• Merrow's Random Coverstock





    Het werkt heel simpel: ik maak zo nu en dan random covers en om ze nog enige nuttigheid te geven, plaats ik ze in dit topic.
    Elke random cover voorzie ik van een neppe titel en een watermerk in de hoek. Wanneer je één van de covers wilt gebruiken, hoef je dat enkel in dit topic – of via PB – door te geven, tezamen met de titel of eventueel andere tekst die erop moet komen. Ik pas het zo snel mogelijk voor je aan, stuur je de aangepaste cover door en haal de stockcover uit dit topic zodat niemand anders die kan gebruiken.
    Het staat tevens vrij om de neppe titels die op de stockcovers staan te gebruiken – al faal ik redelijkerwijs in titels verzinnen :’D Daarbij is het natuurlijk ook nog altijd mogelijk om de covers te gebruiken ter inspiratie voor een verhaal.

    Natuurlijk vind ik het supertof om een naamsvermelding te krijgen wanneer je een cover uit deze coverstock gebruikt, al is dat niet zozeer een vereiste en stel ik het dus ook zeker niet als een verplichting.




    Cover 1 II Cover 2








    Ook kan je een aanvraag doen voor een cover. Hier zitten echter wel twee voorwaarden aan vast, dus voordat je een aanvraag doet, lees eerst onderstaande tekst.

    Op de eerste plaats moet je geduld hebben. Je kan een aanvraag doen voor een cover, als je het niet erg vind om te moeten wachten. De ene keer ben ik namelijk al dan sneller met het maken van een cover dan de andere keer; zo heb je dezelfde dag al een cover, zo heb je pas een week tot zelfs enkele weken later een cover. Dit hangt gewoon echt af van m’n tijd en inspiratie.
    Ten tweede, ik gebruik enkel foto’s uit m’n eigen stock. Wil je een specifieke aanvraag doen, met eigen plaatjes, dan zijn er genoeg andere aanvraagtopics waar je dit kan doen ^_^ Uiteraard mag je altijd een korte beschrijving geven van wat er ongeveer op je cover moet komen, maar het zal dus voornamelijk een verrassing zijn van wat je krijgt. Ik heb namelijk gemerkt dat mensen veelal afbeeldingen meegeven van slechte kwaliteit of waar amper mee te werken valt in combinatie met andere foto’s, wat zich dus in het eindresultaat uit.

    Feitelijk hoef je dus alleen een korte beschrijving te geven van wat je ongeveer in gedachten hebt voor een cover. Moet er bijvoorbeeld iets speciaals op van een dier, voorwerp of plaats/locatie, dan schrijf je dat erbij. Wil je je hoofdpersoon erop, geef dan een beschrijving van het uiterlijk dat je zoekt of als je een play-by hebt, geef dan de naam van de acteur/actrice/zanger(es)/model door, en dan zoek ik zelf een passende afbeelding.
    Heb je een bepaalde sfeer in gedachten of een bepaald kleurenpalet, dan kan je dit ook bij je aanvraag doen. En vergeet natuurlijk ook niet erbij te zetten welke titel of eventuele tekst erop moet komen.
    Betreft het lettertype… Ik heb inmiddels een aardige fontcollectie op m’n computer en feitelijk probeer ik verschillende fonts uit op een cover, om te zien wat het beste past. Heb je nu zelf toch een bepaalde font in gedachten, dan mag je dit ook altijd laten weten in je aanvraag. Dan stuur ik je twee covers door, mocht ik die font iets minder goed vinden in vergelijking met een eigen gekozen font.

    Wat misschien als laatste ook nog handig is om te weten, is dat ik over het algemeen één formaat aanhou betreft de covers. Wanneer je toch een ander formaat wilt, dan kan je dit ook nog altijd aangeven bij je aanvraag.
    En uiteraard, je bent altijd vrij om een korte beschrijving van je verhaal mee te sturen, zodat ik een beetje een idee krijg van wat je zoekt.



    Lopende aanvragen: Ik neem tijdelijk geen aanvragen meer aan
    ~ Presence II pagina 9 II PB
    ~ Kyubey II pagina 9 II 6 aanvragen
    ~ Amnesiae II pagina 10
    ~ Zaiphon II pagina 10 II 5 aanvragen
    ~ Marcellus II pagina 12
    ~ Nikolaevna II pagina 12
    ~ StyIez II PB
    ~ Jace II pagina 13
    ~ Traitor II pagina 14









    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 14:02 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Vooruit maar weer :W
    Gehe zo'n ubertof compliment heb ik nog niet gehad (bloos)

    I am honored to be the very first to give you an ubercool compliment like that.


    -

    Justine, als ik je bij je naam mag noemen ten minste, de covers zijn zo mooi geworden. Dat is echt niet meer normaal, hoor. Je moet bepaalde krachten hebben, lijkt mij, hahaha. Minstens één! ;).
    In elk geval vind ik ze geweldig gelukt, dus geen zorgen. In eerste instantie wilde ik voor de grap zeggen dat het niet iets was wat ik zocht of bedoelde, simpelweg om je reactie te testen, maar laat ik nu eens lief doen en de grapjes achterwege laten. Dat heb ik er wel voor over. Ik kies voor degene met de text rechts, dus die je in 't topic hebt staan. Ik heb alleen nog één vraagje aan je, en dat is of je het plaatje van de vrouw nog los hebt?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Justine, als ik je bij je naam mag noemen ten minste, de covers zijn zo mooi geworden. Dat is echt niet meer normaal, hoor. Je moet bepaalde krachten hebben, lijkt mij, hahaha. Minstens één! ;).
    In elk geval vind ik ze geweldig gelukt, dus geen zorgen. In eerste instantie wilde ik voor de grap zeggen dat het niet iets was wat ik zocht of bedoelde, simpelweg om je reactie te testen, maar laat ik nu eens lief doen en de grapjes achterwege laten. Dat heb ik er wel voor over. Ik kies voor degene met de text rechts, dus die je in 't topic hebt staan. Ik heb alleen nog één vraagje aan je, en dat is of je het plaatje van de vrouw nog los hebt?

    Tuurlijk mag je me bij m'n voornaam noemen (:
    Gehe evil joke! Nah, ik had dan gewoon gezegd dat ik hem dan bij m'n coverstock plaats, zodat hij eventueel een ander van nut kan zijn en dat ik dan voor jou gewoon een 2de poging zou proberen ^_^ Want uiteindelijk, het kan altijd voorvallen dat een cover toch net niet bij de storie past, hoe goed een cover ook gemaakt is.

    En ik heb deze foto gebruikt voor de vrouw, al vind ik hem toch niet meer zo helemaal op de gebruikte foto lijken, door de kleuraanpassingen, het contrast en de scherpte die ik heb toegevoegd :'D

    En krachten, nee hoor. Ik heb er gewoon een kleine aanleg voor, meer niet ^_^
    Maar ik ben dus wel blij dat je de cover goed vind :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    HEEL ERG BEDANKT, lieve Justine! De cover is helemaal geweldig, nu kan ik mijn nieuwe story officieel starten (:

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 19:33 ]


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    HEEL ERG BEDANKT, lieve Justine! De cover is helemaal geweldig, nu kan ik mijn nieuwe story officieel starten (:

    Dat is ontzettend graag, en met heel veel plezier, gedaan (;
    En ik ben dus echt nieuwsgierig naar je verhaal!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ok ik heb weer een aanvraag, maar niet voor een cover, maar voor een achtergrond voor mijn PC. Ik vind mijn huidige echt saai worden.

    Er mag de tekst: Forever trusting who we are
    and nothing else matters.
    (ook met het ene deel boven en het andere deel beneden) aan een kant en aan de andere 'I remember that it hurt. Looking at him hurt.

    Het moet mysterieus zijn, iets met het heelal en actie elementen aan de ene kant en dromerige/fantasy elementen aan de andere kant

    Thank you

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 16:31 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Faelan schreef:
    Ok ik heb weer een aanvraag, maar niet voor een cover, maar voor een achtergrond voor mijn PC. Ik vind mijn huidige echt saai worden.

    Er mag de tekst: Forever trusting who we are
    and nothing else matters.
    (ook met het ene deel boven en het andere deel beneden)

    Het moet mysterieus zijn, iets met het heelal en actie elementen aan de ene kant en dromerige/fantasy elementen aan de andere kant

    Thank you

    Nu vraag je me iets zeg :'D
    Ik wil gerust iets proberen, al weet ik niet in hoeverre ik een goede wallpaper gemaakt krijg :'D
    Heb je ook een formaat? Dat is misschien wel het gemakkelijkste op te werken, aangezien hij dan niet uitgerekt hoeft te worden.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik wil ook wel graag een mooie bureauachtergrond. Ik wil iets mysterieus hebben als het kan.


    26 - 02 - '16

    Merrow schreef:
    (...)
    Nu vraag je me iets zeg :'D
    Ik wil gerust iets proberen, al weet ik niet in hoeverre ik een goede wallpaper gemaakt krijg :'D
    Heb je ook een formaat? Dat is misschien wel het gemakkelijkste op te werken, aangezien hij dan niet uitgerekt hoeft te worden.
    Nee ik heb eigenlijk geen idee hoe groot mijn beeld is, maar het scherm zelf is 17.3 inch als dat helpt :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Cult schreef:
    Ik wil ook wel graag een mooie bureauachtergrond. Ik wil iets mysterieus hebben als het kan.

    Van covers naar wallpapers, dat is nog eens wat anders :'D
    Zoals ik al zei, ik wil het gerust proberen, al weet ik niet in hoeverre het geweldig gaat zijn ^_^

    Heb je nog iets anders in gedachten, want mysterieus.... dat is wel echt heel breed eerlijk gezegd.
    En eventueel formaat?


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Faelan schreef:
    (...)Nee ik heb eigenlijk geen idee hoe groot mijn beeld is, maar het scherm zelf is 17.3 inch als dat helpt :')

    Ik heb het opgezocht, en ik kom hier op uit: 1440x900...
    Het formaat kan je ook terugvinden bij je schermresulotie.... ik ga daar simpelweg naartoe door op m'n rechtermuis knop te klikken (wel natuurlijk op m'n achtergrond, dus als alles naar beneden is :'D) en dan heb ik de knop al staan :'D
    Dit kan je ook vaak vinden waar je je achtergrond instelt., ik ben even de naam kwijt :'D

    [ bericht aangepast op 1 okt 2013 - 19:57 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Van covers naar wallpapers, dat is nog eens wat anders :'D
    Zoals ik al zei, ik wil het gerust proberen, al weet ik niet in hoeverre het geweldig gaat zijn ^_^

    Heb je nog iets anders in gedachten, want mysterieus.... dat is wel echt heel breed eerlijk gezegd.
    En eventueel formaat?


    Het formaat van een normale cover is prima (;

    Ik dacht aan sprookjesachtig


    26 - 02 - '16

    Cult schreef:
    (...)

    Het formaat van een normale cover is prima (;

    Ik dacht aan sprookjesachtig

    Een beetje in de richting van de cover van Castellan?
    En dan hou ik gewoon het formaat van de covers aan ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Een beetje in de richting van de cover van Castellan?
    En dan hou ik gewoon het formaat van de covers aan ^_^


    Iets meer prinsesachtig.


    26 - 02 - '16

    Cult schreef:
    (...)

    Iets meer prinsesachtig.

    Ik zal m'n best doen (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”