• Waarschuwing; de foto's onder de spoilers en de link in de spoiler bevatten afbeeldingen met teksten over verkrachtingen!

    27 slachtoffers van seksueel misbruik quoten hun aanvallers


    Dit is Grace Brown, de 21-jarige oprichtster van Project Unbreakable.



    Voor dit project begon zij twee jaar geleden slachtoffers van seksueel misbruik te fotograferen, terwijl ze een bord omhoog houden met quotes van hun aanvallers. Er zijn nu al meer dan tweeduizend verhalen. De namen van de daders worden niet genoemd en het is ook een vereiste dat de quotes tussen aanhalingstekens zijn. Het is vrij schokkend, maar het is daarbij mooi dat ze de slachtoffers nu een stem geeft. Hieronder 27 voorbeelden:



    Holy frigolies, ik schrok echt toen ik die teksten zag. Ik heb de site van het Project ook in de tekst gelinked, daar staan nog meer foto's, als je die wilt zien.
    Wat vinden jullie hiervan?
    Btw: als je vindt dat die waarschuwing nergens voor nodig is, mag je het zeggen, maar ik vond het vrij schokkend, dus ik 'm er toch neergezet.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2013 - 17:00 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Beaton schreef:
    ^ Toevallig kwam ik deze net tegen: klik


    Ik vraag me altijd af hoe een vrouw/meisje ene man/jongen kan overmeesteren.. Klein jongetje, oké, maar één van je eigen leeftijd? Die zijn toch veel sterker?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Ik vraag me altijd af hoe een vrouw/meisje ene man/jongen kan overmeesteren.. Klein jongetje, oké, maar één van je eigen leeftijd? Die zijn toch veel sterker?

    Niet alle jongens zijn sterk en niet alle meisjes zijn zwak. Daarbij, zij/hij kan een man (in elkaar) geslagen hebben zonder dat die persoon zich weert en hem daarna verkrachten / verder gaan met verkrachten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Niet alle jongens zijn sterk en niet alle meisjes zijn zwak. Daarbij, zij/hij kan een man (in elkaar) geslagen hebben zonder dat die persoon zich weert en hem daarna verkrachten / verder gaan met verkrachten.


    Yeah that's true, but still. Het lijkt altijd zo onlogisch, maar dat is misschien ook omdat het dus zo weinig in het nieuws en dergelijke komt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Yeah that's true, but still. Het lijkt altijd zo onlogisch, maar dat is misschien ook omdat het dus zo weinig in het nieuws en dergelijke komt.

    Emotions spelen ook een rol. Jongens hebben ook een zwakte punt en zijn ook bang voor bepaalde dingen.


    -

    Rhiine schreef:
    (...)
    Emotions spelen ook een rol. Jongens hebben ook een zwakte punt en zijn ook bang voor bepaalde dingen.

    +1.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Yeah that's true, but still. Het lijkt altijd zo onlogisch, maar dat is misschien ook omdat het dus zo weinig in het nieuws en dergelijke komt.

    macht is geslachtloos, en iedereen kan aan zo'n macht onderworpen worden. Ook is shock een intersexueel verschijnsel en als je in shock bent heeft de machthebber vrij spel


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Father schreef:
    Even een quote van een 9gag reactie op die foto's:

    (...)

    Dit soort mensen kan ik dus echt niet uitstaan. Sommige mannen willen geen seks, maakt niet uit om welke reden. Hoe moeilijk is het om dat te begrijpen :'D
    Daarom komen de meeste mannen er ook niet over uit, juist door dit soort reacties van andere mannen. Puur omdat een man niet geraped zou kunnen worden.


    ook homosexuele mannen, ik ken een homosexuele man die twee keer verkracht is geweest, en een meisje in mijn klas zei domweg van 'hoe kun je dat nu erg vinden, je vind het toch leuk om in je reet gepakt te worden?'


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Rhiine schreef:
    (...)
    Emotions spelen ook een rol. Jongens hebben ook een zwakte punt en zijn ook bang voor bepaalde dingen.

    Indeed, en daarbij komt er ook nog bij dat je ook gewoon drugs of shit kan geven waardoor diegene niet helemaal bij bewustzijn is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Indeed, en daarbij komt er ook nog bij dat je ook gewoon drugs of shit kan geven waardoor diegene niet helemaal bij bewustzijn is.

    Die gevallen heb je inderdaad ook. Erg allemaal.


    -

    Ik krijg het er koud van als ik het zo lees. Hoe kunnen dit soort dingen nog steeds gebeuren?
    Vreselijk.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Grizzly schreef:
    (...)

    ook homosexuele mannen, ik ken een homosexuele man die twee keer verkracht is geweest, en een meisje in mijn klas zei domweg van 'hoe kun je dat nu erg vinden, je vind het toch leuk om in je reet gepakt te worden?'

    *Facepalm*
    Dat is écht het domste wat je ooit kunt zeggen... Ik zou bijna boos worden als iemand dat zou zeggen...


    Deep inside, I've never felt alive

    Het maakt me ziek. Echt, verdomme zeg.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2013 - 12:50 ]


    Tijd voor koffie.

    Grizzly schreef:
    (...)

    ook homosexuele mannen, ik ken een homosexuele man die twee keer verkracht is geweest, en een meisje in mijn klas zei domweg van 'hoe kun je dat nu erg vinden, je vind het toch leuk om in je reet gepakt te worden?'
    Dat is echt verschrikkelijk...


    Life is hard and then we die

    Fortunatis schreef:
    Het maakt me ziek. Echt, verdomme zeg.


    De actie is goed. Daardoor kunnen slachtoffers laten weten hoe verschrikkelijk het was.
    Maar het idee van het onderwerp zelf vind ik heel ziek makend.


    "Ignite, my love. Ignite."