• Het tweede topic alweer! Het is ook tijd voor de speech van het schoolhoofd, en dan het feestmaal. @Dooddoenervo, aan jou de taak om de namen van de eerstejaars op te lezen voor de sorteerhoed :Y) Ga je gang.



    Het is 21 jaar later nadat Harry Potter Voldermort heeft verslagen. Iedereen leeft weer vredig. Zo krijgen Harry en Ginny drie kinderen, Albus, James en Lily. Deze gaan ook naar Hogwarts, samen met hun 9 neefjes en nichtjes. Het jaar lijkt rustig te verlopen, toch heeft iedereen zijn eigen problemen. Albus baalt er nog steeds ontzettend van dat hij in Zwadderich zit en dat hij maar niet beter word met zwerkbal.
    Er ontstaan liefdes, vriendschappen en vijanden. En natuurlijk is er weer een zwerkbalcompititie!

    Ik had een jaar geleden ook zo'n RPG, die helaas al vrij snel dood ging. Dus ik besloot om hem te vernieuwen.

    Rollen:

    Eerste jaar
    Hugo Wemel // -
    Lily Potter // Fortunatis
    Alexander Olgar Trädgårdsmästare // xBoselfje
    Cato Summerfield // Squirrelpaw
    -


    Tweede jaar
    Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Fred Wemel // Wunjo
    Alys Joëlle Iftan // Levicorpus12
    Quinten Stan Accupacco // Levicorpus12
    -


    Derde jaar
    Albus Potter // Wunjo
    Roos Wemel // xBoselfje
    Scorpius Malfidus // -
    Milan Robbert Wood // Porseleintje
    Maerwynn Sarah Dacre // BarnOwl
    -


    Vierde jaar
    James Potter // JamesPotter
    Roxanne Wemel // Wunjo
    Mason Joe Stafler // Wunjo
    Eloise Clarette Dubois // Rider
    Emma Anna Wood // Porseleintje


    Vijfde jaar
    Louis Wemel // -
    Molly Wemel // -
    Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Owl Margen // DePoepertjes
    Jared Colin Rhine // Lugano
    Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness


    Zesde jaar
    Domenique Wemel // DreamEater
    Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Drew Jay Quinn // Faisean
    Dawnelle Jay Quinn // Faisean
    Sadara Severus Sneep // Pwettyness


    Zevende jaar
    Victoire Wemel // Inside
    Teddy Lupos // Aurae
    Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss
    Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss

    Nieuwe rollen mogen altijd! Vul dit even in en je krijgt van ons een samenvatting.


    Klassenoudste:
    Griffoendor
    Jongen:
    Meisje:

    Ravenklauw
    Jongen:
    Meisje: Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness

    Zwadderich
    Jongen: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Meisje:

    Huffelpuf
    Jongen: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Meisje: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss


    Kleuren:
    Rood = Griffoendor
    Groen = Zwadderich
    Blauw = Ravenklauw
    Roze = Huffelpuf (omdat je geel niet zo goed kan zien.)


    Zelfbedachte personages mogen ook!

    Sorry dat de leeftijden in verhouding soms niet kloppen, maar zo zit iedereen te gelijk op Hogwarts

    Leraren
    Schoolhoofd: Embrico Portomeulis Stafler // Wunjo
    Toverdranken: Monarde Silliva Masquere // Pwettyness Afdelingshoofd Griffoendor
    Bezweringen: Arissa Howard // BarnOwl Afdelingshoofd Ravenklauw
    Gedaanteverwisseling: Gereserveerd // Ideas
    Verzorging van fabeldieren:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de toverkunst: Cuthbert Kist // -
    Kruidenkunde: Marcel Lubbermans // -
    Leer der oude runen:
    Verweer tegen de zwarte kunsten // -
    Voorspellend rekenen:
    Waarzeggerij:
    Congiërge: Aris Plaetbek // xBoselfje
    Ziekenzaal: James Mikealson // Benzema


    Zwerkbalteams:
    Griffoendor
    Aanvoerder: James Potter // JamesPotter

    Wachter: Mason Joe Stafler // Wunjo
    Zoeker: Eloise Clarette Dubois // Rider
    Jager: Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Jager: James Potter // JamesPotter
    Jager: Emma Anna Wood // Porseleintje
    Drijver: Domenique Wemel // DreamEater
    Drijver: Alys Joëlle Iftan // Levicorpus12


    Zwadderich
    Aanvoerder: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema

    Wachter: Gereserveerd // Faisean
    Zoeker: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Jager: Scorpius Malfidus // -
    Jager: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Jager:
    Drijver: Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Drijver: Gereserveerd // Faisean


    Ravenklauw
    Aanvoerder: Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss

    Wachter:
    Zoeker: Fred Wemel // Wunjo
    Jager: Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss
    Jager: Victoire Wemel // Inside
    Jager: Quinten Stan Accupacco Levicorpus12
    Drijver: Jared Colin Rhine // Lugano
    Drijver:


    Huffelpuf
    Aanvoerder: Roxanne Wemel // Wunjo

    Wachter: Milan Robbert Wood // Porseleintje
    Zoeker: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Jager: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss
    Jager:
    Jager:
    Drijver: Roxanne Wemel // Wunjo
    Drijver:

    Zo bepaal ik wie er wint:
    Ik kies van de twee teams die tegen elkaar spelen 1 of 2 mensen uit de online zijn, dan neem ik een getal in mijn hoofd onder de 10, en die mogen ze dan omstebeurt gaan raden in het praattopic.

    Wedstrijden:
    Griffoendor - Ravenklauw
    Zwadderich - Huffelpuf
    Griffoendor - Zwadderich
    Ravenklauw - Huffelpuf
    Ravenklauw - Zwadderich
    Huffelpuf - Griffoendor

    Om de twee topics word een wedstrijd gehouden.



    Stamboom:


    Als je het niet goed kan lezen druk dan op ctrl+ + om in te zoomen.

    En anders:
    Harry + Ginny= James, Albus en Lily.
    Hermelien + Ron= Roos en Hugo.
    Bill + Fleur= Victoire, Domenique en Louis.
    Percy + Audrey= Molly en Lucy.
    George + Angelique= Fred en Roxanne.
    Draco + Asteria = Scorpius.
    Tops + Remus= Teddy (woont/woonde bij de potters.)


    Regels
    * Maximaal 3 bekende personages per persoon. Zelfbedachte mag je zoveel je wilt als je ze maar niet verwaarloost.
    * Minimaal 90 woorden regels per post.
    * Alleen je eigen personage('s) besturen.
    * OOC tussen haakjes () [] {}
    * Schelden mag in IC maar hou het netjes.
    * Naamveranderingen graag doorgeven.
    * Reserveringen blijven 48 uur staan.
    * Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk wel.
    * 16 + mag, maar hou het netjes.
    * Geen Mary sue's of Gary sue's.
    * Zorg dat de leerlingen een beetje over de afdelingen verspreid worden, dus niet iedereen in Zwadderich.
    * Hou het realitisch.
    * Samenvattingen geven als daar om gevraagd word.
    * En de belangrijkste; heb plezier.


    Invullijstje


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Functie in het Zwerkbalteam (hoeft niet):
    Klassenoudste(ja of nee):
    Huisdier:
    Extra:


    Veel Plezier!

    Samenvatting:
    Iedereen is met zweinsteinexpres naar de koetsen gegaan. De koetsen zijn ondertussen aangekomen en iedereen zit nu te eten. Teddy en Victoire hebben ondertussen een diner met zijn tweeën in de kamer van hoge nood.


    praattopic
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 14:23 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Emma Anna Wood
    'Mieschien ies et sliem als wij ook al naar Kruidenkunde gaan. Anders komen we straks nog te laat' stelde Eloise voor. Ik knikte instemmend. 'Tot ziens Cato' zei ik Vrolijk tegen haar en stond op. We liepen naar de kassen waar Kruidenkunde werd gegeven, waar we net iets te laat aan kwamen. Ik had geluk dat meneer Lubbermans mij graag mocht, omdat ik altijd goede punten voor zijn vak haalde.
    'Goedenmorgen, meneer Lubbermans' begroette ik hem vrolijk en trok Eloise mee naar twee plekken die nog vrij waren.
    'Ook goedenmorgen Emma, ik was net klaar met uitleggen wat er gingen doen, dus ik leg het nog wel een keer aan jullie uit' zei hij en kwam naar onze plekken toe. Hij vertelde vrolijk wat we moesten doen en wenste ons succes.
    Ik keek de klas rond en mijn blik bleef hangen bij Lauren. Ze wierp me een dodelijke blik en ik zuchtte.
    'Ik ga wel eerst' bood ik aan. Om me heen zag ik mensen vieze gezichten trekken. Ik schraapte de slijm van de bladeren af. Gatver, waar was dit goed voor? Heel leuk hoor, slijm van bladeren afschrapen, maar waar had ik dit over 10 jaar voor nodig?


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Albus
    Ik schrik als ik op mijn horloge kijk. De les begint nu. De eerste schooldag is het altijd zo moeilijk om op tijd te zijn. 'Schiet op.' zeg ik tegen Scorpius en ik sleur hem mee de trap af, waar Maerwynn ook staat te wachten. 'Hup, schiet op. We mogen niet te laat komen!' zeg ik lichtelijk paniekerig. Ik heb geen zin om te laat te komen. Ik trek ze mee en ren bijna naar de grote zaal. Daar aangekomen prop ik snel een toastje in mijn mond en neem ik een slok pompoensap. 'We hebben verzorging van fabeldieren. Oh nee, onze eerste les en we zijn te laat!' Gelukkig hebben we les van Hagrid, die geeft ons vast geen straf. 'Snel!' zeg ik haastig tegen Scorpius en Maerwynn.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Na lekker ontbeten te hebben lopen Victoire en ik de trap af op weg naar de kerkers "Goedemorgen dames. Klaar voor Potions?" Het was Teddy. Mijn hart maakte een sprongetje toen hij één arm om Victoires schouder en de andere om die van mij sloeg, maar liet ze helaas al snel los. "Hii Teddy!" ik glimlachte breed "Ja helemaal!" druk pratend over eigenlijk niks liep ik de trap af naar de kerkers.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2013 - 20:01 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Maerwynn Dacre
    Ik wilde ze net gaan roepen of ze eens wilde opschieten als Albus de trap af komt gelopen met scorpius die hij er achterna sleurt 'Hup, schiet op. We mogen niet te laat komen!' zegt hij lichtelijk paniekerig voordat ik kan reageren of me kan omdraaien om de leerlingenkamer uit te gaan pakt hij met zijn nog vrije hand mijn pols vast en sleurt nu ook mij mee. In de grote zaal propt hij snel een toastje in zijn mond ik doe het dan ook maar wat ik denk dat ik niet echt de kans krijg om even rustig te eten. 'We hebben verzorging van fabeldieren. Oh nee, onze eerste les en we zijn te laat!' 'Snel!'
    Ik loop hem snel achterna. 'Bang om je eerste les te missen?' zeg ik snel. 'Verzorging voor fabeldieren is eigenlijk best wel leuk, dus dat wil ik stiekem toch niet missen,' zeg ik er snel achterna.

    Eloise "Lois" Clarette Dubois || Gryffindor || Vierde jaar

    We kwamen ietsjes te laat, maar de professor leek er niet al te grote problemen mee te maken. Volgens mij was Emma wel geliefd bij de leraren. Zo leek het tot nu toe in ieder geval. Dat was op zich wel handig, maar over het algemeen had ik het toch nooit echt kunnen vinden met de professors op Beauxbatons, omdat ik teveel problemen veroorzaakte. Ach, zolang ik mijn examens maar haalde vond ik het best, hoewel ik dat bij kruidenkunde wel betwijfelde. Ik was nooit zo handig met planten.
    'Goedenmorgen, meneer Lubbermans,' begroette Emma de professor die dus blijkbaar Lubbermans heette. Ik knikte alleen maar vriendelijk en liet mij door Emma naar de twee lege plekken trekken. Terwijl Lubbermans teruggroette vond ik Lauren ergens aan de andere kant van de klas. Haar lippen vormden geluidloos wat woorden, maar Brits liplezen was mij nog niet gegund. Ik was er echter wel zeker van dat het niks aardigs was.
    Ik draaide mij weer richting de professor en luisterde half naar zijn verhaal over de Mucus-Folia. Misschien was ik ook wel gewoon niet zo goed in kruidenkunde omdat het mij niet interesseerde. Ik vond planten maar saai en aangezien ik niet iemand was die ontzettend hard werkte voor haar school, zette ik mij nooit super erg in voor het vak
    'Ik ga wel eerst,' bood Emma tot mijn opluchting aan en ik keek hoe ze aan de gang ging met de slijmerige bladeren. Nadat ik had gezien hoe het moest, volgde ik haar voorbeeld. Dat was dan wel mijn voordeel, ik was niet bang om mijn handen vies te maken. Het was echter een feit dat ik onhandig was en de planten bijten, dus ik vroeg mij af of het wel goed af zou lopen.
    'Hé, ga je James nog vragen voor het bal vandaag?' fluisterde ik nieuwsgierig in de richting van Emma. Ik had het wel doorgehad in de trein en was benieuwd of ze het in eigen handen zou nemen of zou gaan afwachten. Ze was wel ingedeeld in Gryffindor dus ze zou vast dapper genoeg zijn om hem zelf te vragen, maar toch waren de meeste meisjes vaak terughoudend.


    Happy Birthday my Potter!

    Scorpius Malfoy
    Albus duwde Scorpius en Maerwynn naar de grote zaal, waar hij snel wat eten naar binnen schrokte. Scorpius deed het wat rustiger aan en nam wat broodjes mee, toen Albus zijn vrienden terug naar buiten duwde. "We hebben verzorging van fabeldieren. Oh nee, onze eerste les en we zijn te laat!" Scorpius lachte om de paniek van zijn vriend. "Dude, relax. Het is Hagrid maar." Maar Albus leek hem niet te horen. "Snel!" zei hij haastig. "Bang om je eerste les te missen?" vroeg Maerwynn. "Verzorging voor fabeldieren is eigenlijk best wel leuk, dus dat wil ik stiekem toch niet missen." Scorpius knikte instemmend. Het was niet zijn favoriete vak, maar veel moest hij niet doen, dus daar was hij wel blij mee.

    - Zit Maerwynn niet in een andere klas? Sinds ze een jaar ouder is? -

    [ bericht aangepast op 27 sep 2013 - 21:49 ]


    kindness is never a burden.

    James Sirius Potter

    Ik luister verveeld naar de uitleg van Professor Lubbermans. De deuren van de kas gaan open en ik kijk op. Emma en Eloise. Ik grinnik en besef me dat het best raar is dat zij niet op tijd zijn en wij wel. 'Ga jij maar eerst.' Hoor ik Mason grijnzen en ik kijk naar de plant. 'Ik doe dat wel. Ik heb toch superkrachten.' Ik pak zo'n mislukt lepeltje. 'Wat een irritant geluid!' Zeur ik en ik pak het blad vast. 'Kom hier stom...' Ik stop het lepelding in het gaatje. Niet dat het past, maar oke. Ik veeg erlangs en kijk naar de druppel op het stokje. 'Haha! Ik zei toch dat ik superkrachten had! Nu jij!' Ik schuif de plant naar Mason toe en wacht grinnikend af.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Emma Anna Wood
    'Hé, ga je James nog voor het bal vragen vandaag? fluisterde Eloise nieuwsgierig. Mijn ogen schoten voor een seconde James' kant op. Lauren zat bij hem in de buurt en keek me grijnzend aan. Zou ze? Nee toch? Shit.
    'Ik wil wel, maar wat als hij nee zegt? En zie Lauren kijken, dit gaat niet goed komen Loïs!' fluisterde ik gefrustreerd terug. Ik wist niet goed of ik haar al een bijnaam mocht geven, omdat we elkaar nog maar zo kort kende.
    Ik tikte zenuwachtig op de tafel. Lauren zou nooit zoiets doen toch? Ja, eigenlijk wel. Waarom zit ze niet in Zwadderich? Dat zou zoveel beter bij haar passen! Hoe kon het onze vriendschap zou snel over zijn? Ik zuchtte. Zulke goeden vriendinnen waren we dus niet en ik voelde ergens aan dat Lois en ik dat wel werden.


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Aurae schreef:


    - Zit Maerwynn niet in een andere klas? Sinds ze een jaar ouder is?-



    -O ja even vergeten... nyah zet Maerwynn anders ook maar in hetzelfde jaar als Albus en Scorpius als dat goed is^^-

    Eloise "Lois" Clarette Dubois || Gryffindor || Vierde jaar

    'Ik wil wel, maar wat als hij nee zegt? En zie Lauren kijken, dit gaat niet goed komen Lois!' kwam er als gefrustreerde fluistering uit de mond van Emma. Mijn ogen schoten weer even naar Lauren -ik moest binnenkort echt een leukere naam voor haar bedenken, die haar vreselijke gedrag mooi weergaf- die redelijk bij James in de buurt zat. Oké, als hij dat mens zou verkiezen boven Emma, mochten ze hem wat mij betreft meteen in het gesticht stoppen. Ze moest gewoon weten dat Emma hem leuk vond en dan nog zat ze op hem te azen. Ik bedoel, die blik van Emma in de trein zei genoeg. Dan moest zij het zeker toch wel weten. Een klein lachje ontsnapte dan ook mijn lippen bij het idee dat zij met James Potter naar het bal zou gaan, terwijl er zoveel andere meisjes, waaronder Emma, waren.
    'Ja, ze zouden zo'n leuk stel zijn,' fluisterde ik dan ook sarcastisch terug. 'James ies ook niet blind. Die ziet vast ook wel dat ze een achterlijk wiecht is. Daarbij, ze heeft hem hoogstwaarschijnlijk nog niet gevraagd, dus als jij haar gewoon voor bent. En hoezo zou hij nee zeggen? Je bent hartstikke aardieg en zeker niet lelijk. Hij zou gek zijn als hij nee zou zeggen,' vervolgde ik echter op serieuze toon. 'Kom op Em, wees een Gryffindor en vraag hem gewoon zodra je de kans krijgt.'

    [ bericht aangepast op 27 sep 2013 - 22:31 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Mason
    'Haha! Ik zei toch dat ik superkrachten had! Nu jij!' zegt James nadat hij zonder gebeten te worden er in is geslaagd om het slijm van het blad te schrapen. Ik zucht en werp een blik op de bak. Ik steek mijn hand er in en voel een blad, onder een dikke laag slijm. 'Aaaaah!' schreeuw ik dan uit van de pijn. Uit een reflectie gooi ik het blad weg. Dan stomme ding heeft me gebeten. Het blad maakt een nog harder geluid als het door de lucht suist en recht in het gezicht van een jongen uit Huffelpuf komt. Het bijt hem in zijn neus. De jongen slaakt een gil en werp het blad weer naar mij toe. Ik duik snel weg waardoor het blad tegen het raam aan knalt en daar blijft plakken. Professor Lubbermans komt kwaad op ons af. 'Meneer Stafler! Dacht u dat het even leuk was om met bladeren door de klas te gooien?' zegt hij streng. 'Het beet me.' zeg ik verontwaardigt. Professor Lubbermans pakt het blad van het raam af. 'Kijk zo moet het.' zegt hij. Hij pakt het blad aan de punt van de stengel vast en schraapt het slijm eraf. Daarna loopt hij weer weg. Ik kijk naar mijn vinger en zie dat die een beetje rood is. Ik zucht en probeer het nog een keer. Het lukt. Ik zucht opgelucht en schuif de bak naar James. 'Jou beurt.' ik grijns. Ik werp een blik naar achter en zie dat Lauren de hele tijd naar James kijkt.

    Albus
    We komen aan bij verzorging van fabeldieren, waar Hagrid en de rest van de Zwadderaars en Ravenklauws staan. Hagrid grijnst en zwaait vrolijk. Snel ga ik bij de rest staan. Hagrid begint met zijn uitleg. 'Welkom bij jullie eerste les verzorging van fabeldieren. K'heb wel iets leuks bedacht, voor de eerste dacht ik.' hij wijst glimlachend naar een paar gevleugelde paarden en begint er iets over te vertellen. Ik let echter niet echt op en kijk vol bewondering naar het paard. Ze zijn echt prachtig. 'Ens effe kijken, wie wil er eerst?' vraag Hagrid dan. Ik schrik en kijk om me heen. Wat moeten we doen?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Maerwynn Dacre
    'Welkom bij jullie eerste les verzorging van fabeldieren. K'heb wel iets leuks bedacht, voor de eerste dacht ik.' hij wijst naar een paar gevleugelde paarden en verteld er iets over. Het zijn prachtige beesten waar ik best wel eens kennis mee wil maken. 'Ens effe kijken, wie wil er eerst?' ik kijk bedenkelijk stiekem zou ik wel eerst willen maar ik weet niet of ik het wel durf. Ik kijk even naar Albus die er vol bewondering er naar kijkt. 'Wil jij niet eerst?' fluister ik naar hem. en ik kijk weer naar de paarden.

    - Ik ben die weekend niet thuis, maar sleep Scorpius en Teddy maar overal mee naartoe (': -


    kindness is never a burden.

    Albus
    'Wil jij niet eerst?' vraagt Maerwynn aan mij. Ik schud heftig mijn hoofd. 'Nee! Ik heb niet opgelet.' fluister ik tegen haar. Dat is ook voor het eerst. Hagrid lijkt een beetje teleurgesteld dat niemand uit zichzelf naar voren komt. Misschien heeft Maerwynn wel opgelet. Ik geef haar zachtjes een duwtje waardoor ze een stapje naar voren doet. 'Ga jij dan.' sis ik tegen haar. Hiervoor heb je dan Griffoendor's nodig, die uit zichzelf naar voren stappen. Als ik had opgelet was ik naar voren gestapt. Alleen zien deze beesten er aardig gevaarlijk uit.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Emma Anna Wood
    'Ja, ze zouden z'n leuk stel zijn!' fluisterde Eloise sarcastisch terug. Ik grinnikte zacht.
    'James ies ook niet blind. Die ziet ook wel dat ze een achterlijk wiecht is. Daarbij, ze heeft hem hoogstwaarschijnlijk nog niet gevraagd, dus als jij haar gewoon voor bent. En hoezo zou hij nee zeggen? Je bent hartstikke aardieg en zeker niet lelijk. Hij zou gek zijn als hij mee zou zeggen' vervolgde Loïs op een serieuze toon. Ik onderdrukte een glimlach.
    Voordat ik iets kon zeggen, praatte ze verder. 'Kom op Em, wees een Gryffoendor en vraag hem als je de kans krijgt' zei ze.
    'Dankje Lois, ik beloof dat ik hem vraag. Maar, dan vraag jij Mason' zei ik en glimlachte breed. Ondertussen praatte Professor Lubbermans verder over her volgende onderwerp.
    'Kom op Lois, hij is echt heel aardig! Ik ken hem al heel lang, just try. Het hoeft geen volledige relatie te worden' stelde ik haar gerust.


    My mom says I'm pretty, so fuck you