• We will never dance in the spotlight.
    We will never kiss by the moonlight.
    I can’t hold your hand in the daylight.
    Love will lighten the dark.
    We will never sleep in the sunlight.
    We will never touch in the streetlight.
    You can’t hold my hand in the daylight,
    but love will lighten the dark.
    ~Only Seven Left


    Verliefd zijn is het meest geweldige gevoel wat er is, zeker als degene op wie je verliefd bent ook verliefd op jou is. Je wil het van de daken schreeuwen, maar wat als dat niet kan? Om welke reden dan ook. Misschien wordt het niet geaccepteerd dat je op hetzelfde geslacht valt, of is het de beste vriendin van je ex, of ga je vreemd met het kleine broertje of zusje van degene met wie je een relatie hebt. Wat doe je dan? Je houd het geheim. Maar hoe lang zal dat goed gaan?

    De jongens hebben allemaal zo'n 'geheime relatie'. Elk van hem heeft zijn eigen probleem waarom hij het geheim moet houden. Zelfs van elkaar weten ze het niet. De spanningen kunnen hierdoor hoog oplopen. Zou het allemaal goed komen?

    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Lothian - Verliefd op zijn vriendin en de broer van zijn vriendin - Evana[Aedan] - 1,2
    - Liam James Payne - KiliOfDurin - Gay maar heeft een vriendin - Marniered]?[/red - 1,1
    - Niall James Horan - ZiallLilo - Verliefd op de een en aangetrokken tot de ander - Louis[Zayn] - 1,1
    - Zayn Javadd Malik - Walsh - Gay maar heeft een vriendin en durft er niet voor uit te komen - ?[Niall] - 1,2
    - Louis William Tomlinson - Beanies - Verliefd op Niall en de vriendin van Harry - Niall[Evana] - 1,1
    - Aedan Tomas Iones - KiliOfDurin - Vriend van Niall en broer Evana[Harry] - 1,1

    Meisjes:
    - Evana Bella Iones - JustLovegood - Harry[Louis] - 1,1
    - Marnie Aisha de la Charlembrué - Lothian - Liamred]?[/red - 1,1
    - - - Zaynred]?[/red -
    - Jacelyn Cassandra Payne - Averalda - Zusje van Liam - 1,1
    - - xAlways - -

    Regels:
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang herfst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!


    Het begin:
    De jongens zijn net terug van de tour en hebben een aantal weken vrij voor ze weer de studio in duiken. Elk van hen heeft andere plannen en de spanningen onderling zijn duidelijk merkbaar na zo'n lange tijd op elkaar's lip. Tijdens de tour zijn voor elk van hen dingen duidelijk geworden ten aanzien van hun relaties, maar hoe ze dit oplossen is aan hen zelf, want niemand weet er nog van.
    Het is theetijd en ze hangen nu allemaal wat in de woonkamer van Louis's appartement in London.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 17:24 ]


    Bowties were never Cooler

    Evana Bella Iones

    Hij klemde zijn handen om mijn middel enbeëindigde de kus wat ik best jammer vond. Nadat hij de kus had beëindigd trok hij me helemaal tegen zich aan terwijl hij zacht zij. "Zullen we zo een filmpje kijken? Misschien wilt Aedan straks ook wel met ons meekijken, als hij terug is." Hij glimlachte naar me en drukte een kusje tegen mijn slaap aan. Ik knikten en zei zachtjes terwijl al mijn verlegen heit weer terug aan het komen was. ‘Is goed voor mij ik weet niet of Aeden wel mee wil kijken maar we kunnen het sewens wel vragen.’ Zei ik dus weer mega verlegen terwijl ik me begon af te vragen of ik het vreemd moest vinden dat hij wou dat Aeden er bij was.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2013 - 20:04 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Harry Styles.

    Evana knikte en ik merkte hoe haar verlegenheid weer terug kwam. "Is goed voor mij ik weet niet of Aeden wel mee wil kijken maar we kunnen het sewens wel vragen." Zei ze en ik knikte langzaam. Ik hoopte dat ze het niet raar vond dat ik het leuk zou vinden als Aedan ook met ons mee zou kijken, sowieso zou je bij een film toch niet zo heel veel met elkaar praten, maar ik wist niet wat het was. Ik moest het denk ik maar is eerst voor mezelf uitzoeken... "Zullen we er anders misschien al eentje uitzoeken?" Als Aedan mee wilde kijken, wist Evana toch vast wel wat deze jongen leuk vond. Tenminste, dat nam ik aan. Want als broer en zus keek je toch wel is samen film...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Evana Bella Iones

    "Zullen we er anders misschien al eentje uitzoeken?" Ik knikte zachtjes wikkelde me uit zijn omhelzing en ging recht staan. ‘Nou als het aan mij ligt kies ik eerde Horror triller of actie en ik denk dat Aeden dat ook wel leuk zou vinden.’Zei ik verlegen. Ik ging even met mijn hand door mijn haar en bedacht me dat eigenlijk niet echt zo mega goed wist waar Aeden van hield. Niet dat ik niet van mijn broer hield maar ik was liever alleen op mijn kamer met mijn schets boek. ‘Laten we een film gaan uitzoeken.’ Zei ik met een schuine grijns op mijn gezicht terwijl ik nog eens met mijn hand door mijn haar ging.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Aedan Tomas Iones
    Ik reed rustig naar de school. Daar parkeerde ik en liep het plein op. Mijn rode haren wapperden in de sterke herfstwind. Ik deed mijn rits nog iets verder dicht en begon een vrolijk praatje met een van de moeders. Ik zag de ouders hier wel vaker. Mijn schooltijden waren erg onregelmatig en vaak 's avonds, dus ik haalde vaak de kinderen op omdat mijn ouders allebei moesten werken. Toen de school uit ging kwamen alle kindjes in hun uniformpjes de school uit rennen. Ik was binnen de kortste keren omsingeld door 4 kinderen. Ik tilde mijn kleinste en enige broertje van 4 op, terwijl de meisjes van 6,8 en 10 met me meeliepen naar de auto en ze allemaal vrolijk kletsten over hun dag op school. De meisjes gingen allemaal netjes op de achterbank en mijn broertje in zijn stoeltje naast me. Ik floot rustig een deuntje en reed naar huis. De kinderen gingen vrolijk door met kwebbelen, maar omdat ik de drukste was van iedereen in huis, dus ik vond het alleen maar leuk. Ik besloot maar even te stoppen bij de supermarkt om wat eten te halen voor vanavond en morgen. Ik liet de kinderen een voor een het karretje duwen terwijl ik bedacht wat te eten. Zo leerde ik toch nog wat verantwoordelijkheid terwijl ik even vrolijk met het karretje door de gangpaden van de winkel racete. Toen we alles leken te hebben rekende ik af en met hun hulp waren we zo weer onderweg naar huis. Daar parkeerde ik weer en liep met de kinderen en de boodschappen naar de deur. Natuurlijk was ik mijn sleutels weer vergeten. Ik had ze in mijn jaszak gestopt, maar nu zag ik ze op de vloer binnen voor de deur liggen. Ernaast gemikt, lekker dan. Ik liet mijn broertje op de bel drukken en wachtte rustig op een antwoord.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2013 - 20:51 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.

    Evana knikte en maakte zich langzaam los uit mijn omhelzing, waarna ze terug recht ging staan. "Nou als het aan mij ligt kies ik eerde Horror triller of actie en ik denk dat Aeden dat ook wel leuk zou vinden." Zei ze, om even haar hand door haar haren te halen. Ik knikte, waarna ik bedenkelijk mijn lippen tuitte. "Goed idee, horror is namelijk altijd het beste." Ik hield van al die films waarin mensen om de haverklap werden vermoord, heerlijk! "Laten we een film gaan uitzoeken." Zei ze, waarna ze opnieuw haar hand door haar haren haalde. Ik knikte opnieuw en schoof van haar bed af, om recht te gaan staan. "Dat is een fantastisch idee." Een glimlach speelde rond mijn lippen en ik keek Evana aan. Van beneden hoorde ik de bel gaan en dat moest dan vast Aedan zijn. "Kom op, mooie dame, je broer is z'n sleutels vergeten, denk ik." Ik pakte Evana's hand vast en opende ondertussen haar kamerdeur.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2013 - 20:55 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Evana Bella Iones

    Harry knikte en schoof van mijn bed af, om recht te gaan staan. "Dat is een fantastisch idee." Een glimlach speelde rond zijn lippen. Beneden hoorde ik de bel gaan dat was dan waarschijnlijk Aedan. "Kom op, mooie dame, je broer is z'n sleutels vergeten, denk ik." Zij Harry waarna hij mijn hand vast pakte terwijl ik begon te blozen. Hij opende mijn kamer deur en samen liepen we naar benden waar de bel maar bleef gaan. Waarschijnlijk belde 1 van mijn zusjes of mijn broertje want die waren nog al ongeduldig. Ik grinnikte zacht terwijl ik Harry zachtjes mee trok naar de deur en die samen met hem open deed.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Aedan Tomas Iones
    Dean bleef vrolijk op de bel duwen tot Evana en Harry bij de deur verschenen en deze openden. De meisjes renden anar binnen en ik stapte achter ze aan met Dean op mijn arm. "Sorry. Mijn sleutels laten vallen." Ik zette Dean ook neer en raapte toen mijn sleutels op. "See." Ik liep ook naar binnen en verzamelde de jasjes om ze op te hangen op de kapstok. "Hup, omkleden. Schooluniformpjes zijn niets voor thuis." zei ik tegen de kinderen in het Iers zonder er echt bij na te denken. Ik hing de jasjes op terwijl de kinderen naar hun kamertjes vertrokken. Evanna had haar eigen kamer en ik deelde de mijne met Dean, maar de rest zat allemaal samen. "Willen jullie ook nog wat drinken?" vroeg ik voor ik de keuken in liep om bekers limonade te maken. Als ze straks allemaal drinken en een kaakje hadden gehad kon ik weer rustig aan doen.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.

    Ik merkte hoe Evana moest blozen en dat stond haar uberschattig. Met zijn tweetjes liepen we naar beneden, waar Evana de deur open maakte voor Aedan. Die inderdaad zijn sleutels vergeten was. Direct rende de kleintjes naar binnen, waarna Aedan achter ze aanstapte en direct ook het kleine mannetje op de grond zette. Ik hoorde hem iets in het Iers zeggen en keek heel even naar de jongen. "Willen jullie ook nog wat drinken?" Hoorde ik hem zeggen en ik keek Evana even aan. Vast wel. "Ja, is goed, lekker." Opnieuw pakte ik Evana's hand vast en nam aanstalte om naar de woonkamer te gaan. "Wil je zo met ons mee film kijken, Aedan?" Was het raar dat ik dat gevraagd had? Had Evana dat niet beter kunnen doen? Nou ja, het was er nu al uit.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Mag ik een samenvatting?]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    [Er is niet erg veel gebeurt, maar op pagina 16 staan de laatste quotes van Zayn en zijn vriending die toen nog 'chantie' was]


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    [Er is niet erg veel gebeurt, maar op pagina 16 staan de laatste quotes van Zayn en zijn vriending die toen nog 'chantie' was]

    [Oke, dankje!]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Aedan Tomas Iones
    Toen alle kleintjes naar boven waren om zich omte kleden liep ik naar de keuken liep om drinken te maken vroeg ik wel of Eva en Harry ook wilden. Blijkbaar wel. Ik zette dus zeven bekers op een rij en pakte de fles ranja. Ik elke beker deed ik een laagje en vulde ze toen met water zodat je llimonade kreeg. De ranjafles zette ik weg en ik pakte een dienblad. Daar gingen alle bekers op en de koektrommel. Daarmee liep ik naar de woonkamer. Toen ik net de kamer binnen liep vroeg Harry of ik mee film wilde kijken. Een beetje vreemde vraag, ik kreeg er ook weer die vreemde kriebels van in mijn buik. "Ligt eraan welke." zei ik zoor ik het dienblad op het koffietafeltje zette. "Pak een beker. Het is allemaal limonade want we hebben niets anders in huis." verontschuldigde ik me voor ik rivhting de keuken liep om de boodschappen op te ruimen. Ik moest vanavond om 7 uur in de collegezaal zitten, dus we zouden optijd moeten ten, toch was het nog wel te vroeg om te beginnen met koken.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.

    Ik zag hoe Aedan terug de kamer in kwam met een dienblad vol met drinken erop. Ik ging op de bank zitten en trok Evana algauw naast me. "Ligt eraan welke." Zei hij, terwijl het dienblad neerzette. Ik keek even zijlings naar Evana, om daarna naar Aedan te kijken. "Uhm, we dachten aan een horrorfilm? Maar als je dat niet leuk vind kunnen we natuurlijk ook iets anders kiezen, of jij kiest wat. Mij maakt het niet echt uit, ik vind het toch wel leuk," ratelde ik aan een stuk door. Ik voelde mijn wangen rood worden en draaide direct mijn gezicht van Aedan weg. Volgens mij was dat echt te genant, ik ging altijd ratelen als ik niet precies iets tegen iemand wist te zeggen wie ik leuk vind. "Pak een beker. Het is allemaal limonade want we hebben niets anders in huis." Zei hij, waarna hij terug naar de keuken verdween. Ik slaakte een zachte zucht en schaamde me eigenlijk best. Ik had me zojuist vreselijk voorschut gezet en er was waarschijnlijk geen kans dat deze jongen me nog leuk zou vinden. Als hij dat al deed...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aedan Tomas Iones
    Harry begon vrolijk te ratelen terwijl ik het dienblad neerzette en zelf een bekertje limonade dronk. Ik smolt echt van zijn stem en moest moeite doen gewoon te blijven drinken en niet alles over mijn shirt te morsen, wat vaker dan eens was gebeurt als ik een leuke jongen zag of hoorde. Toen hij klaar was had ik pas een slok op. Ik hield de beker in mijn handen. "Misschien is comedy beter, want ik meot nog alleen over straat vanavond. Scary Movie misschien als tussenweg? Ik heb de DVD's op mijn kamer liggen." We hadden ook netflix, maar dezen waren van voor dat tijdperk. Ik zei ze nog dat ze wat drinken mochten pakken voor ik naar de keuken verdween om de boodschappen uit te pakken. ik was net klaar toen ik de eerste trippelende voetjes op de trap hoorde en ik zag mijn broetje lopen nu in gewoon een sweater en een spijkerbroek. Die schooluniformpjes waren echt niets, maar het was nou eenmaal verplicht. Ik grijnsde naar hem en liep samen met het mannetje naar de woonkamer. Daar pakte ik mijn bekertje weer op. hij pakte ook een bekertje en keek mij aan. "Eentje Deano" zei ik met een grijns voor het jochie een koekje pakte en bij me op schoot klom.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.

    Ik kon helaas niets aan zijn blik afzien, of hij me weerzienwekkend vond of dat het gewoon oké was. "Misschien is comedy beter, want ik meot nog alleen over straat vanavond. Scary Movie misschien als tussenweg? Ik heb de DVD's op mijn kamer liggen." Ik keek opnieuw naar Aedan, volgens mij waren mijn wangen al wel wat minder rood. "Waar moet je heen? Ik kan je anders wel brengen, als je -je dan veiliger voelt. Horror is namelijk wel mijn favoriet, eerlijk gezegd." Ik twijfelde lichtelijk over die eerste vraag, maar misschien was deze wel heel normaal. Als hij het al goed vond, dan kon Evana wel mee, als hij niet alleen met mij wilde zijn. Al wist ik van mezelf niet hoe raar ik me zou gedragen als ik eenmaal alleen met hem zou zijn. Aedan kwam terug uit de keuken, met zijn kleine broertje. Ik keek glimlachend naar de twee en het zag er echt onwijs schattig uit toen hij het kleine jongentje bij hem op schoot klom.


    stay safe because I like being alive at the same time as you