• We will never dance in the spotlight.
    We will never kiss by the moonlight.
    I can’t hold your hand in the daylight.
    Love will lighten the dark.
    We will never sleep in the sunlight.
    We will never touch in the streetlight.
    You can’t hold my hand in the daylight,
    but love will lighten the dark.
    ~Only Seven Left


    Verliefd zijn is het meest geweldige gevoel wat er is, zeker als degene op wie je verliefd bent ook verliefd op jou is. Je wil het van de daken schreeuwen, maar wat als dat niet kan? Om welke reden dan ook. Misschien wordt het niet geaccepteerd dat je op hetzelfde geslacht valt, of is het de beste vriendin van je ex, of ga je vreemd met het kleine broertje of zusje van degene met wie je een relatie hebt. Wat doe je dan? Je houd het geheim. Maar hoe lang zal dat goed gaan?

    De jongens hebben allemaal zo'n 'geheime relatie'. Elk van hem heeft zijn eigen probleem waarom hij het geheim moet houden. Zelfs van elkaar weten ze het niet. De spanningen kunnen hierdoor hoog oplopen. Zou het allemaal goed komen?

    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Lothian - Verliefd op zijn vriendin en de broer van zijn vriendin - Evana[Aedan] - 1,2
    - Liam James Payne - KiliOfDurin - Gay maar heeft een vriendin - Marniered]?[/red - 1,1
    - Niall James Horan - ZiallLilo - Verliefd op de een en aangetrokken tot de ander - Louis[Zayn] - 1,1
    - Zayn Javadd Malik - Walsh - Gay maar heeft een vriendin en durft er niet voor uit te komen - ?[Niall] - 1,2
    - Louis William Tomlinson - Beanies - Verliefd op Niall en de vriendin van Harry - Niall[Evana] - 1,1
    - Aedan Tomas Iones - KiliOfDurin - Vriend van Niall en broer Evana[Harry] - 1,1

    Meisjes:
    - Evana Bella Iones - JustLovegood - Harry[Louis] - 1,1
    - Marnie Aisha de la Charlembrué - Lothian - Liamred]?[/red - 1,1
    - - - Zaynred]?[/red -
    - Jacelyn Cassandra Payne - Averalda - Zusje van Liam - 1,1
    - - xAlways - -

    Regels:
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang herfst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!


    Het begin:
    De jongens zijn net terug van de tour en hebben een aantal weken vrij voor ze weer de studio in duiken. Elk van hen heeft andere plannen en de spanningen onderling zijn duidelijk merkbaar na zo'n lange tijd op elkaar's lip. Tijdens de tour zijn voor elk van hen dingen duidelijk geworden ten aanzien van hun relaties, maar hoe ze dit oplossen is aan hen zelf, want niemand weet er nog van.
    Het is theetijd en ze hangen nu allemaal wat in de woonkamer van Louis's appartement in London.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 17:24 ]


    Bowties were never Cooler

    [Dit kan trouwens wel de hele dynamiek omgooien, of laat ik de bestaande problemen staan?]


    Bowties were never Cooler

    [Als ik jou was zou ik het zo laten, maar idk. Weet niet hoe het duurt om anders nieuwe problemen te 'vinden'...]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ik zet gewoon beovenaan dat als mogelijke spelers het willen veranderen ze het moeten melden vooraf]


    Bowties were never Cooler

    [Ik zou het ook gewoon laten staan. Anders gaat het waarschijnlijk te lang duren met nieuwe problemen te zoeken.:'D]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 21:33 ]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    ( oké ik wil in ieder geval blijven, ik vind dit wel leuk :))


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=156777&page=last&message=66#4950289]Nieuw Rollentopic[/url

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 21:44 ]


    Bowties were never Cooler

    [Controleer even of alles klopt alsjeblieft en dan even zeggen dat alles klopt, zodat ik zeker weet wie er nog meedoet ;P]


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Zijn wangen kleurden ietwat rood bij mijn woorden, maar toch keek hij niet weg. Terwijl hij er meestal een hekel aan had als iemand zag dat hij bloosde.
    Ik grinnikte even zacht en streek teder met mijn hand over zijn rode wangen. Het stond hem ontzettend schattig als hij aan het blozen was.
    'En jij..' begon Louis terwijl hij een vinger langzaam over mijn borstkas liet glijden waardoor er ee huivering over mijn lichaam liep. En zat een kusje op mijn neus plaatste. 'bent mijn allerliefste, schattigste en prachtigste Leprechaun,' vervolgde hij zachtjes. Deze keer was ik degene die rood kleurde. Ik verborg mijn hoofd verlegen in de nek van Louis en drukte er een zacht kusje in. Die jongen liet me al van het begin dat ik hem zag verliefd op hem worden. Ik had er niks aan kunnen doen. Het overkwam me gewoon en nu was ik daar erg blij om. Louis was geweldig, ik wou hem nooit meer laten gaan.
    Voorzichtig nestelde ik me wat meer tegen hem aan om hem vervolgens snel om te draaien zodat ik op hem lag. Mijn handen gleden over zijn lichaam heen om toen net boven de rand van zijn broek plagerig te stoppen. Met mijn lippen begon ik kusje in zijn nek te plaatsen die zich al snel vervolgde naar zijn borstkas. Toen stopte ik en drukte een klein kusje op zijn lippen om hem te plagen. Ik gleed met mijn tong over zijn onderlip om hem vervolgens uitdagend aan te kijken.
    'Waar blijft mijn straf nou hè?' Zei ik plagend. Zacht kuste ik hem op zijn kaak net onder zijn oor. Om hem vervolgens weer met twinkelende ogen aan te kijken.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Louis Tomlinson
    Hij grinnikte even zacht en streek teder met zijn hand over mijn rode wangen. Dat zorgde ervoor dat mijn wangen alleen maar een nog donkerdere kleur aannamen. 'Niet lief,' mompelde ik zachtjes terwijl ik mijn ogen deze keer wel neersloeg.
    Toch nam dat niet weg, dat de volgende woorden over mijn lippen rolde. Ik wist dat -dat zijn wangen ook kon laten kleuren en dat was de reden dat ik wel heel langzaam weer opkeek. De jongen deed alleen wel het gene wat hij, en ik negen van de tien keer, deed.
    'Zoals ik al zei: Je bent schattig,' murmelde ik zachtjes. Deze woorden hadden heel vaak mijn mond verlaten, maar ik meende het elke keer weer. Net als dat ik zoveel van deze jongen hield en dat het allemaal niet meer zou veranderen.
    Voorzichtig nestelde Niall zich wat meer tegen me aan om ons vervolgens snel om te draaien zodat hij op me lag. Zijn handen gleden over mijn lichaam heen om toen net boven de rand van mijn broek plagerig te stoppen.
    Ik zette mijn tanden in mijn onderlip, trok de jongen iets dichter naar me toe en liet mijn vingers aan zijn riem frummelen. Een klein kusje stelende van de jongen toen hij me weer aankeek. 'Het is lastig om een onschuldig iemand straf te geven.' verliet onschuldig mijn mond waarna ik twee vingers onder zijn kin plaatste, om zijn gezicht mijn kant op te draaien. 'Of jouw straf is dat je vandaag niets krijgt,' murmelde ik, maar wetende dat het laatste niet zo gebeuren, drukte ik mijn lippen op de zijne.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall Horan

    Toen ik gegrinnikt had waren zijn wangen nog roder gekleurd wat me weer had laten grinniken. 'Niet lief,' mompelde hij zachtjes terwijl hij zijn ogen deze keer wel neersloeg. Een zacht lachje had mijn mond verlaten. Maar toen ik rood gekleurd was keek hij wel weer langzaam op.
    'Zoals ik al zei: Je bent schattig,' had Louis zachtjes gemurmeld. Door deze woorden waren mijn wangen zodanig nog roder gekleurd. Iets waar ik niet tegen kon. 'Ik ben niet schattig.' Mompelde ik. Maar ik wist dat ik hem niet op andere gedachten kon brengen. Iets wat ik zo wel leuk vond aan hem als iets wat tegen me kon werken. Al was dat nooit negatief.
    Nadat ik met mijn handen gestopt was zette hij zijn tanden weer in zijn onderlip, trok me wat dichter naar hem toe en liet zijn vingers aan mijn riem frummelen. Een klein kusje stelende van de jongen toen ik hem weer aankeek. Hierdoor kwam er een grijns op mijn gezicht. 'Het is lastig om een onschuldig iemand straf te geven.' verliet onschuldig zijn mond waarna de jongen twee vingers onder zijn kin plaatste, om mijn gezicht zijn kant op te draaien. 'Of jouw straf is dat je vandaag niets krijgt,' murmelde hij. Ik keek hem even aan en wist dat dat niet het geval zou zijn. Daarom keek ik hem uitdagend aan en streek met mijn hand over zijn wang heen. 'Hmm, we zullen zien.' Zei ik tegen hem terwijl ik hem met twinkelende ogen aankeek. Mijn handen gleden af naar zijn broek en tergend langzaam maakte ik zijn riem los die ik ergens de kamer in gooide. Ik maakte zijn knoop open en zijn rits, maar stopte toen. Plagend keek ik hem aan en ik kuste hem zacht op zijn lippen om er vervolgens met mijn tong eroverheen te glijden.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Answer schreef:
    Harry Styles
    Ik voelde dat ze wat verstijfde door mijn aanrakingen maar toch knikte ze als teken dat ik door mocht gaan. Langzaam ging ik wat hoger met mijn hand terwijl ik haar ondertussen in haar ogen bleef aankijken. Vlak voor het randje van haar bh stopte ik, en ging ik weer langzaam terug naar beneden. Ik zuchte even omdat ik naar de wc moest. 'Sorry, ik ben zo terug.' Zei ik verontschuldigend tegen Evana. Ik twijfelde of Aedan al klaar was met douchen, en of ik dus in de badkamer naar de wc kon gaan. Langzaam liep ik naar de badkamer. Hij was niet op slot en ik hoorde ook niks, maar het licht stond nog wel aan, dus besloot ik om toch maar even te kloppen. 'Uhm Aedan, kan ik... uh... misschien binnenkomen? Ik bedoel, even naar het toilet? Tenminste, als je... uh... klaar bent natuurlijk.' Ik vervloekte mezelf op het stomme hakkelen.


    JustLovegood schreef:
    Evana Bella Iones

    Langzaam voelde ik dat Harry hoger ging met zijn hand en ik kreeg het er best warm van. Terwijl hij dat deed bleef hij in mijn ogen kijken. Zijn blik hield me vast en ik had niet de kracht om weg te kijken en bleef gehypnotiseerd in zijn ogen staren. Vlak voor het randje van mijn bh stopte hij, en ging langzaam weer terug naar beneden. 'Sorry, ik ben zo terug.' Zei Harry verontschuldigend en liep mij kamer uit. Ik zuchten en liep naar mijn nachtkastje waar ik mijn schets boek uit haalden en Harry begon te schetsen zoals hij net voor me lag. Ik begon met zijn ogen want dat vond ik 1 van de belangrijkste en mooiste dingen van hem. Ik weet dat het misschien vreemd is om ineens te gaan tekenen. Maar ik had even afleiding nodig tot dat hij terug was als hij nog wel terug komt. Ik weet dat hij waarschijnlijk gewoon moest plassen maar toch blijft dat stemmetje in mijn hoofd roepen. “Evana hij gaat weg omdat hij je saai vind en stom en lelijk en heus wel beter kan krijgen!” Ik zucht weer en probeer het stemmetje te negeren en probeer verder aan zijn ogen te werken. Maar het lukt niet echt en er ontsnapt een kleine traan die een plek maakt op mijn blad. Ik zucht en ga snel met mijn hand over mijn wang om het natte spoor weg te vegen zodat Harry het niet zo merken.


    KiliOfDurin schreef:
    Aedan Tomas Iones
    Ik stond lekker onder de douche en zong King For A Day met mijn ogen gesloten. De screaming stukken deed ik ook gewoon mee, hoe slecht het ook voor mijn stem was. Ik was net bezig met mijn lichaam inzepen toen ik een stem hoorde. Ik stopte met zingen en keek om de hoek van het douchegordijn. Ow god. Moest dit nou? Ik stond hier in mijn naakie en dan kwam het vriendje van mijn zus, wie eigenlijk best leuk was, zomaar binnen. Kon het nog beter worden? Het was niet dat ik me schaamde voor mijn lichaam, dat zeker niet, maar toch. Hij was aan het hakkelen, wat eigenlijk heel erg schattig was. Ik voelde mijn wangen rood worden, maar gelukkig hingen mijn knalrode haren over mijn gezicht. "Toe maar. Ik zal niet kijken." zei ik voor ik terug achter het gordijn ging staan en verder ging met me wassen. Ik moest wel moeite doen om niet weer verder te gaan. Ik deed de shampoo in mijn wilde haren en ging toch zachtjes verder. Ik kon het echt niet laten. Douchen zonder zingen was niet leuk.



    Casiramos schreef:
    Chantelle 'Chantie' Madrid Valentino

    Al snel had ik weer een berichtje terug en snel open ik hem. Starbucks? klinkt goed, zie ik je daar? x Z lees ik en ik tik gelijk iets terug. Okii, ben er over zo'n tien minuten xxx C verstuur ik en ik strik snel de veters van mijn laarsjes. Mijn telefoon glijdt in de zak van mijn short en ik gooi zo'n twintig pond in mijn zak. Ik trek het vest wat ondertussen tot mijn ellebogen was gezakt over mijn schouders en loop naar de deur van mijn huis. Ik vis mijn sleutels van het haakje en doe de deur open. Ik sluit hem achter me en ik begin met lopen. Op naar de Starbucks.. Het was niet heel ver, dus ik zou er binnen zo'n tien minuten wel zijn. Ik trek het vest nog wat dichter als ik wat wind voel en stap snel door...


    Camp schreef:
    Zayn Javadd Malik
    Langzaam ontgrendel ik mijn mobiel en bekijk haar laatste bericht. Okii, ben er over zo'n tien minuten xxx C Voor ik naar Starbucks ga, besluit ik eerst nog even naar de tabakzaak om de hoek te lopen voor sigaretten. Ik loop richting de balie en laat het pakje sigaretten zien. "Nog maar een pakje'zeg ik kortaf en de vrouw trekt arrogant haar wenkbrauw omhoog. Ze geeft me een pakje en ik betaal het met korte twijfel. Was het niet beter om niks te kopen? Naja, nu al te laat... Handig steek ik er een aan en neem een aantal hijzen. De wolkjes dwarrelen rond mijn gezicht terwijl ik mijn zonnebril mijn ogen laat bedekken. Vlot loop ik door de straten richting de starbucks om daar Chantelle weer te ontmoeten.


    [voor de nieuwe Harry, Zayn en zijn nieuwe vriendin]


    Bowties were never Cooler

    Marnie Aisha de la Charlembrué.

    "Ik moet je iets belangrijks vertellen, Jacey." begon Liam zacht. Hij kneep nog wat harder in mijn hand, maar ik trok er geen aandacht van want dit was ontzettend belangrijk voor hem. Hopend dat Jacelyn hem zou accepteren. "Ik... Ik..." Hij nam nog een slok van zijn bier en zette het flesje terug weg. "Ik ben gay." Rolde er toen uit en zachtjes kneep ik nu in zijn hand, ten teken dat het goed was. Ik hoorde Jacelyn slikken en ik wist niet of dat positief was of negatief. "Ben je serieus? Of..?" Was wat ze toen zei en het kon altijd erger. "Liam, je bent zoals je bent. Zelfs al ben ik je zus..je, ik kan er niks aan veranderen." Vervolgde ze en dat was voor mij toch ook een hele opluchting. "Serieus, het maakt me niks uit. Dus ik neem aan dat jullie niet meer samen zijn? Weten pap en mam het al?" Zei ze, waarna ze Liam aankeek. "Nee, ik heb het haar vanochtend vertelt, maar no hard feelings, toch?" Vroeg hij aan mij en ik schudde mijn hoofd. "Absoluut niet. Ik accepteer je precies zoals je bent, Li." Sowieso liep het toch al niet meer zo soepeltjes tussen ons. Ik pakte opnieuw mijn glas, waar nog wel wat wijn in zat en nam een klein slokje, om 'm vervolgens terug te zetten. Ik hoorde Liam en Jacelyn wat praten over hun ouders, daar kon ik me verder toch ook niet mee bemoeien. "Zullen we anders een filmpje kijken?" Gooide ik de groep in, omdat ik er anders steeds maar bij bleef zitten als ze het over hun ouders zouden hebben.

    Harry Styles.

    Het gezang stopte abrupt na mijn woorden en eerlijk gezegd vond ik het wel jammer, het klonk leuk. "Toe maar. Ik zal niet kijken." Hoorde ik Aedan zeggen en ik beet zachtjes op mijn lip. Hoe kon ik nou normaal naar de wc gaan als de broer van mijn vriendin onder de douche stond. Ik moest dit eigenlijk ook helemaal niet doen. Het zou al geen goede gevoelens bij me ontwikkelen. Langzaam duwde ik de klink omlaag, om daarna de deur te openen. Nog een geluk dat Aedan het douchegordijn ervoor had, wat ook niet anders kon. Niet veel later begon hij opnieuw met zingen. Snel ging ik naar de wc, waarna ik doortrok en de wc bril terug omlaag deed. Ik opende heel kort de kraan om mijn handen te wassen, wetend dat hij nu wat koud water zou moeten hebben. "Sorry en bedankt," mompelde ik, terwijl ik mijn wangen rood voelde kleuren. God, ik moest is normaal leren doen in de omgeving van deze jongen. Gelukkig kon hij niets zien achter het douche gordijn. Ik liep de badkamer uit en sloot zachtjes terug de deur, waarna ik weer naar Evana's kamer ging. Waar deze zat te tekenen. "Hey, wat ben je aan het tekenen?" Glimlachend ging ik naast het meisje zitten en drukte een lieflijk kusje op haar wang.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson
    Een zacht lachje had de mond van Niall verlaten, maar toen hij rood kleurde, was het volgens mij toch wat minder grappig. Zeker na mijn woorden, want toen kleurde zijn wangen nog roder, iets waar de jongen niet tegen kon. Dat zorgde er juist voor dat er bij mij een grijns op mijn gezicht kwam te staan en mijn eigen wangen vergat.
    'Ik ben niet schattig.' Mompelde hij, maar we wisten beide al dat ik daar anders over dacht. Dit was iets waar we het nooit over eens zouden worden, want dat wist hij, dat wist ik en dat wist iedereen. 'Dat is waar, je bent de allerschattigste,' kwamen dan ook niet als een verassing.
    Een grijns verscheen op zijn gezicht bij mijn actie, iets wat de jongen nog schattiger en onschuldiger maakte. Sowieso zou de jongen in mijn ogen altijd schattig blijven, want dat was altijd het geval, maar misschien kwam dat ook omdat hij me alles door een roze bril liet zien. Tijdens mijn woorden over zijn straf hadden zijn vingers zich om zijn riem geklemd, om deze vervolgens los te maken. Misschien was dat ook de reden dat de jongen mij aankeek en wist dat het niet het geval zou zijn. Met zijn hand streek hij over mijn wang heen. 'Hmm, we zullen zien.' Zei hij tegen me terwijl de twinkelende ogen niet onopgemerkt bleven.
    Zijn handen gleden af naar mijn broek en tergend langzaam maakte Niall mijn riem los die hij ergens de kamer in gooide.Nadat mijn knoop en rist los waren, stopte hij, om me weer met een plagende blik aan te kijken. 'Eigenlijk zou de beste straf zijn, om nu gewoon niet uit te halen,' murmelde ik zachtjes. 'Of juist--' Mijn woorden werden onderbroken door zijn lippen op de mijne. Dat was misschien ook wel het gene wat me overhaalde om me de woorden niet verder uit te laten spreken en weer te richten op zijn broek.

    ( Meh, mijn inspiratie is ver te zoeken.. Sorry )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Evana Bella Iones

    "Hey, wat ben je aan het tekenen?" Vroeg Harry die plots terug was want ik had er echt niks van gemerkt. Hij glimlachte en naast me zitten terwijl hij een lieflijk kusje op mijn wang plaatste. Ik bloosde en bleef gewoon naar mijn blad kijkend schamend door wat ik net dacht. ‘Nou eigenlijk teken ik jou’ Zei ik verlegen terwijl ik nog wat streepjes bij zijn oog trok. Na drie streepjes legde ik mijn hoofd op zijn schouder en keek hem onderzoekend aan en vroeg. ‘Is er iets Harry heb ik misschien iets fout gedaan ofzo het lijkt alsof je met iets in zit. En nou ja ik zou het begrijpen als je het uit wou maken ik bedoel je kunt zoveel beter krijgen maar je moet het gewoon zegen.’ Zei ik verlegen verdrietig en bezorgd tegelijker tijd terwijl ik mijn blijk terug afweek.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    [ik reageer vanavond mer Aedan]


    Bowties were never Cooler