• Merrow's Random Coverstock





    Het werkt heel simpel: ik maak zo nu en dan random covers en om ze nog enige nuttigheid te geven, plaats ik ze in dit topic.
    Elke random cover voorzie ik van een neppe titel en een watermerk in de hoek. Wanneer je één van de covers wilt gebruiken, hoef je dat enkel in dit topic – of via PB – door te geven, tezamen met de titel of eventueel andere tekst die erop moet komen. Ik pas het zo snel mogelijk voor je aan, stuur je de aangepaste cover door en haal de stockcover uit dit topic zodat niemand anders die kan gebruiken.
    Het staat tevens vrij om de neppe titels die op de stockcovers staan te gebruiken – al faal ik redelijkerwijs in titels verzinnen :’D Daarbij is het natuurlijk ook nog altijd mogelijk om de covers te gebruiken ter inspiratie voor een verhaal.

    Natuurlijk vind ik het supertof om een naamsvermelding te krijgen wanneer je een cover uit deze coverstock gebruikt, al is dat niet zozeer een vereiste en stel ik het dus ook zeker niet als een verplichting.




    Cover 1 II Cover 2








    Ook kan je een aanvraag doen voor een cover. Hier zitten echter wel twee voorwaarden aan vast, dus voordat je een aanvraag doet, lees eerst onderstaande tekst.

    Op de eerste plaats moet je geduld hebben. Je kan een aanvraag doen voor een cover, als je het niet erg vind om te moeten wachten. De ene keer ben ik namelijk al dan sneller met het maken van een cover dan de andere keer; zo heb je dezelfde dag al een cover, zo heb je pas een week tot zelfs enkele weken later een cover. Dit hangt gewoon echt af van m’n tijd en inspiratie.
    Ten tweede, ik gebruik enkel foto’s uit m’n eigen stock. Wil je een specifieke aanvraag doen, met eigen plaatjes, dan zijn er genoeg andere aanvraagtopics waar je dit kan doen ^_^ Uiteraard mag je altijd een korte beschrijving geven van wat er ongeveer op je cover moet komen, maar het zal dus voornamelijk een verrassing zijn van wat je krijgt. Ik heb namelijk gemerkt dat mensen veelal afbeeldingen meegeven van slechte kwaliteit of waar amper mee te werken valt in combinatie met andere foto’s, wat zich dus in het eindresultaat uit.

    Feitelijk hoef je dus alleen een korte beschrijving te geven van wat je ongeveer in gedachten hebt voor een cover. Moet er bijvoorbeeld iets speciaals op van een dier, voorwerp of plaats/locatie, dan schrijf je dat erbij. Wil je je hoofdpersoon erop, geef dan een beschrijving van het uiterlijk dat je zoekt of als je een play-by hebt, geef dan de naam van de acteur/actrice/zanger(es)/model door, en dan zoek ik zelf een passende afbeelding.
    Heb je een bepaalde sfeer in gedachten of een bepaald kleurenpalet, dan kan je dit ook bij je aanvraag doen. En vergeet natuurlijk ook niet erbij te zetten welke titel of eventuele tekst erop moet komen.
    Betreft het lettertype… Ik heb inmiddels een aardige fontcollectie op m’n computer en feitelijk probeer ik verschillende fonts uit op een cover, om te zien wat het beste past. Heb je nu zelf toch een bepaalde font in gedachten, dan mag je dit ook altijd laten weten in je aanvraag. Dan stuur ik je twee covers door, mocht ik die font iets minder goed vinden in vergelijking met een eigen gekozen font.

    Wat misschien als laatste ook nog handig is om te weten, is dat ik over het algemeen één formaat aanhou betreft de covers. Wanneer je toch een ander formaat wilt, dan kan je dit ook nog altijd aangeven bij je aanvraag.
    En uiteraard, je bent altijd vrij om een korte beschrijving van je verhaal mee te sturen, zodat ik een beetje een idee krijg van wat je zoekt.



    Lopende aanvragen: Ik neem tijdelijk geen aanvragen meer aan
    ~ Presence II pagina 9 II PB
    ~ Kyubey II pagina 9 II 6 aanvragen
    ~ Amnesiae II pagina 10
    ~ Zaiphon II pagina 10 II 5 aanvragen
    ~ Marcellus II pagina 12
    ~ Nikolaevna II pagina 12
    ~ StyIez II PB
    ~ Jace II pagina 13
    ~ Traitor II pagina 14









    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 14:02 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    En aangapst (:

    Thank you Very much mate, looks lovely :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Merrow schreef:
    (...)
    Dat mag altijd, natuurlijk (;

    Foto's:
    http://data.whicdn.com/images/63274738/large.png
    http://upload.inven.co.kr/upload/2013/05/08/bbs/i2676015285.png
    http://images.twitrounds.com/holiday-backgrounds/snow-crystals.jpg (optioneel)

    Bij voorkeur in een koude sfeer, maar als je de voorkeur aan iets anders geeft, mag dat zeker. Ik laat je vrij in je doen, want jou gevoel voor dit is veel beter dan de mijne.
    Het is de bedoeling dat deze op mijn profiel komt, dus het is voornamelijke een plaatje om mijn naam te 'promoten'. Avarosa moet er dus opkomen en liefst redelijk groot. Ik dacht aan een beetje een sierlijk lettertype. Niet te overdreven, maar ook niet te houterig.
    Daar onder wil ik in een kleiner lettertype 'One tribe, one people, one Freljord.'
    Het lettertype van dit mag anders zijn van het lettertype van Avarosa.

    Ja mag er een beetje mee spelen hoe je zelf wilt, ik heb de indruk dat je het best werkt aan je eigen wensen dan aan die van een ander, dus ik laat je wat experimenteren. Al moet Ashe en het Avarosan teken er wel in want dat is essentieel. De achtergrond interesseert mij niet echt.

    Alvast bedankt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)
    Foto's:
    http://data.whicdn.com/images/63274738/large.png
    http://upload.inven.co.kr/upload/2013/05/08/bbs/i2676015285.png
    http://images.twitrounds.com/holiday-backgrounds/snow-crystals.jpg (optioneel)

    Bij voorkeur in een koude sfeer, maar als je de voorkeur aan iets anders geeft, mag dat zeker. Ik laat je vrij in je doen, want jou gevoel voor dit is veel beter dan de mijne.
    Het is de bedoeling dat deze op mijn profiel komt, dus het is voornamelijke een plaatje om mijn naam te 'promoten'. Avarosa moet er dus opkomen en liefst redelijk groot. Ik dacht aan een beetje een sierlijk lettertype. Niet te overdreven, maar ook niet te houterig.
    Daar onder wil ik in een kleiner lettertype 'One tribe, one people, one Freljord.'
    Het lettertype van dit mag anders zijn van het lettertype van Avarosa.

    Ja mag er een beetje mee spelen hoe je zelf wilt, ik heb de indruk dat je het best werkt aan je eigen wensen dan aan die van een ander, dus ik laat je wat experimenteren. Al moet Ashe en het Avarosan teken er wel in want dat is essentieel. De achtergrond interesseert mij niet echt.

    Alvast bedankt.

    Ik werk het best inderdaad met de meeste vrijheid :'D
    Ik zal er m'n best op doen van zodra ik eraan ga beginnen en zal ook m'n best doen om die twee afbeeldingen er zo goed mogelijk in te verwerken (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Faelan schreef:
    (...)Thank you Very much mate, looks lovely :Y)

    Dat is ontzettend graag gedaan (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Neem je tijd, ik ben niet van plan mijn username snel te veranderen. Jullie zijn gewoon beiden goed en ik wil wel eens weten wat er bij ieder van jullie zal uitkomen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Neem je tijd, ik ben niet van plan mijn username snel te veranderen. Jullie zijn gewoon beiden goed en ik wil wel eens weten wat er bij ieder van jullie zal uitkomen.

    Stiekem ben ik daar ook wel nieuwsgierig naar, gewoon omdat haar covers ook altijd zo awesome zijn :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Stiekem ben ik daar ook wel nieuwsgierig naar, gewoon omdat haar covers ook altijd zo awesome zijn :3
    Haha, laat het dan voor jullie beiden een challenge zijn. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb zin om Justine te ontvoeren en opsluiten zodat ze alleen voor mij cover gaat maken. :W


    -

    Merrow schreef:
    (...)
    Ja, ik ben echt benieuwd wat zij ervan vind. Want uiteindelijk is dat natuurlijk nog altijd het spannends, allee, voor mij toch XD

    Haha, volgens mij begin je het steeds drukker te krijgen met die covers sinds ik daarover ben begonnen? :x


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Merrow schreef:
    @Scorpia: Natuurlijk vind ik het niet erg dat je meteen 2 aanvragen hier neersmijt (bloos) Ik zal je ook meteen op de lijst erbij zetten (;
    En als ik eens zin en bovenal tijd heb, misschien dat ik dan eens op m'n gemak enkele tuts probeer te maken. Al moet ik zeggen dat ik me vandaag echt geamuseerd hebt met covers maken, want heb er zojuist nog eentje gemaakt :'D
    Tja, zo gaat het snel, maar zo is er weer een periode dat het minder snel gaat. Bijvoorbeeld met een week a twee weken, aangezien ik dan aan het verhuizen ben XD

    @Avarosa: Ik kijk ook graag naar andermans werk, en helemaal als het er onwijs uitziet :3
    En die cover is momenteel ook echt één van m'n favorieten, ja :3


    Yay (: Oh dear, take your time! Ik ben alleen nieuwsgierig hoe je zoiets prachtigs kunt maken. D: Die cover is trouwens ook mijn favoriet :3


    Some people are art and do art at the same time

    Rey schreef:
    Ik heb zin om Justine te ontvoeren en opsluiten zodat ze alleen voor mij cover gaat maken. :W

    Vooruit maar weer :W
    Gehe zo'n ubertof compliment heb ik nog niet gehad (bloos)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Malafide schreef:
    (...)
    Haha, volgens mij begin je het steeds drukker te krijgen met die covers sinds ik daarover ben begonnen? :x

    Gehe je hebt me inderdaad iets aangedaan :'D
    Maar goed, vind het wel tof dat er nog best veel mensen zijn die graag een cover van me willen hebben :3 En momenteel vind ik het nog altijd tof om ze te maken (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Gehe je hebt me inderdaad iets aangedaan :'D
    Maar goed, vind het wel tof dat er nog best veel mensen zijn die graag een cover van me willen hebben :3 En momenteel vind ik het nog altijd tof om ze te maken (:


    Duh, je cover zijn dan ook geweldig prachtig!


    16 - 09 - '17

    Merrow schreef:
    (...)
    Ik heb wat geprobeerd, maar ik heb geen idee hoezeer mijn idee van sprookjesachtig overeen komt met jou idee XD Zeker in combinatie met middeleeuws en fantasy-achtig... Ik heb dus twee verschillende covers, en je moet dus zelf maar bezien welke je zelf het beste vind - als de cover al voldoet aan je verwachtingen XD (Ik had dus eerst de eerste, maar bedacht me dat niet iedereen dezelfde definitie geeft aan sprookjesachtig, zodoende dat ik ook de tweede erbij heb gedaan waarbij de sfeer en kleuren zachter / pastelachtiger zijn ;) )


    Oeeh, die is echt ontzettend tof!:9~
    Totáál niet wat ik voor me zag, maar ergens past hij juist weer heel goed bij de story, al is het niet wat ik in eerste instantie bedacht had. En hij is echt mooi! Volgens mij ben ik verliefd, haha
    De eerste vind ik trouwens wel mooier qua kleuren, ik denk dat ik die ga gebruiken.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 20:34 ]


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Castellan schreef:
    (...)
    Oeeh, die is echt ontzettend tof!:9~
    Totáál niet wat ik voor me zag, maar ergens past hij juist weer heel goed bij de story, al is het niet wat ik in eerste instantie bedacht had. En hij is echt mooi! Volgens mij ben ik verliefd, haha
    De eerste vind ik trouwens wel mooier qua kleuren, ik denk dat ik die ga gebruiken.

    super om te horen dat je er alsnog blij mee bent, ondanks dat het niet direct het eerste is wat je in gedachten had. En tja, tot nog toe behoort jouw cover dus echt tot één van m'n favorieten :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”