• We will never dance in the spotlight.
    We will never kiss by the moonlight.
    I can’t hold your hand in the daylight.
    Love will lighten the dark.
    We will never sleep in the sunlight.
    We will never touch in the streetlight.
    You can’t hold my hand in the daylight,
    but love will lighten the dark.
    ~Only Seven Left


    Verliefd zijn is het meest geweldige gevoel wat er is, zeker als degene op wie je verliefd bent ook verliefd op jou is. Je wil het van de daken schreeuwen, maar wat als dat niet kan? Om welke reden dan ook. Misschien wordt het niet geaccepteerd dat je op hetzelfde geslacht valt, of is het de beste vriendin van je ex, of ga je vreemd met het kleine broertje of zusje van degene met wie je een relatie hebt. Wat doe je dan? Je houd het geheim. Maar hoe lang zal dat goed gaan?

    De jongens hebben allemaal zo'n 'geheime relatie'. Elk van hem heeft zijn eigen probleem waarom hij het geheim moet houden. Zelfs van elkaar weten ze het niet. De spanningen kunnen hierdoor hoog oplopen. Zou het allemaal goed komen?

    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Lothian - Verliefd op zijn vriendin en de broer van zijn vriendin - Evana[Aedan] - 1,2
    - Liam James Payne - KiliOfDurin - Gay maar heeft een vriendin - Marniered]?[/red - 1,1
    - Niall James Horan - ZiallLilo - Verliefd op de een en aangetrokken tot de ander - Louis[Zayn] - 1,1
    - Zayn Javadd Malik - Walsh - Gay maar heeft een vriendin en durft er niet voor uit te komen - ?[Niall] - 1,2
    - Louis William Tomlinson - Beanies - Verliefd op Niall en de vriendin van Harry - Niall[Evana] - 1,1
    - Aedan Tomas Iones - KiliOfDurin - Vriend van Niall en broer Evana[Harry] - 1,1

    Meisjes:
    - Evana Bella Iones - JustLovegood - Harry[Louis] - 1,1
    - Marnie Aisha de la Charlembrué - Lothian - Liamred]?[/red - 1,1
    - - - Zaynred]?[/red -
    - Jacelyn Cassandra Payne - Averalda - Zusje van Liam - 1,1
    - - xAlways - -

    Regels:
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang herfst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!


    Het begin:
    De jongens zijn net terug van de tour en hebben een aantal weken vrij voor ze weer de studio in duiken. Elk van hen heeft andere plannen en de spanningen onderling zijn duidelijk merkbaar na zo'n lange tijd op elkaar's lip. Tijdens de tour zijn voor elk van hen dingen duidelijk geworden ten aanzien van hun relaties, maar hoe ze dit oplossen is aan hen zelf, want niemand weet er nog van.
    Het is theetijd en ze hangen nu allemaal wat in de woonkamer van Louis's appartement in London.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 17:24 ]


    Bowties were never Cooler

    Jacelyn Cassandra Payne

    Ik glimlachte even toen Liam me in een knuffel trok en liet me los om me naar binnen te laten. "Hey, kleine. Kom binnen." zei Liam, waarna ik hem verontwaardigd aankeek. ''Ik ben niet klein en we hebben dezelfde geboortedatum.'' zei ik en ging op een barkruk zitten. 'Wat wil je drinken? Thee, fris, wijn, bier?" Ik beet op mijn lip en bestudeerde Liam's gedrag, waarna ik diep zuchtte en mijn armen kruiste. ''Heb je weer eens teveel gedronken? Dat heb ik je toch al gezegd? Maar doe mij maar Bacardi Cola.'' zei ik en draaide me weer om. Vroeger, in mijn tienerjaren was ik misschien iets té enthousiast met alcohol en dat is waarom ik er nog weinig van drink. Misschien alleen tijdens zoals nu en op een paar feestjes, maar ik weerhield mezelf ervan om ook maar dronken te worden. Een beetje tattooverslaafd was ik misschien wel, maar daar kon ik eenmaal niks aandoen. Sinds ik nu pas zes tattoo's had. ''En, hoe gaat het ermee? Je hebt denk ik al gezien dat ik mijn haar net heb geverfd. Ik haat de geur, maar ja.'' zei ik en keek glimlachend naar mijn broer.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ze leek het verhaal van Harry en Louis niet te geloven. Ach ja. Gelukkig geloofde ze wel dat ik nog nooit zo zat was geweest dat ik had gekotst. Bijde verhalen waren waar. Ik nam een laatste slokje bier en zette toen toch maar mijn flesje weg. Na een paar minuten op de bank te hebben gelegen ging eerst mijn mobiel en vlak erop de deurbel. Ik schoof voorzichtig onder haar uit en liep naar de deur. Toen ik die open trok kreeg ik een glimlach op mijn gezicht opdat mijn zusje daar stond. ik trok haar in een knuffel en begroette haar. "Je bent wel klein, Jace en dat zul je altijd blijven. Daarbij ben ik 13 minuten ouder." Ik liet haar los en liep naar de keuken, waar zij aan de ontbijtbar ging zitten. "Helemaal niet. Maar 4 biertjes ofzo. Ik loop nog perfect recht en spreek nog niet met een dubbele tong. Ik heb alleen geen sterke drank in huis op 1 fles whiskey en een fles vodka na. Dus wat wil je?" schoot ik in de verdedeging bij haar woorden. Ik wilde haar liever geen sterke drank schenken, ze bleef mijn zusje, maar ik kon het haar moeilijk verbieden. Ik haalde in elk geval een glas uit een van de kastjes. Ze begon vragen te stellen, maar ik vond het nou niet echt gezellig voor Marnie. "Het gaat goed, ben alleen wat brak en moe van het touren. Maar ga lekker in de woonkamer zitten. Marnie is er ook. Ik kom er zo aan met wat drinken." Ik krabte even aan mijn baard. De donkere krullende haartjes prikten best wel. Nee, baarden waren echt niet handig, maar ik was nu echt te lui om er iets aan te doen.


    Bowties were never Cooler

    (Okay lets try this)
    Delilah Gerson
    Ik liep de Starbucks binnen op mijn hoge hakken en zag vanachter mijn zonnebril Zayn al zitten, de knappe Pakistaan kreeg me in het oog en glimlachte, ik liep op hem af.
    "Zayn! I 've missed you so much! " mompelde ik tegen zijn vest aan.
    "Still smoking?" vroeg ik toen verwijtend, ik hield van Engels praten. Toen zag ik op mijn plaatsje een chocolademuffin staan.
    Chocolademuffins zijn mijn zwakke plek, damn you Zayn!


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [Klein dingetje. Alles wat hier in het NL wordt getypt is al in het Engels, want de jongens zijn Engels. (A)]


    Bowties were never Cooler

    Jacelyn Cassandra Payne

    Ik keek Liam verontwaardigd aan en schudde hevig mijn hoofd. "Je bent wel klein, Jace en dat zul je altijd blijven. Daarbij ben ik 13 minuten ouder." Ik rolde met mijn ogen en kruiste mijn armen. "Dertien minuten is niks. Ik scheel maar zo'n tien centimeter, dat is ook helemaal niks. Weet je." Zei ik en keek hem triomfantelijk aan. Oké, misschien was ik vergeleken met hem wel een béétje klein, maar dertien minuten scheelde namelijk ook helemaal niks. "Helemaal niet. Maar 4 biertjes ofzo. Ik loop nog perfect recht en spreek nog niet met een dubbele tong. Ik heb alleen geen sterke drank in huis op 1 fles whiskey en een fles vodka na. Dus wat wil je?" Ik beet op mijn lip en deed in mijn hoofd iene miene mutte tussen wodka en whiskey. "Doe mij maar wodka, helaas." Zuchtte ik. "Je hebt nóg geen dubbele tong. Ik dacht dat jij hier de verantwoordelijke was." Lachte ik zacht. "Het gaat goed, ben alleen wat brak en moe van het touren. Maar ga lekker in de woonkamer zitten. Marnie is er ook. Ik kom er zo aan met wat drinken." Ik knikte. "Dan ga ik maar naar de woonkamer." Ik sprong van de barkruk af en huppelde vrolijk naar de woonkamer, waarna ik naast Marnie neerplofte. "Hoi." Glimlachte ik en haalde een hand door mijn haar. Liam moest meer sterke drank hebben, anders zou ik het naar zijn huis smokkelen. Al had ik mezelf beloofd niet aangeschoten te worden.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2013 - 19:08 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Nu spreekt echt alles elkaar tegen. Net had hij nog nooit gekotst en nu zegt zij dat hij vaak over z'n nek gaat...
    Sorry dat ik zoveel zeur]


    Bowties were never Cooler

    (Oeps sorry. Ik pas het even aan, had het niet goed doorgelezen ^^)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Geeft niet. Die van mij is ook niet echt lang.:'D Heb je de tandarts overleeft?^^]

    Niall Horan

    Louis had mijn lichaam in zich opgenomen toen ik mijn shirt had uitgetrokken, waarna hij gesloten had. Het gaf me een goed gevoel dat hij mijn lichaam mooi vond. Daarna had ik hem op de bank getrokken en nu keek hij me aan en zette zijn tanden in zijn onderlip. Het liet hem er schattig uitzien en een kleine glimlach sierde mijn gezicht. Toch duurde het niet heel lang voordat hij zijn lippen weer tegen de mijne drukte, en zijn handen begonnen weer langzaam een weg naar beneden te zoeken om deze keer niet te stoppen. Een grijns kwam op mijn gezicht te staan en zacht kuste ik hem terug. Mijn ene hand legde ik voorzichtig op zijn wang terwijl mijn andere hand naar de rug van de jongen boven me ging. Ik genoot onder zijn aanrakingen en de plekken waar zijn handen kwamen lieten brandende plekken achter. Het voelde fijn aan en ik hoopte dat ik hem nooit meer los hoefde te laten.
    Met mijn tong ging ik over zijn onderlip om er vervolgens zacht in te bijten en mijn tong zijn mijn langzaam in laat gaan. Plagen stopte ik toen en drukte kusjes van zijn hoofd naar zijn nek.
    'Je bent prachtig,' murmelde ik toen zachtjes.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Liam Payne
    Ik knikte toen ze zei dat ze vodka wilde. "Met of zonder cola?" vroeg ik voor ik de fles uit de apothekerskast haalde. Ik vulde een kwart van het glas met de doorzichtige vloeistof en nam zelf nog een slok uit de fles. Mijn gezicht vertrok een beetje van het sterke brandende gevoel in mijn keel, maar aan de andere kant voelde het goed. Ik grinnikte bij haar woorden. "Ik heb al maanden de verantwoordelijke moeten zijn en nu ik eindelijk thuis ben, mijn baard heb laten staan en in slonzige kleren loop mag ik ook dat even laten varen, vind je niet?" vroeg ik aan haar. Ik vond het erg fijn mijn zusje weer te zien. Ik had haar best wel gemist op tour omdat ze toch echt mijn steun en toeverlaat was. Ik keek grinnikend haar na toen ik haar ad gezegd dat het misschien wel gezellig was om bij Marnie te gaan zitten. Ik maakte het drinken af en liep toen met nog twee biertjes naar de woonkamer. Ik zette Jace's glas en de biertjes op de tafel en plofte tussen de meiden in voor ik mijn biertje weer pakte en die leegdronk. Zou het nu een goede tijd zijn om het Jace te vertellen? Ik vond dat ze het moest weten, maar ik durfde eerlijk gezegd niet zo goed. Ik zocht al drinkend Marnie's hand en kneep er zacht in opzoek naar steun en een teken of ik het nu zou moeten vertellen of later.


    Bowties were never Cooler

    Jacelyn Cassandra Payne

    "Met of zonder cola?" Ik dacht even na en haalde mijn schouders op. ''Doe maar gewoon met. Ik heb mezelf beloofd om niet meer zoveel sterke drank te drinken.'' zei ik. Hij vulde de kwart van het glas met her doorzichtig spul en nam toen zelf een slokje van de fles. Zijn gezicht vertrok van de smaak, waarna ik even lachte. "Ik heb al maanden de verantwoordelijke moeten zijn en nu ik eindelijk thuis ben, mijn baard heb laten staan en in slonzige kleren loop mag ik ook dat even laten varen, vind je niet?" Daar had hij namelijk wel een punt. De jongens waren soms wel een beetje.. Ongeorganiseerd, druk, hyperactief en dan ik wel begrijpen dat Liam de verantwoordelijke was van de stel. ''Oké, daar heb je inderdaad wel een punt, maar hoor jij je 'kleine' zusje niet het voorbeeld te geven?'' zei met een grijns rond mijn lippen. Ik was even oud als hem, alleen was hij dertien minuten ouder. Vervloekte dertien minuten. Ik huppelde vrolijk naar de woonkamer om op de bank te gaan zitten bij Marnie en niet veel later kwam Liam met het drinken. Hij plofte naast ons neer en pakte zijn bier weer om die leeg te drinken. Ik zuchtte diep, waarna ik mijn glas pakte en een slok van de drank nam. Heerlijk. Een glimlach kwam rond mijn lippen. Ik had in tijden niet zoiets goeds gedronken. ''Dus..'' mompelde ik, proberend een gesprek aan te maken.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Marnie Aisha de la Charlembrué.

    Ik hoorde hoe Liam de deur open maakte en niet veel later vulde een vrouwen stem de ruimte, al kon ik niet precies plaatsen van wie die was, maar Liam zou haar wel mee naar de woonkamer slepen, nam ik aan. Een gaap verliet mijn mond en ik wreef kort even over mijn gezicht heen, waar inmiddels dat puistje volgens mij al redelijk onzichtbaar geworden was. Tenminste dat hoopte ik. Na een vijftal minuten verscheen eerst... Jacelyn. Ah, zie. Ik had het dus wel goed gehoord. Ze plofte naast mij op de bank neer. "Hoi." Glimlachte ze, waarna ze een hand door haar -haar haalde. "Hey," glimlachend keek ik haar aan en zag niet veel later Liam ook terug de woonkamer in komen, die wat drinken voor Jacelyn op de tafel zette en voor zichzelf nog wat biertjes. Hoofdschuddend keek ik de jongen aan. Hij plofte tussen ons beide in, al zat ik net wel heel lekker tegen hem aan, dat kon ik denk niet echt doen waar z'n zusje bij was. Al dacht die nog steeds dat we een relatie hadden. Een paar seconden daarna voelde ik een kneepje in mijn hand en ik keek op naar Liam en glimlachte. Ik wist wel waar het over ging en zou het hem dan ook helemaal zelf laten vertellen. "Dus..." Mompelde Jacelyn, expres zei ik niet terug, wachtend totdat Liam eerst iets zou zeggen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne
    Ik knikte en goot na zelf ook een slok van de vodka te hebben genomen het glas verder vol met cola. Ik grinnikte bij haar woorden. "Fijn dat je toegeeft dat je mijn kleine zuwje bent, maar voor een goed voorbeeld is het al veels te laat." zei ik lachend. Ik haalde nog een paar biertjes uit het krat en liep toen ook naar de woonkamer. Ik zette het drinken neer en pakte mijn oude biertje voor ik tussen ze in plofte. Ik wist niet heel erg goed wat te doen, dus ik dronk maar en zocht naar Marnie's hand. Dit was voor steun, maar zag er ook niet vreemd uit als je dacht dat we nog een koppel waren. Jace probeerde een gesprek op te starten. Misschien was nu toch de juiste tijd. Ik raapte al mijn moed bij elkaar en schraapte mijn keel. Mijn hart klopte wild. Dit was nog enger dan het tegen Marnie zeggen. Met haar kon ik het nog gewoon uitmaken, hoe had dat ook klonk, maar Jace was familie. "Ik moet je iets belangrijks vertellen, Jacey." zei ik zacht. Ik kneep nog wat harder in Marnie's hand. Ik sloeg mijn ogen neer en keek naar het zachte kleed. "Ik... Ik..." Ik nam nog een slok bier en zette het felsje weg. "Ik ben gay." mompelde ik zacht en nerveus. Als ze maar niet boos werd of teleurgesteld was. Dat was misschien nog wel erger: teleurstelling in me. Ze was toch samen met mijn ouders een van de bekangrijkste personen in mijn leven.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2013 - 15:56 ]


    Bowties were never Cooler

    Jacelyn Cassandra Payne

    Hij grinnikte bij mijn woorden. "Fijn dat je toegeeft dat je mijn kleine zusje bent, maar voor een goed voorbeeld is het al veels te laat." Ik snoof verontwaardigd. "Dus ik heb geen goed gedrag? Nou bedankt." Nadat hij tussen ons neerplofte zocht jij naar Marnie's hand, waarbij ik even lachte. Hij schraapte zijn keel, waarbij het leek dat hij erg nerveus was, maar waarom? Ik was zijn zusje. "Ik... Ik..." Hij nam nog een slok van zijn bier en zette de fles op tafel. "Ik ben gay." Mompelde hij zacht en nerveus. Ik slikte even en keek hem aan. "Ben je serieus? Of..?" Diep van binnen wist ik dat het waar was. Ik haalde een hand door mijn haren en keek Liam met een zwakke glimlach aan. "Liam, je bent zoals je bent. Zelfs al ben ik je zus..je, ik kan er niks aan veranderen." Zei ik uiteindelijk maar. Ik had zo de neiging om een pak sigaretten te kopen en weer in mijn oude gewoontes te vallen, maar ik hield mezelf tegen. "Serieus, het maakt me niks uit. Dus ik neem aan dat jullie niet meer samen zijn? Weten pap en mam het al?" Vroeg ik en keek Liam aan. Ach ja, hij was mijn broer. Ik kon hem niet opeens gaan negeren omdat hij homoseksueel was. Dat zou achtelijk zijn.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ramazzotti -> Script.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson
    Een grijns kwam op de jongen zin gezicht te staan en voelde niet veel later zijn ene hand op mijn wang. Dat terwijl zijn andere hand naar mijn rug gleed waardoor er een nieuwe rilling door mijn lichaam trok.
    Deze jongen kreeg dingen voor elkaar, en maakte gevoelens bij me los, waar je echt alleen hem voor kon zijn. Iemand anders zou het nooit lukken, maar ik was dan ook niet voor niets verliefd geworden op deze jongen. Deze jongen was speciaal en daarom was mijn oog op hem gevallen.
    Alleen soms, heel soms, kon ik ook wel een klein beetje gek van hem worden, maar dat kon je niet opvatten als iets negatiefs. Het waren de momenten dat hij besloot om mij te plagen, zoals nu weer het geval was, maar dat kon ik bij hem ook.
    Mijn wangen kleurde ietwat rood bij zijn woorden, maar toch kreeg ik niet de neiging om opzij te kijken. Ik had er een hekel aan als iemand het zag, maar van Niall kon ik het op een of andere manier niet erg vinden.
    'En jij..' begon ik terwijl ik een vinger langzaam over zijn borstkas liet glijden en zat een kusje op zijn neus plaatste. 'bent mijn allerliefste, schattigste en prachtigste Leprechaun,' vervolgde ik zachtjes.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer