• Het is 26 mei 2013. Het is een oproer van jewelste in [naam stad], want de tunnel die de trein naar [naam stad] zal leiden is eindelijk klaar. Na vijf jaar lang bouwen, is het de werklieden toch gelukt om een mooie tunnel te maken die dwars door een groot gebergte gaat.

    Deze tunnel scheelt mensen een dikke twee uur aan reistijd. Ook een groep van zo’n [aantal] studenten trekt dit wel. Zij zien het wel zitten dat ze s’ochtends later hun bed uit kunnen doordat ze reistijd kunnen besparen.

    Vandaag wordt ook de trein getest die van [naam stad] naar [naam stad] via de tunnel zal moeten rijden. De studenten besluiten het erop te wagen en gewoon te gaan. Zo gezegd zo gedaan. Ze kopen eerste klas kaartjes en gaan er voor. Toch lijken heel veel mensen zich terug te trekken, ze durven het niet aan, willen eerst dat het getest wordt.

    Uiteindelijk blijven de studenten en enkele andere mensen over. De jongeren gaan met hun zwaar bepakte tassen in de trein zitten, rustig in de eersteklas cabine aan de achterkant van de trein. Het lijkt op het eerste gezegd goed te gaan en de jongeren voelen zich gezegend dat ze het er toch op gewaagd hebben.

    Maar niets lijkt minder waar. Na zo’n vijftien minuten beginnen zich rare dingen voor te doen. Het personeel dat in de trein was, zoals de conducteur en de machinist, zijn ineens in rook opgegaan. De trein is tot stilstand gekomen en het lijkt erop dat ze middenin de donkere tunnel gestrand zijn.

    In de groep waar heel wat rivaliteit heerst, beginnen de emoties op te lopen. Al helemaal als ze erachter komen dat de berg waarin ze zitten op instorten staat. Sommige jongeren worden gek, anderen proberen uit wanhopige poging nog hun ouders te bellen en anderen staan er maar een beetje bij. Zal het helemaal goed komen en zullen de jongeren dan ook kunnen ontsnappen? Of zal hun nieuwsgierigheid hun fataal zijn?


    De regels! [Lees deze alsjeblieft éérst door, voordat je de rest doorleest.]
    • Er is een minimum van 10 regels, ik controleer. Meer mag altijd. (Entertjes bij elke regel tellen niet mee)
    • OOC is altijd alleen in het praattopic.
    • 16+ is toegestaan, houd het netjes.
    • Bespeel alleen je eigen personage.
    • Personages mogen niet Mary Sue of Gary Stu zijn. Hieronder valt ook dat wanneer je een personage maakt dat bitchy is, hij/zij dat de hele RPG wel moet blijven.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    • Denk goed na voor je meedoet.
    • Max. 2 Personages per persoon. (Man en vrouw)
    • Alleen ik maak de topics aan! Tenzij ik daar iemand anders voor vraag.
    • Houd bij het aanmaken van rollen het aantal mannen en vrouwen een beetje gelijk.
    • Van te voren wordt er niet besproken wie een relatie krijgt met wie.
    • Als je je niet aan deze regels houd, zal ik je moeten kicken uit deze RPG.

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: Minimaal 18
    Geslacht:
    Opleiding:
    Uiterlijk mét foto: (Niet iedereen is perfect)
    Innerlijk: (Probeer te varïeren. Niet iedereen is bitchy en/of lief.)
    Geschiedenis: (Vertel wat over het verleden van je personage)
    Extra: (Eventueel extra dingen over je personage, hieronder kunnen vallen: fobiën, huisdieren etc.)

    Rollen: [Maximaal twintig. Tien meisjes en tien jongens]
    Raven Ariana McCalley 1;9 - Aislynn
    Evelynn Mariah Grey 1;2 - Cult
    Riley Jade Oath 1;3 - Roth
    Liv Jackson 1;2 - Kendizzzzle
    Indigo Gemma Lockwood 1;4 - Sequence
    Ash Dave Demon 1;2 - Wolfheart
    Matthew Hartnett 1;6 - Malafide
    Matthew Jared Tommo 1;2 - Styles
    Laurens Oliver 1;2 - LyraPhoenix
    Ethan Benjamin Reid 1;4 - VladiFerr
    Munro Valentiné Mitchell Montgomery 1;5 - Dumbledore

    Belangrijke topics:
    Praattopic
    Speeltopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 okt 2013 - 21:49 ]


    26 - 02 - '16

    is ze zo goed?? :)


    How far is far

    Kunnen innerlijk en uiterlijk nog iets uitgebreider beschreven worden? Voor de rest is ze namelijk goed


    26 - 02 - '16

    is Metthew wel goed, of moet hij ook nog aangepast worden?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Kan ik een meisje reserveren?
    Ik heb al eerder aan een rpg mee gedaan, alleen nog niet hier op Quizlet.
    Heb wel veel ervaring met langere stukken schrijven (:


    I'd rather have flowers in my hair, than diamonds around my neck.

    tuurlijk moet ik dat even via pb naar je sturen??


    How far is far

    Styles schreef:
    is Metthew wel goed, of moet hij ook nog aangepast worden?


    Het uiterlijk kan wel iets uitgebreider, sorry als ik zeur.


    26 - 02 - '16

    Kendizzzzle schreef:
    tuurlijk moet ik dat even via pb naar je sturen??


    Nee, werk hier maar bij


    26 - 02 - '16

    Sequence schreef:
    Kan ik een meisje reserveren?
    Ik heb al eerder aan een rpg mee gedaan, alleen nog niet hier op Quizlet.
    Heb wel veel ervaring met langere stukken schrijven (:


    Yes, yes you can (;


    26 - 02 - '16

    sorry ik ben nieuw op quizlet dus hoe moet dat? (niet dat ik geen ervarin heb met RPG´S ik deed dat hiervoor namelijk ook al maar dan op andere sites)


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    sorry ik ben nieuw op quizlet dus hoe moet dat? (niet dat ik geen ervarin heb met RPG´S ik deed dat hiervoor namelijk ook al maar dan op andere sites)


    Bij je reactie staat een praatwolkje (het quote knopje) en de pen en papier knopje. Daar moet je op klikken. Dan kan je je reactie bewerken.


    26 - 02 - '16

    oke dankje :) ik ga het meteen doen.


    How far is far


    Naam:
    Riley Jade Oath
    Leeftijd:
    19
    Geslacht:
    Vrouwelijk
    Opleiding:
    Dans
    Uiterlijk mét foto:


    Qua uiterlijk lijkt Riley heel erg veel op haar broer, broertje en zusjes, zij hebben namelijk ook donkerbruin haar en bruine ogen. Ze is de kleinste van allemaal met een lengte van 1M67. Haar broer is namelijk 1M87, Jake is 1M82 en haar zusjes zijn al 1M73. Verder heeft ze een lichte huidskleur, net zoals haar broers en zusjes. Riley en Jake lijken meer op haar vader en Melissa, Céleste en Kyle meer op hun moeder. In de winter veranderd haar haarkleur naar lichterbruin, en in de zomer heeft ze dus het donkerbruine haar. Verder heeft ze een tengere bouw, en is ze smal. Ze heeft een gewicht van 49 KG, en is daarmee redelijk licht. Dat komt omdat Riley gewoon niet makkelijk aankomt. Hoeveel ze ook eet.
    Riley heeft echt een mega grote hekel aan hakken dragen, je ziet haar daarom ook altijd op Allstars of Vans of Adidas schoenen lopen. Ze heeft ooit wel is geprobeerd om op hakken te lopen, maar dat ging haar zo slecht af, dat ze het nu vervelende krengen vindt. Ze snapt niet hoe al die meisjes op dunne naaldhakjes kunnen lopen van 15 CM.

    Innerlijk:
    Riley is over het algemeen een vrolijke en aardige meid, maar ze heeft soms haar momenten waarbij je liever uit haar buurt wilt blijven. Ben je op dat soort momenten toch in haar buurt, dan kan ze je helemaal verrot schelden. Op die momenten dat ze zo boos of gevaarlijk is, is ze heel goed in het manipuleren van mensen, of het dwingen van mensen, zodat ze dingen voor haar gaan doen, dit kan ze laten gebeuren door een keer met een dodelijke blik naar ze te kijken. Later als ze gekalmeert is, bied ze vaak wel haar excuses aan. Riley is ook een heel actief meisje, ze heeft een grote hekel aan stilzitten op een stoel bijvoorbeeld. Ze heeft dus ook een hekel aan in de auto zitten om naar een land te reizen in de vakantie. Gelukkig hoeft zij en haar broer niet meer mee als ze niet willen. Je ziet Riley vaak dansen, in het park, thuis, bij familie, het maakt niet uit. Als Riley maar actief bezig kan zijn. Ook is Riley een echte doorzetter, ze probeert koste wat het kost te winenn, en als iets haar niet lukt, gaat ze door tot dat het haar wel lukt. Verder moet je met Riley nooit een gesprek aangaan waar ze veel over weet, want dan kan ze niet meer stoppen met praten en heeft ze niet door dat degene tegen wie ze praat er geïrriteerd van wordt. Ze merkt het pas als je wegloopt, want als je boos wordt, let ze daar toch niet op.
    Geschiedenis:
    Over het algemeen heeft Riley wel een normale jeugd gehad. Haar moeder kreeg haar oudere broer, Kyle toen ze achttien was, Riley zelf toen ze eenentwintig was, haar jongere broer Jake, toen haar moeder toen ze drieëntwintig was en Melissa en Céleste, de tweeling die nu net zestien zijn op haar vijfentwintigste. Haar ouders waren allebei nog jong toen ze kinderen kregen, maar ze konden allebei goed overweg met kinderen, en ze hadden nauwelijks ruzie. Rileys leven ging goed, tot dat ze 15 werd en ze steeds vaker ruzie kreeg met haar vader. De ruzies gingen meestal nergens over, maar het zorgde er wel voor dat Riley de verkeerde kant op ging. Toen Riley 17 was, was het nog erger geworden. Riley is een aantal keer betrapt bij criminele dingen, zoals vandalisme. Het was haar broer die er voor zorgde dat zij weer de goede richting op ging. Nu, twee jaar later, is de band met haar vader hersteld, en doet ze een opleiding dans. Iets wat ze al jaren doet, en veel plezier in heeft. Rileys hele familie heeft een dansverleden, haar ouders waren vroeger goede dansers en zijn nu dansleraren, haar nichten en neef dansen al vanaf jongs af aan, haar broer is onlangs teruggekomen van een belangrijke wedstrijd, zelf danst ze ook op hoog niveau, haar jongere broer danst nu al 10 jaar en haar zusjes dansen ook al vanaf dat ze acht of negen waren. Het talent om te dansen zit dus in de familie.
    Extra:
    Riley doet behalve dansen ook aan acteren en ze maakt soms haar eigen liedjes, die of Melissa of Céleste dan zingt, want zelf kan ze het niet.


    Is ze goed? Of moet het uitgebreider?

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 17:10 ]


    That is a perfect copy of reality.

    is ze nu goed?? :)


    How far is far

    Naam: Indigo Gemma Lockwood
    Leeftijd: Achttien, ze is geboren op twee mei.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Opleiding: Mode & Design.
    Uiterlijk:

    Indigo heeft een slank postuur. Ze is ongeveer een meter zeventig, waar ze zeer tevreden mee is. Door haar diabetes komt ze vrijwel niet aan, en dat kan best frustrerend zijn. Ze heeft bijna geen rondingen, iets waar ze erg onzeker over is. Zo had ze graag wat rondere heupen gehad, of iets grotere borsten. Haar blonde haar draagt ze op allerlei manieren, het ligt aan de dag en het weer. Zonder dat er stylingsproducten aan te pas zijn gekomen zit er in haar lokken van naturen een lichte slag. Indigo's groene ogen bevatten kleine gouden spikkels als je goed kijkt, en zijn amandelvormig. Ze koestert haar lange, bruine wimpers. Haar onderlip is dikker dan de bovenste, en ze heeft een vrij smalle neus. Indigo's handen en polsen zijn er dun, ze past vrijwel geen armbanden of ringen. Haar kledingkast is groot, ze is een echtte kleding-freak. Ze gaat altijd mee met de laatste trends. Maar ze vind alternatieve kledingstijlen ook erg interessant, alhoewel het echt totaal niet haar ding is.
    Innerlijk: Indigo is een erg sociaal meisje, ze kan echt totaal niet zonder mensen om zich heen. Bovendien kan ze erg goed samenwerken, alhoewel ze toch niet vaak zelf de leiding neemt. Liever laat ze dat aan iemand anders over. Ze is erg creatief ingesteld en houdt zich vast aan het idee dat er overal wel een oplossing voor is. Deze eigenschap is tevens ook haar valkuil, voor sommige dingen zijn er noch oplossingen noch verklaringen. Indigo heeft moeite met het herkennen van sarcasme, ze gelooft mensen op hun woord en denkt niet na wat voor consequenties dat heeft. Veel mensen maken vaak misbruik van haar naïviteit. Ze is best intelligent, maar vind het moeilijk om zelfstandig te werken. Verlegen is ze zeker niet, al is ze wel heel gevoelig als je de juiste snaar weet de raken. Behendigheid, nog een eigenschap van Indigo. Geef haar een naald, draad en stof en ze maakt er iets van. Ze heeft niet lang nodig om iets onder de knie te krijgen. Indigo is een perfectionist en streeft er naar alles goed te doen, als iets niet lukt kan ze er erg over in zitten maar dat is maar voor even. Dan neemt haar koppigheid het over en probeert ze het tot het uiteindelijk lukt. Soms stelt ze te hoge eisen aan zichzelf, maar kan wel heel goed met kritiek omgaan. Indigo is erg lief en zorgzaam, dit heeft ze van haar moeder. Ze zou echt nooit gemeen kunnen doen, zelfs niet tegen mensen die ze niet mag. Ook is ze erg bescheiden, ze is nooit vol van zichzelf en kan moeilijk omgaan met complimenten.
    Geschiedenis: Ze heeft een goede jeugd gehad en is opgegroeid in een liefdevol gezin. Haar vader werkt bij een bank en haar moeder is verpleegster. Indigo heeft twee oudere broers die beiden erg beschermend over haar zijn, dit tot irritatie van Indi. De familie heeft nog nooit vervelende dingen meegemaakt, ze hebben een stabiel inkomen en het gezin is erg hecht met elkaar. Indigo heeft het nooit moeilijk gehad op school, had er altijd veel vrienden en haalde goede cijfers. Als klein kind keek ze al naar modeshows op tv en tekende ze altijd jurken in haar tekenboek. Haar liefde voor mode ontwikkelde pas echt toen een vriendin van haar moeder, die het beroep styliste uitoefende, Indigo vertelde dat ze er werk van moest maken. Sinds dien is het haar doel om een kledinglijn te ontwerpen en grote modellen te kleden. Ze heeft altijd al van sporten gehouden, ze speelde onder andere volleybal en hockey. Ook houd ze erg van kunstschaatsen, dit laatste doet ze af en toe nogsteeds. Sinds een paar maanden werkt ze bij Zara.
    Extra: Indigo vind het afschuwelijk om alleen te zijn, slapen gaat haar daardoor vaak moeilijk af waarvoor ze dan ook slaappillen neemt. Ze is niet erg bang ingesteld, maar kan slecht tegen het gevoel dat ze niet kan zien waar ze loopt of wat er voor haar ligt. Indigo heeft diabetes, ze heeft al haar spullen bij zich maar natuurlijk geen grote voorraad insuline. Aangezien haar moeder verpleegster is, weet ze veel af van wonden en ziektes en weet hoe ze die kan behandelen.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 19:38 ]


    I'd rather have flowers in my hair, than diamonds around my neck.

    Caffeine -> Malafide.


    Don't walk. Run, you sheep, run.