedereen zit nu te eten. Teddy en Victoire hebben ondertussen een diner met zijn tweeën in de kamer van hoge nood.


    praattopic
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 14:23 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Marijncraft schreef:
    (Cato kan wel ze zit ook bij Griffoendor dus dezelfde tafel ^^ als je wilt)


    (Oké, ik pas de reactie wel even aan, dat ze naast haar gaat zitten c;

    Edit: Aangepast)

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 21:30 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Catherine Gabriëlle Yorkwill
    Gapend word ik wakker. Ik glimlach als ik Victoire op haar hemelbad zie liggen, met haar kleding nog aan en haar mond een stukje open zodat ze er heel schattig uitziet. Ik denk aan gister, Teddy gaf me gewoon een knuffel! Toch zit me iets dwars, misschien is het de blik die Teddy in zijn ogen had toen hij Victoire omhelsde of de overdreven knipoog van haar, er was iets goed mis tussen die twee of hoe iemand anders het zou zeggen: helemaal raak. Ik rekte me uit en trok mijn gewaad aan. Ik besloot Victoire maar wakker te maken zodat we samen konden ontbijten, gillend lande ik op haar bed "Wakker worden slaapkop!"

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 22:00 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Victoire Weasley.
    Net toen ik fijne dromen had, die voornamelijk ik, Teddy en een afgelegen ruimte bevatten, werd ik wakker door een pijnlijke steek in mijn zij. "Wakker worden slaapkop!" Slaperig opende ik mijn ogen, en ik keek ik het lachende gezicht van Catherine. Het volgende moment had ze een kussen in haar gezicht. "Ook goedemorgen." Mompelde ik. Ik stond op, en liep naar de spiegel in de hoek van de kamer. Ik trok mijn kleding recht, en kamde mijn haren. Vervolgens gebruikte ik mijn toverstok om de onderkant van mijn haren te krullen. Hetzelfde deed ik met mijn wimpers. "Zo, ik ben klaar."


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    James Sirius Potter

    Ik word wakker en sta meteen op. Ik was echt een ochtend mens en stond het liefst om half vijf uur op. 'MASON!' Roep ik en ik trek de deken van zijn lijf. Dan duw ik tegen zijn zij en rol hem van zijn bed af. 'Opstaan! Ik heb honger!' Ik kleed me aan en stap voor de spiegel. Mijn haar is wel heel warrig. Ik probeer met mijn vingers mijn haar een beetje te ordenen, maar het gaat alleen maar wilder zitten. Ik zucht en kijk naar Mason. 'Schiet eens op! Ik sterf hier haast!' Ik doe mijn schoenen aan en spring op en neer. 'Vanavond try-outs!' Roep ik enthousiast.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Slaperig opende ze haar ogen. Het volgende moment knalde ze een kussen mijn gezicht. "Ook goedemorgen." Mompelde ze. Ze stond op, en liep naar de spiegel in de hoek van de kamer. Ze trok haar kleding recht, en kamde haar haren. Vervolgens gebruikte ze haar toverstok om de onderkant van haar haren te krullen. Hetzelfde deed ze met haar wimpers. "Zo, ik ben klaar." "Oke, zullen we samen wat gaan eten?" zonder op haar antwoord te wachten greep ik haar pols vast en sleurde haar mee naar benden.


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Mason
    Ik word wakker als James keihard mijn naam schreeuwt en ruw de deken van me aftrekt. Daarna duwt hij me en val ik van mijn bed af. 'Auw.' Mompel ik en im wrijf pijnlijk over mijn schouder. James is een ochtendmens en dat is vreselijk irritant. 'Opstaan! Ik heb honger.' Zegt James en ik grom naar hem. Ik val bijna weer in slaap op de grond als ik James hoor roepen. 'Ik kom al.' Mompel ik waarna ik een grote gaap onderdruk. Ik loop naar de badkamer. 'Vanavond try outs!' Zegt James enthousiast. Ik knik. Ik ga voor de spiegel staan. Aarg, mijn haar zit echt vreselijk. 'Accio gel.' Ik wijs met mijn toverstok op mijn hutkoffer, die open staat. Een potje 'Klare's beste gel.' Komt naar me toe vliegen. Ik smeer de gel in mijn haar, tot het goed zit. Daarna prik ik een zwart knopje in mijn linkeroor. 'Lets go.' Zeg ik tegen James en ik loop naar de leerlingenkamer, waarna ik de trappen af loop.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Jared Colin Rhine
    Als ik wakker word, is iedereen, zoals gewoonlijk, al vertrokken. Ik rol uit mijn bed en haal mijn gewaad uit mijn koffer. Ik trek hem aan en borstel mijn haren vlug. Ik grijp mijn boeken voor vandaag en prop ze in mijn tas. Daarna vertrek ik naar de Grote Zaal. In de Grote Zaal zaten al behoorlijk wat mensen dus schuif ik aan bij de Ravenklauw tafel. Hopelijk kwam er even een bekend iemand naast me zitten. Ik zag hoe Jeffrey onhandige de Grote Zaal in kwam gerend en hoe hij zijn bril weer op zijn neus duwde. Ik was een nerd, mij hij al helemaal.
    'Hoi Jared!' hij ging naast me zitten en pakte gelijk een stuk toast en smeerde er een dikke laag jam op. Ik glimlachte naar hem en gelijk begon hij enthousiast over zwerkbal te vertellen.

    (even een fantastie vriend ofzo bedacht voor Jared haha ^^)


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    James Sirius Potter

    Mason staat sloom op, knikt en doet zijn haar. Ik sta ongeduldig te wachten en zucht even. Mason is zo sloom 's morgens. 'Lets go!' Zegt Mason en ik loop hem vrolijk achterna. Ik neurie een liedje, maar ik weet eigenlijk niet welke het is. Dan storm ik de trappen af en trek Mason mee de Grote Zaal in. Ik ga zitten en laat Mason los. Ik pak een boterham en smeer er pindakaas op. Ook doe ik er hagelslag op. Ik neem een grote hap en neem een slok drinken. 'Mason? Mag ik het ei?' Vraag ik en ik steek mijn hand uit. 'Ei is echt lekker.' Ik een ondertussen mijn andere boterham op en haal mijn hand door mijn haar. 'Wat hebben we zo?' Ik trommel op de tafel en kijk vrolijk in het rond.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Maerwynn Dacre
    Langzaam open ik mijn ogen en gaap even. 'Geen zin om eruit te komen,' zeg ik zachtjes maar toch sta ik langzaam op en rek me uit, als ik langer blijf liggen dan weet ik het wel dan val ik in slaap en kom ik weer te laat. Ik kleed me snel om en loop naar de leerlingenkamer, ik kijk rond of ik Albus zie zodat we misschien samen naar de grote zaal te gaan. Als ik hem nog nergens zie, zo wie zo stil in de leerlingenkamer, ik loop stilletjes naar de kamer waar Albus slaapt en maak zachtjes de deur open waar ik hem zie liggen. Eigenlijk mag dat niet maar zolang hij niet gillend de leerlingenkamer uit rent of mij een klap geeft omdat hij schrok maakt het mij verder niet uit.
    Ik loop naar zijn bed toe. 'Hij slaapt eigenlijk best wel lief,' zeg ik zachtjes en dan tik ik hem zachtjes tegen zijn schouder waarbij ik hem daarna voorzichtig een kusje op zijn voorhoofd geef.
    'Albus, wakker worden voordat je dadelijk het ontbijt mis en onze eerste lesuur.'


    Lucy Wemel
    Als ik me heb omgekleed loop ik in mijn eentje naar de grote zaal waar ik plaats neem aan de Griffoendor tafel, het is al aardig druk met de leerlingen die rustig ontbijten sommige al klaar wakker andere nog steeds best moe en zouden liever nog in bed willen liggen. Ik pak een broodje doe er een plakje kaas op, ik pak wat drinken en neem eerst een slok van mijn drinken.

    [Iemand voor Lucy?]

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 18:15 ]

    Rider schreef:
    Eloise "Lois" Clarette Dubois || Gryffindor || Vierde jaar

    Helemaal uitgeslapen werd ik wakker. Die hemelbedden sliepen écht hemels. Ik grinnikte zachtjes om mijn eigen woordgrap en rekte mij uit, terwijl mijn ogen naar het kleine klokje op mijn nachtkastje gingen, die aangaf dat ik redelijk rustig aan kon doen, maar niet moest gaan treuzelen. Ik hoorde de onbekende vriendin van Emma iets zeggen tegen haar zeggen. Ik lette er echter niet op en stapte vrolijk mijn bed uit en verdween gauw met kleren in mijn handen de badkamer in om mij daar "Good Morning" zingend -een liedje uit één of andere dreuzelfilm- te wassen. Het duurde niet heel lang voor ik mijn verbouwde broek, zwarte hemdje, blouse en stropdas aan had, waarna ik al zingend de badkamer weer verliet in de hoop dat mensen het niet al te lang vonden duren.
    Ik gooide alle boeken op mijn bed en pakte degenen eruit die ik voor nu nodig had, om die in mijn tas te stoppen en de slaapzaal te verlaten. Ik had niet echt het idee dat mijn aanwezigheid door Lauren gewaardeerd werd, dus ging ik maar zo snel mogelijk naar de Grote zaal, waar ik toch met wat moeite stopte met zingen en om mij heen keek waar ik zou gaan zitten deze ochtend. Uiteindelijk besloot ik naar een nog redelijk klein blond meisje te lopen dat er wel aardig uitzag en waarnaast plaats was.
    'Goedemorgen,' zei ik vriendelijk tegen haar. 'Is deze plek nog vrij?' vroeg ik, gebarend naar de open ruimte naast haar.


    Cato Summerfield
    Al snel kwam er een meisje naast me zitten. 'Goedemorgen,' zei ze 'Is deze plek nog vrij.'
    'Ja hoor,' antwoordde ik en nam een hap van mijn cornflakes. 'Hoe heet je eigenlijk?' vroeg ik aan het meisje dat naast me zat. 'Ik heet trouwens Cato, maar noem me Cat,' voegde ik er aan toe. Ik bekeek het meisje naast me. Ze was wat ouder dan mij en ik gokte dat ze in het vierde of vijfde jaar zat.Ondertussen kwamen er al veel meer mensen de zaal in en gingen zitten aan de tafels van hun eigen afdeling en begonnen te eten of te praten. Ik richtte mezelf weer op het meisje en wachtte op haar antwoord.

    (Inspiloos)


    May StarClan light your path.

    Teddy Lupin
    Geeuwend rekte Teddy zich uit en wreef de slaap uit zijn ogen. Hij had een verschrikkelijke nacht gehad. Zijn ouders werden voor zijn ogen vermoord, daarna een weerwolf die vocht tegen een zwarte hond en Victoire die met gesloten ogen in een zwart gat viel. Hij schreeuwde naar haar en wilde haar handen vastgrijpen, maar ze viel steeds dieper en toonde geen teken van leven. Een lange zucht verliet Teddy's mond. Hij werd op de schouder geklopt door Eric, één van de jongens waarmee hij de dag voordien in een koets had gezeten. "Zware nacht gehad, Ted?" vroeg die lachend. Teddy trok een mondhoek omhoog en stapte uit bed. Snel kleedde hij zich aan en volgde toen Eric en Jason naar de Grote Zaal waar het ontbijt opgediend werd.


    kindness is never a burden.

    Mason
    We lopen naar beneden en gaan aan de tafel van Griffoendor zitten. Ik hoor alles maar half als ik net wakker ben. James zegt iets over een ei, dus ik kijk opzij naar het mandje met eieren. Ik geef James een ei. 'Ik snap niet dat je ei zo lekker vind, het komt uit de kont van een kip.' Mompel ik tegen hem. 'Wat hebben we zo?' Vraagt James dan. 'Uhm,' ik denk even na. 'Kruidenkunde met Huffelpuf.' Zeg ik dan. Ik kijk even naar de toast. Ik heb s'ochtends nooit zo'n hele erge honger. Ik pak een toastje en eet die met een paar happen op. 'Gaan we zo?' Vraag ik dan. 'Misschien gaat professor Lubbermans me meer mogen als we op tijd zijn.' Ik gaap nog een keer.

    Albus
    Ik word wakker als iemand tegen me praat. Ik die mijn ogen open en zie Maerwynn staan. Sinds wanneer komt die hier? Ik brom even een goedemorgen en laat me dan langzaam uit bed glijden. Ik zie dat Scorpius nog slaapt en ik loop naar zijn bed toe. 'Opstaan Scorp.' Zeg ik tegen hem en ik trek zijn deken van hem af. Dan draai ik me om naar Maerwynn. 'Zeg Maer, gun je ons ook wat privacy?' Grijns ik. Ik kleed me liever niet om waar zij bij staat.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Maerwynn Dacre
    Ik grinnik als hij goedemorgen bromt. 'Zeg Maer, gun je ons ook wat privacy?' zegt hij.
    Ik kijk even bedenkelijk. 'Eigenlijk had ik we gehoopt op een goede striptease van jou en Scorpius.'
    Ik kijk ze glimlachend aan en loop dan vrolijk naar de deur ik draai me dan even om. ''Grapje, natuurlijk gun ik jullie privacy.'
    Ik loop naar de leerlingenkamer zodat de mannen zich rustig kunnen omkleden.

    Scorpius Malfoy
    Scorpius lag zalig te dromen toen hij verstoord werd door Albus. "Opstaan Scorp." Hij werd overspoeld door een gold van koudheid en merkte even later pas dat Albus zijn deken van hem had aangetrokken. "Ik heb geen zin," murmelde hij in zijn kussen. "Zeg Maer, gun je ons ook wat privacy?" Meteen was Scorpius wakker. Hij veerde overeind en keek verbaasd naar Maerwynn, die naast Albus stond. "Eigenlijk had ik we gehoopt op een goede striptease van jou en Scorpius." Ze glimlachte en Scorpius grinnikte, terwijl hij zijn kleren bij elkaar raapte. "Die ga je niet krijgen hoor. Tenminste, niet gratis." Hij wenkbrauwwiebelde, maar Maerwynn, kon het niet zien want ze liep al naar de deur. Ze stopte nog even om zich om te draaien en te zeggen: ''Grapje, natuurlijk gun ik jullie privacy." maar daarna verdween ze.


    kindness is never a burden.

    Emma Anna Wood
    'Zullen we naar Kruidenkunde?' drong Lauren aan. Het was haar beste en favoriete vak en ze vond meneer Lubbermans heel aardig.
    'Ja hoor, nerdje' zei ik lachend. Lauren sprong enthousiast overeind en trok me mee. Ik zwaaide vrolijk naar Jared die aan de Ravenklauw tafel zat.
    'Urg.. Ik snap niet waarom je nog met hem omgaat, Em. Hij vindt je leuk!' zei Lauren. Tja, Lauren zei alles wat ze dacht. En ze wilde me eigenlijk niet delen. Het was zo frustrerend! Al mijn vrienden buiten haar hadden wel min puntjes volgens Lauren.
    'Lauren, als je zo hatelijk over al mijn vrienden doet, bekijk je het maar' zei ik zuchtend en ging naast Eloise zitten.
    'Hee Eloise, vind je het erg dat ik erbij kom zitten? Lauren gaat alvast naar Kruidenkunde. Dag Lauren' zei ik en draaide me om naar Eloise en een meisje dat ik niet kende. Ik keek het onbekende meisje vrolijk aan. 'Hoi, ik ben Emma', stelde ik me voor.


    My mom says I'm pretty, so fuck you