• Merrow's Random Coverstock





    Het werkt heel simpel: ik maak zo nu en dan random covers en om ze nog enige nuttigheid te geven, plaats ik ze in dit topic.
    Elke random cover voorzie ik van een neppe titel en een watermerk in de hoek. Wanneer je één van de covers wilt gebruiken, hoef je dat enkel in dit topic – of via PB – door te geven, tezamen met de titel of eventueel andere tekst die erop moet komen. Ik pas het zo snel mogelijk voor je aan, stuur je de aangepaste cover door en haal de stockcover uit dit topic zodat niemand anders die kan gebruiken.
    Het staat tevens vrij om de neppe titels die op de stockcovers staan te gebruiken – al faal ik redelijkerwijs in titels verzinnen :’D Daarbij is het natuurlijk ook nog altijd mogelijk om de covers te gebruiken ter inspiratie voor een verhaal.

    Natuurlijk vind ik het supertof om een naamsvermelding te krijgen wanneer je een cover uit deze coverstock gebruikt, al is dat niet zozeer een vereiste en stel ik het dus ook zeker niet als een verplichting.




    Cover 1 II Cover 2








    Ook kan je een aanvraag doen voor een cover. Hier zitten echter wel twee voorwaarden aan vast, dus voordat je een aanvraag doet, lees eerst onderstaande tekst.

    Op de eerste plaats moet je geduld hebben. Je kan een aanvraag doen voor een cover, als je het niet erg vind om te moeten wachten. De ene keer ben ik namelijk al dan sneller met het maken van een cover dan de andere keer; zo heb je dezelfde dag al een cover, zo heb je pas een week tot zelfs enkele weken later een cover. Dit hangt gewoon echt af van m’n tijd en inspiratie.
    Ten tweede, ik gebruik enkel foto’s uit m’n eigen stock. Wil je een specifieke aanvraag doen, met eigen plaatjes, dan zijn er genoeg andere aanvraagtopics waar je dit kan doen ^_^ Uiteraard mag je altijd een korte beschrijving geven van wat er ongeveer op je cover moet komen, maar het zal dus voornamelijk een verrassing zijn van wat je krijgt. Ik heb namelijk gemerkt dat mensen veelal afbeeldingen meegeven van slechte kwaliteit of waar amper mee te werken valt in combinatie met andere foto’s, wat zich dus in het eindresultaat uit.

    Feitelijk hoef je dus alleen een korte beschrijving te geven van wat je ongeveer in gedachten hebt voor een cover. Moet er bijvoorbeeld iets speciaals op van een dier, voorwerp of plaats/locatie, dan schrijf je dat erbij. Wil je je hoofdpersoon erop, geef dan een beschrijving van het uiterlijk dat je zoekt of als je een play-by hebt, geef dan de naam van de acteur/actrice/zanger(es)/model door, en dan zoek ik zelf een passende afbeelding.
    Heb je een bepaalde sfeer in gedachten of een bepaald kleurenpalet, dan kan je dit ook bij je aanvraag doen. En vergeet natuurlijk ook niet erbij te zetten welke titel of eventuele tekst erop moet komen.
    Betreft het lettertype… Ik heb inmiddels een aardige fontcollectie op m’n computer en feitelijk probeer ik verschillende fonts uit op een cover, om te zien wat het beste past. Heb je nu zelf toch een bepaalde font in gedachten, dan mag je dit ook altijd laten weten in je aanvraag. Dan stuur ik je twee covers door, mocht ik die font iets minder goed vinden in vergelijking met een eigen gekozen font.

    Wat misschien als laatste ook nog handig is om te weten, is dat ik over het algemeen één formaat aanhou betreft de covers. Wanneer je toch een ander formaat wilt, dan kan je dit ook nog altijd aangeven bij je aanvraag.
    En uiteraard, je bent altijd vrij om een korte beschrijving van je verhaal mee te sturen, zodat ik een beetje een idee krijg van wat je zoekt.



    Lopende aanvragen: Ik neem tijdelijk geen aanvragen meer aan
    ~ Presence II pagina 9 II PB
    ~ Kyubey II pagina 9 II 6 aanvragen
    ~ Amnesiae II pagina 10
    ~ Zaiphon II pagina 10 II 5 aanvragen
    ~ Marcellus II pagina 12
    ~ Nikolaevna II pagina 12
    ~ StyIez II PB
    ~ Jace II pagina 13
    ~ Traitor II pagina 14









    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 14:02 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    @Morticia: Ik was gisterenavond al op m'n gemak begonnen aan een cover voor je, maar deze heb ik dus nu pas af kunnen maken. Zelf ben ik nog best tevreden met het resultaat, al weet ik niet in hoeverre het aansluit bij je verhaal en wat je in gedachten had voor een cover, maar dat laat je me vast wel weten :3
    Ik heb dus 2 covers gemaakt, al gaat mijn voorkeur echt naar de 2de (vandaar dat ik die ook nog gemaakt hebt :'D) Je moet zelf maar bezien of je er iets mee bent (:

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 10:31 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Oh, wauw! That one is kick-ass! Je bent echt een van de beste in covers maken, die ik ben tegengekomen c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Malafide schreef:
    Oh, wauw! That one is kick-ass! Je bent echt een van de beste in covers maken, die ik ben tegengekomen c:

    Ik ben blij dat je hem goed vind en thnx voor het awesome compliment (bloos)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 12:14 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Ik ben blij dat je hem goed vind en thnx voor het awesome compliment (bloos)

    Nou moet mn zus, Morticia, m nog goedkeuren, maar ik weet zeker dat ze m ook echt mooi vind! C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Malafide schreef:
    (...)
    Nou moet mn zus, Morticia, m nog goedkeuren, maar ik weet zeker dat ze m ook echt mooi vind! C:

    Ja, ik ben echt benieuwd wat zij ervan vind. Want uiteindelijk is dat natuurlijk nog altijd het spannends, allee, voor mij toch XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Castellan schreef:
    Zou je voor mij iets met een sprookjesachtige, een beetje middeleeuwse, fantasy-achtige sfeer willen maken? Het liefste heb ik dat er iets van een prinses op voorkomt, maar dat hoeft niet persé. Ik ben nog niet uit over een titel, dus dat hoeft nog niet :'D

    Ik heb wat geprobeerd, maar ik heb geen idee hoezeer mijn idee van sprookjesachtig overeen komt met jou idee XD Zeker in combinatie met middeleeuws en fantasy-achtig... Ik heb dus twee verschillende covers, en je moet dus zelf maar bezien welke je zelf het beste vind - als de cover al voldoet aan je verwachtingen XD (Ik had dus eerst de eerste, maar bedacht me dat niet iedereen dezelfde definitie geeft aan sprookjesachtig, zodoende dat ik ook de tweede erbij heb gedaan waarbij de sfeer en kleuren zachter / pastelachtiger zijn ;) )


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Wow! Je maakt ze zo cool! :3 Ik hoop niet dat je het erg vindt dat ik twee verzoeken ga aanvragen, maar ik wil jouw skills gewoon hebben! D: Onwijs prachtig! Als je een tutorial zal maken, maak je een hoop mensen blij :3
    Titels heb ik niet.

    First one: Zou je iets kunnen doen met een meisje en een soort van half robot waarvan je kunt zien dat die ooit een mens is geweest? Fantasy, beetje drama, en mysterieuze sfeer.

    Second one: Iets met een prinses tussen de 14-19 jaar die een beetje down kijkt en een paleis? Koninklijk-achtig sfeer en een beetje mysterieus en verdrietig.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik prop dit gewoon in mijn topic omdat ik graag mooie covers zie.
    Deze vind ik trouwens prachtig:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    @Scorpia: Natuurlijk vind ik het niet erg dat je meteen 2 aanvragen hier neersmijt (bloos) Ik zal je ook meteen op de lijst erbij zetten (;
    En als ik eens zin en bovenal tijd heb, misschien dat ik dan eens op m'n gemak enkele tuts probeer te maken. Al moet ik zeggen dat ik me vandaag echt geamuseerd hebt met covers maken, want heb er zojuist nog eentje gemaakt :'D
    Tja, zo gaat het snel, maar zo is er weer een periode dat het minder snel gaat. Bijvoorbeeld met een week a twee weken, aangezien ik dan aan het verhuizen ben XD

    @Avarosa: Ik kijk ook graag naar andermans werk, en helemaal als het er onwijs uitziet :3
    En die cover is momenteel ook echt één van m'n favorieten, ja :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Faelan schreef:
    Oehw ik heb me altijd afgevraagd waarom je nog geen coverstore had, ANYWAY ik ben ok hier voor een aanvraag dus please listen up.

    Connor Maverick Stalone wordt op een ochtend wakker in een kamer vol slapende jongens aan meisjes en een pijnlijk arm waar CMS || AG07 op staat. Als snel ontdekt hij dat hij in een trainingskamp zit voor geheim agenten.

    Het verhaal heet The Agent Diaries en je mag mijn naam erop zetten (Xanthe) in het klein. Mochten er nog vragen zijn, mijn GB antwoord zo snel mogelijk :Y) edit: er hoeven ook niet echt gezichten op te staan

    Ik heb een probeersel gemaakt, al weet ik uit ervaring dat ik altijd wat moeite heb om voor jou geschikte covers te maken :'D
    Ik heb me bij deze dus voornamelijk gebaseerd op het secret agent gehalte, aangezien ik geen idee had hoe ik je samenvatting zou moeten weergeven :'D En tja, dan de tekst op z'n arm, want dat vond ik gewoon epic :'D
    Dan had je ook gezegd dat er niet zozeer gezichten op hoefde te staan, dus ik heb de persoon dan ook meer geblend met de achtergrond. Hem helemaal weg doen, was wel geen mooi resultaat, dus vandaar dat je hem toch nog ziet.
    Ik hoor wel wat je ervan vind (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Ik heb een probeersel gemaakt, al weet ik uit ervaring dat ik altijd wat moeite heb om voor jou geschikte covers te maken :'D
    Ik heb me bij deze dus voornamelijk gebaseerd op het secret agent gehalte, aangezien ik geen idee had hoe ik je samenvatting zou moeten weergeven :'D En tja, dan de tekst op z'n arm, want dat vond ik gewoon epic :'D
    Dan had je ook gezegd dat er niet zozeer gezichten op hoefde te staan, dus ik heb de persoon dan ook meer geblend met de achtergrond. Hem helemaal weg doen, was wel geen mooi resultaat, dus vandaar dat je hem toch nog ziet.
    Ik hoor wel wat je ervan vind (;

    Haha ja ik weet het ik doe de moeilijkste aanvragen :Y) nog 1 ienie mini thing wil je aub mijn naam kleiner maken en ik het hoekje verstoppen mate? If it isn't a problem for you


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mag ik een requestje doen? Ik heb hem al bij Nynk staan, maar jullie verschillen zodanig in jullie werk dat ik eigenlijk wel eens benieuwd ben wat jullie er beiden van zouden maken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Even één ding: Jouw covers zijn echt prachtig. love ittt :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Avarosa schreef:
    Mag ik een requestje doen? Ik heb hem al bij Nynk staan, maar jullie verschillen zodanig in jullie werk dat ik eigenlijk wel eens benieuwd ben wat jullie er beiden van zouden maken.

    Dat mag altijd, natuurlijk (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Faelan schreef:
    (...)Haha ja ik weet het ik doe de moeilijkste aanvragen :Y) nog 1 ienie mini thing wil je aub mijn naam kleiner maken en ik het hoekje verstoppen mate? If it isn't a problem for you

    En aangapst (:

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 19:00 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”