• Merrow's Random Coverstock





    Het werkt heel simpel: ik maak zo nu en dan random covers en om ze nog enige nuttigheid te geven, plaats ik ze in dit topic.
    Elke random cover voorzie ik van een neppe titel en een watermerk in de hoek. Wanneer je één van de covers wilt gebruiken, hoef je dat enkel in dit topic – of via PB – door te geven, tezamen met de titel of eventueel andere tekst die erop moet komen. Ik pas het zo snel mogelijk voor je aan, stuur je de aangepaste cover door en haal de stockcover uit dit topic zodat niemand anders die kan gebruiken.
    Het staat tevens vrij om de neppe titels die op de stockcovers staan te gebruiken – al faal ik redelijkerwijs in titels verzinnen :’D Daarbij is het natuurlijk ook nog altijd mogelijk om de covers te gebruiken ter inspiratie voor een verhaal.

    Natuurlijk vind ik het supertof om een naamsvermelding te krijgen wanneer je een cover uit deze coverstock gebruikt, al is dat niet zozeer een vereiste en stel ik het dus ook zeker niet als een verplichting.




    Cover 1 II Cover 2








    Ook kan je een aanvraag doen voor een cover. Hier zitten echter wel twee voorwaarden aan vast, dus voordat je een aanvraag doet, lees eerst onderstaande tekst.

    Op de eerste plaats moet je geduld hebben. Je kan een aanvraag doen voor een cover, als je het niet erg vind om te moeten wachten. De ene keer ben ik namelijk al dan sneller met het maken van een cover dan de andere keer; zo heb je dezelfde dag al een cover, zo heb je pas een week tot zelfs enkele weken later een cover. Dit hangt gewoon echt af van m’n tijd en inspiratie.
    Ten tweede, ik gebruik enkel foto’s uit m’n eigen stock. Wil je een specifieke aanvraag doen, met eigen plaatjes, dan zijn er genoeg andere aanvraagtopics waar je dit kan doen ^_^ Uiteraard mag je altijd een korte beschrijving geven van wat er ongeveer op je cover moet komen, maar het zal dus voornamelijk een verrassing zijn van wat je krijgt. Ik heb namelijk gemerkt dat mensen veelal afbeeldingen meegeven van slechte kwaliteit of waar amper mee te werken valt in combinatie met andere foto’s, wat zich dus in het eindresultaat uit.

    Feitelijk hoef je dus alleen een korte beschrijving te geven van wat je ongeveer in gedachten hebt voor een cover. Moet er bijvoorbeeld iets speciaals op van een dier, voorwerp of plaats/locatie, dan schrijf je dat erbij. Wil je je hoofdpersoon erop, geef dan een beschrijving van het uiterlijk dat je zoekt of als je een play-by hebt, geef dan de naam van de acteur/actrice/zanger(es)/model door, en dan zoek ik zelf een passende afbeelding.
    Heb je een bepaalde sfeer in gedachten of een bepaald kleurenpalet, dan kan je dit ook bij je aanvraag doen. En vergeet natuurlijk ook niet erbij te zetten welke titel of eventuele tekst erop moet komen.
    Betreft het lettertype… Ik heb inmiddels een aardige fontcollectie op m’n computer en feitelijk probeer ik verschillende fonts uit op een cover, om te zien wat het beste past. Heb je nu zelf toch een bepaalde font in gedachten, dan mag je dit ook altijd laten weten in je aanvraag. Dan stuur ik je twee covers door, mocht ik die font iets minder goed vinden in vergelijking met een eigen gekozen font.

    Wat misschien als laatste ook nog handig is om te weten, is dat ik over het algemeen één formaat aanhou betreft de covers. Wanneer je toch een ander formaat wilt, dan kan je dit ook nog altijd aangeven bij je aanvraag.
    En uiteraard, je bent altijd vrij om een korte beschrijving van je verhaal mee te sturen, zodat ik een beetje een idee krijg van wat je zoekt.



    Lopende aanvragen: Ik neem tijdelijk geen aanvragen meer aan
    ~ Presence II pagina 9 II PB
    ~ Kyubey II pagina 9 II 6 aanvragen
    ~ Amnesiae II pagina 10
    ~ Zaiphon II pagina 10 II 5 aanvragen
    ~ Marcellus II pagina 12
    ~ Nikolaevna II pagina 12
    ~ StyIez II PB
    ~ Jace II pagina 13
    ~ Traitor II pagina 14









    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 14:02 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    @Caffeine: Het is gewoon een random probeersel, waarbij ik me voornamelijk gebaseerd heb op de titel (voornamelijk het woordje heart toch), het fantasy-achtige en een beetje op je woordspeling Alice in Wonderland. Ook heb ik geprobeerd er een mysterieuze, maar romantische sfeer in te doen, al weet ik niet in hoeverre me dat gelukt is :'D
    Voldoet de cover nu niet aan je verwachtingen - of juist wel, maar het past toch niet helemaal bij je storie, dan moet je dat gewoon zeggen (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    I think I am in love ^^ (heart2)_(heart2)


    -

    Oehw ik heb me altijd afgevraagd waarom je nog geen coverstore had, ANYWAY ik ben ok hier voor een aanvraag dus please listen up.

    Connor Maverick Stalone wordt op een ochtend wakker in een kamer vol slapende jongens aan meisjes en een pijnlijk arm waar CMS || AG07 op staat. Als snel ontdekt hij dat hij in een trainingskamp zit voor geheim agenten.

    Het verhaal heet The Agent Diaries en je mag mijn naam erop zetten (Xanthe) in het klein. Mochten er nog vragen zijn, mijn GB antwoord zo snel mogelijk :Y) edit: er hoeven ook niet echt gezichten op te staan

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 0:48 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    @Merrow: Oh, wauw! It. Is. Perfect. Ik vind hem echt zo mooi geworden. Eigenlijk vind ik 'm meer wat romantisch over komen dan mysterieus, maar nu vind ik dat helemaal niet erg hoor. Ghihi, hij is echt helemaal goed c: Thank you very much!
    And you did it fast. I didn't even had to wait long. Nice, dan kan ik al morgen of overmorgen aan m'n verhaal beginnen!

    @Rey: Had je dat over mijn cover of over wat anders?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rey schreef:
    I think I am in love ^^ (heart2)_(heart2)

    Thnx (bloos)

    Faelan schreef:
    Oehw ik heb me altijd afgevraagd waarom je nog geen coverstore had, ANYWAY ik ben ok hier voor een aanvraag dus please listen up.

    Connor Maverick Stalone wordt op een ochtend wakker in een kamer vol slapende jongens aan meisjes en een pijnlijk arm waar CMS || AG07 op staat. Als snel ontdekt hij dat hij in een trainingskamp zit voor geheim agenten.

    Het verhaal heet The Agent Diaries en je mag mijn naam erop zetten (Xanthe) in het klein. Mochten er nog vragen zijn, mijn GB antwoord zo snel mogelijk :Y) edit: er hoeven ook niet echt gezichten op te staan

    Ik zal je ook op de lijst zetten en een cover proberen te maken in de loop van de week al kan het nu zelfs ietsje langer duren, doordat ik al enkele aanvragen heb XD
    En tja, het is voornamelijk dat stukje tijd en inspi waarom ik zo lang gewacht heb. Daarbij, ik heb lange tijd terug een coverstore gehad, maar dat faalde redelijkerwijs - voor mijn gevoel - omdat ik veelal moeite had iets te maken met de bijgeleverde foto's. Ik werk gewoon veel beter met m'n eigen stock / gezochte foto's. Hierbij heb ik gewoon dat stukje extra vrijheid en ben ik zoveel meer tevreden met het resultaat. Dus ja, ik heb lange tijd getwijfeld om dus een nieuw topic te openen, tot ik van de week het idee kreeg voor random stockcovers te maken. En tja, blijkbaar zijn er mensen die het niet erg vinden om te moeten wachten en dat ik dus enkel m'n eigen stockfoto's gebruik, dus heb er het aanvraag gedeelte aan toegevoegd XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Caffeine schreef:
    @Merrow: Oh, wauw! It. Is. Perfect. Ik vind hem echt zo mooi geworden. Eigenlijk vind ik 'm meer wat romantisch over komen dan mysterieus, maar nu vind ik dat helemaal niet erg hoor. Ghihi, hij is echt helemaal goed c: Thank you very much!
    And you did it fast. I didn't even had to wait long. Nice, dan kan ik al morgen of overmorgen aan m'n verhaal beginnen!

    @Rey: Had je dat over mijn cover of over wat anders?

    Ik ben echt blij om te horen dat je er blij mee bent :3

    En ja, ik ben echt snel vandaag, maar goed, ik moet ook iets om de nacht door te komen :'D
    De kleine is vandaag dus met tikkertje spelen, los met z'n kop op een ijzeren paal gerend op school. Hij keek dus tijdens het rennen achter zich, in plaats van voor zich en toen hij dan voor zich keek, was het al te laat. Dus hij heeft een enorme buil op z'n hoofd en voelde zich niet al te best toen we thuis kwamen (het gebeurde precies toen ik hem uit school kwam halen). Hij heeft ook echt ruim drie kwartier gehuild - wat voor hem dus echt een unicum is want hij is een echte die hard.
    Hij heeft nog niet overgegeven en heeft geen last van hoofdpijn of duizeligheid of misselijkheid, maar ik maak hem dus voor de zekerheid wel om de 2 uur wakker om te checken. Voor het geval dat er toch iets mocht zijn of als hij toch een hersenschudding mocht hebben. Betere het zekere voor het onzekere, natuurlijk.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    En in verband met de cover, ik heb er een kleine aanpassing aan gedaan betreft de kleur en contrast (kwestie van een andere action. Misschien is de 2de toch ietsje mysterieuzer... nahja, je moet maar even bezien welke van de twee je beter vindt (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Ik zal je ook op de lijst zetten en een cover proberen te maken in de loop van de week al kan het nu zelfs ietsje langer duren, doordat ik al enkele aanvragen heb XD
    En tja, het is voornamelijk dat stukje tijd en inspi waarom ik zo lang gewacht heb. Daarbij, ik heb lange tijd terug een coverstore gehad, maar dat faalde redelijkerwijs - voor mijn gevoel - omdat ik veelal moeite had iets te maken met de bijgeleverde foto's. Ik werk gewoon veel beter met m'n eigen stock / gezochte foto's. Hierbij heb ik gewoon dat stukje extra vrijheid en ben ik zoveel meer tevreden met het resultaat. Dus ja, ik heb lange tijd getwijfeld om dus een nieuw topic te openen, tot ik van de week het idee kreeg voor random stockcovers te maken. En tja, blijkbaar zijn er mensen die het niet erg vinden om te moeten wachten en dat ik dus enkel m'n eigen stockfoto's gebruik, dus heb er het aanvraag gedeelte aan toegevoegd XD
    Ik heb die covers van jou gezien en die zijn geweldig ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Jouw covers zijn prachtig <3


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Merrow schreef:
    (...)
    Ik zal in de loop van de week als ik de tijd vind iets proberen voor je (;

    Dankjewel (:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Moet ik mijn aanvraag perse hier zetten of mag ik het ook pb'en? Ik zou mijn verhaal wel willen samenvatten om je een beter beeld te kunnen geven voor de cover, maar het zou nog 'geheim' moeten blijven zeg maar.


    16 - 09 - '17

    @Merrow: O hemel, dat is echt niks dan. Dat is inderdaad pijnlijk als je tegen een paal aanloopt, haha. Hopelijk gaat die buil snel weg en heeft hij voor de rest niets (ernstigs). En ja, inderdaad, beter het zekere voor het onzekere nemen. Je weet maar nooit, straks heeft hij inderdaad een hersenschudding of iets.
          En dat klopt, ja. Die tweede is inderdaad wat mysterieuzer, ik vind de eerste wat zachter en romantischer overkomen. Maar dat is geen probleem hoor.
    Het probleem is alleen nu, dat ik niet kan kiezen haha. Ik ben erg besluiteloos, dus misschien was het toch beter om niet die tweede erbij te sturen. :x

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 16:25 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @Cenation: Je mag me ook een pb sturen, als je dat fijner vind, dat is geen enkel probleem (;

    @Caffeine: Zelf vind ik de eerste nog altijd mooier, zodoende ook dat ik die eigenlijk ook als eerste heb laten zien :'D Dus ik zou zelf voor de eerste gaan, maar goed, in deze kan alleen jij wat beslissen denk van welk het best bij je verhaal past.
    Je kan anders ook nog altijd een poll maken en andere users laten stemmen XD In ieder geval suc7 met een keuze maken XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ok bedankt, dan pb ik het even.


    16 - 09 - '17

    @Merrow: Haha, goede! Daar had ik nog geen eens over nagedacht.


    Don't walk. Run, you sheep, run.