• Voor degenen die het spel (nog) niet kent, het gaat vervolgens zo. Persoon 1 stelt een vraag in het algemeen over iets of iemand op Quizlet. Persoon 2 antwoord het vraag en stelt op haar beurt ook een vraag en zo gaat het door.

    Laatste vraag is door Cenation gesteld: Welke Q'er zou jij stalken?


    -

    Chocolata schreef:
    Rutger, zeker weten. :'D
    Wahaha, te laat. Ehm ... Kaa, Determinate, Bradleys, lnfinity, Sorcery ... Te veel om op te noemen.

    Quote hier de leukste/grappigste/beste post die je ooit tegenkwam op het forum. :Y)


    Ik kan zo snel niet echt op een post komen, sorry. :c


    Met welke Quizletter zou jij voor een dag wel van leven willen ruilen?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Vacilando. |Melissa|

    Wie zou jij eens willen vragen vanwaar hij/zij al dat talent heeft?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Niemand eigenlijk.
    Q moet zijn 'budget' verkleinen en jij mag de vrew ontslaan. Van elk onderdeel mag er maar eentje overblijven. Welke mod, beta reader, bemiddelaar en admin gaat er overblijven? xp


    -

    Pff, ik zou het echt niet weten hoor. :'D Iedereen draagt zijn steentje bij so.
    Welke Q'ers zou jij vrijdag (valentijn) wel een roos willen geven?

    Iedereen uit het Kletscafé (gewoon als vriendschappelijk)

    Met welke Q'er heb jij veel gemeen?

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 19:35 ]


    Never mistake a woman's meekness for weakness.

    Met Emma/Maestum en Gail/Herrera, vind ik.

    Op wiens avatar ben jij stikjaloers?

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 19:36 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Niemands, want die van mij is awesome :Y)

    Als je 1 iemand van alle gebande users zou mogen unbannen. Wie zou dat zijn?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Halle/Keisha/Kesha, wat haar naam ook was. Elke dag was het wel een show met haar erbij xp.

    Als je crew kon ontslaan en vervangen met andere users, wie van de crew zal unlucky zijn en van welke user zal je hun dag top maken?


    -

    Geen idee eigenlijk, aangezien ik de crew ook gewoon als normale users zie op het forum. Wel zie ik dat ze veel voor Quizlet doen, en helemaal niks aan te veranderen.

    Tegen welke Quizletter kijk je op?

    Tegen elke Q-er die blij is met de opleiding die hij/zij doet.
    Je hebt plotseling 500 credits gekregen, aan welke Q-ers zou jij een donatie doen?

    Ik zal het delen met de awesome peeps van het Kletscafe *O* Dus Jarne/Dooddoendervo, Lotta/Chocolata, Sylvie/Quantrelle, Yolanda/Kaa, Alle 3 kimmen, Jacco, Jaimy, Rick, en nog een paar mensen.

    Wat zal Q zijn als mensen geen account hebben, maar zich gewoon via een naam moeten identificeren?

    [ bericht aangepast op 13 feb 2014 - 14:28 ]


    -

    -

    [ bericht aangepast op 13 feb 2014 - 17:55 ]


    wat was dit ookalweer

    Dat is geen vraag dat bij deze spel hoort ^^


    -

    Ik zou 'm aan iemand weggeven die hem verschrikkelijk haat, gewoon om die persoon te pesten. :')

    Welke Quizletter heeft een geweldige username?


    Herrera schreef:
    Ik zal het delen met de awesome peeps van het Kletscafe *O* Dus Jarne/Dooddoendervo, Lotta/Chocolata, Sylvie/Quantrelle, Yolanda/Kaa, Alle 3 kimmen, Jacco, Jaimy, Rick, en nog een paar mensen.

    Wat zal Q zijn als mensen geen account hebben, maar zich gewoon via een naam moeten identificeren?

    Ahw, zo lief. ^.^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Welke Quizletter heeft een geweldige username?
    Meerdere vind ik..
    Chocolata, TommoxLou, DarkSavior, Krull

    Wat zou je doen als Quizlet opeens niet meer zou bestaan? :o


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly