• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Laoch
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Laoch
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Laoch maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Oke ik ben de naam kwijt van wie ik speelde....
    Ik dacht Lex

    Lex

    Ik glimlach door Jared. ' ik vind mb kamer wel leuk maarja' ik giechel. ' wil je mijn verband helpen eraf te halen?ik ga tocj niet liggen'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson.
    Harry's glimlach vervaagde. 'Ik weet het echt niet, maar denk dat er niet veel anders op zit dan met haar te gaan praten. Maar eerst wil ik nog wel heel eventjes genieten van een heel leuk iemand,' mompelde hij.
    Ik knikte twijfelend. 'In ieder geval ga ik met je mee als je het haar gaat vertellen. Je staat er niet alleen voor,' zei ik vastbesloten. 'Als je dat wil tenminste, want ik snap het ook als je liever alleen met haar praat.'


    "Family don’t end in blood”

    Brynn Noah Styles

    'Goh, dan heb je ze op school nog niet gehoord' mompelde ik. Niet dat ik echt gepest werd, vanwege Jim, maar ik moest genoeg dingen als verwend nest of aandachttrekker aanhoren, wel in veel ergere versies moet ik zeggen. Maar ik wilde dit niet verpesten dus trok ik mijn mond weer in een glimlachje. Mijn ogen wendde ik weer af toen Zayn me een kusje gaf. Alleen dwong ik ze dit keer terug te kijken zodat ik niet weer verlegen zou overkomen. Maar dat lukte maar half waardoor ik wat scheel keek. Een grinnik verliet mijn mond. 'Sorry, dat was nogal dom' bekende ik. Uit het niets sloeg ik mijn armen om hem heen en sloot mijn ogen even om, hoe stom het ook was, van mijn onverwachtse knuffel te genieten. 'Je bent echt heel lief' glimlachte ik terwijl ik weer wat omhoog keek.

    [Sorry voor het korte stukje, ik zit op m'n iPhone]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 17:17 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles
    Louis knikte twijfelend. 'In ieder geval ga ik met je mee als je het haar gaat vertellen. Je staat er niet alleen voor,' zei hij vastbesloten. 'Als je dat wil tenminste, want ik snap het ook als je liever alleen met haar praat.'
    Ik beet op mijn lip terwijl ik de jongen nog iets dichter naar me toetrok. Het voelde vertrouwd bij hem in de buurt en ik had ook het gevoel dat ik alles aan zou kunnen. Zelfs dit moment, want wat net nog zo goed voelde, was nu veranderd in lichtelijke angst.
    'Ik denk dat ik alleen met haar moet praten. Je bent echt een schat, Lou, maar ik heb het idee dat het anders alleen maar erger word.' murmelde ik zachtjes. 'Je mag me opwachten voor een knuffel, als je dat zou willen.'
    Ik keek heel even de ruimte rond waarna ik de ogen van de jongen weer opzocht. 'Maar voor ik ga praten..Kunnen we nog heeeeeel eventjes terug naar het moment van net? Ik word dat toch iets leuker.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson.
    'Ik denk dat ik alleen met haar moet praten. Je bent een schat, Lou, maar ik heb het idee dat het anders alleen maar erger wordt,' murmelde Harry zachtjes, nadat hij mij nog dichter tegen zich aan had getrokken. 'Je mag me opwachten voor een knuffel, als je dat zou willen.'
    Harry keek even rond, waarna zijn ogen de mijne weer vonden. 'Maar voor ik ga praten... Kunnen we nog heeeeeel eventjes terug naar het moment van net? Ik vond dat toch iets leuker.'
    Ik glimlachte en streek een krulletje uit Harry's gezicht. 'Ik wacht je graag op voor een knuffel,' zei ik lachend. 'En misschien zelfs wel voor een kus, mocht je dat willen,' zei ik er iets zachter achteraan en bloosde licht.
    'En ik wil het liefst nooit meer weg van het moment van net,' fluisterde ik daarna en keek in de groene kijkers van de krullenbol voor me. Ik drukte mijn lippen zacht weer op die van hem.


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    Louis glimlachte en streek een krulletje uit mijn gezicht. 'Ik wacht je graag op voor een knuffel,' zei hij lachend. 'En misschien zelfs wel voor een kus, mocht je dat willen,' zei de jongen er iets zachter achteraan en bloosde licht.
    Een zachte 'awh' verliet mijn mond terwijl ik een hand tegen zijn kleurende wang aanlegde. 'Je bent echt een schatje, maar wel de mijne.' zei ik zachtjes. 'Maar die zou ik met alle liefde ontvangen dan,' voegde ik er nog aan toe.
    'En ik wil het liefst nooit meer weg van het moment van net,' fluisterde de jongen daarna en ik werd gevangen in zijn blik, zodra de jongen me in mijn groene ogen aankeek. Het moment van net keerde langzaam weer terug waardoor mijn glimlach ook weer terugkeerde. Zeker toen ik zijn lippen weer zacht tegen de mijne voelde.
    Mijn hand, die tegen zijn wang lag, liet ik langzaam weer afzakken naar zijn middel, om deze vervolgens weer bij mijn andere te voegen. Ik kon niets anders zeggen dan dat dit vertrouwd voelde en de vlinders zeker aanwezig waren. Dat ik zou willen dat het eerder werd bekend werd gemaakt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jared Mason Malik

    'Ik vind mijn kamer wel leuk maarja. Wil je mijn verband helpen eraf te halen? Ik ga toch niet liggen.' Zegt hij. Ik kijk hem aan. 'Euhm... Ik denk niet dat ik dat durf, Lex... Ik heb dat nog nooit gedaan en zometeen doe ik je pijn.' Zeg ik terwijl ik pijnlijk kijk. Ik wil er niet aan denken. Ik ben geen dokter en het is ook niet mijn droom om dat te worden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lex Huwerd

    Ik gniffel. " het zit vast met een klikding en het zit los dus je kunt me geen pijn doen het is dat mijnnarm en borst te pijn doet als ik naar achter beweeg met mijn arm' zg ik zachtjes tgen hem. ' dus je kund me geen pijn doen. Hij zit los' glimlach ik geruststellend. Het moest eraf want het moest luchten maar net als strekken vam arm deed al pijn. Ik was aardif hard geraakt door Jim.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson.
    Een zachte 'awh' verliet Harry's mond terwijl hij zijn hand tegen mijn gekleurde wang aanlegde. 'Je bent echt een schatje, maar wel de mijne,' zei hij zachtjes. 'Maar die zou ik met alle liefde ontvangen dan,' voegde hij eraan toe.
    Toen ik eenmaal mijn lippen weer op die van hem had gedrukt, liet hij zijn hand, die nog altijd op mijn wang lag, langzaam afzakken naar mijn middel, waarna hij hem weer bij zijn andere hand voegde. Het voelde ontzettend vertrouwd. Ik wilde dan ook nooit meer iets anders.
    Een idee sprong in me op. Een idee wat ik zeker zou gaan uitvoeren. Want Harry zou het leuk vinden. Dat hoopte ik tenminste.
    'Ehhh... Hazz... Ik moet eigenlijk nu wel naar Noah en Scotty, want we zouden voetbal gaan kijken in een café. Daarna zien we elkaar weer, dat beloof ik!' zei ik als smoes, al was het eigenlijk wel de waarheid, en maakte me met veel moeite los van hem. Het liefst wilde ik nu bij Harry blijven, maar ik had dit al beloofd. En bovendien kan ik verder geen verrassing voor Harry voorbereiden als Harry erbij is. Misschien konden Noah en Scotty me wel helpen.


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    'Ehhh... Hazz... Ik moet eigenlijk nu wel naar Noah en Scotty, want we zouden voetbal gaan kijken in een café. Daarna zien we elkaar weer, dat beloof ik!' verliet de jongen zijn mond waardoor ik langzaam knikte. Leuk was natuurlijk een ander verhaal, want dit zou dan voor mij betekenen dat ik met Mia zou gaan praten. Iets waar ik stiekem heel erg tegenop zat, maar het er ook wel weer voor over had. Ik had het ervoor over, omdat -hopelijk- mijn schuldgevoel iets zou verminderen en ik straks de jongen gewoon normaal ik mijn armen kon sluiten.
    'Ga maar gauw dan voor ik van gedachten veranderen en je niet meer loslaat. Maar doe ze dan wel de groeten van me,' zei ik zachtjes, om vervolgens een kusje nog te stelen en toch mijn greep liet verslappen. 'Maar die laatste woorden doen me wel altijd goed,'
    Die woorden deden me altijd goed, bijna net zo goed als in de buurt zijn van Louis.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik had een tijdje staan kijken naar mijn broer en zijn krullenbol toen weze hadden gevonden. Ze waren zo lief samen. Toch toen ik hem afscheid hoorde nemen liep ik vrolijk op ze af. "Kom Lou. Anders missen we de voorbeschouwing." zei ik toch wel weer erg druk nu ik aan de voetbalavond dacht. We moesten hem alleen nog wel vermommen, waardoor ik alleen vrolijker werd. Verkleden was zo leuk.Gelukkig mocht ik dat als acteurtje in opleiding ook erg vaak. Ik griste zijn hand weg en trok eraan. "Kom nou. Je moet ook nog een vvermomming aan en het begint al over een half uur." Ik was echt helemaal opgewonden erover. Gewoon om weer wat te kunnen doen met mijn broer en zus na zo'n lange tijd.


    Bowties were never Cooler

    Iemand voor Jim ?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Iemand voor Jim ?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Noah Louise Tomlison

    Scotty en Jim nemen afscheid en we rijden naar het intervieuw gebouw. Geen idee waarom iedereen hier nog is. Ik bedoel het is al avond. In het gebouw,loop ik eerst naar mijn ouders en gooi mijn vader de auto sleutels toe. 'Wat was er nou?'Vraagt mijn moeder. Ik had het ze nog niet uitgelegd. 'Ow iets tussen mij en Scotty.'Lach ik,waarna ik Scotty en Louis zoek. Als ik Scotty vind kijk ik waarna ik uitzoek waar hij naar kijkt. Ik zie dat hij naar Harry em Louis kijkt die zitten ze zoenen. Toen ze afscheid namen liep Scotty op ze af en begon al weer druk te worden. Grinnikend loop ik naar ze toe 'Nou hup jongens die helemaal in love zijn mee komen. We gaan je om toveren Lou.'Grijns ik. Ik heb er echt zin in. Eindelijk weer met mijn broer en broertje iets doen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jared Mason Malik

    'Het zit vast met een klik ding en het zit los dus je kunt me geen pijn doen. Het is dat mijn arm en borst te pijn doet als ik naar achter beweeg met mijn arm. Dus je kunt me geen pijn doen. Hij zit los.' Zegt hij. Ik knik en maar het verband los. Ik vind het allemaal maar eng om te doen, maar ach... Ik ben niet iemand die lang stil blijft zitten, ik heb altijd wel zin om iets te doen. 'Zullen we iets gaan doen? Een spelletje ofzo?' Stel ik voor.

    (Jared wil anders wel naar Jim ofzo)


    Spoiler alert: you will save yourself