• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Laoch
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Laoch
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Laoch maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik vroeg aan Noah me te halen als ze klaar was met Louis. Toch dacht Jim hier anders over. Ik drukte een kus op zijn voorhoofd. "Dank je, schatje." Ik werd ook voorgesteld aan een andere jongen in de kamer, die ik nog niet had gezien. Ik schudde mijn hoofd toen hij zijn dekbed open deed voor me. Ik dekte hem weer toe en ging erop zitten. "Dan blijf je dus lekker liggen." Ik aaide zacht door zijn haren terwijl hij hetzelfde deed. Ik wilde tegenstribbelen toen hij het over mijn haar had. Ik hield van mijn wilde rode krullen. "Ook geen haarverf of scheermesje. Alleen een kam en borstel en misschien wat wax of gel." zei ik tegen hem. Ik keek even naar Noah. "Ik ga nu en ik zie je morgen, lief." Ik drukte een kus op zijn lippen en klom van zijn bed. Ik wilde hem niet achterlaten, maar ik wilde het ook gezellig hebben met mijn broer en zus. Ik drukte nog een kus op zijn hoofd voor ik naar Noah liep. "Kom, we moeten Louis nog los zien te trekken." zei ik vrolijk.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2013 - 23:22 ]


    Bowties were never Cooler

    Jim Horan

    Ik glimlach. '' Bye babe'' zeg ik en ik kijk hem na. '' Tot morgen '' mompel ik zachtjes . '' Je hebt een leuk vriendje '' zegt de jongen tegen over mij. Ik grinnik . '' Tjah de Tomlinson's zijn ook leuk '' glimlach ik . Zijn mond valt open. '' T-t-tomlinson's ?'' vraagt hij . Ik knik . '' Is hij het broertje van .... '' vraagt hij. Ik knik grinnikend . '' Ik ben Jim Horan en ik ben het broertje van Niall '' giechel ik . '' Je liegt'' zegt hij . '' Nope kijk maar op mijn ziekenhuis armbandje staat Jim Timothy Horan '' giechel ik .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Zayn Malik

    Meteen begon ze te vertellen. 'Hij was echt veel beter dan ik verwacht had! Toen ze die bank beroofden, die maskers - of ja, make-up - was echt fantastisch! En toen hij erachter kwam dat er nog een man lid was van diezelfde dienst werd het echt leuk' grijnsde Brynn. Even grinnikte ik, je kon wel zien dat ze van zulke films hield. Nieuwsgierig keek ze me aan.
    'Hoe vond jij het?' Tja, wat vond ik ervan? Ik had die film zowat niet gevolgd. 'Ehm, dat stuk wat jij net zei vond ik ook fantastisch.' Zei ik toen maar. Toen keek ze me vragend aan toen ik breed grijsde. Ik glimlachte mysterieus naar haar en begon met haar hand in de mijne te lopen. Niet naar mijn auto, maar de stad in.
    'We gaan nog iets doen.' Zei ik toen tegen haar. Ik hoorde het geluid al en samen liepen we naar de enorme kermis die op dat moment in de stad was. Overal liepen mensen rond en het was heel druk. Een enorm reuzenrad torende boven alles uit. Ik glimlachte naar Brynn. Het begon al donker te worden, dus de lichten sprongen al aan.
    'En, wil je hier iets gaan doen?' Vroeg ik toen aan haar.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Brynn Noah Styles

    Nieuwsgierig keek ik hem aan maar dat verdween toen we bij de kermis aankwamen. Ik keek even verbaasd maar grijnsde gelijk. Sinds kleins af aan hield ik er van. De laatste jaren was de liefde ervoor echter verdubbeld, waarom wist ik eigenlijk niet. Zijn vraag hoorde ik al niet meer. Onmiddellijk nam ik zijn hand wat steviger beet en rende naar het reuzenrad. Dat zou altijd mijn favoriet blijven. Last van hoogtevrees had ik niet door het uitzicht meestal. En ik wist zeker dat dit echt prachtig zou worden in het donker met uitzicht over de gehele kermis. Het was echt groot, maar dan echt heel groot. Gelukkig konden er veel mensen tegelijk in het reuzenrad, anders hadden we hier morgen nog gestaan. Het was een korte rij van zo'n twintig mensen maar dat kwam doordat alle anderen over de gehele kermis verspreid waren. Dit was echt de perfecte avond. Het was maar eventjes wachten maar ik wist zeker dat het -het waard ging worden. Al snel mochten we instappen en zag ik dat er achter ons onderhand wel een hele wachtrij had ontstaan. We stapten in en het kleine deurtje werd gesloten. Langzaam kwamen we in beweging, op een weg naar boven. Af en toe stopte het reuzenrad om nieuwe mensen er in te laten waardoor je elke keer de kans kreeg om alles goed te bekijken en vooral alles te bewonderen Nu zou ik zeker willen weten hoe het er vanaf helemaal boven eruit zag.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik

    Onmiddellijk nam ze mijn hand wat steviger beet en rende naar het reuzenrad. Ik lachte even en ging haar achterna. Het was niet zo'n lange rij, dus al snel konden we instappen. Wat fijn was. We stapten in en het kleine deurtje werd gesloten. Langzaam kwamen we in beweging, op een weg naar boven. Af en toe stopte de reuzenrad om andere mensen in een karretje laten. Al snel kwamen we boven aan en het uitzicht was adembenemend. Je kon tot ver uitkijken, de donkere lucht en de lichtjes maakte het af. Het leek net magisch....
    Op dat moment nam ik een besluit waarvan ik niet wist of het goed zou aflopen. Ik nam diep adem en draaide me om naar Brynn en keek haar aan.
    "Ehm, Brynn? Ik, ehh, moet je iets zeggen,' zei ik tegen haar en keek verlegen naar mijn voeten die toen opeens heel interessant leken. Toen keek ik haar weer aan en zei zacht:
    "Ik vind je nu.... voor een tijdje al leuk. Je bent het liefste, grappige, leukste meisje die ik ooit heb gezien." Voordat ze kon antwoorden plaatste ik mijn hand voorzichtig op haar wang en boog langzaam naar voren toe om te kijken of ze me niet afweerde. Toen drukte ik zacht mijn lippen tegen de hare aan.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Brynn Noah Styles

    Ik keek op en glimlachte. 'Wat is er?' vroeg ik. Met een kleine frons keek ik hem aan die meteen oplichtte. Zonder dat hij ook maar was uitgepraat werden mijn wangen alweer lichtjes roze. Bij iedereen die mijn naam ook maar noemde moest ik blozen, een gewoonte die je haast niet kon afleren omdat die elke keer vanzelf ging. Toen ik alles wilde zeggen voelde ik twee lippen tegen de mijne aan. Even schrok ik er van maar na een paar seconden beantwoordde ik het meteen door op mijn tenen te staan en mijn armen om zijn nek te leggen. Van dit moment had ik al zo'n drie jaar gedroomd. Die onzeker gevoelens waren niet weg maar daalden opeens heel erg. Mijn ogen had ik gesloten terwijl mijn hart op een steeds sneller tempo klopte. Een klein glimlachje speelde ondertussen op mijn gezicht. Tot een minuut geleden had ik dit echt niet verwacht en had het niet eens durven te denken, laat staan dat het werkelijkheid zou worden. Op dit moment stonden mijn gedachten op nul, niet denken maar doen werd me altijd verteld.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik

    Na een paar seconden beantwoordde ze me door op haar tenen te staan en haar armen om mijn nek te leggen. Ik glimlachte tegen haar mond aan en voelde me zowaar de gelukkigste jongen van de wereld. Teder beroerde ik haar lippen. Na een paar seconde haalde ik langzaam mijn lippen van de hare om er vervolgens nog een kusje op te drukken.
    Ik legde mijn voorhoofd tegen de hare aan en keek haar in de ogen. Een glimlach sierde mijn gezicht. Op dit moment had ik echt al heel lang gewacht. En ik was verbaasd dat ze het beantwoordde.
    'I'm in love with you, and that won't change.' Fluisterde ik in haar oor terwijl ik zachtjes over haar wang streek met mijn hand.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Brynn Noah Styles

    Na de kus drukte hij nog een klein kusje op mijn lippen wat me nog gelukkiger deed voelen, hoewel dat eigenlijk onmogelijk leek. Mijn ogen gingen langzaam weer open en ik zag de prachtige, diepbruine ogen van hem in de mijne kijken. Sprakeloos was ik, na al die jaren zwijmelen als ik hem zag en dan dit opeens. Verlegen sloeg ik mijn ogen neer. 'Ik heb hier zo lang op zitten wachten' zei ik zachtjes toen ik mijn hoofd weer wat optilde en met een onzeker, klein glimlachje naar Zayn keek. Ik snapte echt niet hoeveel die jongen met me deed. Als ik nu normaal na kon denken had ik me afgevraagd waarom ik niet bloosde. Al vanaf mijn dertiende had ik deze kus me in mijn gedachten voorgesteld, nogal jong maar het was verliefdheid. En het was nog perfecter dan ik me had voorgesteld. Ondertussen waren we op het hoogste punt waardoor je een uitzicht kreeg over heel de kermis, donker met alle lampjes aan. Zo kon ik wel uren blijven staan. Dit was echt fantastisch.

    [Ik moet ophouden met het gebruiken van de woorden 'geweldig' en 'fantastisch' :I ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik

    Verlegen sloeg ze haar ogen neer. Ik glimlachte even, Brynn was nog steeds verlegen al begreep ik niet waarom. Ze was geweldig.
    'Ik heb hier zo lang op zitten wachten' zei ze zachtjes toen ze haar hoofd weer wat optilde en met een onzeker, klein glimlachje naar met keek. Ik glimlachte terug en voelde me als de gelukkigste jongen op aarde. Dit moment is fantastisch.
    'Je moet niet zo verlegen en onzeker zijn. Je bent geweldig, en niemand kan zeggen dat dat niet waar is.' Fluisterde ik zacht in haar oor waarna ik teder mijn lippen even tegen die van haar drukte. Ik werd warm onder haar aanrakingen en het voelde geweldig. Het liefst zou ik hier voor altijd blijven. Dit moment, met Brynn. Het uitzicht was prachtig, maar degene die nog veel mooier was, stond recht tegenover me.
    Zachtjes streek ik met mijn hand zacht over haar wang en drukte voorzichtig nog een klein kusje op haar mond.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    [Bryonylle wents Cimmaron.]


    Reality's overrated.

    Jared Mason Malik

    Ik loop nog even door zijn kamer heen. 'Mijn kamer is echt saai vergleken met die van jou. Hij is wel groter, maar er staat bijna niets, alleen de muren zijn versierd met allemaal posters, maar verder staat er alleen een bed, bureau en kast.' Zeg ik, en ik loop een beetje rond. Ik ben nu al dol op deze kamer. Hij straalt iets gezelligs uit.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Makeilon --> Lilarry]


    "Family don’t end in blood”

    Louis William Tomlinson.
    Harry's armen sloten zich om mijn middel, waarna hij mij iets dichter tegen zich aan trok. Dit was perfect. Dit wilde ik. Voor altijd. Ik haalde voorzichtig mijn lippen van die van hem en sloeg mijn armen om zijn nek, om hem in een wurgknuffel te trekken. 'Harry, je weet niet half hoe blij ik ben dat jij het zelfde voelt voor mij,' kwam half piepend, half schor uit mijn mond. Ik liet hem weer los, bang dat ik hem anders echt zou wurgen, en keek hem toen serieus aan. 'Maar hoe lossen we dit nu op met Mia?' Ik voelde me meteen weer schuldig. Mia was een lieve meid, ze paste goed bij Harry. En ondanks ik mezelf wel nog net iets beter bij Harry vond passen, verdiende Mia dit niet.


    "Family don’t end in blood”

    [Fuck, ik had niet gezien dat er gereageerd was o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles
    Voorzichtig haalde Louis zijn lippen van de mijne, om vervolgens zijn armen om me heen te slaan en me in een wurgknuffel te trekken. Normaal zou ik er wel een opmerking overmaken, maar op dit moment was ik te blij om dat te doen en verstrakte mijn greep ook nog wat. Daarbij bleven we het hier over Louis hebben. 'Harry, je weet niet half hoe blij ik ben dat jij het zelfde voelt voor mij,' kwam half piepend, half schor uit zijn mond. 'Lou, geef toe, hoe ik met jou omga, ga ik met niemand om en daar zaten ook wel redenen achter. Maar ik had nooit verwacht dat jij--' Ik schudde mijn hoofd en drukte nog een klein kusje op zijn neus. Alleen toen hij serieus werd en de woorden 'Maar hoe lossen we dit nu op met Mia?' zijn mond verlieten, vervaagde mijn glimlach en kwam een schuldgevoel in de plaats. 'Ik weet het echt niet, maar denk dat er niet veel anders op zit dan met haar te gaan praten. Maar eerst wil ik nog wel heel eventjes genieten van een heel leuk iemand,' mompelde ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer