• Ik had het laatste bericht in het vorige topic, dus ik dacht; laat ik maar meteen even een nieuwe aanmaken. ^^

    Topic 1
    Topic 2

    "Several hundred years ago, humans were nearly exterminated by titans. Titans are typically several stories tall, seem to have no intelligence, devour human beings and, worst of all, seem to do it for the pleasure rather than as a food source. A small percentage of humanity survived by walling themselves in a city protected by extremely high walls, even taller than the biggest of titans.

    Flash forward to the present and the city has not seen a titan in over 100 years. Teenage boy Eren and his foster sister Mikasa witness something horrific as the city walls are destroyed by a colossal titan that appears out of thin air. As the smaller titans flood the city, the two kids watch in horror as their mother is eaten alive. Eren vows that he will murder every single titan and take revenge for all of mankind."


    Best openings since mankind:




    AMV's:

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 23:03 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik zie Mikasa en Eren toch liever als broer en zus :')


    I live for the applause, you will die for it.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Damn you, tumblr. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    OooOooO T-shirt design by me
    Ik denk niet dat iemand het gaat kopen maar het was leuk om te doen :')

    Ik ben gisteren beginnen kijken en wow. Ik vind het wel een vernieuwende anime. Ik zit nu aan het deel dat eren is opgegeten. (episode 6 ongeveer) Het is echt spannend. ^^


    Let the Night embrace you

    Jinxed schreef:
    Ik ben gisteren beginnen kijken en wow. Ik vind het wel een vernieuwende anime. Ik zit nu aan het deel dat eren is opgegeten. (episode 6 ongeveer) Het is echt spannend. ^^


    Het is echt een hele goede anime met geweldige graphics die van echt hoog niveau zijn. Vooral wanneer ze met dat 3-dimensionale ding door de stad heen gaan en je die gebouwen allemaal zo ziet voorbij razen, vond ik echt mooi. Ook heeft het verhaal een erg sterke opbouw en brengen ze het thema aan het begin goed naar voren, waardoor je zijn haat voor titans snapt. Ook vind ik sowieso alle mensen realistisch reageren op de titanen aanvallen. Zelfs de soundtrack die is misschien niet van een bovennatuurlijk niveua, maar die bouwt wel goed alle spanning op en zorgt er goed voor dat je meeleeft met de anime. :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    ^ Ja idd. Hij is psychologisch en grafisch enorm sterk. En op zich, voor zover het kan zijn, ook realistisch afgebeeld. Als je ziet hoe de personages reageren, en zo.


    Let the Night embrace you

    Jinxed schreef:
    ^ Ja idd. Hij is psychologisch en grafisch enorm sterk. En op zich, voor zover het kan zijn, ook realistisch afgebeeld. Als je ziet hoe de personages reageren, en zo.



    jaa idd, ik ben alleen niet zo'n fan van een stukje waar jij dichtbij bent een zekere plottwist en ik denk dat als je hem ziet, dat je wel weet wat ik bedoel xd maar dat is ook net persoonlijke voorkeur en de keuze die de schrijver maakt. Maar voor de rest vond ik het een hele goede serie en ben ik er zeer over te spreken :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Bedoel je dat Eren een Titan is/kan worden?


    Let the Night embrace you

    Jinxed schreef:
    Bedoel je dat Eren een Titan is/kan worden?


    Yup, dat, ben daar niet erg fan van.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Hmja dat kan ik best begrijpen. Ik zit nog niet ver genoeg om te weten hoe dat echt gaat uitdraaien. ^^


    Let the Night embrace you

    Jinxed schreef:
    Hmja dat kan ik best begrijpen. Ik zit nog niet ver genoeg om te weten hoe dat echt gaat uitdraaien. ^^


    Aahhh jaa, maar dat ligt per persoon anders. Ik hoor ook veel mensen die het niet erg vinden of zich daar totaal niet aan storen, maar ik heb wel een paar puntjes dat ik denk dat beter had gekund en waar dat de oorsprong van is. Maar het beste is gewoon lekker verder te kijken en dan zie je vanzelf wel of je het wat vindt :) Het leuke is altijd dat iedereen een eigen mening heeft :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ja tuurlijk. ik vind 'm tot hiertoe wel echt goed. Echt mooi uitgewerkt op meerdere vlakken.
    Alleen stoorde ik me er in het begin wel aan dat alle hoofdpersonages zo 'mooi' werden getekend en de rest zo lelijk als iets. :'D


    Let the Night embrace you

    Jinxed schreef:
    Ja tuurlijk. ik vind 'm tot hiertoe wel echt goed. Echt mooi uitgewerkt op meerdere vlakken.
    Alleen stoorde ik me er in het begin wel aan dat alle hoofdpersonages zo 'mooi' werden getekend en de rest zo lelijk als iets. :'D


    Aah jaa, maar dat doen veel schrijvers vaak ook om de focus te kunnen leggen op de hoofdpersonages en als je weet hoeveel tekenwerk zo'n anime is, dan snap ik ook best dat ze soms denken dat het echt te veel werk is om iedereen zo gedetailleerd te doen xd Maar het is niet waar ik me erg aanstoorde. Ik had alleen in het begin wel de opmerking dat ik het wel grappig vond dat Eren steeds speeches ging houden, want bij elke tegenslag, bij elk iets in die opleiding-tot-soldaten-lounge stond Eren op en nam weer het woord met zijn speech xd haha, vond het wel grappig in het begin, hoewel dat minder werd namaten het plot vordert.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Haha ja, dat is waar. Maar ik weet niet, je minder belangrijke personages een beetje aantrekkelijker maken mag wel. :'D


    Let the Night embrace you