• We will never dance in the spotlight.
    We will never kiss by the moonlight.
    I can’t hold your hand in the daylight.
    Love will lighten the dark.
    We will never sleep in the sunlight.
    We will never touch in the streetlight.
    You can’t hold my hand in the daylight,
    but love will lighten the dark.
    ~Only Seven Left


    Verliefd zijn is het meest geweldige gevoel wat er is, zeker als degene op wie je verliefd bent ook verliefd op jou is. Je wil het van de daken schreeuwen, maar wat als dat niet kan? Om welke reden dan ook. Misschien wordt het niet geaccepteerd dat je op hetzelfde geslacht valt, of is het de beste vriendin van je ex, of ga je vreemd met het kleine broertje of zusje van degene met wie je een relatie hebt. Wat doe je dan? Je houd het geheim. Maar hoe lang zal dat goed gaan?

    De jongens hebben allemaal zo'n 'geheime relatie'. Elk van hem heeft zijn eigen probleem waarom hij het geheim moet houden. Zelfs van elkaar weten ze het niet. De spanningen kunnen hierdoor hoog oplopen. Zou het allemaal goed komen?

    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Lothian - Verliefd op zijn vriendin en de broer van zijn vriendin - Evana[Aedan] - 1,2
    - Liam James Payne - KiliOfDurin - Gay maar heeft een vriendin - Marniered]?[/red - 1,1
    - Niall James Horan - ZiallLilo - Verliefd op de een en aangetrokken tot de ander - Louis[Zayn] - 1,1
    - Zayn Javadd Malik - Walsh - Gay maar heeft een vriendin en durft er niet voor uit te komen - ?[Niall] - 1,2
    - Louis William Tomlinson - Beanies - Verliefd op Niall en de vriendin van Harry - Niall[Evana] - 1,1
    - Aedan Tomas Iones - KiliOfDurin - Vriend van Niall en broer Evana[Harry] - 1,1

    Meisjes:
    - Evana Bella Iones - JustLovegood - Harry[Louis] - 1,1
    - Marnie Aisha de la Charlembrué - Lothian - Liamred]?[/red - 1,1
    - - - Zaynred]?[/red -
    - Jacelyn Cassandra Payne - Averalda - Zusje van Liam - 1,1
    - - xAlways - -

    Regels:
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang herfst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!


    Het begin:
    De jongens zijn net terug van de tour en hebben een aantal weken vrij voor ze weer de studio in duiken. Elk van hen heeft andere plannen en de spanningen onderling zijn duidelijk merkbaar na zo'n lange tijd op elkaar's lip. Tijdens de tour zijn voor elk van hen dingen duidelijk geworden ten aanzien van hun relaties, maar hoe ze dit oplossen is aan hen zelf, want niemand weet er nog van.
    Het is theetijd en ze hangen nu allemaal wat in de woonkamer van Louis's appartement in London.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 17:24 ]


    Bowties were never Cooler

    [hoe moeten die straks nog vreemd gaan? :p]

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 22:35 ]


    Bowties were never Cooler

    ( Ik heb eerlijk gezegd geen idee ;p Maar dat komt nog wel)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( Ik kan deze week niet reageren, ga op kamp en Zayn heeft ook niets gereageerd)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    (ligt het aan mij of is dit topic een beetje aan het doodlopen?)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    [Jammer]


    Bowties were never Cooler

    (ja vind ik ook maar Taormina heeft gezegd dat ze het niet echt meer nodig vind om te reageren want ze heeft geen tijd en de topic is toch dood en nou ja daar door kan ik niet verder XD)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    ( mee eens ;p Ghehe, sorry ik hou van binnen vallen)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ik vind het jammer.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Dan gaan we denk ik opzoek naar een nieuwe Harry]


    Bowties were never Cooler

    Liam Payne
    Ik hoorde haar slikken. Fuck. Dat kon nooit iets goeds betekenen. Haar volgende woorden gaven me ook niet veel moed. Ik knikte voorzichtig en keek toen even voorzichtig op van onder mijn wimpers. Ik zag een zwakke glimlach op haar gezicht. Door haar woorden verscheen ook een schammel glimlachje rond mijn lippen. Ik liet Marnie los en gaf Jace een knuffel. "Dank je, zusje." zei ik voor ik haar weer los liet om haar vragen gewoon te kunnen beantwoorden. "Nee, ik heb het haar vanochtend vertelt, maar no hard feelings, toch?" vroeg ik aan Marnie. Toen richtte ik me weer op Jace. "Nee, die weten het nog niet, maar ik zou vanavond al thuis komen eten en slapen, dus dan kan het. Jij bent er ook, toch?" Dat zou wel erg fijn zijn. Iemand die het al wist in de kamer dat het niet alleen meer mijn geheim was. Dat was namelijk veel stressvoller. Nu durfde ik haar weer gewoon aan te kijken en zat ik ook weer relaxter op de bank. Ik zakte iets verder onderuit. Ik vond het gewoon erg fijn om van deze stress af te zijn. Het was al een hele last van mijn schouders.


    Bowties were never Cooler

    Jacelyn Cassandra Payne

    Liam knikte voorzichtig en keek me vanonder zijn wimpers aan, er verscheen een kleine glimlach op zijn gezicht waardoor mijn glimlach breder werd. Hij was en bleef mijn broer, ik hield van hem. Hij liet Marnie los en gaf mij een knuffel. ''Geen dank, broertje.'' lachte ik en liet me weer los om mij mijn antwoorden te geven. ''Aha, nee. Ik respecteer je, je hebt de moed in je om het te vertellen.'' glimlachte ik breed en luisterde naar zijn uitleg over het eten bij onze ouders. ''Natuurlijk, ik ben er altijd voor je, je kan me makkelijk bereiken. Ik zit thuis te studeren of te niksen, dus je kan altijd op me rekenen als je mij nodig hebt - tenzij je aan de andere kant van de wereld bent.'' lachte ik zacht. ''Nee, maar ik heb ze al best lang niet gezien en om eerlijk te zijn ben ik te lui om te koken of iets te bestellen, maar naar onze ouders gaan kan er altijd in.'' Ik glimlachte ven.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Misschien moet er gewoon weer een nieuw rollentopic hiervoor aangemaakt worden en kunnen degene die hun rol nog willen behouden dat kunnen. Misschien komt er dan wat meer leven in. Dat de anderen dan gewoon inspringen. Zover zijn we nog niet toch? Nou ja, het is maar een idee. Ik ben hier niet de baas.:'D]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    [Prima idee. Als iedereen eht er mee eens is maak ik er zo eentje]


    Bowties were never Cooler

    [Ik wil anders Harry wel overnemen, als dat dan makkelijker is?
    + ik post zo met Marnie.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Degene die in de laatste 5 pagina's hebben gereageerd houden hun rol[len]. De rest vervalt. Als je het anders wilt moet je het even aangeven in het nieuwe rollentopic. Daar zal ik ook de rollen die behouden blijven zelf posten]


    Bowties were never Cooler