• Het is 26 mei 2013. Het is een oproer van jewelste in [naam stad], want de tunnel die de trein naar [naam stad] zal leiden is eindelijk klaar. Na vijf jaar lang bouwen, is het de werklieden toch gelukt om een mooie tunnel te maken die dwars door een groot gebergte gaat.

    Deze tunnel scheelt mensen een dikke twee uur aan reistijd. Ook een groep van zo’n [aantal] studenten trekt dit wel. Zij zien het wel zitten dat ze s’ochtends later hun bed uit kunnen doordat ze reistijd kunnen besparen.

    Vandaag wordt ook de trein getest die van [naam stad] naar [naam stad] via de tunnel zal moeten rijden. De studenten besluiten het erop te wagen en gewoon te gaan. Zo gezegd zo gedaan. Ze kopen eerste klas kaartjes en gaan er voor. Toch lijken heel veel mensen zich terug te trekken, ze durven het niet aan, willen eerst dat het getest wordt.

    Uiteindelijk blijven de studenten en enkele andere mensen over. De jongeren gaan met hun zwaar bepakte tassen in de trein zitten, rustig in de eersteklas cabine aan de achterkant van de trein. Het lijkt op het eerste gezegd goed te gaan en de jongeren voelen zich gezegend dat ze het er toch op gewaagd hebben.

    Maar niets lijkt minder waar. Na zo’n vijftien minuten beginnen zich rare dingen voor te doen. Het personeel dat in de trein was, zoals de conducteur en de machinist, zijn ineens in rook opgegaan. De trein is tot stilstand gekomen en het lijkt erop dat ze middenin de donkere tunnel gestrand zijn.

    In de groep waar heel wat rivaliteit heerst, beginnen de emoties op te lopen. Al helemaal als ze erachter komen dat de berg waarin ze zitten op instorten staat. Sommige jongeren worden gek, anderen proberen uit wanhopige poging nog hun ouders te bellen en anderen staan er maar een beetje bij. Zal het helemaal goed komen en zullen de jongeren dan ook kunnen ontsnappen? Of zal hun nieuwsgierigheid hun fataal zijn?


    De regels! [Lees deze alsjeblieft éérst door, voordat je de rest doorleest.]
    • Er is een minimum van 10 regels, ik controleer. Meer mag altijd. (Entertjes bij elke regel tellen niet mee)
    • OOC is altijd alleen in het praattopic.
    • 16+ is toegestaan, houd het netjes.
    • Bespeel alleen je eigen personage.
    • Personages mogen niet Mary Sue of Gary Stu zijn. Hieronder valt ook dat wanneer je een personage maakt dat bitchy is, hij/zij dat de hele RPG wel moet blijven.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    • Denk goed na voor je meedoet.
    • Max. 2 Personages per persoon. (Man en vrouw)
    • Alleen ik maak de topics aan! Tenzij ik daar iemand anders voor vraag.
    • Houd bij het aanmaken van rollen het aantal mannen en vrouwen een beetje gelijk.
    • Van te voren wordt er niet besproken wie een relatie krijgt met wie.
    • Als je je niet aan deze regels houd, zal ik je moeten kicken uit deze RPG.

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: Minimaal 18
    Geslacht:
    Opleiding:
    Uiterlijk mét foto: (Niet iedereen is perfect)
    Innerlijk: (Probeer te varïeren. Niet iedereen is bitchy en/of lief.)
    Geschiedenis: (Vertel wat over het verleden van je personage)
    Extra: (Eventueel extra dingen over je personage, hieronder kunnen vallen: fobiën, huisdieren etc.)

    Rollen: [Maximaal twintig. Tien meisjes en tien jongens]
    Raven Ariana McCalley 1;9 - Aislynn
    Evelynn Mariah Grey 1;2 - Cult
    Riley Jade Oath 1;3 - Roth
    Liv Jackson 1;2 - Kendizzzzle
    Indigo Gemma Lockwood 1;4 - Sequence
    Ash Dave Demon 1;2 - Wolfheart
    Matthew Hartnett 1;6 - Malafide
    Matthew Jared Tommo 1;2 - Styles
    Laurens Oliver 1;2 - LyraPhoenix
    Ethan Benjamin Reid 1;4 - VladiFerr
    Munro Valentiné Mitchell Montgomery 1;5 - Dumbledore

    Belangrijke topics:
    Praattopic
    Speeltopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 okt 2013 - 21:49 ]


    26 - 02 - '16

    Kendizzzzle schreef:
    is Liv zo wel goed??


    Ik keur d'r goed (;


    26 - 02 - '16

    Aaaah twijfels. Ik heb dit nog nooit gedaan, of ja een keer, maar ik weet wel hoe het moet, maar ik weet niet of ik tijd heb. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Aaaah twijfels. Ik heb dit nog nooit gedaan, of ja een keer, maar ik weet wel hoe het moet, maar ik weet niet of ik tijd heb. D:


    Je mag meedoen (;


    26 - 02 - '16

    Cult schreef:
    (...)

    Je mag meedoen (;


    Ik heb wel een leuke jongen in gedachte. Grrrr ik denk er nog eventjes over na en laat het dan weten!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ik heb wel een leuke jongen in gedachte. Grrrr ik denk er nog eventjes over na en laat het dan weten!


    Oke (;


    26 - 02 - '16

    Naam: Munro Valentiné Mitchell Montgomery.
    Leeftijd: Munro is eenentwintig jaar oud.
    Geslacht: Man
    Opleiding: Munro doet de opleiding Journalistiek.
    Uiterlijk mét foto: Munro is een charmante jongen. Hij is niet per se ontzettend knap, maar hij heeft zeker uitstraling. Zijn donkerbruine krullen dansen altijd vrolijk rondom zijn hoofd en als hij weer eens te lang niet naar de kapper is geweest, zijn ze ongelofelijk slordig maar toch ook weer schattig. Munro staat dan ook bekend om zijn krullen. Munro heeft lichtgroene ogen waarmee hij je erg irritant lang aan kan staren. Ze worden omringd door lange, donkere wimpers waar veel meiden jaloers op kunnen zijn. Verder is Munro vrij lang en erg slank gebouwd. Hij is totaal niet atletisch maar eet wel heel erg veel. Niemand weet dus hoe hij zo dun komt, maar dat is hem ook nog de vraag. Een echte kledingstijl heeft hij niet, want hij draagt altijd maar iets. Vaak is het slordige look.



    Robert Sheehan.

    Innerlijk: Munro is een aparte jongen. Hij valt erg op door zijn grote mond en zijn irritante gedrag. Hij leeft ervoor om mensen te irriteren en hen helemaal gek te maken, daar zit hij dus overduidelijk de humor wel van in. Vaak gaat hij ook te ver, maar dat ziet hij niet en daardoor is het zo dat veel mensen hem niet mogen. Munro heeft het nogal met zichzelf getroffen, vindt hij. Hij vindt zichzelf helemaal je van het en vindt ook dat hij alles kan krijgen wat hij maar wil, terwijl hij totaal niet verwend is. Een harde werker is Munro niet: hij is liever lui dan moe. Het is echter wel zo dat hij erg slim is en nieuwsgierig is aangelegd, waardoor hij er meestal zo net wel komt. Verder is Munro een echte flirt en denkt ook dat iedereen kan krijgen, terwijl dat vaak niet eens zo is.
    Geschiedenis: Munro's jeugd is niet geweldig gegaan, maar hij zal er zelf nooit over klagen. Zijn ouders zijn gescheiden toen hij vijf was en sinds dat hij zeventien is, heeft zijn moeder een nieuwe vriend. Zijn vader ziet hij niet vaak, want hij heeft altijd bij zijn moeder gewoond. Hij heeft nog een oudere zus, Evi, van 24 met wie hij het echt niet kan vinden. Munro heeft vaak ruzie met zijn zus en moeder.
    Extra: /


    Maak hem zo af!

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 20:08 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind het idee voor deze rpg echt nice, maar twijfel nog omdat ik weinig tijd heb...
    Ik denk er nog ff over na, maar nu staat het iig bij mijn topics


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Kun je mijn reservering weghalen? Ik ben bang dat ik te weinig tijd heb om actief mee te doen..

    Fennekin schreef:
    Kun je mijn reservering weghalen? Ik ben bang dat ik te weinig tijd heb om actief mee te doen..


    Oke


    26 - 02 - '16

    Dumbledore schreef:
    Naam: Munro Valentiné Mitchell Montgomery.
    Leeftijd: Munro is eenentwintig jaar oud.
    Geslacht: Man
    Opleiding: Munro doet de opleiding Journalistiek.
    Uiterlijk mét foto: Munro is een charmante jongen. Hij is niet per se ontzettend knap, maar hij heeft zeker uitstraling. Zijn donkerbruine krullen dansen altijd vrolijk rondom zijn hoofd en als hij weer eens te lang niet naar de kapper is geweest, zijn ze ongelofelijk slordig maar toch ook weer schattig. Munro staat dan ook bekend om zijn krullen. Munro heeft lichtgroene ogen waarmee hij je erg irritant lang aan kan staren. Ze worden omringd door lange, donkere wimpers waar veel meiden jaloers op kunnen zijn. Verder is Munro vrij lang en erg slank gebouwd. Hij is totaal niet atletisch maar eet wel heel erg veel. Niemand weet dus hoe hij zo dun komt, maar dat is hem ook nog de vraag. Een echte kledingstijl heeft hij niet, want hij draagt altijd maar iets. Vaak is het slordige look.



    Robert Sheehan.

    Innerlijk: Munro is een aparte jongen. Hij valt erg op door zijn grote mond en zijn irritante gedrag. Hij leeft ervoor om mensen te irriteren en hen helemaal gek te maken, daar zit hij dus overduidelijk de humor wel van in. Vaak gaat hij ook te ver, maar dat ziet hij niet en daardoor is het zo dat veel mensen hem niet mogen. Munro heeft het nogal met zichzelf getroffen, vindt hij. Hij vindt zichzelf helemaal je van het en vindt ook dat hij alles kan krijgen wat hij maar wil, terwijl hij totaal niet verwend is. Een harde werker is Munro niet: hij is liever lui dan moe. Het is echter wel zo dat hij erg slim is en nieuwsgierig is aangelegd, waardoor hij er meestal zo net wel komt. Verder is Munro een echte flirt en denkt ook dat iedereen kan krijgen, terwijl dat vaak niet eens zo is.
    Geschiedenis: Munro's jeugd is niet geweldig gegaan, maar hij zal er zelf nooit over klagen. Zijn ouders zijn gescheiden toen hij vijf was en sinds dat hij zeventien is, heeft zijn moeder een nieuwe vriend. Zijn vader ziet hij niet vaak, want hij heeft altijd bij zijn moeder gewoond. Hij heeft nog een oudere zus, Evi, van 24 met wie hij het echt niet kan vinden. Munro heeft vaak ruzie met zijn zus en moeder.
    Extra: /


    Maak hem zo af!


    Great! Leuk dat je mee wilt doen (;


    26 - 02 - '16

    Celebration schreef:
    Ik vind het idee voor deze rpg echt nice, maar twijfel nog omdat ik weinig tijd heb...
    Ik denk er nog ff over na, maar nu staat het iig bij mijn topics


    Okej, denk er nog maar even over na (;


    26 - 02 - '16

    Is Riley nu goed? (:


    That is a perfect copy of reality.

    Aeternitatem schreef:
    Is Riley nu goed? (:


    Prima! c;
    Je staat erbij


    26 - 02 - '16

    Waar staat 1;5 voor?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Waar staat 1;5 voor?

    De 1 staat voor het rollentopic, dat je personage staat in rollentopic 1 staat en 5 staat voor de pagina waar je personage staat c:
    Dan kan je hem makkelijker terugvinden.


    That is a perfect copy of reality.