• Nee, dit is geen klaagtopic.(cat)

    Maar Q heeft reclame zoals elke andere site. Maar wat je ook zal opvallen is dat die reclame steeds meer gericht is op jou persoonlijk. Want als je google gebruikt of een webstore of een site van een bedrijf etc. dan wordt opgeslagen dat je daar op bezoek bent geweest of dat je naar een product hebt gezocht. Aan de hand van die informatie kunnen bedrijven jou reclame aanbieden op sites als Q. En ik merk dat. Want ik interesseer me in pretparken en vakantiedorpen(centerparcs). En ik zie bijna alleen maar reclame voor vooral CP en andere vakantie gelegenheden en ook pretparken.
    Merken jullie dit ook? Zo ja, welke reclame krijg jij vooral op Q te zien?


    DDVO


    Queer zijn is gewoon alles

    Haha.. ja klopt, ik zie altijd reclames van NShispeed voorbij komen (;


    It's high noon.

    Bij mij klopt dat allemaal niet omdat ik telkens scholen HAVO & VWO te zien krijg en die ziggo-dingen.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 14:32 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Ik had dat eerst ook, toen ik nog geen gm had. Irriteerde me er mateloos aan. :'d Vooral als je er dan soms per ongeluk op klikt.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dat klopt bij mij dan echt helemaal niet. :')


    •*• Lululu •*•

    Delancy schreef:
    Dat klopt bij mij dan echt helemaal niet. :')


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Delancy schreef:
    Dat klopt bij mij dan echt helemaal niet. :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ik zie op Q natuurlijk niets omdat ik GM ben, maar op andere sites krijg ik vaak reclame voor allerlei kledingwinkels. Daar kijk ik zelf nooit naar, maar ik klik in topics hier wel eens op links van mensen die op zoek zijn naar een jurkje of bikini. Bij mij letten ze dus inderdaad ook op wat voor sites ik bezoek, al helpt het niemand. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Of ik lid wil worden bij het Miley Cyrus fanforum. No thank you.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 14:53 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Mijn Adblock stond laatst uit en toen zag ik inderdaad even reclame op Q. Inderdaad precies wat ik gegoogled had stond er op, zoals schoenen ofzo.
    Maar goed, mijn Adblock werkt weer dus heb er geen last van.


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb dat op Q niet, omdat ik GM heb, maar op andere sites krijg ik altijd kledingstukken te zien die ik net heb bekeken op webshops. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Delancy schreef:
    Dat klopt bij mij dan echt helemaal niet. :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Normaal zijn het hele vieze reclames, bijna altijd.
    Maar bv als ik naar de 1D shop ga, bol.com of de ajax shop.. komen inderdaad die sites te voorschijn.


    Danmarks Dynamite.

    Pewds schreef:
    Of ik lid wil worden bij het Miley Cyrus fanforum. No thank you.

    ^Dit. haha.
    Maar dat is op bijna iedere website zo. Zo heb ik gisteren op zalando gekeken en staat hier nu weer reclame voor.. niet alleen op Q, meerdere dus.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    One Direction in het Ziggodome.

    Ik krijg telkens reclames voor tickets aangezien in via ticketmaster een kaartje voor One direction heb gekocht. Ook zie ik veel kledingsites reclames voorbij komen. Zoals van nelly bijvoorbeeld.