• Nee, dit is geen klaagtopic.(cat)

    Maar Q heeft reclame zoals elke andere site. Maar wat je ook zal opvallen is dat die reclame steeds meer gericht is op jou persoonlijk. Want als je google gebruikt of een webstore of een site van een bedrijf etc. dan wordt opgeslagen dat je daar op bezoek bent geweest of dat je naar een product hebt gezocht. Aan de hand van die informatie kunnen bedrijven jou reclame aanbieden op sites als Q. En ik merk dat. Want ik interesseer me in pretparken en vakantiedorpen(centerparcs). En ik zie bijna alleen maar reclame voor vooral CP en andere vakantie gelegenheden en ook pretparken.
    Merken jullie dit ook? Zo ja, welke reclame krijg jij vooral op Q te zien?


    DDVO


    Queer zijn is gewoon alles

    Nee hier klopt het niet
    ik heb youre hosting wordpress website


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Adblock gedownload


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Tragically schreef:
    Ik zie helemaal geen reclames (lang leven Adblock). ^^


    26 - 02 - '16

    Cult schreef:
    (...)


    Lang leve ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dat merk ik inderdaad, ja. Ik vind het een beetje irritant.


    Physics is awesome

    Ubiquitous schreef:
    Adblock, waarom gebruikt bijna niemand dat? :')


    Omdat ik al had uitgelegd waarom ik dat niet gebruik.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Omdat ik al had uitgelegd waarom ik dat niet gebruik.:'D


    Ja jij wel, maar er zijn echt ontiegelijk veel mensen die het niet gebruiken en dat verbaasd me.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Ja jij wel, maar er zijn echt ontiegelijk veel mensen die het niet gebruiken en dat verbaasd me.


    Dat is idd waar.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ja dat was mij ook al opgevallen.

    Ik gebruikte het vroeger, maar op één of andere vage manier ben ik eens al mijn gedownloade dingen kwijt geraakt en nu laat ik het gewoon zo. Ik heb nu reclame van Krëfel. :3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dat is me een tijd geleden ook opgevallen.
    De reclames van nu zijn niet relevant, maar ik heb heel vaak reclames van pretparken, nail art en andere dingen die ik frequent opzoek. =)

    Nu heb ik iets van Auto Europe en Prphix Software. Geen idee waarom Google denkt dat mij die reclames interesseren.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Dat is me een tijd geleden ook opgevallen.
    De reclames van nu zijn niet relevant, maar ik heb heel vaak reclames van pretparken, nail art en andere dingen die ik frequent opzoek. =)

    Nu heb ik iets van Auto Europe en Prphix Software. Geen idee waarom Google denkt dat mij die reclames interesseren.


    Ja, daarjuist had ik 1D reclame. (puh)

    Maar nu wordt ik aangestaart door zwerfkatten. En een tijdje terug had ik een petitie getekent over het fijt dat er duizenden katten werden afgeschoten. Wat inhoud dat ze soms rakelings reclame geven en soms gepersonaliseerd.:)


    Queer zijn is gewoon alles

    Buh, ik heb 1D reclame. Sure. (cat)

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 12:25 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Pewds schreef:
    Of ik lid wil worden bij het Miley Cyrus fanforum. No thank you.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik zie veel golf en hypotheek, iets wat ik totaal niet interessant vind


    Life is hard and then we die