• Nee, dit is geen klaagtopic.(cat)

    Maar Q heeft reclame zoals elke andere site. Maar wat je ook zal opvallen is dat die reclame steeds meer gericht is op jou persoonlijk. Want als je google gebruikt of een webstore of een site van een bedrijf etc. dan wordt opgeslagen dat je daar op bezoek bent geweest of dat je naar een product hebt gezocht. Aan de hand van die informatie kunnen bedrijven jou reclame aanbieden op sites als Q. En ik merk dat. Want ik interesseer me in pretparken en vakantiedorpen(centerparcs). En ik zie bijna alleen maar reclame voor vooral CP en andere vakantie gelegenheden en ook pretparken.
    Merken jullie dit ook? Zo ja, welke reclame krijg jij vooral op Q te zien?


    DDVO


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik zie helemaal geen reclames (lang leven Adblock). ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb het ook, maar om een of andere reden krijg ik iedere keer een verzekerings reclame en ik heb daar nooit iets van opgezocht.
    Ik ben veertien (cat)

    Tragically schreef:
    Ik zie helemaal geen reclames (lang leven Adblock) GM. ^^


    -

    Tragically schreef:
    Ik zie helemaal geen reclames (lang leven Adblock). ^^


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Kom door de cookies of zo. Dat slaat je computer op en plaatst het dan in een reclameveld. Ik heb meer en deels reclame van Large.nl


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Geen last van, ik heb reclame over de nationale vacaturebank..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    op de mac heb ik op een of andere reden helemaal geen reclame zie ik nu ;o
    thuis wel, maar ik let er niet op, dus kan ook niet vertellen, wat er vaak voorbijkomt.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdBlock verandert je leven.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Download als browers google chroome en neem AdBlock, je zult daarna nooit meer reclame zien :D
    Niet op youtube, niet op Quizlet, gewoon helemaal nergens, echt een paradijs dat voor je open gaat, haha!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Jah, ik kreeg een keer reclame voor het toen nieuwe TSFH album. Maar door adblock heb ik nu geen reclame meer :Y)


    Stenenlikker

    Vlahos schreef:
    Kom door de cookies of zo. Dat slaat je computer op en plaatst het dan in een reclameveld. Ik heb meer en deels reclame van Large.nl


    Ik ken de technische uitleg maar heb het er niet ingezet om het begrijpelijk te houden.:)

    nerveus schreef:
    Download als browers google chroome en neem AdBlock, je zult daarna nooit meer reclame zien :D
    Niet op youtube, niet op Quizlet, gewoon helemaal nergens, echt een paradijs dat voor je open gaat, haha!


    Helaas kan dat niet op mijn tablet.(huil)


    Queer zijn is gewoon alles

    ^ Dus jij hebt helemaal geen computer? Arm kind toch (:.

    Bij mij klopt het soms echt heel goed: ik krijg heel vaak reclames over webhosting, fotobewerking, copyrightvrije foto's en andere creatieve dingen. Wat dus helemaal bij mij past ^^.
    Hoewel ik absoluut geen fan ben van Krëfel en ik daar nu reclame van heb ... :/


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    ^ Dus jij hebt helemaal geen computer? Arm kind toch (:.

    Bij mij klopt het soms echt heel goed: ik krijg heel vaak reclames over webhosting, fotobewerking, copyrightvrije foto's en andere creatieve dingen. Wat dus helemaal bij mij past ^^.
    Hoewel ik absoluut geen fan ben van Krëfel en ik daar nu reclame van heb ... :/


    Jawel, maar ik zit bijna alleen op mijn tablet.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Jawel, maar ik zit bijna alleen op mijn tablet.^^

    Waarom toch?! Ik haat touchscreens :/.
    Maar het klopt helemaal, haha!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Adblock, waarom gebruikt bijna niemand dat? :')

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 18:41 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.