• Hoi,

    Gezien het niet meevalt om lezers voor je te verhalen te werven doordat je je creaties maar op weinig manier kunt en mag promoten, vroeg ik me af of de regels niet iets versoepeld kunnen worden omtrent het maken van reclame in gastenboeken.

    Er zijn namelijk veel mensen die op hun profiel aangeven reclame te willen ontvangen, maar wanneer je hier als schrijver in mee zou gaan, overtreed je nog steeds de huisregels.

    Ik wil absoluut niet dat de ban opgeheven wordt en iedereen overal reclame mag maken, maar dat er een regeltje bij komt dat het maken van reclame in gastenboeken enkel is toegestaan als diegene daar om vraagt.

    EDIT (mod):

    Mod-mededeling

    In dit topic vindt je verdere informatie. =)

    Hierbij een slotje. ^^

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 9:26 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 okt 2013 - 14:28 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gula schreef:
    (...)
    Ik denk dat dat expres nu niet kan (toch? het kan toch niet?) want ik denk dat iedereen voor zichzelf wilt uitmaken of die het meld of niet.

    Maar het is toch nog steeds tegen de regels, dus zouden we het eigenlijk moeten melden. Ik zeg het alleen, omdat ik zo vaak zie dat er nieuwe mensen op Q komen en deze direct worden gespamd met allemaal reclame in hun GB, terwijl zij helemaal niet weten dat ze dat eigenlijk moeten melden als het ongewenst is.


    From these ashes, I will rise

    Leonhardt schreef:
    Maar het is toch nog steeds tegen de regels, dus zouden we het eigenlijk moeten melden. Ik zeg het alleen, omdat ik zo vaak zie dat er nieuwe mensen op Q komen en deze direct worden gespamd met allemaal reclame in hun GB, terwijl zij helemaal niet weten dat ze dat eigenlijk moeten melden als het ongewenst is.

    Ja, dat is waar. Bij nieuwe mensen wordt het heel veel gedaan.


    Chaos is a ladder.

    Ik ben voor.
    Als mensen geen reclame willen, dan zetten ze het op hun profiel, of zetten ze het er niet op. Als er niets op staat, mag je geen reclame maken. Als erop staat "reclame toegestaan, maar enkel OP, HG,... enzovoort", vind ik dat ze niet het recht hebben het te melden.
    Ik bedoel, als iemand zegt: je mag me bont en blauw slaan. Iemand anders doet dat, en dan gaan ze klagen bij de flikken, dan gaan die er ook niets aan doen.
    Stom voorbeeld, I know, maar het komt op hetzelfde neer.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Okee, nu heb ik dit gemeld en een hoop mensen zijn voor... en nu?
    Gewoon nieuwsgierigheid...


    Every villain is a hero in his own mind.

    En nu niks, denk je echt dat zoiets helpt? ;P


    It's high noon.

    LogitG27 schreef:
    En nu niks, denk je echt dat zoiets helpt? ;P


    Eigenlijk ging ik daar wel van uit ja. :$
    Zo zie je maar dat dit mijn eerste keer is.
    Is er iets dat wel helpt?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Goeie Moderators/Admins zoeken die er wel wat aan doen. Maar ja, hier zitten zoveel zeurende members, naar iedereen luisteren hier kan niet eens, dusja..
    Nee, niks dat helpt, gewoon mensen aangeven die reclame maken en ze laten genieten van de ban ;D


    It's high noon.

    LogitG27 schreef:
    Goeie Moderators/Admins zoeken die er wel wat aan doen. Maar ja, hier zitten zoveel zeurende members, naar iedereen luisteren hier kan niet eens, dusja..
    Nee, niks dat helpt, gewoon mensen aangeven die reclame maken en ze laten genieten van de ban ;D


    Ik verwacht ook niet dat er naar iedereen geluisterd kan worden, daarom zocht ik ook naar een middenweg en eigenlijk dacht ik die wel gevonden te hebben.
    Ik kan er het negatieve niet echt van inzien, dus dan is verwachten dat er toch niks van komt frustrerend, dus ik hoop toch maar dat de Moderators hun taak serieuzer nemen dan jij suggereert. :')

    Mensen lekker de ban in sturen maakt deze website er niet echt leuker op - voor niemand - en vind ik eigenlijk heel erg kinderachtig.
    Maar goed, misschien komt dan wel doordat een groot deel van de users ook nog kind is. :'p

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 10:36 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    We nemen echt wel in acht wat er voorgesteld wordt, maar we gaan niet na 6 jaar even regels aanpassen, want al diet ijd ging het prima. We proberen een omweg te vinden, maar we beloven niets.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Zie? ze gaan pas reageren als je iets over ze zegt :) ik zag t zo aankomen hè, haha


    It's high noon.

    Helado schreef:
    We nemen echt wel in acht wat er voorgesteld wordt, maar we gaan niet na 6 jaar even regels aanpassen, want al diet ijd ging het prima. We proberen een omweg te vinden, maar we beloven niets.

    Het ging de afgelopen jaren dan zeker prima omdat de helft de regels aan zijn laars lapt, want toen ik dit topic opende, bleek een groot deel niet eens te weten dat het verboden is om reclame te maken bij mensen die daarom vragen. Denk alleen maar aan al die mensen die juist om reclame vragen. Ik geloof niet dat zij er notie van hebben dat ze mensen uitnodigen de regels te overtreden.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 10:47 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    LogitG27 schreef:
    Zie? ze gaan pas reageren als je iets over ze zegt :) ik zag t zo aankomen hè, haha


    Ik reageer hier al een hele tijd, en niet alle moderators hebben op dit momenteel tijd. Wij zijn ook maar mensen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ensiferum schreef:
    (...)
    Het ging de afgelopen jaren dan zeker prima omdat de helft de regels aan zijn laars lapt, want toen ik dit topic opende, bleek een groot deel niet eens te weten dat het verboden is om reclame te maken bij mensen die daarom vragen. Denk alleen maar aan al die mensen die juist om reclame vragen. Ik geloof niet dat zij er notie van hebben dat ze mensen uitnodigen de regels te overtreden.


    Indien je dit tegenkomt, is het de bedoeling dat het gemeld wordt. Wij gaan niet dagelijks alle users afstromen, op zoek naar mensen die de regels overtreden. Er zijn veel users die ons erin helpen om het te melden/ons erop te wijzen wanneer ze het tegenkomen, zonder hen zouden we enorm veel over het hoofd zien.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dat jullie de regels niet bij elke suggestie klakkeloos willen veranderen lijkt me heel logisch, anders zouden de site en het forum al lang plat liggen door de spam en de reclame.
    Maar het lijkt me niet verbazingwekkend dat mensen die om reclame vragen, er ook mogen krijgen, en dat die het recht niet hebben het te melden. Ik bedoel, als ik aan iemand vraag me bond en blauw te slaan, heb ik ook het recht niet dat aan te geven bij de politie.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik snap eerlijk gezegd het probleem niet om de regels iets aan te passen, zodat mensen die reclame willen hebben in hun GB dat kunnen zonder dat de mensen die daar reclame maken gestraft kunnen worden...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.