• We will never dance in the spotlight.
    We will never kiss by the moonlight.
    I can’t hold your hand in the daylight.
    Love will lighten the dark.
    We will never sleep in the sunlight.
    We will never touch in the streetlight.
    You can’t hold my hand in the daylight,
    but love will lighten the dark.
    ~Only Seven Left


    Verliefd zijn is het meest geweldige gevoel wat er is, zeker als degene op wie je verliefd bent ook verliefd op jou is. Je wil het van de daken schreeuwen, maar wat als dat niet kan? Om welke reden dan ook. Misschien wordt het niet geaccepteerd dat je op hetzelfde geslacht valt, of is het de beste vriendin van je ex, of ga je vreemd met het kleine broertje of zusje van degene met wie je een relatie hebt. Wat doe je dan? Je houd het geheim. Maar hoe lang zal dat goed gaan?

    De jongens hebben allemaal zo'n 'geheime relatie'. Elk van hem heeft zijn eigen probleem waarom hij het geheim moet houden. Zelfs van elkaar weten ze het niet. De spanningen kunnen hierdoor hoog oplopen. Zou het allemaal goed komen?

    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Lothian - Verliefd op zijn vriendin en de broer van zijn vriendin - Evana[Aedan] - 1,2
    - Liam James Payne - KiliOfDurin - Gay maar heeft een vriendin - Marniered]?[/red - 1,1
    - Niall James Horan - ZiallLilo - Verliefd op de een en aangetrokken tot de ander - Louis[Zayn] - 1,1
    - Zayn Javadd Malik - Walsh - Gay maar heeft een vriendin en durft er niet voor uit te komen - ?[Niall] - 1,2
    - Louis William Tomlinson - Beanies - Verliefd op Niall en de vriendin van Harry - Niall[Evana] - 1,1
    - Aedan Tomas Iones - KiliOfDurin - Vriend van Niall en broer Evana[Harry] - 1,1

    Meisjes:
    - Evana Bella Iones - JustLovegood - Harry[Louis] - 1,1
    - Marnie Aisha de la Charlembrué - Lothian - Liamred]?[/red - 1,1
    - - - Zaynred]?[/red -
    - Jacelyn Cassandra Payne - Averalda - Zusje van Liam - 1,1
    - - xAlways - -

    Regels:
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang herfst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!


    Het begin:
    De jongens zijn net terug van de tour en hebben een aantal weken vrij voor ze weer de studio in duiken. Elk van hen heeft andere plannen en de spanningen onderling zijn duidelijk merkbaar na zo'n lange tijd op elkaar's lip. Tijdens de tour zijn voor elk van hen dingen duidelijk geworden ten aanzien van hun relaties, maar hoe ze dit oplossen is aan hen zelf, want niemand weet er nog van.
    Het is theetijd en ze hangen nu allemaal wat in de woonkamer van Louis's appartement in London.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 17:24 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.

    Ik zag hoe ze moest blozen en dat zag er toch ontzettend schattig uit. "Nou eigenlijk teken ik jou," zei ze verlegen. Mijn ogen gleden af naar het blad, waar ze nog wat streepjes bij mijn ogen tekende. Heel even liet ik mijn vinger over het blad glijden en drukte opnieuw een kusje op haar wang. "Het is prachtig." Uiteindelijk legde ze haar hoofd op mijn schouder en keek ze me aan. "Is er iets Harry heb ik misschien iets fout gedaan ofzo het lijkt alsof je met iets in zit. En nou ja ik zou het begrijpen als je het uit wou maken ik bedoel je kunt zoveel beter krijgen maar je moet het gewoon zegen." Zei ze en ik schudde meteen mijn hoofd. Ik kon haar moeilijk vertellen dat ik haar broer waarschijnlijk ook hartstikke leuk vond, nee, dat ging te ver. Daarvoor hield ik ook ontzettend veel van Evana. "Nee, absoluut niet. Er is niks." Maakte ik er dan maar van.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Evana Bella Iones

    "Nee, absoluut niet. Er is niks." Ik knikten en keek nog eens in zijn prachtige groene ogen. “Ik geloof je sorry dat ik zo door draaide het is gewoon nog steeds heel moeilijk om te geloven dat iemand als jij me leuk vind.” Zeg ik zacht terwijl ik zijn ogen op mijn schets nog wat verder afwerkten. “ Nou ik weet dat ik niet de geweldigste vriendin ben. Ik weet dat ik nogal een onzeker persoon ben en dat ik een heel laag zelfbeeld heb. Het spijt me dat ik ook nog niet verder wil dan gewoon kussen. Maar eum ik wou gewoon even zegen dat ik ziels veel van je hou.” Zei ik verlegen waardoor heel mijn gezicht weer rood kleurden.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Harry Styles.

    Ze knikte. "Ik geloof je sorry dat ik zo door draaide het is gewoon nog steeds heel moeilijk om te geloven dat iemand als jij me leuk vind." Zei ze zacht. "Nou ik weet dat ik niet de geweldigste vriendin ben. Ik weet dat ik nogal een onzeker persoon ben en dat ik een heel laag zelfbeeld heb. Het spijt me dat ik ook nog niet verder wil dan gewoon kussen. Maar eum ik wou gewoon even zegen dat ik ziels veel van je hou." Voegde ze er nog aan toe, waarna ik haar wangen rood zag kleuren. Mijn schuld gevoel speelde tien keer zo erg op. Hoe kon ik hier ooit bij aankomen? Sowieso zou ik het nooit aan iemand kunnen vertellen, wat moest Aedan dan wel niet van me denken. "Ik hou ook van jou." Ik drukte mijn lippen heel zachtjes tegen de hare aan, om mijn armen om haar middel te klemmen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Evana Bella Iones

    Ik hou ook van jou." Zei Harry terwijl hij zacht zijn lippen tegen de mijne drukte en zijn armen rond mijn middel sloeg. Ik sloot mijn ogen genietend en kusten hem zachtjes maar vol vertrouwen terug. Man wat hield ik toch van deze jongen ik weet niet wat hij met me deed maar zijn aanwezig heit gaf me een geweldig gevoel. Langzaam maar toch met een beetje tegen zin trok ik mij terug uit te kus en keek nog eens in zijn ogen. “Ik hou van je.” Zei ik nog eens zacht. “Ik wil je nooit meer kwijt.” Voegde ik er nog zachter aan toe terwijl ik mijn hoofd tegen zijn borst liet leunen. En mijn ogen weer sloot.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Harry Styles.

    Zachtjes kuste ze me terug, na een vijftal minuutjes stopte ze ons kus en keek ze me aan. "Ik hou van je." Zei ze nog een opnieuw en weeral voelde ik dat godverse schuld gevoel opkomen. Ik kon hier toch zelf eigenlijk ook niets aan doen?! Ik was tenslotte maar een normale jongen... "Ik wil je nooit meer kwijt." Voegde ze er nog aan toe, heel zachtjes. Het maakte het alleen maar erger. "Ik wil jou ook echt nooit meer kwijt, je bent een fantastische meid." Hoe kon ik mezelf hier eigenlijk ooit nog uitpraten? Als ze al is achter m'n gevoelens zou komen, waar ik natuurlijk voor ging zorgen dat -dat niet zou gebeuren. Ik wilde Evana geen pijn doen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall Horan

    'Dat is waar, je bent de allerschattigste,' had Louis na mijn woorden geweest, iets wat me nog meer had laten blozen. Met een pruillip had ik hem aangekeken en had mijn gezicht weer geprobeerd te verbergen zodat hij mijn wangen niet had kunnen zien.
    'Eigenlijk zou de beste straf zijn, om nu gewoon niet uit te halen,' had hij zachtjes gemurmeld. 'Of juist--' Zijn woorden waren onderbroken door mijn lippen op de zijne. Ik grijnsde omdat ik wist dat het eerste niet het geval zou zijn. Daar kende ik Louis sowieso te goed voor. En ik kende mezelf ook goed genoeg om te weten dat als hij iets zou willen, ik dat zou doen. Als hij iets niet gewild zou hebben, zou ik onmiddellijk stoppen. Ik wou niks doen wat hij niet wou.
    Louis richtte zich weer op mijn broek en ik glimlachte klein waarna ik hem weer zo draaide dat hij op me lag. Toen haalde ik mijn lippen van de zijne af en keek hem met een kleine onschuldige glimlach aan waarna ik onschuldig vroeg:
    'Om wat niet uit te halen? Dit?" Met mond ging naar zijn nek toe om daar nog een zuigzoen te plaatsen en even met mijn tong over zijn huid te gaan. Toen keek ik hem weer aan. 'Of dit?' Zei ik onschuldig waarna mijn handen over zijn rug gleden naar zijn broek toe. Ik grijnsde en plaatste mijn handen bij zijn broekrand die ik langzaam naar beneden trok en die toen ook ergens neergooide zodat hij alleen zijn onderbroek nog aan had. Ik grijnsde naar Louis en streek met mijn hand over zijn wang.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Evana Bella Iones

    "Ik wil jou ook echt nooit meer kwijt, je bent een fantastische meid." Antwoorden Harry zacht terug en mijn gezicht werd weer knal rood gelukkig dat hij dat nu op dit moment niet kon zien. Ik zuchten en ging terug wat rechter zitten. Ik bleef nog steeds leunen tegen zijn borst maar toch tekende ik nog wat verder aan mijn schets van Harry. Na 5 minuten scheurde ik de tekeningen voorzichtig uit mijn schets boek en gaf de schets aan Harry. “Voor jou.”Zei ik zachtjes terwijl ik weer verlegen een kusje op zijn wang plaatste en daarna plaatste ik mijn lippen weer zachtjes op die van hem een stuk minder verlegen als daarnet.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Aedan Tomas Iones
    Ik douchte rustig door zonder schaamte. De douche werd erg koud toen hij doorspoelde en mijn gezang ging de hoogte in. Gelukkig werd het snel weer warm. "Geeft niets, schat." riep ik hem nog speels na. Na een tijdje stapte ik uit de douche en droogde me rustig af. Met een handdoek om mijn middel liep ik over de gang en de trap op naar mijn kamer. Daar trok ik een sweater aan, een boxer, een paar zwarte sokken en skinny jeans aan. Ik borstelde mijn haren in model en schoof mijn mobiel in mijn zak. Even keek ik op de grote klok in mijn kamer. Ik hobnelde rustig de trap af. "Eve! Ik ga de kleintjes halen, dus hou je vriendje maar op je kamer." riep ik voor ik beneden mijn gympen aan deex en de autosleutels pakte. "Ben over een half uurtje terug." riep ik voor ik mijn jas aan deed en met mijn normale sleutels in mijn hand de deur achter mijn kont dicht trok om met de auto van mijn moeder, een van de twee grote auto's die we hadden, de kleinere kinderen van de basisschool te halen.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.

    Ik hoorde haar zachtjes zuchten, waarna ze terug recht ging zitten, precies goed genoeg zodat ze nog tegen mij aan kon leunen. Ik merkte hoe ze verder tekende en probeerde niet te kijken, zodat het dadelijk veel leuker zou zijn om het in zijn geheel te zien. Na een paar minuten stopte ze, scheurde ze de schets uit het blok en gaf ze deze aan mij. "Voor jou." Zei ze, terwijl ze een lieflijk kusje op mijn wang drukte, om daarna al gauw haar lippen tegen de mijne te voelen. Ik glimlachte tegen haar lippen aan en legde de schets voorzichtig op haar nachtkastje. Ik wilde niet dat er iets mee zou gebeuren. "Eve! Ik ga de kleintjes halen, dus hou je vriendje maar op je kamer." Hoorde ik Aedan van beneden roepen. "Ben over een half uurtje terug." Zei hij er nog achteraan, waarna niet veel later de deur in het slot viel. Ik leunde met mijn voorhoofd tegen die van haar. "Nu zijn we helemaal alleen..." Mompelde ik zachtjes, niet dat ik echt iets van plan was, ik wist niet of ik het kon...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne
    Ik glimlachte toen ze zei dat ze er ook zou zijn. Dat gaf me goede moed. Ik was dan in elk geval niet alleen. Ik grinnikte toen ze over haar luiheid begon. "Mijn kleine luie zusje. Zo ken ik je weer." Ik woelde speels door haar haren en leunde achterover. Nu best relaxed. "Dus dames. Zullen we een filmpje kijken?" Het was nog niet zo heel laat en ik had even tijd nodig alle alcohol uit mijn systeem te krijgen voor ik naar onze ouders ging. Ik zou namelijk moeten rijden. Nou had ik maar 4 biertjes op, maar toch. Even goed opsoberen voor ik de weg op ging. Ik ging echt niet rijden voor er 3 of 4 uur tussen mijn laatste biertje en het rijden zat. Zeker niet na die slok vodka. Mijn nier deed het namelijk niet zo snel met alcohol. Daarbij was het gewoon niet verantwoordelijk. Ik haalde een hand door mijn krullen. "Ik haal even wat cola uit de keuken." zei ik voor ik opstond om de fles cola te halen. Te veel drinken was ook niet goed, maar wat non-alcoholisch vocht om het na te spoelen was ook wel goed.


    Bowties were never Cooler

    (Ik vertrek zo naar BOB land dus ik antwoord pas terug rond 6 uur)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    ( Mijn toets/ examen week gaat van start tot volgende week dinsdag, dus ik zal minder vaak reageren. )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [die van mij ook. Dus ik zit in hetzelfde schuitje]


    Bowties were never Cooler

    Evana Bella Iones

    "Eve! Ik ga de kleintjes halen, dus hou je vriendje maar op je kamer." Hoorde ik Aeden van beneden roepen. Ik draaide even met mijn ogen."Ben over een half uurtje terug." Riep hij er nog achteraan, waarna ik niet veel later de deur dicht hoorden vallen. Harry leunde met zijn voorhoofd tegen die van mij waardoor ik het weer warm kreeg "Nu zijn we helemaal alleen..." Mompelde hij zachtjes waardoor ik weer zachtjes bloosde. ‘Inderdaad.’ Zei ik zachtjes terwijl ik mijn lippen weer op die van hem drukten. Wel wat minder voorzichtig deze keer terwijl ik wat dichter tegen hem ging zetten en 1 van mijn handen op zijn borst legden.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Harry Styles.

    Ik zag hoe het meisje langzaamaan moest blozen. "Inderdaad," zei ze zachtjes, waarna ze haar lippen weer tegen die van mij aanduwde. Evana kwam iets dichter tegen me aanzitten en ik voelde haar hand op mijn borst. Al wilde ik voor haar niet te snel gaan, niets forceren. Ik klemde mijn handen om haar middel en be eindigde de kus, waarna ik haar helemaal tegen me aan trok. "Zullen we zo een filmpje kijken? Misschien wilt Aedan straks ook wel met ons meekijken, als hij terug is." Ik glimlachte naar Evana en drukte een kusje tegen haar slaap aan. Als ze het al goed vond, wist ik niet zo goed of ik wel slim aan had gedaan om dan te vragen of ze Aedan er ook bij wilde hebben...


    stay safe because I like being alive at the same time as you