• We will never dance in the spotlight.
    We will never kiss by the moonlight.
    I can’t hold your hand in the daylight.
    Love will lighten the dark.
    We will never sleep in the sunlight.
    We will never touch in the streetlight.
    You can’t hold my hand in the daylight,
    but love will lighten the dark.
    ~Only Seven Left


    Verliefd zijn is het meest geweldige gevoel wat er is, zeker als degene op wie je verliefd bent ook verliefd op jou is. Je wil het van de daken schreeuwen, maar wat als dat niet kan? Om welke reden dan ook. Misschien wordt het niet geaccepteerd dat je op hetzelfde geslacht valt, of is het de beste vriendin van je ex, of ga je vreemd met het kleine broertje of zusje van degene met wie je een relatie hebt. Wat doe je dan? Je houd het geheim. Maar hoe lang zal dat goed gaan?

    De jongens hebben allemaal zo'n 'geheime relatie'. Elk van hem heeft zijn eigen probleem waarom hij het geheim moet houden. Zelfs van elkaar weten ze het niet. De spanningen kunnen hierdoor hoog oplopen. Zou het allemaal goed komen?

    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Lothian - Verliefd op zijn vriendin en de broer van zijn vriendin - Evana[Aedan] - 1,2
    - Liam James Payne - KiliOfDurin - Gay maar heeft een vriendin - Marniered]?[/red - 1,1
    - Niall James Horan - ZiallLilo - Verliefd op de een en aangetrokken tot de ander - Louis[Zayn] - 1,1
    - Zayn Javadd Malik - Walsh - Gay maar heeft een vriendin en durft er niet voor uit te komen - ?[Niall] - 1,2
    - Louis William Tomlinson - Beanies - Verliefd op Niall en de vriendin van Harry - Niall[Evana] - 1,1
    - Aedan Tomas Iones - KiliOfDurin - Vriend van Niall en broer Evana[Harry] - 1,1

    Meisjes:
    - Evana Bella Iones - JustLovegood - Harry[Louis] - 1,1
    - Marnie Aisha de la Charlembrué - Lothian - Liamred]?[/red - 1,1
    - - - Zaynred]?[/red -
    - Jacelyn Cassandra Payne - Averalda - Zusje van Liam - 1,1
    - - xAlways - -

    Regels:
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang herfst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!


    Het begin:
    De jongens zijn net terug van de tour en hebben een aantal weken vrij voor ze weer de studio in duiken. Elk van hen heeft andere plannen en de spanningen onderling zijn duidelijk merkbaar na zo'n lange tijd op elkaar's lip. Tijdens de tour zijn voor elk van hen dingen duidelijk geworden ten aanzien van hun relaties, maar hoe ze dit oplossen is aan hen zelf, want niemand weet er nog van.
    Het is theetijd en ze hangen nu allemaal wat in de woonkamer van Louis's appartement in London.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 17:24 ]


    Bowties were never Cooler

    Aedan Tomas Iones
    Ik zat net weer terug met mijn beker drinken en mijn broertje op schoot toen ik antwoord kon geven terwijl de rest ook binnendruppelde in normale kleren om wat te drinken. "Ik moet nog naar college. Dat is in Cardiff, dus dat is nog wel even met de trein." We waren wel Ieren, we waren jammer genoeg twee jaar geleden naar Bristol verhuist door het werk van mijn vader. Ik moest om het water heen en het was zoizo al een best creepy tochtje zonder een Horrorfilm vers in het geheugen. "Niamh, een koekje." zei ik tegen haar, waarna het meisje snel het tweede koekje terug legt. Ik vond het echt heel erg lief van Harry dat hij me wilde brengen, maar ik snapte ook dat hij liever bij mijn zus bleef, dat was toch zijn vriendinnetje. Bij die gedachte kreeg ik een vreemde steek door mijn maag. Dat was nog iets waar ik eens over na moest denken in de trein. Ik had wel zo'n vermoede wat het was, maar ik hoopte van niet, want dat zou alles zo veel moeilijker maken. Ik dronk rustig mijn beker leeg. "Maar ik heb Saw volgens mij net op netflix opgezocht, dus die zouden we wel kunnen kijken." opperde ik. ik had hem nog niet gekeken, maar het leek me wel leuk. Op mijn grote computerscherm ging het misschien wel het beste, maar ik wist niet wat zij wilden, want een groot bed had ik niet en zij wel.


    Bowties were never Cooler

    ( Spooklinson -> Beanies)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Evana Bella Iones

    Ik zuchten zachtjes terwijl dat de twee jongens samen aan het praten waren. Ik weet dat het vreemd was maar nu dat Harry eindelijk terug is en hij hier is bij mij heb ik het gevoel dat ik hem juist meer kwijt raak. En als ik mijn broer en hem zo samen ziet gaat er langzaam een beltje rinkelen. Ik slikte en keek naar de twee jongens ik letten niet eens op hun gesprek alleen op hun gebaren taal en hun ogen. En toen wist ik het ik zuchte en probeerde mijn tranen binnen te houden. Ik moest sterk zijn en moest het niet laten merken. Ik kende Aeden al langer en ik wist dat hij gevoelens begon te krijgen voor Harry ik zag het gewoon en je zag het ook gewoon aan Harry’s gezicht . Trouwens ik begreep het wel ze zouden een mooi koppel vormen en nou ja als Aeden en Harry blij zijn is dat goed voor mij. ‘Nou eum kijken jullie maar met zen tweeën ik heb niet echt zien zei ik terwijl ik naar boven liep naar mijn kamer en in mijn kast ging zitten.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Harry Styles.

    Langzaamaan kwamen alle kinderen binnen en werd het steeds drukker in de woonkamer. Ik boog iets naar voren om ook een glas met limonade te pakken, om daarna weer terug te gaan zitten en Evana goed tegen me aan te trekken. "Ik moet nog naar college. Dat is in Cardiff, dus dat is nog wel even met de trein." Zei Aedan en ik nam een klein slokje van mijn drinken, waarna ik de jongen aankeek. "'s Avonds nog? Ik heb medelijden met je. Maar als je -je bedenkt, dan mag je dat gerust zeggen, want ik weet hoe irritant het openbaar vervoer kan zijn." Eerlijk gezegd wist ik niet precies of ik blij was met zijn antwoord of niet, als we alleen waren geweest dan had ik natuurlijk wel wat dingen voor mezelf kunnen ophelderen. Al kon dat ook als ik alleen was, maar ik ben denk ik gewoon een beetje verward, het is ook wel allemaal wat vreemd. "Maar ik heb Saw volgens mij net op netflix opgezocht, dus die zouden we wel kunnen kijken." Ik knikte langzaam en likte heel even over mijn lippen. "Is helemaal perfect. Als we de film gaan kijken, is het niet zo verstandig dat de kleintjes hier blijven, of wel?" Ik beet zachtjes op mijn lip en nam nog een slokje van mijn drinken. "Nou eum kijken jullie maar met zen tweeën ik heb niet echt zien," hoorde ik Evana naast me zeggen, waarna ze opstond en verdween. Vragend keek ik haar na. Wat was er met die aan de hand? Ze zou toch niets gemerkt hebben?

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 22:03 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aedan Tomas Iones
    Ik grinnikte bij zijn antwoord. "Valt wel mee. Het is maar van 7 tot 10. Gelukkig vandaag niet tot 12." Meestal sliep ik van 2 tot 10. Mijn moeder bracht namelijk altijd de kleintjes naar school 's ochtends. Ik zag Evanna raar naar me kijken, maar ik negeerde het maar. Ik zou straks wel vragen wat er was en als het echt belangrijk was zou ze het wel zeggen. Ik stelde voor Saw te kijken. Harry likte zijn lippen waardoor mijn hart een sprongetje maken. Okay, ik ging dus wel met de trein, want zo kon ik niet denken. Zijn zorgen wuifde ik weg. "Deze tv heeft geen internet, maar ik heb boven een groot computerscherm, dus daar kunnen we het wel op kijken." Ik had het voor ontwerp projecten en animaties, maar voor films kijken was het ook perfect. Toen ik Eva die opmerking hoorde maken werden mijn ogen groot. Wat was dat nou weer? Keek ze daarom zo vreemd. Ze liep weg. "Wacht even. En ze mogen geen twee koekjes." zei ik tegen Harry voor ik naar boven snelde. Ik wist precies waar ik moest zoeken. In haar kast. Altijd in de kast. Ik opende de deur en hurkte bij haar neer. "Eva. Wat is er? Net was je nog zo enthousiast. Heb ik je iets misdaan? Is dat het? Wil je gewoon alleen met Harry film kijken? Dan ga ik gewoon met Dean en de anderen mens-erger-je-niet spelen. No hard feelings, maar wees alsjeblieft eerlijk met me." smeekte ik haar. Ik vond het verschrikkelijk mijn zusje zo te zien.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 22:15 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.

    Ik slaakte een zacht kreetje toen Aedan achter Evana aan ging en me alleen liet met de kleintjes. "Wacht even. En ze mogen geen twee koekjes." Zei hij nog tegen mij, voordat ik hem echt niet meer zag. Oké, kinderen leken me leuk, maar vier tegelijk en ze dan ook nog is allemaal hier bij me hebben leek me toch nog een beetje teveel. Hoe kon hij dit überhaupt aan me over laten, ik was totaal onervaren?! Ik hoopte maar dat ze niets raars zouden uitvreten en dat ze wisten dat ze niet meer dan één koekje mochten... Ik hoopte dat Evana of Aedan gewoon gauw terug beneden zou komen, zodat ik me niet hoefde te schamen als er iets zou gebeuren. Al schaamde ik me toch al wel. Ik was eerlijk gezegd redelijk benieuwd na wat er met Evana aan de hand was, als ze erachter gekomen was, dat ik als een tienermeisje verliefd was geworden op haar broer, dan kon ik het waarschijnlijk ver zoeken, want ik wilde Evana ook niet kwijt, ze is zo'n fantastiche meid. Ik beet op mijn lip en zakte iets onderuit op de bank, om dan toch maar even de kleintjes in de gaten te houden. Als ik alleen met m'n gedachten bezig was ging er sowieso iets fout.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Evana Bella Iones

    De tranen liepen langzaam over mijn wangen ik probeerden ze in te houden en sterk te zijn maar het lukten niet ze bleven maar stromen. Ineens ging de kast open en hurkten Aeden neer naast me en begon in het iers tegen me. "Eva. Wat is er? Net was je nog zo enthousiast. Heb ik je iets misdaan? Is dat het? Wil je gewoon alleen met Harry film kijken? Dan ga ik gewoon met Dean en de anderen mens-erger-je-niet spelen. No hard feelings, maar wees alsjeblieft eerlijk met me." Ik zuchten en tranen bleven maar stromen. ‘Ik heb het wel door hoor ik ben niet dom.’ Zei ik zacht snikkend. ‘Ik ben je zusje en ik ken je door en door ik weet wanneer je verliefd bent ik ken die blik.’ Zei ik weer snikkend. ‘ Maar het is niet erg hoor ik zag Harry het zelfde naar je kijken jullie vormen een mooi koppel.’ Zei ik met pijn in mijn hard. ‘Maar zou je me nu alstublieft alleen willen laten in mijn kast.’ Zei ik half smekend terwijl ik mijn hoofd op mijn knieën legden.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Aedan Tomas Iones
    Mijn ogen werden heel groot bij haar woorden en al helemaal bij haar gesnik. Dat ik als een tienermeisje was gevallen voor haar vriendje kon zij niets aan doen, maar dat betekende ook dat ze er niets mee hoefde te doen. Het was mijn probleem en no way dat Harry er hetzelfde over dacht. Hij had haar namelijk. "Nana, luister naar me. Als wat je zegt waar is is hij de domste jongen van de wereld. Ik ken mijn zusje beter dan wie dan ook en ik kan je verzekeren dat iedere knurft die te stom is om in te zien dat hij de gelukkigste man ter wereld is met jou in je armen je in geen triljoen jaar verdient. Je bent het mooiste, liefste en meest trouwe meisje die er op aarde rondloopt en ik ben oprecht trots om me jou grote broer te noemen. en nee, nee ik laat je niet achter in je kast." Ik strekte mijn armen naar haar uit en trok haar lijfje tegen me aan. Ik wilde mijn zusje niet zien huilen, dat nooit. Geen van allen, maar Evana was toch wel speciaal.


    Bowties were never Cooler

    Evana Bella Iones

    "Nana, luister naar me. Als wat je zegt waar is is hij de domste jongen van de wereld. Ik ken mijn zusje beter dan wie dan ook en ik kan je verzekeren dat iedere knurft die te stom is om in te zien dat hij de gelukkigste man ter wereld is met jou in je armen je in geen triljoen jaar verdient. Je bent het mooiste, liefste en meest trouwe meisje die er op aarde rondloopt en ik ben oprecht trots om me jou grote broer te noemen. en nee, nee ik laat je niet achter in je kast." Hij strekte zijn armen naar me uit en trok me tegen hem aan. Ik begon te snikken in zijn armen en sprak zachtjes. ‘Aeden je hoeft echt niet zo lief voor me te zijn ik weet dat het niet waar is ik niet mooi en lief en ik begrijp niet waarom je trots op me zou kunnen zijn.’ Zij ik weer snikkend terwijl mijn tranen bleven stromen. ‘Maar ik wil dat jij en Harry blij zijn en als ik daar door gekwetst moet worden vind ik het niet erg het dan hoort het zo. Ik wil dat jij blij bent.’ Zei ik zacht maar vast beraden.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Aedan Tomas Iones
    Ze begon alleen maar harder te snikken in mijn armen en mijn shirt werd nat van haar tranen. Ik hoorde de vastberadenheid in haar stem, maar wilde er niets van weten. Ik veegde haar tranen weg. "Ten eerste, ik zal nooit iets doen wat jou zo laat zijn, Nana. Familie voor alles. Herrinder je dat goed. Ten tweede moet je echt niet zo laag over jezelf denken. Geloof me nou eens als ik zeg dat je een geweldig persoon bent. Dat ben je echt. Ik ben maar een raar kind. Jij kan nog echt iets maken van je leven. Die dat ook. Ik geloof erin dat jij grootse dingen kan doen en dat is zeker niet gelogen. En zelfs als de rest van de wereld de grootse dingen niet ziet ben je nog altijd de beste zus die een idioot als ik zich kan wensen." Ik aaide zacht door haar haren. Mijn woorden waren oprecht. Ik wilde haar echt niet kwijt en zeker ook niet huilend zien en als dat betekende me over die domme verliefdheid heen zetten betekende, dan deed ik dat voor haar.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.

    Het duurde me met de minuut langer voordat Evana en Aedan terug kwamen. De kleintjes waren tot nu toe gewoon heel braaf geweest, zou ik niet even gaan luisteren? Ik wilde wedden dat Evana naar haar kamer was gegaan. Ik beet op mijn lip, wat als het echt ging over dat ze erachter was gekomen dat ik haar broer leuk vind. Ik wist echt niet wat ik dan zou moeten doen. Ik voelde de zenuwen als een gek door mijn buik gieren, waardoor ik toch op stond en me een weg baande naar de gang, waar ik snel nog even een blik wierp op de kleintjes, die rustig tv zaten te kijken. Ik liep op mijn tenen naar boven, gelukkig kraakte de trap niet. Vlak voor Evana's kamerdeur bleef ik staan, maar ik hoorde alleen maar gepraat in het Iers. Wat ik ergens wel had kunnen verwachten. Ik slaakte een zachte zucht en net op het moment dat ik terug wilde gaan, hoorde ik beneden al iets vallen. Dat moest ook mij weer overkomen. Als een speer, wel zo zacht mogelijk, rende ik weer naar beneden. Waar gelukkig alleen de afstandsbediening van de tafel was gevallen. Ik slaakte een opgeluchte zucht, dat was niet zo super erg. Ik raapte deze op en legde 'm terug op tafel, waarna ik weer plaats nam op de bank en zo geduldig mogelijk afwachtte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Evana Bella Lones

    Ten eerste, ik zal nooit iets doen wat jou zo laat zijn, Nana. Familie voor alles. Herinner je dat goed. Ten tweede moet je echt niet zo laag over jezelf denken. Geloof me nou eens als ik zeg dat je een geweldig persoon bent. Dat ben je echt. Ik ben maar een raar kind. Jij kan nog echt iets maken van je leven. Die dat ook. Ik geloof erin dat jij grootse dingen kan doen en dat is zeker niet gelogen. En zelfs als de rest van de wereld de grootse dingen niet ziet ben je nog altijd de beste zus die een idioot als ik zich kan wensen." Hij aaide zacht door haar haren en ik keek geschrokken op. ‘ Ten eersten Aeden weet je dat ik een laag zelfbeeld heb en dat waarschijnlijk nooit gaat veranderen.’ Zei ik terwijl er nog steeds tranen aan het stromen waren. ‘Ook al doe ik mijn best. Maar Aeden alsjeblieft je bent niet raar je bent een geweldig en krachtig persoon die het zeker nog ver kan schoppen dus kappen ja.’ Zei ik terwijl ik mijn hoofd weer op mijn knie legde.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 18:56 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Aedan Tomas Iones
    Ik luisterde naar haar woorden en aaide zacht over haar haren. Toen ze zich weer tot een bolletje opkrulde nam ik nog even het woord. "En daarom probeer ik te zorgen dat dat lage zelfbeeld verdwijnt en daar zal ik nooit mee ophouden. Je bent mijn zus. Je verdient echt alleen het beste. Ooit zal je een jongen vinden, of een meisje van mijn part, die dat in zal zien en je ook echt het beste zal geven. Of dat nou de jongen beneden is of heel iemand anders. En begin niet over dat ik krachtig ben. Ik ben een acteurtje van net 20 die nog bij z'n ouders woont en niet naar college durft als hij een horrorfilm heeft gekeken." Ik aaide door haar haren. "Kom. Dan gaan we Grease kijken, vals meezingen en ijs eten." vroeger was dat altijd de manier om haar op te vrolijken. Vooral de sing-a-long versie hadden we helemaal grijs gedraait. Ook Mamma Mia was vaak een goede keuze. Nou was het geluk dat ik ook net een bak ijs had gehaald. Als de kleintjes dan lekker zo op hun kamers gingen spelen konden wij op de bank lekker tv kijken.


    Bowties were never Cooler

    Evana Bella Lones

    Terwijl hij naar me luisterde aaide hij zacht over mijn haren. En toen begon hij weer. "En daarom probeer ik te zorgen dat dat lage zelfbeeld verdwijnt en daar zal ik nooit mee ophouden. Je bent mijn zus. Je verdient echt alleen het beste. Ooit zal je een jongen vinden, of een meisje van mijn part, die dat in zal zien en je ook echt het beste zal geven. Of dat nou de jongen beneden is of heel iemand anders. En begin niet over dat ik krachtig ben. Ik ben een acteurtje van net 20 die nog bij z'n ouders woont en niet naar college durft als hij een horrorfilm heeft gekeken." Hij aaide door haar haren. "Kom. Dan gaan we Grease kijken, vals meezingen en ijs eten’ ik zuchten en keek hem aan met een zwake glimlach aan. ‘Je hebt volgens mij wel half gelijk.’ Zei ik zacht grinnikend. ‘ Ik weet dat ik een laag zelf beeld heb en je weet dat ik mijn best doe en ik heb zo wel het gevoel dat Harry die jongen is maar ik wil niet dat jij pijn hebt door mij met hem te zien. En trouwens kappen jij je bent een geweldig persoon ja of je het nu wilt toe geven of niet en kijk echt hard naar je op dus stop met jezelf naar beneden te halen. Ik weet niet of dat van die film wel gaat want ik wil Harry nu eigenlijk niet weg sturen ik zou graag met hem en jou willen praten.’ Zei ik allemaal vrij snel naar elkaar en maakten van mezelf terug een bolletje.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Aedan Tomas Iones
    Toen ik haar zwakke glimlachje zag glimlachte ik zelf bemoedigend terug. Dat was een goed teken, toch? Na haar woorden rolde ze zich alleen al heel snel op in een bolletje. "Evana Bella iones. Het is niet jou zorg of ik pijn heb door jou en je vriendje, dat is de mijne. En mij kan het niets schelen zolang jij maar gelukkig bent. Daarbij hoeft hij echt niet weg. We hebben vast wel genoeg ijs voor 3. Maar als je wil praten is dat ook prima. Dan moet je alleen wel uit die verdomde kast komen." Ik wrikte met wat moeite mijn handen onder haar schouders en trok haar omhoog, of ze nou wilde of niet. Zij zei dat ze wilde praten, dan gingen we ook praten. Anders zou ik haar alsnog meenemen naar beneden om film te gaan kijken. "Kom. het is veel makkelijker als je zelf loopt, Eva" mompelde ik. het was niet dat ze heel zwaar was ofzo, maar het was gewoon onhandig en wat gevaarlijk om haar zo mee de trap af te slepen. Beneden hoorde ik gelukkig nog geen herrie vandaan komen. Ze keken vast Spongebob ofzo. Vaak waren ze dan wel rustig


    Bowties were never Cooler