• Gebaseerd op X-men



    Twee scholen gelegen in het stadje Londen ,vangen kinderen met speciale krachten op. Deze scholen zijn zwaar geheim voor de buitenwereld ,want ze willen geen risico’s nemen. Jongeren van 16 tot 22 met deze gaves ,krijgen gratis onderwijs en onderdak. Maar….
    De twee scholen hebben niet hetzelfde doel… The academie of Brighton leert kinderen hun gaves controleren en leert hun leven en overleven met hun krachten. The academie of Guillotine verzet zich tegen de mensheid in,maar dit weten sommige leerlingen niet.


    De scholen delen hun leerlingen in door hun gaves. Leeftijd telt hier niet echt.
    Je hebt fysieke- mentale gaves en besturing van elementen.


    Leerkrachten
    -Lex Sterlington || directeur/leraar Brighton || Paddo
    -Daveney Coye Florinda || elementen || Calipso *
    -William Alexander Tyson || Mentale krachten || Raccoon *




    The academie of Brighton (There’s no diference in Mutants and humans ,we all have a heart ,brains and feelings)

    Jongens Vol!
    -Kendall Francis Jackson || Kendizzzzle *
    -Joseph Mason Jaspers || xAlways *
    -Marcus Franz Missen || LogitG27 *
    -Daniël "Shadow" Raeper || Paddo *
    -Ryan "Ry" Lucas Ashford || Wolfheart *

    Meisjes Vol!
    -Evelynn Josephine Heartman || Raccoon *
    -Damianne Abigail Stavros || BarnOwl *
    -Feline Carroll || Huaso *
    -Alexandria Katherina Valencia || HurtedHeart *
    - Vrij !





    The academie of Guillotine (If we don’t do something ,then in a few years ,there are no mutants annymore.)
    Jongens: Vol!
    -Olivier Jackson Skyes || Racoon *
    -Casey 'Cas' Abel Day || Newton *
    -Jace Aiden Braight || HurtedHeart *
    -Jayden 'Jay' O'Brien || Segatakai *
    -Tony Charles Fanickum || TheDarkKing *


    Meisjes Vol!
    -Camilia Alli Cabello || Butera *
    -Eve Alma Dwellington || Inside *
    -Calendae Myah Limentina || Calipso *
    -Jasmine Jose Parker || xAlways *
    -June Dominique Rossi || VladiFerr *



    Kamer indelingen


    k625 Jace Aiden Braight & Casey 'Cas' Abel Day
    k663 Marcus Franz Missen & Tony Charles Fanickum
    k644 Joseph Mason Jaspers & Ryan "Ry" Lucas Ashford
    k682 Daniël "Shadow" Raeper & Kendall Francis Jackson
    k661 Jayden 'Jay' O'Brien & Olivier Jackson Skyes


    k 165 June Dominique Rossi & Camilia Alli Cabello
    k115 Damianne Abigail Stavros & Feline Carroll
    k145 Calendae Myah Limentina & Jasmine Jose Parker
    k123 Evelynn Josephine Heartman & Eve Alma Dwellington
    k140 Alexandria Katherina Valencia & ...




    Regels van de school
    -Vertel niet aan mensen dat je een mutant bent
    - Om 22:00 op je kamer en 23:00 lichten uit en slapen
    -Je krachten niet gebruiken op leraren ,leerlingen of mensen.Alleen in de daarvoor bestemde lessen.
    -Geen ruzie ,gevechten of agressie met je medesoort ,want iedere mutant is je familie.
    -Geen meisjes op de jongenskamers of omgekeerd
    - Geen vandalisme
    - Draag de kleur van je school op één of meerdere kledingstukken. Het is geen uniform ,maar wel verplicht.
    -Niet roken ,alcoholische dranken gebruiken of drugs nemen ,binnen het schoolgebied.
    - Alleen de woensdag namiddag ,iedere schooldag vanaf 16:00 en de zondag hebben de leerlingen vrij en mogen ze de stad in.


    Regels rpg:

    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 48 uur staan, denk er zelf aan.
    Geen perfecte personages
    Maximaal 2 personages (jongen en meisje) en 3 als je er een vaste leraar/lerares bijneemt
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst in praattopic of rollentopic
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering en afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij inde laats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij. Tenzij ik er iemand voor aanwijs
    Vragen mogen altijd gesteld worden


    Rollentopic
    Speeltopic 1
    Story
    Praattopic

    Begin

    Het is de eerste schooldag op beide academies , vrienden zien elkaar terug en maken plezier ,sommige ontzien het om hun vijanden terug te zien. De eerste schooldag is een maandag ,maar de lessen zijn pas vanaf morgen. De leerkrachten houden een oogje in het zeil en helpen de nieuwe leerlingen. Iedere student krijgt bij binnenkomst een fiche ,bij de ene is dit bekender dan de ander. Het fiche heeft informatie in welke gang je slaapt ,in welke richting je ingedeeld bent en de kamer waar je slaapt. De lessenroosters en boeken zullen op je kamer te vinden zijn.


    Iedereen is ondertussen mensen aan het ontmoeten of vrienden weer te zien. De jongeren mogen zich stilaan klaarmaken om naar het plein te gaan van hun school. Daar zal de directeur een speech geven en te leerlingen welkom heetten. Ook worden de leerlingen ingedeeld per categorie en daarna mogen ze naar de gezamenlijke eetzaal gaan om avond te eten ,want de volgende dag word een zware dag.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2013 - 17:11 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Roselle 'Rose' Ellie Johnson // Brighton.
    Olivier grijnsde en woelde door mijn haren, waardoor mijn kapsel werd verpest. Gelijk probeerde ik mijn blonde haar een beetje fatsoenlijk te doen, wat ook wel lukte. "Ik jou ook hoor Miss. Perfect," grijnsde hij. Als antwoord trok ik een pruillipje, ik had er een hekel aan als hij me zo noemde. "Waag het niet om me nog een keer zo te noemen, Eierdoos."
    Olivier sloeg zijn arm over mijn schouder heen en keek me glimlachend aan. "Ik ben echt blij om je te zien. Het is hier echt zo saai," mompelde hij en trok dan een zielig gezicht. Een lach verliet mijn rood gestifte lippen. "Dat zal toch wel mee vallen, of niet? Weetje, kom op Brighton, hier is het harstikke gezellig," grijnsde ik, wetend dat hij het irritant vond dat ik dingen zei over Brighton.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    William Alexander Tyson || Leraar

    Toen we buiten waren ,stak Daveney een sigaret op. Ondanks dat ik het spijtig vind dat ze toch rookt ,neem ik ook mijn pakje sigaretten uit en stak ik ook een peuk op. Ja ik had zo ook mijn minpunten."Ik heb nooit op een academie gezeten." antwoorde ze op mijn vraag en ik kijk haar licht verbaasd aan.
    Ze deed haar haren uit d'r gezicht en knoopte ook haar jas toe ,zodra de wind wat harder begon te blazen. "Dat wilde mijn vader niet." vervolgde ze.
    "Oh, das best wel rot. Maar ik vind het echt bijzonder dat je ,toch voor lerares van deze mutanten gekozen hebt. " zei ik dan met een glimlachje. "Welke elementen kun je eigenlijk sturen?"vroeg ik haar dan nieuwsgierig.


    Daveney Coye Florinda - Lerares Elements

    Mijn ogen volgden een aantal los geraakte bladeren, die in de wind werden gevoerd. De wind leek enkel kouder te worden, sneerde langs mijn gezicht heen en zorgde voor een rilling over mijn rug. De rook die ik uitblies, brak meteen uit elkaar door de onrustige lucht.
    "Ik kon het mezelf leren, dus ik dacht; misschien ook anderen." Onwillekeurig kneep ik mijn ogen even dicht toen de rook in de buurt van mijn ogen kwam, om vervolgens met mijn hand een kleine windstoot te creëren zodat het de andere kant op ging.
    "Allemaal. Maar de een beter dan de ander."
    Vanuit mijn ooghoeken keek ik naar hem. Ik vroeg me af of hij nu mijn gedachten ook las, of dat hij het had uitgeschakeld. Misschien kon hij dat wel niet, hoorde hij de hele dag door stemmen van anderen. Ik zou er gek van worden.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Casey Abel Day || Guillotine

    Ik laat me langzaam op het bed zakken en dan check ik de vering. Ik stuiter zachtjes op en neer op het matras en dan glimlach ik tevreden. This will do. Ik kijk weer op als Jay praat, "Alle kamers lijken op elkaar" zegt hij als hij de kamer heeft geïnspecteerd. Ik knik en ik laat mijn blik over het plafond glijden. "Ben jij trouwens nieuw hier of ben je hier al eerder geweest?" vraagt Jay me uiteindelijk. Ik twijfel of ik het hem wil vertellen, maar dan werp ik die gedachte weg. Met geheimzinnig doen heb ik nog nooit vrienden gemaakt. "Ik kom hier al een aantal jaar. Mijn ouders wilde niets meer met me te maken hebben, dus ik heb sinds die tijd geen echt thuis meer gehad. Huiselijker dan dit gaat het niet. In de vakanties verblijf ik in goedkope hostels." vertel ik hem aarzelend. "Jij?"


    Caution first, always.

    Olivier Jackson Skyes || Academie of Guillotine

    Rose trok een pruillipje toen ik haar zo noemde. Ik wist donders goed dat ze niet van die naam hield."Waag het niet om me nog een keer zo te noemen, Eierdoos." zei ze dan driegend en ik lachte even. Ze lachte ook even. "Dat zal toch wel mee vallen, of niet? Weetje, kom op Brighton, hier is het harstikke gezellig," zei ze en ik kijk haar geïrriteerd aan. Ik had het niet graag dat ze over zo'n dingen begon. "Of jij komt naar Guillotine, dan is het hier echt compleet." zei ik dan lachend. "Maareuh ,genoeg over die shit, hoe was je vakantie?" vroeg ik haar dan met een zacht lachje. We konden zo uren kibbelen over welke school de beste was. Ookal is het gewoon overduidelijk dat Guillotine beter is,maar goed.

    William Alexander Tyson || Leraar

    "Ik kon het mezelf leren, dus ik dacht; misschien ook anderen." hoorde ik de zachte stem van haar zeggen en ik keek haar even aan. "Dat is een mooie gedachte. Ikzelf ben ook leraar geworden ,om vooral mutanten ,met sombere gedachten te helpen. En het doet me echt goed ,als ik ze eindelijk gelukkig zie." zei ik dan met een klein glimlachje. Het is ook deels omdat ik nergens anders heen kon. De wind blies een beetje naar het oosten ,waardoor de rook van haar peuk in haar gezicht blies. Met een simpel lijkende handbeweging ,stootte ze die dan weer weg. "Allemaal. Maar de een beter dan de ander." antwoorde ze me dan op mijn vraag en ik knikte even. "Wie weet kunnen de leerlingen je ook helpen met de andere elementen beter te beheersen. Sommige leerlingen zijn echt fantastisch op deze scholen." zei ik dan tevreden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Daveney Coye Florinda - Lerares Elements

    "Dat is een mooie gedachte. Ikzelf ben ook leraar geworden ,om vooral mutanten ,met sombere gedachten te helpen. En het doet me echt goed, als ik ze eindelijk gelukkig zie."
    Ik sloeg mijn blik naar beneden. Jammer genoeg was hij te laat om mijn vader nog te helpen. Als die nog te helpen was. Zijn natuurlijke temprament en spontaniteit - waarvan me nog vlagen bijstonden uit mijn jonge jaren - waren volledig naar de achtergrond gebracht. Als ik er niet was geweest, was hij bij mijn moeder gebleven. Ik vroeg me af wat beter was geweest. Wanneer hij bij haar was gebleven, had hij waarschijnlijk eerder een eind gemaakt aan zijn leven. Het ergste was nog de manier waarop, de reden dat het element aarde me allesbehalve bij stond.
    "Ik weet niet of ik me daar goed bij voel, om als lerares les te krijgen van een mutant in opleiding," grinnikte ik het vervolgens weg. Toen schoot me weer iets te binnen; zijn mutatie. Ik beet op mijn onderlip, keek weer op. "Jij leest gedachten neem ik aan?" veranderde ik van onderwerp, mocht hij mijne zojuist hebben opgevangen.

    (altijd fijn, verzin ik iets voor m'n personage tijdens de RPG en dan klopt m'n rolbeschrijving niet meer precies haha)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Roselle 'Rose' Ellie Johnson // Brighton.
    Olivier keek me na mijn opmerking geïriteerd aan, waardoor er een zacht lachje mijn lippen verliet. Ik wist bijna zeker dat hij zo zou reageren. "Of jij komt naar Guillotine, dan is het hier echt compleet," zei hij lachend. "Neh, jij komt maar naar Brighton, veel leuker," grijnsde ik en sloeg zachtjes tegen zijn arm aan. "Maareuh, genoeg over die shit, hoe was je vakantie?" vroeg Olivier dan met een zacht lachje. Een klein zuchtje verliet mijn met rood gestifte lippen, die ik daarna even kort tuitte. "Onwijs saai, er was helemaal niks te doen en dus heb ik ook amper iets gedaan. Maar hoe was jouw vakantie? Nog een vakantie liefde gehad?" antwoorde ik, en dat laatste met een brede grijns op mijn gezicht.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [ Ik wil alvast melden dat ik er maandag niet ben, moet naar het ziekenhuis voor m'n knie. Weet niet van hoelaat tot hoelaat ik daar zit. ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    (Ik ben er op Zaterdag en Zondag niet, Ik moet nar de verjaardag van mijn beste vriendin en blijf daar slapen, en daarna ga ik naar de vejaardag van mijn nicht, dus ik ben er maandag pas weer.)


    How far is far

    [Gaat het nog wel verder?]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    (Ik zal morgen namiddag ,alles een beetje op orde zetten ^^ ,maar nu heb ik het nog redelijk druk.Vandaag zal ik kijken ,voor het topic en de linkjes erop te zetten. Hopelijk krijg ik morgen het de rollenstory af en dan zal ik kunnen rpg'en. Zondag ben ik er ook niet.
    Ps ,dit hoort in het praattopic :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Mijn late topics]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Olivier Jackson Skyes || Academie of Guillotine

    "Neh, jij komt maar naar Brighton, veel leuker," zei ze grijnzend ,waarna ze me een stompje haf aan mijn arm. Ik negeerde haar opmerking maar en keek haar even aan. Bij mijn vraag ,verliet een zucht haar smalle lippen. "Onwijs saai, er was helemaal niks te doen en dus heb ik ook amper iets gedaan. Maar hoe was jouw vakantie? Nog een vakantie liefde gehad?" vroeg ze dan en ik lachte zacht. "Ik verveelde me ook vaak en ,nou niet echt. Even kort met een frans mutanten meisje ,maar ik begreep echt niets van wat ze zei ,dus ben ik maar weggegaan." zei ik dan schouderophalend en keek haar grijnzend aan. " Je had beter met mij meegeweest ,dat hadden we Parijs op zijn kop gezet." grinnikte ik.

    William Alexander Tyson || Leraar

    Daveney richtte haar blik op de grond ,waardoor ik haar vragend aankijk, en meteen hoorde ik haar negatieve gedachten weer opkomen. Deze gingen over haar vader. "Ik weet niet of ik me daar goed bij voel, om als lerares les te krijgen van een mutant in opleiding," grinnikte ze en ik lach zachtjes. "Ja dat kan ik wel begrijpen." Daveney beet op haar volle lippen en keek dan op. "Jij leest gedachten neem ik aan?" vroeg ze en ik knikte. "Dat klopt, maar wees gerust ik lees niet alle gedachten. Alleen de negatieve vallen me op. "zei ik dan schouderophalend en neem dan nog een hijs van mijn sigaret. "Ik heb dus ook dat van je vader gehoort."mompel ik zachtjes.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ben weer terug van vakantie, als het goed is zal ik toch beginnen dat ik nog aan moet komen he?]


    Damianne Abigail Stavros || Brighton
    Ik loop door de stille donkere straten, mijn maag rammelt en ik wil snel iets te eten hebben, alleen een probleem; ik heb niet meer genoeg geld en moet proberen om snel weer aan geld te komen, desnoods steel ik het wel. Maar eerst, eerst wat eten, ik loop de eerste de beste supermarkt binnen die ik tegen kom en ik koop wat broodjes, kaas en een flesje drinken, als ik dit heb, heb ik misschien nog net genoeg om nog wat te drinken te halen als deze flesje op is. Hopelijk vindt ik snel iets waar ik me kan vestigen desnoods kan werken of zelfs kan studeren.

    Jayden 'Jay' O'Brien || Academie of Guillotine

    Het leek dat hij eventjes twijfelde maar begon daarna toch aarzelend te vertellen "Ik kom hier al een aantal jaar. Mijn ouders wilde niets meer met me te maken hebben, dus ik heb sinds die tijd geen echt thuis meer gehad. Huiselijker dan dit gaat het niet. In de vakanties verblijf ik in goedkope hostels. jij?" .
    "dit is mijn eerste keer hier, mijn broer zei dat het goed voor mij zal zijn" vertelde ik "ik heb er alleen niet echt zoveel zin in" Ik vermeide altijd alle kansen om iets over mijn mutatie bekend te maken en dat lukte meestal wel doordat het niet zichtbaar is via mijn uiterlijk en nu komt een hele school vol mensen erachter. Ik zuchtte even terwijl ik aan iets anders probeerde te denken zodat ik niet zou zitten te stressen. "dus jij komt hier vaker? dan ken je de meeste leerlingen en leraren vast wel, ofniet?" begon ik "hoe zijn ze eigenlijk?" ging ik verder, benieuwd hoe de meeste leerlingen en leraren zouden zijn.


    You can't not look cool with a crossbow.

    BarnOwl schreef:
    [Ben weer terug van vakantie, als het goed is zal ik toch beginnen dat ik nog aan moet komen he?]


    Damianne Abigail Stavros || Brighton
    Ik loop door de stille donkere straten, mijn maag rammelt en ik wil snel iets te eten hebben, alleen een probleem; ik heb niet meer genoeg geld en moet proberen om snel weer aan geld te komen, desnoods steel ik het wel. Maar eerst, eerst wat eten, ik loop de eerste de beste supermarkt binnen die ik tegen kom en ik koop wat broodjes, kaas en een flesje drinken, als ik dit heb, heb ik misschien nog net genoeg om nog wat te drinken te halen als deze flesje op is. Hopelijk vindt ik snel iets waar ik me kan vestigen desnoods kan werken of zelfs kan studeren.


    {Je zit eigenlijk al op de school :P Dus zoeken naar een verstiging waar je kan verblijven enz hoeft niet, de school heeft je al aangenomen vanwege je kracht ;) }