• Voor degenen die het spel (nog) niet kent, het gaat vervolgens zo. Persoon 1 stelt een vraag in het algemeen over iets of iemand op Quizlet. Persoon 2 antwoord het vraag en stelt op haar beurt ook een vraag en zo gaat het door.

    Laatste vraag is door Cenation gesteld: Welke Q'er zou jij stalken?


    -

    Morticia & Lolicia

    Heb jij een zus op Q?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Nee.

    Met welke Quizletter zou je wel een avondje willen stappen.

    Geeeeen idee. Heel Q? (cat)
    Welk verhaal heeft jou kippenvel bezorgd?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nog geen enkele, om eerlijk te zijn.. Hoewel dat niet betekend dat ik niet veel verhalen goed vind!

    Welke Quizletter vind je het grappigst?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    KLAINEISBACK vind ik erg grappig.

    Welke Quizletter vind je het hinderlijkst op het forum?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik ga geen namen noemen, maar in het algemeen mensen die denken dat ze het zijn en ronduit op anderen beginnen schelden.

    Met welk crewlid kom jij het beste overeen?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hmmm, dat is een moeilijk. Ik kan er met een paar best goed opschieten, maar of er eentje is die echt op mij lijkt. Denk het niet.

    Voor welke user ben je bang?

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 21:59 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Grappig dat jij die vraag stelt, voor jou eigenlijk. Ik weet niet waarom, maar ik vind je soms echt eng. (En het is niet gemeen bedoeld, hoor (: ) Maar ook van de crewleden en Barnabas, haha.

    Wat betekent Quizlet voor jou?

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 22:04 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mijn tweede thuis.
    Welke user (die nu inactief is) moet volgens jou terug komen?

    Hale, because of reasons :Y)
    Wat zou je doen als je een miljoen credits zou krijgen?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Haha, ik kan wel raden waarom. :'D
    OT: Q'ers in dienst nemen en vervolgens Q overheersen. Obviously.
    Je hebt een dag lang de power om mensen te bannen waarbij je zelf mag kiezen voor hoe lang. Blijven er dan nog veel Q'ers over?

    Over de spotlight heersen :Y) Nah, kidding. Wedstrijden houden en weggeven aan de winnaars zodat ook mensen die niet kunnen betalen eens genieten van zulke dingens.

    Ja, maar alleen de toffe Quizletters blijven over xp.

    Als je door een of ander reden iedereens wachtwoord weet, wie zal je hacken en trollen met hun profiel?

    [ bericht aangepast op 22 jan 2014 - 18:11 ]


    -

    TaurieI schreef:
    Grappig dat jij die vraag stelt, voor jou eigenlijk. Ik weet niet waarom, maar ik vind je soms echt eng. (En het is niet gemeen bedoeld, hoor (: ) Maar ook van de crewleden en Barnabas, haha.

    Wat betekent Quizlet voor jou?

    Boe. (cat)
    OT; Iedereen. Lijkt me leuk. :Y)
    Wie wil je op Q een knuffel geven?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Rutger, zeker weten. :'D
    Wahaha, te laat. Ehm ... Kaa, Determinate, Bradleys, lnfinity, Sorcery ... Te veel om op te noemen.

    Quote hier de leukste/grappigste/beste post die je ooit tegenkwam op het forum. :Y)

    [ bericht aangepast op 22 jan 2014 - 18:16 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Draculea schreef:
    Mijn tweede thuis.
    Welke user (die nu inactief is) moet volgens jou terug komen?

    HAHAHA. Mijn moeder keek even mee, zegt ze over jouw foto, 'Wat is dat een rare foto van jou met die clownsneus.'


    "I shut my eyes in order to see.'