• We will never dance in the spotlight.
    We will never kiss by the moonlight.
    I can’t hold your hand in the daylight.
    Love will lighten the dark.
    We will never sleep in the sunlight.
    We will never touch in the streetlight.
    You can’t hold my hand in the daylight,
    but love will lighten the dark.
    ~Only Seven Left


    Verliefd zijn is het meest geweldige gevoel wat er is, zeker als degene op wie je verliefd bent ook verliefd op jou is. Je wil het van de daken schreeuwen, maar wat als dat niet kan? Om welke reden dan ook. Misschien wordt het niet geaccepteerd dat je op hetzelfde geslacht valt, of is het de beste vriendin van je ex, of ga je vreemd met het kleine broertje of zusje van degene met wie je een relatie hebt. Wat doe je dan? Je houd het geheim. Maar hoe lang zal dat goed gaan?

    De jongens hebben allemaal zo'n 'geheime relatie'. Elk van hem heeft zijn eigen probleem waarom hij het geheim moet houden. Zelfs van elkaar weten ze het niet. De spanningen kunnen hierdoor hoog oplopen. Zou het allemaal goed komen?

    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Lothian - Verliefd op zijn vriendin en de broer van zijn vriendin - Evana[Aedan] - 1,2
    - Liam James Payne - KiliOfDurin - Gay maar heeft een vriendin - Marniered]?[/red - 1,1
    - Niall James Horan - ZiallLilo - Verliefd op de een en aangetrokken tot de ander - Louis[Zayn] - 1,1
    - Zayn Javadd Malik - Walsh - Gay maar heeft een vriendin en durft er niet voor uit te komen - ?[Niall] - 1,2
    - Louis William Tomlinson - Beanies - Verliefd op Niall en de vriendin van Harry - Niall[Evana] - 1,1
    - Aedan Tomas Iones - KiliOfDurin - Vriend van Niall en broer Evana[Harry] - 1,1

    Meisjes:
    - Evana Bella Iones - JustLovegood - Harry[Louis] - 1,1
    - Marnie Aisha de la Charlembrué - Lothian - Liamred]?[/red - 1,1
    - - - Zaynred]?[/red -
    - Jacelyn Cassandra Payne - Averalda - Zusje van Liam - 1,1
    - - xAlways - -

    Regels:
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang herfst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!


    Het begin:
    De jongens zijn net terug van de tour en hebben een aantal weken vrij voor ze weer de studio in duiken. Elk van hen heeft andere plannen en de spanningen onderling zijn duidelijk merkbaar na zo'n lange tijd op elkaar's lip. Tijdens de tour zijn voor elk van hen dingen duidelijk geworden ten aanzien van hun relaties, maar hoe ze dit oplossen is aan hen zelf, want niemand weet er nog van.
    Het is theetijd en ze hangen nu allemaal wat in de woonkamer van Louis's appartement in London.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 17:24 ]


    Bowties were never Cooler

    Marnie Aisha de la Charlembrué.

    Ik glimlachte toen Liam zei dat hij de stijltang wel voor me betaalde. Ik propte de drie briefjes terug in mijn portemonnee, om die vervolgens in mijn tas weg te stoppen. "Wat ben je toch een schat. Als je straks een vriendje hebt, mag die echt van geluk prijzen." Liam vulde het bonnetje in met de juiste code, waarna hij m'n hand pakte en me mee nam naar een van de kassa's om te betalen. Hij legde het bonnetje op de balie, waarna de vrouw Liam liet betalen, om vervolgens achter het magazijn in te verdwijnen. Liam leunde tegen de balie aan, terwijl ik er gewoon voor stond. Na een vijftal minuten, wat wel een half uur leek, verscheen de vrouw ein-de-lijk terug met mijn nieuwe stijltang. Deze stopte ze in een tasje en ik pakte 'm van haar aan. "Kom, Li, nu gaan we een perfecte outfit voor je zoeken." Glimlachend keek ik hem aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne
    Ik glimlachte wat verlegen bij haar compliment. "Awh, dat is lief." Ik aaide even over haar haren en liep toen met het bonnetje naar de balie. De vrouw achter de balie was niet de snelste. Ik betaalde en leunde rustig tegen de balie terwijl ze het apparaat ging halen uit het magazijn. Na een tijdje kwam de vrouw terug en gaf de stijltang in ren zakje aan Marnie. Ik glimlachte een beetje bij haar woorden. "Kom dan." Ik pakte haar hand en trok haar zachtjes mee naar buiten. Ik wist waar ik heen wilde. Ik liep met haar een van de grote warenhuizen in en lieo door naar de herenafdeling. "Dus, waar wil je me inhijsen?" Zelf wilde ik wel iets wat bij me paste. Een leuk t-shirt of een gezellig overhemd met jeans. Ik keek zelf ook wat rond. Ik zag een paar dingen vanaf hier hangen, maar zij ging me nu helpen uitzoeken, dus ik wachtte maar geduldig af tot ze me mee zou trekken door de rekken met kleding heen. Ik deed mijn vest open, want het was best warm, maar mijn look maakte het er niet beter op. Straks als ik mezelf had gedouched en geschoren zou dat ook weer over zijn.


    Bowties were never Cooler

    Marnie Aisha de la Charlembrué.

    Liam pakte mijn hand vast en trok me zachtjes mee richting buiten, hij wist volgens mij precies waar hij heen wilde en voor mij maakte het niet uit, zolang ze er maar goede herenkleding hadden. Ik was in ieder geval heel blij met mijn nieuwe stijltang. We kwamen aan bij een groot warenhuis, waar Liam me mee naar binnen nam. Eenmaal bij de herenafdeling stopte hij en keek me aan. "Dus, waar wil je me inhijsen?" Ik beet kort op mijn lip, waarna ik even rond keek. "Zelf vind ik een blouse altijd het leukste staan bij jou, maar ik weet niet waar je -je zelf beter in voelt." Ik pakte een blouse uit het rek, met wat paarse en blauwe kleurtjes. "Kijk, dit is toch ontzettend leuk?" Glimlachend hield ik het voor bij Liam.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne
    Ik dacht zelf even over wat ik aan wilde terwijl ik wachtte op haar antwoord. Ze begon over een bloes. "Klinkt goed." Ik liep met haar mee naar een rek met bloesjes. Ik ging zelf even door de rekken en zag een bloes hangen met licht grijze, donker grijze en zandkleurige ruitjes. Ik keek wat sceptisch naar het blauwpaarse overhemd wat zij uit het rek had getrokken. Het was wel erg paars. "Niet echt mijn kleur." zei ik hoofdschuddend. Ik zocht mijn maar van de bloes die ik had gezien en hield die voor. "En deze?" Ik vond het wel leuk, een beetje neutraal. Niet erg opvallend en toch stijlvol. Het zou mooi staan op een spijkerbroek. Ik wilde niet te veel opvallen en gewoon mezelf zijn. Ik wilde dat iemand voor me zou vallen voor wie ik was, niet voor wat ik was. Dat was best lastig, maar hopelijk zou het werken. Ik kon redelijk normaal door London lopen met een zonnebril op en gelukkig was het ondanks dat het herfst was nog wel zonnig. Ik keek nog wat verder door de rekken. Er waren veel felle kleuren, waar ik wat van weg wilde sturen. Ik hoefde geen opvallende kleren, zo was ik namelijk niet.


    Bowties were never Cooler

    Marnie Aisha de la Charlembrué.

    Volgens mij vond Liam de blouse niet zo mooi die ik had aangewezen, tot mijn grote spijt, kleur zou het vast ook ontzettend geweldig staan. Maar goed. "En deze?" Liam had een blouse met licht grijze, donker grijze en zandkleurige ruitjes in zijn hand. "Het zou je wel leuk staan, denk ik. Al heb ik het toch meer op wat fellere kleuren. Maar jij moet het natuurlijk zelf aan doen." Ik kon hem niet dwingen om die paars, blauwe blouse aan te trekken. Stiekem wilde ik die blouse gewoon kopen en meenemen, maar ik wist dat Liam hem dan toch nooit aan zou doen, helaas.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne
    Ik glimlachte toen ze zei dat hij wel goed zou staan, maar dat ze het zelf op fellere kleuren had. Vaak als ik felle kleuren droeg voelde ik me net een clown. Toch pakte ik de bloes die zij had gekozen ook uit haar handen. Het was wel de verkeerde maat, dus ik pakte twee maatjes groter. Ik pakte ook nog een effen paarse en een blauwe met witte lijntjes in een streepjes patroon uit het rek. "Zal ik maar gewoon gaan passen? Dan kan jij kiezen welke het best staat." zei ik met een glimlach naar haar. Mijn keuze ging uit naar de blauw met witte of de grijs met zandkleurige, maar zij wist meer van mode dan ik. Als een van de andere overhemden me ook erg goed zou staan zou ik die misschien ook wel meenemen, gewoon voor een keer tijdens een optreden ofzo.


    Bowties were never Cooler

    Marnie Aisha de la Charlembrué.

    Ik zag hoe Liam alsnog de blouse pakte met de kleuren die ik had uitgekozen en een glimlach speelde rond mijn lippen. Liam pakte wel een andere, dus volgens mij was de maat niet goed. Ik hing diegene terug die ik in mijn hand had. Liam pakte ook nog twee andere blousen. "Zal ik maar gewoon gaan passen? Dan kan jij kiezen welke het best staat." Zei hij met een glimlach en ik knikte. "Dat is een perfect idee, kom maar op dan." Grijnzend haakte ik mijn arm opnieuw door die van hem en nam hem mee richting de pashokjes, gelukkig was de laatste nog vrij, anders stonden we hier waarschijnlijk over een half jaar nog. "Nah, je hebt geluk. De laatste is nog vrij." Ik duwde Liam richting het laatste pashokje en ging zelf op een van de stoeltjes zitten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne
    Ik zag haar gezicht oplichten toen ik toch ook de bloes pakte die zij had uitgekozen. Ik pakte er nog twee en vroeg toen of we gingen passen. Dat vond ze blijkbaar een goed idee want ze sleurde me alweer door de winkel. Bij de paskamers dacht ik even dat er geen plek was, maar de laatste bleek leeg. Ik liep rustig binnen en trok mijn vest en shirt uit. Mijn muts zette ik ook af, waaronder een warrige bos krullen verscholen zat. Ik ging er even met mijn hand doorheen voor ik de eerste bloes, de grijs met zandkleurige over mijn lijf schoof en tot boven dichtknoopte. Toen ik mezelf in de spiegel zag deed ik toch de bovenste twee knoopjes open voor ik het hokje uit liep om het te showen. Onder zo'n bloes zou ik wel echt een andere broek aan moeten, want de joggingbroek die ik nu aan hand stond er echt niet onder, maar het ging nu om de bloes die lichtelijk strak over mijn borstkas gespannen lag. Ik ging voor Marnie staan en draaide rustig een rondje. "Wat vind je?" vroeg ik nieuwschierig en oprecht. Ik wilde wel echt haar mening hebben.


    Bowties were never Cooler

    Marnie Aisha de la Charlembrué.

    Liam verdween het pashokje in en ik hoorde hem bezig zijn. Na een vijftal minuten verscheen hij terug buiten, waar hij een rondje draaide voor me. Hij had de zandkleurige blouse als eerste aangedaan. "Wat vind je?" Vroeg Liam, het leek alsof hij een tikkeltje onzeker klonk, maar dat kon ook gewoon aan mij liggen. "Het staat je goed en ik weet zeker dat die ober dat ook vind." Een grinnik verliet mijn mond en ik keek Liam aan. "Nee, oké, je ziet er heel goed uit en als ik jou was zou ik deze meenemen. Nou en dan nu de volgende." Zelf had ik altijd een hekel om te passen, ik nam meestal de kleding ook gewoon mee naar huis en als het niet paste bracht ik het gewoon terug, maar dat was niet altijd even handig...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne
    Ik glimlachte bij haar woorden. Ze gaven me wat meer zelfvertrouwen in deze situatie. Ik voelde me vaak zeker van mezelf, maar met deze date in het vooruitzicht niet. Ik drukte een kus op haar haren en liep toen weer weg. Ik liep rustig terug naar het hokje en trok het overhemd uit. Ik trok het paarse aan en bekeek mezelf in de spiegel. Ik zag er echt goed uit, al zei ik het zelf. Hoe noemden de jongens het nou? Ow ja, sex on legs. Zelf zou ik nog niet zo ver gaan, maar het stond zeker erg goed, dat heldere donker paars. Echt van felle kleuren hield ik niet, maar dit was onopvallend genoeg. Ik liep zelfverzekerder dan eerst het pashokje uit en liep naar Marnie. De bovenste twee knoopjes waren weer open en ook dit overhemd zat wat strak rond mijn borstkas, maar het leek de spieren juist te accentueren. Deze nam ik ook echt mee, al was het maag gewoon om me goed in te voelen op een slechte dag thuis of tijdens de tour. Ik draaide voor haar een rondje en haalde een hand door mijn haren.


    Bowties were never Cooler

    Marnie Aisha de la Charlembrué.

    Liam drukte een kus op mijn haren en glimlachend keek ik toe hoe hij weer terug het pashokje in ging, om de volgende te passen. Ik plukte wat aan de onderkant van mijn haar. Ik wilde het echt weer opnieuw verven, op dit moment was ik er niet zo super blij meer mee. Vorige week leek het nog perfect. Liam kwam opnieuw terug het pashokje uit, deze keer had hij de paarse blouse aangedaan en ik glimlachte en knikte. "Deze ziet er ook fantastisch uit, Li, zeker ook meenemen. Waarom neem je ze sowieso niet gewoon al allemaal mee?" Een grinnik verliet mijn mond, ik wist zeker dat Liam ze uiteindelijk toch wel allemaal mee zou nemen, daarvoor hoefde hij ze niet eerst te passen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam payne
    Ik glimlachte bij haar woorden. Toch wilde ik ze wel allemaal passen. ik haatte het terug te moeten naar een winkel. Als ik er dan toch was, direct de goede maat van alles meenemen, dan hoefde je ten minste niet nog een keertje. "Nee, het zijn er toch nog maar twee." Ik liep vrolijk terug en wisselde dit overhemd in voor het blauw met witte. Haar keuze bewaarde ik tot het laatst, want ik was echt bang dat ik er als een clown erin uit zou zien, zeker met mijn joggingsbroek. Ik liep het hokje weer uit. Dit overhemd zat veel losser dan de andere twee, maar het zat toch ook wel erg lekker. De stof was namelijk heel lekker zacht. Even zacht als de handdoeken in de bus op de eerste dag. De kleuren deden me denken aan de smurven, wat een kinderlijke glimlach op mijn gezicht liet verschijnen terwijl ik mijn rondje voor haar draaide. Het zag er vast grappig uit. Een jonge man met een baard die rondjes stond te draaien als een klein kind in een superman kostuum. na netjes mijn rondje te hebben gedraait keek ik haar hoopvol aan. Hopelijk mocht deze ook blijven.


    Bowties were never Cooler

    Evana Bella Iones

    "Ik jou ook Evana, maar je hoeft helemaal niet zo onzeker te zijn, want je bent prachtig." Zei Harry terwijl hij een kusje op mijn wang plaatste. Ik bloosde en ging met mijn hand over mijn wang een kleine glimlach verscheen op mijn gezicht. Ik weet dat ik onzeker ben en ik doe zo hard mijn best maar het lukt niet echt. En dan noemt hij me nog prachtig ook daar van gaat mijn hart nog harder kloppen. Want ik ben niet prachtig ik ben ik weet niet ik ben gewoon denk ik. Ik weet niet waar ik Harry aan verdiend heb. Ik heb soms gewoon het gevoel alsof het een grap is en dat hij elk moment kan zeggen dat hij me haat en niks voor me voelt. Ik zuchten toverde een halve glimlach op mijn gezicht. ‘Ik ben bezig aan een muur schildering in mijn kamer ik ben nog maar bezig met de potlood schets maar wil je het misschien zien?’ Vroeg ik een beetje nerveus en verlegen. Ik wou graag zijn menig weten en ik wou ook niet dat hij al weg ging ik had hem al een tijdje niet gezien en hij gaf me zoon goed gevoel. Een gevoel dat niemand me gaf behalve hem en dat wou ik echt niet kwijt. Dacht terwijl ik nerveus in zijn ogen keek zijn prachtige groenen ogen.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Aedan Tomas Iones
    Ik luisterde naar het gesprek van mijn zusje en haar vriendje terwijl ik rustig mijn koffie dronk. Echt luistervinken was het niet, want ze konden me zien. Ik was blij dat Harry probeerde haar te laten beseffen hoe lief en mooi ze was. Naar mij wilde ze toch niet luisteren, hopelijk wel naar de jongen met de schattige bruine krullen en de gloeiende groene ogen. Nee, Aedan. Het is het vriendje van je zusje. Je hebt gewoon een snelle wip nodig, dan ben je weer van deze gevoelens af. Evana begon over naar boven gaan en ik fronste een beetje. " De wanden zijn hier erg dun." waarschuuwde ik ze voor ik mijn lege mok op de tafel zette en weer voor de tv ging zitten. Ik zette mijn playstation weer aan en wachtte tot assasin's creed weer was opgestart. Het was misschien niet heel sociaal, maar ik wilde graag deze missie uitspelen voor ik over een uurtje de rest van school moestgaan halen. Degene op de middelbare fietsten wel, maar de kleintjes van de basisschool en peuterspeelzaal moest ik ophalen. Ik had namelijk een rijbewijs en in het busje mocht rijden. Ik startte het spel weer en ging verder met spelen. Ik lette wel op dat ik niet meer ging gillen tegen het scherm.


    Bowties were never Cooler

    Marnie Aisha de la Charlembrué.

    "Nee, het zijn er toch nog maar twee." Zei Liam en ik knikte. Vrolijk liep hij weer terug het pashokje in, om de derde blouse te passen. Ik wist gewoon dat hij ze allemaal zou nemen. Na een vijftal minuten kwam Liam opnieuw het pashokje uit en deze keer had hij de blauwe met witte aan, opnieuw draaide hij een rondje voor me, waarna ik goedkeurend knikte. Ook deze zag er goed uit, misschien wat losser dan de andere twee, maar het stond hem alsnog goed. "Perfect. Misschien ziet deze er zelfs nog leuker uit de dan de andere twee." Dat was alleen omdat die wat losser rond zijn lichaam hing, sowieos had ik het meer op dingen die wat losser rond je lichaam heen flarderen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you