• Het is 26 mei 2013. Het is een oproer van jewelste in [naam stad], want de tunnel die de trein naar [naam stad] zal leiden is eindelijk klaar. Na vijf jaar lang bouwen, is het de werklieden toch gelukt om een mooie tunnel te maken die dwars door een groot gebergte gaat.

    Deze tunnel scheelt mensen een dikke twee uur aan reistijd. Ook een groep van zo’n [aantal] studenten trekt dit wel. Zij zien het wel zitten dat ze s’ochtends later hun bed uit kunnen doordat ze reistijd kunnen besparen.

    Vandaag wordt ook de trein getest die van [naam stad] naar [naam stad] via de tunnel zal moeten rijden. De studenten besluiten het erop te wagen en gewoon te gaan. Zo gezegd zo gedaan. Ze kopen eerste klas kaartjes en gaan er voor. Toch lijken heel veel mensen zich terug te trekken, ze durven het niet aan, willen eerst dat het getest wordt.

    Uiteindelijk blijven de studenten en enkele andere mensen over. De jongeren gaan met hun zwaar bepakte tassen in de trein zitten, rustig in de eersteklas cabine aan de achterkant van de trein. Het lijkt op het eerste gezegd goed te gaan en de jongeren voelen zich gezegend dat ze het er toch op gewaagd hebben.

    Maar niets lijkt minder waar. Na zo’n vijftien minuten beginnen zich rare dingen voor te doen. Het personeel dat in de trein was, zoals de conducteur en de machinist, zijn ineens in rook opgegaan. De trein is tot stilstand gekomen en het lijkt erop dat ze middenin de donkere tunnel gestrand zijn.

    In de groep waar heel wat rivaliteit heerst, beginnen de emoties op te lopen. Al helemaal als ze erachter komen dat de berg waarin ze zitten op instorten staat. Sommige jongeren worden gek, anderen proberen uit wanhopige poging nog hun ouders te bellen en anderen staan er maar een beetje bij. Zal het helemaal goed komen en zullen de jongeren dan ook kunnen ontsnappen? Of zal hun nieuwsgierigheid hun fataal zijn?


    De regels! [Lees deze alsjeblieft éérst door, voordat je de rest doorleest.]
    • Er is een minimum van 10 regels, ik controleer. Meer mag altijd. (Entertjes bij elke regel tellen niet mee)
    • OOC is altijd alleen in het praattopic.
    • 16+ is toegestaan, houd het netjes.
    • Bespeel alleen je eigen personage.
    • Personages mogen niet Mary Sue of Gary Stu zijn. Hieronder valt ook dat wanneer je een personage maakt dat bitchy is, hij/zij dat de hele RPG wel moet blijven.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    • Denk goed na voor je meedoet.
    • Max. 2 Personages per persoon. (Man en vrouw)
    • Alleen ik maak de topics aan! Tenzij ik daar iemand anders voor vraag.
    • Houd bij het aanmaken van rollen het aantal mannen en vrouwen een beetje gelijk.
    • Van te voren wordt er niet besproken wie een relatie krijgt met wie.
    • Als je je niet aan deze regels houd, zal ik je moeten kicken uit deze RPG.

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: Minimaal 18
    Geslacht:
    Opleiding:
    Uiterlijk mét foto: (Niet iedereen is perfect)
    Innerlijk: (Probeer te varïeren. Niet iedereen is bitchy en/of lief.)
    Geschiedenis: (Vertel wat over het verleden van je personage)
    Extra: (Eventueel extra dingen over je personage, hieronder kunnen vallen: fobiën, huisdieren etc.)

    Rollen: [Maximaal twintig. Tien meisjes en tien jongens]
    Raven Ariana McCalley 1;9 - Aislynn
    Evelynn Mariah Grey 1;2 - Cult
    Riley Jade Oath 1;3 - Roth
    Liv Jackson 1;2 - Kendizzzzle
    Indigo Gemma Lockwood 1;4 - Sequence
    Ash Dave Demon 1;2 - Wolfheart
    Matthew Hartnett 1;6 - Malafide
    Matthew Jared Tommo 1;2 - Styles
    Laurens Oliver 1;2 - LyraPhoenix
    Ethan Benjamin Reid 1;4 - VladiFerr
    Munro Valentiné Mitchell Montgomery 1;5 - Dumbledore

    Belangrijke topics:
    Praattopic
    Speeltopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 okt 2013 - 21:49 ]


    26 - 02 - '16

    Ik reserveer een personage. Ik weet nog niet of het een meisje of een jongen zal zijn. (Dit is trouwens mijn andere account. Normaal gesproken zit ik op Caffeine.)


    † Love? I want to sleep.

    Serpentes schreef:
    Ik reserveer een personage. Ik weet nog niet of het een meisje of een jongen zal zijn. (Dit is trouwens mijn andere account. Normaal gesproken zit ik op Caffeine.)


    Oke (;


    26 - 02 - '16

    Ik wil graag een jongen reserveren :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mijn topics. c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh My!
    Dit lijkt me echt zo een leuke rpg!! O.O
    Doe mij maar een meisje (:

    Maar tien regels, hoeveel woorden is dat ongeveer??
    200? 300?


    Little do you know

    Kan ik een meisje reserveren?

    Roww schreef:
    Oh My!
    Dit lijkt me echt zo een leuke rpg!! O.O
    Doe mij maar een meisje (:

    Maar tien regels, hoeveel woorden is dat ongeveer??
    200? 300?
    300. Ik hoop dat het mij lukt... Voor nu wil ik een jongen reseveren.. Ik heb het wel een beetje drukmet school en ben nu niet meer dan 1uur per dag op Q wat eerst wel echt meer was. In het weekend ben ik dan wel weer vaak.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mag ik een meisje reserveren?


    That is a perfect copy of reality.

    -

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 15:39 ]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Ik wil graag een meisje. - Misschien wil ik later ook een jongen, maar daar twijfel ik nog over. -


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Guys, voordat jullie zeggen of jullie een jongen of meisje willen, wil ik dat jullie het zeker weten. Anders komt het niet uit zegmaar.


    26 - 02 - '16

    Ik heb alles erbij gezet.


    26 - 02 - '16

    Ik heb een regel toegevoegd:
    • Van te voren wordt er niet besproken wie een relatie krijgt met wie.

    Dit om te voorkomen dat het onrealistisch wordt.


    26 - 02 - '16

    Ik denk dat ik dan maar een jongen ga aanmaken. Ik zie namelijk al dat de meisjes met meer zijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    Ik denk dat ik dan maar een jongen ga aanmaken. Ik zie namelijk al dat de meisjes met meer zijn.


    Oke (;


    26 - 02 - '16