• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Laoch
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Laoch
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Laoch maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jared Mason Malik

    Hij knikt 'Al is mijn borst nog erg pijnlijk vooral als ik moet gapen of niesen en mijn hoofd gaat goed aangezien ik medicijnen heb.' Ik glimlach. 'Mam ik weet het, ik ben je enigste kind en blaablaablaa maar wil je ons alsjeblieft Privacy geven of moeten we naar boven?' Zegt Lex, en ik snap hem op zich wel. Ze vraagt of we drinken willen en rent dan naar de keuken. 'Ik vind dat je moeder nog best wel aardig reageert. Die van mij had jou niet laten leven, aangezien ze 'altijd zo haar best doet om onze status hoog te houden'. Ze is lief hoor, maar ze kan best wel een beetje overdrijven.' Zeg ik met een glimlach, en ik buig me naar Lex toe om hem een kus te geven.


    Spoiler alert: you will save yourself

    LEx Huwerd

    Ik vind dat je moeder nog best wel aardig reageert. Die van mij had jou niet laten leven, aangezien ze 'altijd zo haar best doet om onze status hoog te houden'. Ze is lief hoor, maar ze kan best wel een beetje overdrijven.' ik glimlach breed als hij op me afkomt en ik kus hem terug als ik een foto camera hoor. Met een rood hoofd schiet ik overeind en druk daarn amijn handen tegen mijn hoofd. 'auuw dat was niet slim' kreun ik pijnlijk. En met een diepe zucht laat ik me langzaam teru gin mijn kussen vallen. 'sorry, ik dacht jullie zijn zo schattig, gaat hij wel?" mijn moeder kijkt me bezorgd aan en ik knik sloompjes. 'Ja het gaat weer wel mam' zeg ik haar en hoor haar terug lopen en open mijn ogen weer. 'Ze is een schat maar soms is het teveel van het goede' ik glimlach en zie mijn moeder aankomen met voor mij een glas water en cola voor Jared en de koekjestrommel met chocokoekjes.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [O......M......G! Give me cookesss!!!!!!!!]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Why?]


    Bowties were never Cooler

    [Me like cookiess (:]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [ik heb ze thuis in de trommel mjuuum]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik hebt een pluizig konijn(sorry ongerelateerd ik weet het)]


    Bowties were never Cooler

    [ahahah ik heb buikpijn, ginge eerst biertjes drinken, toen een luxe hamburger, friet, drinken en daarna een slushpup in de stadXD not smart in twee uurtjes]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jared Mason Malik

    Ik hoor een flits en kijk meteen omhoog. Lex' moeder staat voor ons met een camera. Ik word rood en ga direct weer naast Lex zitten. 'Auuw dat was niet slim.' Zegt Lex, en een schuldgevoel kruipt in me naar boven. 'sorry, ik dacht jullie zijn zo schattig, gaat hij wel?" Lex' moeder kijkt me bezorgd aan en hij knikt sloompjes. 'Ja het gaat weer wel mam' zegt hij, en ik hoor haar terug lopen. 'Ze is een schat maar soms is het teveel van het goede' Ik glimlach. Dit is eigenlijk wel hoe ik zijn moeder omschrijf nadat ik haar gezien heb. Zijn moeder komt terug met cola voor mij, en voor Lex een glaasje water. 'Dus... Wat zei de dokter? Wanneer mag je weer van alles doen enzo?' Vraag ik, terwijl ik rustig mijn cola opdrink. Als ik de chocoladekoekjes zie kan ik me even niet inhouden en pak ik er meteen twee.

    [COOKIES!!!!]


    Spoiler alert: you will save yourself

    LEx Huwerd

    Dus... Wat zei de dokter? Wanneer mag je weer van alles doen enzo?' ik glimlach en zie hoe hij twee koekjes grij9pt en een vertederd gelu9idje verlaat m9ijn mond. '9uhm niet sp9orten dus ik mag niet dansen nog niet, maar dat ga ik wel weer doen, niet rennen en mijn borst besl9asten enzo maar voorderest rustig aan doen' gl9imlach ik naar hem en neem een slok9je water

    [9 iddunno whats wrong iwith my lap but he th9inks ists f9unny to typ9 the 9 im sorry


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jared Mason Malik

    'Uhm niet sporten dus ik mag niet dansen nog niet, maar dat ga ik wel weer doen, niet rennen en mijn borst belasten enzo maar voor de rest rustig aan doen.' Zegt hij, en ik knik. De koekjes zijn al veel te snel op, maar ik durf er geen meer te pakken. 'Willen jullie anders een film kijken?' Vraagt Lex' moeder vriendelijk. Ik kijk naar Lex. 'Ik heb daar op zich wel zin in.' Zeg ik met een glimlach. Ik weet niet of het gewoon komt door het licht dat op een bepaalde manier op hem schijnt ofzo, of dat Lex echt knapper is dan dat ik ooit heb gezien, maar dat lijkt ten minste zo/


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lex Huwerd

    'Willen jullie anders een film kijken? 'stelt mama voor en ik glimlach even 'Ik heb daar op zich wel zin in.' antwoord Jared. 'Ik weet niet of het lukt met mijn hoofd maar anders heb ik iets om naar te kijken ' zeg ik en word langzaam rood. Ik ga wat zitten en houd de dekens open voor hem zodat hij onder me kon kruipen en ik tegen hem aan kon liggen. Als hij zit en ik lekker lig bedenk ik me dat we een film erin moeten stoppen en begin te lachen. 'Mama gniffelt welke film wilt u kijken meneer' zegt ze alsof ze onze assistente is en ik begin weer te grinniken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jared Mason Malik

    'Ik weet niet of het lukt met mijn hoofd maar anders heb ik iets om naar te kijken.' Ik merk dat ik rood word, en kijk snel de andere kant op. Lex houdt de dekens omhoog zodat ik erbij kan zitten, en voorzichtig ga ik tegen hem aanzitten. Ik heb iets met dekens; ook al is het heel erg warm in de zomer, zonder deken kan ik niet slapen. Ook sla ik altijd een deken om me heen als ik een film ga kijken ofzo. Het voelt veilig. Als ik eenmaal zit kijk ik even naar Lex. Ik weet zeker dat ik pijn op zijn gezicht zie, maar ook geluk. Door die gedachte voel ik me wat beter, en ik ga even lekker zitten. 'Dus, welke film wilt u kijken meneer.' Zegt Lex moeder. Ik kijk naar alle films die er zijn en heb geen idee wat dit allemaal voor films zijn. Thuis hebben we eigenlijk alleen maar detective series enzo. Het gaat best wel vervelen na een tijdje. 'Lex mag kiezen.' Zeg ik, en ik leuk zachtjes tegen zijn schouder aan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lex Hyuwerd\

    Ik glimlach als ik hem wat voel leunen en tevreden kijk in aar mijn moeder. 'Lex mag kiezen' ik denk even na. ehm Save The Last Dance?" stel ik voor. Ja ik was van de dansfilms. Vragend kijk ik omhoog naar Jared. Ik denk dat ik niet veel van de film mee zou krijgen maar ik kende deze al uit mijn hoofd. Mijn moeder knikt en stopt hem erin waarna hij begint.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jared Mason Malik

    'Ehm Save The Last Dance?' Vraagt Lex, en ik knik. Ik heb echt geen idee waar deze film over zou gaan - nou ja, over dansen, maar verder niet. Lex' moeder doet de dvd erin en kijkt dan op haar horloge en schrikt. 'Sorry, het spijt me, ik moet weg! Jared, zou jij zo lief willen zijn om over een halfuurtje Lex zijn medicijnen te geven? Ze liggen op het aanrecht. Veel plezier nog!' Zegt ze, en ze doet de deur nog achter haar dicht. Ik probeer me op de film te concentreren, maar dat ik bijna onmogelijk. Ik kijk weer naar Lex, en merk dat hij ook niet zit te kijken. Ik ga iets meer tegen hem aanleunen, en sla mijn arm om hem heen


    Spoiler alert: you will save yourself