• Gebaseerd op X-men



    Twee scholen gelegen in het stadje Londen ,vangen kinderen met speciale krachten op. Deze scholen zijn zwaar geheim voor de buitenwereld ,want ze willen geen risico’s nemen. Jongeren van 16 tot 22 met deze gaves ,krijgen gratis onderwijs en onderdak. Maar….
    De twee scholen hebben niet hetzelfde doel… The academie of Brighton leert kinderen hun gaves controleren en leert hun leven en overleven met hun krachten. The academie of Guillotine verzet zich tegen de mensheid in,maar dit weten sommige leerlingen niet.


    De scholen delen hun leerlingen in door hun gaves. Leeftijd telt hier niet echt.
    Je hebt fysieke- mentale gaves en besturing van elementen.


    Leerkrachten
    -Lex Sterlington || directeur/leraar Brighton || Paddo
    -Daveney Coye Florinda || elementen || Calipso *
    -William Alexander Tyson || Mentale krachten || Raccoon *




    The academie of Brighton (There’s no diference in Mutants and humans ,we all have a heart ,brains and feelings)

    Jongens Vol!
    -Kendall Francis Jackson || Kendizzzzle *
    -Joseph Mason Jaspers || xAlways *
    -Marcus Franz Missen || LogitG27 *
    -Daniël "Shadow" Raeper || Paddo *
    -Ryan "Ry" Lucas Ashford || Wolfheart *

    Meisjes Vol!
    -Evelynn Josephine Heartman || Raccoon *
    -Damianne Abigail Stavros || BarnOwl *
    -Feline Carroll || Huaso *
    -Alexandria Katherina Valencia || HurtedHeart *
    - Vrij !





    The academie of Guillotine (If we don’t do something ,then in a few years ,there are no mutants annymore.)
    Jongens: Vol!
    -Olivier Jackson Skyes || Racoon *
    -Casey 'Cas' Abel Day || Newton *
    -Jace Aiden Braight || HurtedHeart *
    -Jayden 'Jay' O'Brien || Segatakai *
    -Tony Charles Fanickum || TheDarkKing *


    Meisjes Vol!
    -Camilia Alli Cabello || Butera *
    -Eve Alma Dwellington || Inside *
    -Calendae Myah Limentina || Calipso *
    -Jasmine Jose Parker || xAlways *
    -June Dominique Rossi || VladiFerr *



    Kamer indelingen


    k625 Jace Aiden Braight & Casey 'Cas' Abel Day
    k663 Marcus Franz Missen & Tony Charles Fanickum
    k644 Joseph Mason Jaspers & Ryan "Ry" Lucas Ashford
    k682 Daniël "Shadow" Raeper & Kendall Francis Jackson
    k661 Jayden 'Jay' O'Brien & Olivier Jackson Skyes


    k 165 June Dominique Rossi & Camilia Alli Cabello
    k115 Damianne Abigail Stavros & Feline Carroll
    k145 Calendae Myah Limentina & Jasmine Jose Parker
    k123 Evelynn Josephine Heartman & Eve Alma Dwellington
    k140 Alexandria Katherina Valencia & ...




    Regels van de school
    -Vertel niet aan mensen dat je een mutant bent
    - Om 22:00 op je kamer en 23:00 lichten uit en slapen
    -Je krachten niet gebruiken op leraren ,leerlingen of mensen.Alleen in de daarvoor bestemde lessen.
    -Geen ruzie ,gevechten of agressie met je medesoort ,want iedere mutant is je familie.
    -Geen meisjes op de jongenskamers of omgekeerd
    - Geen vandalisme
    - Draag de kleur van je school op één of meerdere kledingstukken. Het is geen uniform ,maar wel verplicht.
    -Niet roken ,alcoholische dranken gebruiken of drugs nemen ,binnen het schoolgebied.
    - Alleen de woensdag namiddag ,iedere schooldag vanaf 16:00 en de zondag hebben de leerlingen vrij en mogen ze de stad in.


    Regels rpg:

    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 48 uur staan, denk er zelf aan.
    Geen perfecte personages
    Maximaal 2 personages (jongen en meisje) en 3 als je er een vaste leraar/lerares bijneemt
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst in praattopic of rollentopic
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering en afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij inde laats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij. Tenzij ik er iemand voor aanwijs
    Vragen mogen altijd gesteld worden


    Rollentopic
    Speeltopic 1
    Story
    Praattopic

    Begin

    Het is de eerste schooldag op beide academies , vrienden zien elkaar terug en maken plezier ,sommige ontzien het om hun vijanden terug te zien. De eerste schooldag is een maandag ,maar de lessen zijn pas vanaf morgen. De leerkrachten houden een oogje in het zeil en helpen de nieuwe leerlingen. Iedere student krijgt bij binnenkomst een fiche ,bij de ene is dit bekender dan de ander. Het fiche heeft informatie in welke gang je slaapt ,in welke richting je ingedeeld bent en de kamer waar je slaapt. De lessenroosters en boeken zullen op je kamer te vinden zijn.


    Iedereen is ondertussen mensen aan het ontmoeten of vrienden weer te zien. De jongeren mogen zich stilaan klaarmaken om naar het plein te gaan van hun school. Daar zal de directeur een speech geven en te leerlingen welkom heetten. Ook worden de leerlingen ingedeeld per categorie en daarna mogen ze naar de gezamenlijke eetzaal gaan om avond te eten ,want de volgende dag word een zware dag.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2013 - 17:11 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ryan "Ry" Lucas Ashford ll Brighton

    'Wel het is als nog erger dan mij ook al denk ik dat ik ook wel bewusteloos kan raken als het te veel en erg wordt.' Ze pakt mijn andere hand zachtjes beet wat eigenlijk een troostend gebaar moet zijn en het komt allemaal wel goed gebaar. Ik glimlach dankbaar naar haar en kijk dan even snel op mijn horloge. Als ik zie hoe laat het is vloek ik even binnenmonds. De toespraak is nu waarschijnlijk al bezig. Ik glimlach nare het meisje voor haar en trek haar voorzichtig mee naar de richting van de school.
    'We hebben de toespraak volgens mij al gemist.' Zeg ik dan grinnikend tegen haar. Gelukkig is dat niet meer dan het gebruikelijke. Even kijk ik haar met een halve glimlach aan om vervolgens weer naar de school te kijken die je al kunt zien. Zodra we voor de school staan knijp ik zachtjes in haar hand en zeg:
    'Welkom op Brighton.' Ik zie hoe een grote groep met kinderen al op het plein staat. De toespraak is dus al bezig. Ik kijk haar even met een glimlach aan om haar dan voorzichtig mee te trekken naar voren toe.
    'Dat is de directeur.' Wijs ik de man aan. 'We moeten zo even naar hem toe voor jou.' Zeg ik er achteraan. Zachtjes geef ik blij een kneepje in haar hand.

    [Het is hier nogal dood.... Sorry voor de late reactie.]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    (Het is hier inderdaad nogal dood... xd)


    How far is far

    (Hmm :/ jammer genoeg wel. Ik zal vanavond proberen mensen te gb'en en te vragen of ze nog willen meedoen. En misschien kunnen we dan de speeches overslaan en naar het avondmaal gaan ofzo? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik doe nog wel mee, maar het is nogal dood ja waardoor ik weinig te schrijven heb]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Damianne Abigail Stavros
    'We hebben de toespraak volgens mij al gemist.' zegt hij en hij grinnikt ik grinnik terug. Hij kijkt me dan met een halve glimlach aan, hij trekt me mee naar de school en dan staan we ervoor stil. 'Welkom op Brighton.' ik kijk even naar de grote groep met kinderen die op de plein staan en dan kijk ik even naar de school en de plein. Daarna trekt hij me weer voorzichtig verder naar voren toe. 'Dat is de directeur.' wijst hij een man aan. 'We moeten zo even naar hem toe voor jou.'
    Ik knik dat ik het begrepen heb en als hij een blij kneepje in mijn hand geef dan glimlach ik even naar hem.

    Lex Sterlington ~ Directeur Academie of Brighton

    Blijkbaar was ik in slaap gevallen op het bankje,
    Het weer was ook veels te mooi om dat niet te laten gebeuren,
    Als ik merk dat de toespraak al begonnen is grijns ik even,
    De directeur van Guillitone had zijn zegje blijkbaar bijna afgerond.
    Rustig sta ik op waarna ik mijzelf even uitrek en langzaam naar langs de menigte loop.
    Verschillende studenten hadden zich blijkbaar op het plein verzamelt.
    Als ik bij het podium sta, kijk ik even in mijn zakken naar het briefje wat ik gemaakt had.
    .... Zoals altijd... verloren...
    Zuchtend stap ik het podium op waarna ik bij de microphone ga staan.
    'Beste studenten, zoals de directeur van Guillotine al verteld heeft... En ik weinig aan hoef toe te voegen, willen we jullie allen en leerzaam schooljaar geven. Met genoeg oefeningen en natuurlijk doorzettingsvermogen, zorgen onze academies ervoor dat jullie je gave onder controlle krijgen!'
    Beetje krabbend op mijn hoofd bedenk ik mij of ik nog wat moet vertellen, maar schud dan maar,
    'Het avondmaal zal zometeen worden verzorgt waarbij jullie daarna op jullie kamers de roosters kunnen vinden van jullie klas! Hierna hebben jullie nog een avond om door te komen. Morgen beginnen we vroeg! Om half 9 worden jullie verwacht in jullie eerste klas!'
    Ik kijk het plein even rond waarna ik knik en glimlachend van het podium afstap.

    {Ben zelf ook druk bezig geweest... sorry voor de late speach van de directeur :/ }

    (Waarom is het hier nou zo aan het sterven... :(


    How far is far

    [Ik schrijf me uit. Sorry. Iedereen die mijn personage wilt hebben heeft mijn toestemming.]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Mensen: Ik ben van plan om deze RPG weer opnieuw te openen. Nog mensen die dan nog mee willen doen? Er worden wel wat kleine dingen aangepast waarschijnlijk.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik zou wel weer mee willen doen (:


    How far is far

    IK zou opzich ook wel weer mee willen doen

    Misschien moet je eerst om toestemming vragenvan Saar (cat)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ze heeft toestemming gekregen :x Deze rpg was toch al zo goed als dood, dus ik vind het geen probleem als deze weer heropgestart word.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Act schreef:
    Misschien moet je eerst om toestemming vragenvan Saar (cat)


    Dat heb ik gedaan ja. :'D

    Edit: Ik ga nu het rollentopic aanmaken en dan zet ik de link hier. Dan kun je - je oude personage posten.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 17:51 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik doe ook wel mee als ie klaar is.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)