• Gebaseerd op X-men



    Twee scholen gelegen in het stadje Londen ,vangen kinderen met speciale krachten op. Deze scholen zijn zwaar geheim voor de buitenwereld ,want ze willen geen risico’s nemen. Jongeren van 16 tot 22 met deze gaves ,krijgen gratis onderwijs en onderdak. Maar….
    De twee scholen hebben niet hetzelfde doel… The academie of Brighton leert kinderen hun gaves controleren en leert hun leven en overleven met hun krachten. The academie of Guillotine verzet zich tegen de mensheid in,maar dit weten sommige leerlingen niet.


    De scholen delen hun leerlingen in door hun gaves. Leeftijd telt hier niet echt.
    Je hebt fysieke- mentale gaves en besturing van elementen.


    Leerkrachten
    -Lex Sterlington || directeur/leraar Brighton || Paddo
    -Daveney Coye Florinda || elementen || Calipso *
    -William Alexander Tyson || Mentale krachten || Raccoon *




    The academie of Brighton (There’s no diference in Mutants and humans ,we all have a heart ,brains and feelings)

    Jongens Vol!
    -Kendall Francis Jackson || Kendizzzzle *
    -Joseph Mason Jaspers || xAlways *
    -Marcus Franz Missen || LogitG27 *
    -Daniël "Shadow" Raeper || Paddo *
    -Ryan "Ry" Lucas Ashford || Wolfheart *

    Meisjes Vol!
    -Evelynn Josephine Heartman || Raccoon *
    -Damianne Abigail Stavros || BarnOwl *
    -Feline Carroll || Huaso *
    -Alexandria Katherina Valencia || HurtedHeart *
    - Vrij !





    The academie of Guillotine (If we don’t do something ,then in a few years ,there are no mutants annymore.)
    Jongens: Vol!
    -Olivier Jackson Skyes || Racoon *
    -Casey 'Cas' Abel Day || Newton *
    -Jace Aiden Braight || HurtedHeart *
    -Jayden 'Jay' O'Brien || Segatakai *
    -Tony Charles Fanickum || TheDarkKing *


    Meisjes Vol!
    -Camilia Alli Cabello || Butera *
    -Eve Alma Dwellington || Inside *
    -Calendae Myah Limentina || Calipso *
    -Jasmine Jose Parker || xAlways *
    -June Dominique Rossi || VladiFerr *



    Kamer indelingen


    k625 Jace Aiden Braight & Casey 'Cas' Abel Day
    k663 Marcus Franz Missen & Tony Charles Fanickum
    k644 Joseph Mason Jaspers & Ryan "Ry" Lucas Ashford
    k682 Daniël "Shadow" Raeper & Kendall Francis Jackson
    k661 Jayden 'Jay' O'Brien & Olivier Jackson Skyes


    k 165 June Dominique Rossi & Camilia Alli Cabello
    k115 Damianne Abigail Stavros & Feline Carroll
    k145 Calendae Myah Limentina & Jasmine Jose Parker
    k123 Evelynn Josephine Heartman & Eve Alma Dwellington
    k140 Alexandria Katherina Valencia & ...




    Regels van de school
    -Vertel niet aan mensen dat je een mutant bent
    - Om 22:00 op je kamer en 23:00 lichten uit en slapen
    -Je krachten niet gebruiken op leraren ,leerlingen of mensen.Alleen in de daarvoor bestemde lessen.
    -Geen ruzie ,gevechten of agressie met je medesoort ,want iedere mutant is je familie.
    -Geen meisjes op de jongenskamers of omgekeerd
    - Geen vandalisme
    - Draag de kleur van je school op één of meerdere kledingstukken. Het is geen uniform ,maar wel verplicht.
    -Niet roken ,alcoholische dranken gebruiken of drugs nemen ,binnen het schoolgebied.
    - Alleen de woensdag namiddag ,iedere schooldag vanaf 16:00 en de zondag hebben de leerlingen vrij en mogen ze de stad in.


    Regels rpg:

    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 48 uur staan, denk er zelf aan.
    Geen perfecte personages
    Maximaal 2 personages (jongen en meisje) en 3 als je er een vaste leraar/lerares bijneemt
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst in praattopic of rollentopic
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering en afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij inde laats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij. Tenzij ik er iemand voor aanwijs
    Vragen mogen altijd gesteld worden


    Rollentopic
    Speeltopic 1
    Story
    Praattopic

    Begin

    Het is de eerste schooldag op beide academies , vrienden zien elkaar terug en maken plezier ,sommige ontzien het om hun vijanden terug te zien. De eerste schooldag is een maandag ,maar de lessen zijn pas vanaf morgen. De leerkrachten houden een oogje in het zeil en helpen de nieuwe leerlingen. Iedere student krijgt bij binnenkomst een fiche ,bij de ene is dit bekender dan de ander. Het fiche heeft informatie in welke gang je slaapt ,in welke richting je ingedeeld bent en de kamer waar je slaapt. De lessenroosters en boeken zullen op je kamer te vinden zijn.


    Iedereen is ondertussen mensen aan het ontmoeten of vrienden weer te zien. De jongeren mogen zich stilaan klaarmaken om naar het plein te gaan van hun school. Daar zal de directeur een speech geven en te leerlingen welkom heetten. Ook worden de leerlingen ingedeeld per categorie en daarna mogen ze naar de gezamenlijke eetzaal gaan om avond te eten ,want de volgende dag word een zware dag.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2013 - 17:11 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Paddo schreef:
    (...)

    {Je zit eigenlijk al op de school :P Dus zoeken naar een verstiging waar je kan verblijven enz hoeft niet, de school heeft je al aangenomen vanwege je kracht ;) }


    [Ja, maar aangezien ik op vakantie ging zou ik dus als ik terug was beginnen dat ik dus nieuw was en ,mn persoon er pas achterkomt]

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 15:46 ]

    BarnOwl schreef:
    (...)

    [Ja, maar aangezien ik op vakantie ging zou ik dus als ik terug was beginnen dat ik dus nieuw was en ,mn persoon er pas achterkomt]


    [Was het leuk op vakantie?^-^]

    Ryan "Ry" Lucas Ashford

    Na de woorden van het meisje draaide ik me na een glimlach naar haar toe om en liep weg. Even voelde ik in mijn vestzak en voelde mijn sigaretten. Eigenlijk moest ik niet nog een sigaret roken, omdat ik er net al een had gehad. Maar het moest gewoon even. Met grote passen liep ik naar buiten toe, en liep net zolang door tot ik net van het schoolterrein vandaan was. Je mocht namelijk niet roken op het schoolterrein. Flauwekul, maar goed. Net toen ik een sigaret op wou steken zag ik een meisje. Ze zag er niet al te best uit. Even twijfelde ik, maar liep toen naar haar toe. Mijn sigaret stopte ik weer terug in het pakje en het pakje weer terug in de zak van mijn vest.
    Toen ik bij haar was nam ik haar even snel in me op en keek haar toen aan. Ik glimlachte naar haar en vroeg:
    "Hi, ben je verdwaald?" Waarschijnlijk was dat wel het geval, want ik de weide omtrek was er geen huis te bekennen op de Mutantenschool na. Maar dat was geen huis.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [Hartstikke leuk^^]

    Damianne Abigail Stavros
    Ik neem een klein slokje van mijn drinken, en ik kijk even rond of ik niet gevolgd word door een of andere enge vent, met een pistool of iets anders. Ik grinnik even bij die gedachten dat ik soms best wel een angsthaas kan zijn, maar ja tegenwoordig gebeuren er raren dingen op straat en kan je maar beter extra voorzichtig zijn. "Hi, ben je verdwaald?" ik schrik even op uit mijn gedachtes en kijk naar een jongen die naar me glimlacht, ik glimlach wat onzeker terug.
    'Uhm, nou ja.' ik denk even na, ik was op zoek naar iets wat ik dus niet kon vinden. 'Een beetje, wel ja ik zoek eigenlijk een plaats waar ik me voor een tijdje ofzo kan vestigen, kan werken of studeren, maar zo te zien gaat mij dat hier niet lukken,' ik kijk even naar de grond.

    [Mooi zo.(: Waar ben je heen geweest?]

    Ryan "Ry" Lucas Ashford

    Ze kijkt me aan en glimlacht wat onzeker terug. Voor even vraag ik me af wat ze hier doet, maar waarschijnlijk zou ik dat wel in haar antwoord horen.
    'Uhm, nou ja.' even dacht het meisje na. Ze heeft blonde haren en is niet zo heel groot. Ik denk tussen de 1.60 en de 1.70 m. Dat is redelijk klein als je bedenkt dat ik in de 1.90 ben. 'Een beetje, wel ja ik zoek eigenlijk een plaats waar ik me voor een tijdje ofzo kan vestigen, kan werken of studeren, maar zo te zien gaat mij dat hier niet lukken,' ze kijkt even naar de grond. Volgens mij weet ik wel waar ze het over heeft, maar ik weet het niet zeker daarom zeg ik:
    'Ben je een mutant? Want er is hier wel een mutantenschool. Daar zit ik op. Als je dat ten minste zoekt.' Ik kijk haar even vragend aan, om vervolgens met mijn hand bijna automatisch naar mijn vestzak te gaan om mijn sigaretten te pakken. Maar ik denk niet dat ze het op prijs stelt dat ik ga roken, dus daarom haal ik mijn sigaretten maar niet tevoorschijn.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [Naar Italie.]

    Damianne Abigail Stavros
    'Ben je een mutant? Want er is hier wel een mutantenschool. Daar zit ik op. Als je dat ten minste zoekt.' zegt hij.
    Ik schrik even van zijn eerste woorden. 'Ben je een mutant?' ik had totaal niet verwacht dat hij zo iets zou zeggen en er dus blijkbaar meer mensen waren zoals mij.
    'Bestaat er dan een mutanten school?' vraag ik wat verbaast. 'Ik ben een mutant ja en alles is goed zolang ik maar onderdak heb en niet meer op straat hoef te zwerven,' ik gun hem nu een zekerdere glimlach.

    Ryan "Ry" Lucas Ashford

    Ik zie dat ze schrikt van mijn voorden. Eigenlijk weet ik niet helemaal waarom, maar ze zal wel zo haar redenen hebben.
    'Bestaat er dan een mutanten school?' vraagt ze wat verbaast. Hierdoor moet ik even grinniken. Waarschijnlijk dacht ze dat ze de enige mutant was. 'Ik ben een mutant ja en alles is goed zolang ik maar onderdak heb en niet meer op straat hoef te zwerven,' Ze gunt me een zekerdere glimlach. Ik glimlach breed naar haar terug en kijk even naar de richting waar de school is.
    'Nou, laten we dan maar naar de school gaan. Ik ben trouwens Ryan. En mag ik vragen welke gave jij hebt?" Zeg ik dan nieuwsgierig tegen haar terwijl ik mijn hand naar haar uitsteek. Ik glimlach naar haar en als ik haar aankijk zie ik dat ze blauwe ogen heeft.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Damianne Abigail Stavros
    hij grinnikt even en om de een of andere reden moet ik dan ook even grinniken. 'Nou, laten we dan maar naar de school gaan. Ik ben trouwens Ryan. En mag ik vragen welke gave jij hebt?" Hij steekt zijn hand naar mij uit en ik pak die aan. 'Aangenaam, mijn naam is Damianne en ik heb nog al een best pijnlijke gave.' ik slik even en kijk hem recht in zijn ogen aan waar ik zie dat hij mooie blauw grijzige ogen heeft.
    'Ik kan namelijk de pijn van iemand weg nemen, bevoorbeeld als jij een ernstige wond hebt of iets hebt gebroken hebt en dat doet heel erg pijn, dan kan ik die pijn bij jou weg halen en ervaar ik zelf die pijn voor even, wat voor gave heb jij dan?'

    Casey Abel Day || Guillotine

    "Dit is mijn eerste keer hier, mijn broer zei dat het goed voor mij zal zijn" vertelt Jay me, "ik heb er alleen niet echt zoveel zin in" Ik grinnik zachtjes en knik instemmend met mijn hoofd. "dus jij komt hier vaker?" ik maak een zacht geluidje om duidelijk te maken dat dit het geval is. "Dan ken je de meeste leerlingen en leraren vast wel, ofniet? Hoe zijn ze eigenlijk?"" Ik haal onverschillig mijn schouders op. "Ik herken de gezichten, ik weet hoe de leraren les geven. Vraag me alleen geen persoonlijke dingen over hen, want ik heb hier nooit echt vrienden gehad." Ik realiseer me hoe zielig dit klinkt. "Sommigen zijn vriendelijk, anderen zijn het niet. Zoals dit in de rest van de wereld ook het geval is eigenlijk." Ik een bittere glimlach verschijnt op mijn gezicht. "Sorry, aan mij heb je niet veel." zeg ik met een verontschuldigende glimlach.


    Caution first, always.

    LogitG27 schreef:
    Marcus Franz Missen - Brighton - Nieuw

    De bezorgdheid gaat van mn gezicht af en ik glimlach breed. "Is goed dan.. wees er maar voorzichtig mee, wil niet dat mensen zich hier gaan bezeren, komen alleen maar problemen van" zeg ik met een kleine glimlach. Dan vraagt ze of we mijn kamer gaan zoeken. "Ja, ja, ik was sowieso van plan te gaan zoeken natuurlijk, je mag ook uitpakken als je het liever hebt, maar als je meewilt hou ik je zeker niet tegen, lijkt me gezellig!" glimlach ik en loop de kamer uit, mijn koffer staat immers nog daar. Langzaam pak ik m op en kijk dan naar Feline. "Kom je?" vraag ik vriendelijk. "Vergeet niet je deur dicht te doen, je weet nooit.." zeg ik dan. Je weet nooit.. mensen zijn niet te vertrouwen..

    Feline Carroll § Nieuw § Brighton

    Ik glimlach en knik. "Ik kom eraan." glimlach ik. Vlak na hem loop ik de deur uit en sluit die dan, zoals hij zegt.
    "Gelijk heb je." zeg ik dan. "Ik heb bovendien geen idee wat ik me hier moet verwachten. Het is toch een... 'speciale' school.." ik maak aanhalingstekens met mijn 2 vingers in de lucht. "Ik bedoel, ik wil het niet verkeerd laten klinken. Ik wil gewoon zeggen dat ik niet goed weet wat te verwachten."
    Ok, ik hoop dat ik nu niet... Neerbuigend of zo overkom. Ik vraag het me gewoon echt af. Veel ervaring met andere... mutanten.. heb ik niet. Het woord heb ik nog nooit uitgesproken, zelfs denken gaat moeizaam. Ik vraag me af of het ooit zal wennen...

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 19:34 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Marcus Franz Missen - Brighton - Nieuw

    Ik knik bij haar zin over wat er te verwachten valt. "Ik denk precies hetzelfde hoor.. Het zijn en blijven mensen, en die misbruiken hun macht graag.. Dus snel vertrouwen zal ik hier niet doen.." zeg ik zachtjes. Het zit ook gewoon in mn systeem dat ik mensen niet snel vertrouw, dus hier zeker niet.. Maar met Feline klikt het wel heel erg goed. Dan glimlach ik naar haar en pak mn koffer op. Langzaam begin ik te lopen. "K663.." mompel ik hardop en loop de gangen langs.. Gelukkig lopen ze nummer opwaards, dus ik zit bij de 6. "Dus.. Ken jij al mensen hier..? Ik niet, op jou na.." zeg ik, misschien dat ze vrienden/vriendinnen heeft die ook mutant zijn, wie weet, moet t gesprek een beetje voort houden..
    Dan kom ik langs de gang waar de nummers met 6 beginnen en sla daar in.


    It's high noon.

    Feline Carroll § Nieuw § Brighton

    "Ja, ik hoop gewoon dat de mensen hier wat meevallen. Maar het begin is toch al goed." glimlach ik
    "Nee, ik ken hier niemand. Ik moet toegeven dat ik eerder bang was van mensen zoals... Ik. Het is een beetje in mijn systeem gestampt. Mijn vader heeft die angst en afkeer op me over gezet. Nu ik een van hen blijk te zijn ja. Ik besef me nu wel dat het ook gewoon mensen zijn. Ik voel me niet veranderd sinds mijn krachten zich geopenbaard hebben. Mijn moeder heeft haar mening ook veranderd. Mijn vader... is een ander verhaal, maar ik hoop dat hij ook snel de waarheid in ziet. Ken jij hier iemand?" vraag ik dan.
    Ergens hoop ik van niet. Als hij niemand kent, kunnen we samen onze weg een beetje vinden, maar moest hij wel iemand kennen heeft hij het waarschijnlijk niet zo graag als ik me plots bij hem en zijn vrienden voeg. Dan moet ik nog nieuwe mensen proberen vinden om vrienden mee te maken en ik voel me net zo aangenaam bij hem. Het is net alsof ik alles meteen aan hem kan zeggen, of ik al bevriend met hem ben, en al met hem gesproken heb.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Marcus Franz Missen - Nieuw - Brighton

    Ik luister aandachtig naar haar verhaal over haar ouders.. "Tja.. ik zie geen verschil tussen ons en mensen, behalve dat wij weer andere dingen kunnen, misschien iets meer, maar.. Kijk daarom niet anders naar mensen en ons.." zeg ik alsof t me weinig kan schelen.. Natuurlijk, ik voel me ook anders dan een normaal mens, maar ik probeer me gewoon zo normaal mogelijk te gedragen. Dan schud ik m'n hoofd en glimlach, volgens mij is ze moe, of let ze niet zo op, ach wat maakt t ook uit. "Zoals ik al zei, op jou na niemand" zeg ik vriendelijk en kijk glimlachend naar haar om. Ondertussen zijn we al de halve gang door en ik kom dan uit bij mn kamer. "Kijk aan, hier zijn we dan!" zeg ik en open meteen de deur. Op eerste zicht ziet het er nog leeg uit, wel staan er 2 bedden, dus waarschijnlijk komt er nog een tweede persoon bij, ach..
    "Mijn kamer is ook terecht, bedankt voor het meelopen, was erg gezellig! Niet.. dat ik je weg wil hebben, je mag zeker hier nog even blijven.. Ik heb zo'n cakerol mee.. Ken je die? Die kan ik niet alleen op, die liggen best zwaar.. Wil je misschien.. Ook wat..?" zeg ik twijfelachtig.. Dat kwam echt over alsof ik haar al weg wou hebben, en probeer t dan goed te praten.. Ik zet mn koffer neer en ga op t bed zitten. Dan open ik mn koffer terwijl ik haar aankijk en wacht op haar antwoord.


    It's high noon.

    Feline Carroll § nieuw § Brighton

    "Oei, sorry, ik ben soms wel eens in de war. Nja, goed dan kunnen we misschien... een beetje... samen blijven?" ik bloos een beetje. "Gewoon, alleen als je dat wat lijkt, maar ik loop liever niet alleen en zo..."
    Zodra we zijn kamer bereiken wacht ik in de deuropening terwijl hij zijn koffer neerzet en op het bed gaat zitten. Ik glimlach wanneer hij zichzelf meteen verbeterd.
    "Ik weet niet. Ik ken ze niet echt... denk ik. Misschien wel als ik ze zie, dat ik weet wat het is." haal ik mijn schouders op. Ik loop zijn kamer binnen en blijf dan twijfelend staan. Uiteindelijk doe ik de deur dan maar dicht. Een beetje onzeker stap ik verder naar voren.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Marcus Franz Missen - Nieuw - Brighton

    Ik knik vrolijk als je voorstelt samen te blijven. "Da's een heel goed idee, dan zijn we beide tenminste niet meer zo nieuw en alleen.." zeg ik. Yes! gaat t in mn hoofd.. meteen de eerte dag een tof iemand ontmoet die zelf voorstelt een beetje bij elkaar te blijven de lesdagen! Dan doet ze de deur dicht en stapt wat naar mij toe. Ik graai even in mn koffer en haal dan de cakerol tevoorschijn. "Zoiets, gewoon.. Ja, cake, met chocola erop en aardbij vulling, is lekker, echt" zeg ik zo vriendelijk mogelijk. Ze ziet er wat onzeker en twijfelachtig uit.. Dan sta ik plots op en pak een stoel. "Hier kan jij op zitten, blijven staan is ook niet echt handig" glimlach ik en ga dan weer op t bed zitten. Ik open de verpakking en haal de rol eruit. Dan pak ik een mesje op mn broekzak en snij een stuk eraf voor haar. "Alsjeblieft" glimlach ik en neem zelf ook een stuk.
    Ik prop een stuk in mn mond en glimlach een beetje knullig naar haar.. Dit ziet er vast niet uit, meteen schiet mn hand voor mn mond en ik "Ahum" even, als mn mond leeg is haal ik mn hand weg. "Best lekker toch?" glimlach ik. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen.. Als ik naar haar hobbies vraag lijkt het misschien al een date, net als de leeftijd.. "Best een leuk kamertje toch..?" zeg ik dan plots.. beter iets dan niets zeker..?


    It's high noon.

    Feline Carroll § nieuw § Brighton

    Ik zucht opgelucht wanneer hij het een goed idee lijkt te vinden.
    "Ja precies en dan hoef ik niet meer alleen te verdwalen." glimlach ik. Hij staat dan plots op en geeft me een stoel. Ik glimlach dankbaar en ga erop zitten, terwijl ik luister naar wat hij zegt over dat het lekker is. Zodra hij me een stuk aanbiedt, neem ik het aan en neem er een klein hapje van.
    "Hmm, het is echt lekker idd." zeg ik zodra mijn mond leeg is en kijk dan naar hem op. Zijn mond zit een beetje heel vol en hij kucht verlegen. Ik hou mijn lach uit beleefdheid in. Als we elkaar langer gekend hadden, had ik hem hier zeker mee geplaagd, maar nu wil ik hem vooral niet afschrikken. Ik glimlach geruststellend en een beetje geamuseerd. "Ja, idd. Genoeg om in te leven." geef ik hem glimlachend gelijk.
    "Het zal vreemd zijn, denk ik. Om plots zo lang weg te zijn van huis."


    “To live will be an awfully big adventure.”