• Hoi,

    Gezien het niet meevalt om lezers voor je te verhalen te werven doordat je je creaties maar op weinig manier kunt en mag promoten, vroeg ik me af of de regels niet iets versoepeld kunnen worden omtrent het maken van reclame in gastenboeken.

    Er zijn namelijk veel mensen die op hun profiel aangeven reclame te willen ontvangen, maar wanneer je hier als schrijver in mee zou gaan, overtreed je nog steeds de huisregels.

    Ik wil absoluut niet dat de ban opgeheven wordt en iedereen overal reclame mag maken, maar dat er een regeltje bij komt dat het maken van reclame in gastenboeken enkel is toegestaan als diegene daar om vraagt.

    EDIT (mod):

    Mod-mededeling

    In dit topic vindt je verdere informatie. =)

    Hierbij een slotje. ^^

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 9:26 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 okt 2013 - 14:28 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Helado schreef:
    (...)

    Indien je dit tegenkomt, is het de bedoeling dat het gemeld wordt. Wij gaan niet dagelijks alle users afstromen, op zoek naar mensen die de regels overtreden. Er zijn veel users die ons erin helpen om het te melden/ons erop te wijzen wanneer ze het tegenkomen, zonder hen zouden we enorm veel over het hoofd zien.


    Wat bedoel je nu? Dat we mensen moeten gaan melden die om reclame vragen??
    Ik mis hier even je punt...


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lasaraline schreef:
    Dat jullie de regels niet bij elke suggestie klakkeloos willen veranderen lijkt me heel logisch, anders zouden de site en het forum al lang plat liggen door de spam en de reclame.
    Maar het lijkt me niet verbazingwekkend dat mensen die om reclame vragen, er ook mogen krijgen, en dat die het recht niet hebben het te melden. Ik bedoel, als ik aan iemand vraag me bond en blauw te slaan, heb ik ook het recht niet dat aan te geven bij de politie.


    Maar ze worden meestal ook niet gestraft om het te posten in een gb waar het wél mag.
    Met alle moderators zijn we het er vrijwel over eens dat alle reclame-makers in zoveel gb's posten, waar de meeste mensen het inderdaad niet willen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ensiferum schreef:
    (...)

    Wat bedoel je nu? Dat we mensen moeten gaan melden die om reclame vragen??
    Ik mis hier even je punt...


    Mensen die ongewenst reclame posten, in gb's die er zowel wel als niet om vragen, want momenteel mag het in geen van beide gevallen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Father schreef:
    Ik snap eerlijk gezegd het probleem niet om de regels iets aan te passen, zodat mensen die reclame willen hebben in hun GB dat kunnen zonder dat de mensen die daar reclame maken gestraft kunnen worden...


    Het probleem is dat de meesten -in mijn opzicht iedereen- hier niet naar kijkt. Ze posten voornamelijk in gb's waar het niet mag, en dat wordt dan gemeld en het mag niet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Helado schreef:
    (...)

    Maar ze worden meestal ook niet gestraft om het te posten in een gb waar het wél mag.
    Met alle moderators zijn we het er vrijwel over eens dat alle reclame-makers in zoveel gb's posten, waar de meeste mensen het inderdaad niet willen.


    Dat weet ik, maar ik heb het er vooral moeilijk mee dat ze je nog mogen melden als ze er zelf om vragen. Ik heb dat een tijdje geleden gedaan, en toen las ik dat het niet mocht, zelfs als ze er om vragen...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Helado schreef:
    (...)

    Het probleem is dat de meesten -in mijn opzicht iedereen- hier niet naar kijkt. Ze posten voornamelijk in gb's waar het niet mag, en dat wordt dan gemeld en het mag niet.


    En in welk opzicht zou dat dan gaan veranderen? Want mensen blijven daarvoor gemeld worden. Er zou dan slechts een uitzondering komen voor de gastenboeken/blogs die wel reclame willen. Dat voorkomt ook dat users expres neerzetten reclame te willen hebben, zodat ze dit vervolgens kunnen helpen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    > Mijn topics.
    Straks schrijf ik wat ik ervan vind, want op mobiel is dat onhandig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ensiferum schreef:
    (...)

    En in welk opzicht zou dat dan gaan veranderen? Want mensen blijven daarvoor gemeld worden. Er zou dan slechts een uitzondering komen voor de gastenboeken/blogs die wel reclame willen. Dat voorkomt ook dat users expres neerzetten reclame te willen hebben, zodat ze dit vervolgens kunnen helpen.


    De mensen die wél reclame willen, die melden niet. En die blogs zijn toegestaan. Maar er zijn veel users die het niet willen (al dan niet op hun profiel geplaatst en duidelijk aangegeven) en het zijn die users die melden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Waarom zou iemand doen alsof hij reclame wenst, puur om anderen te melden?
    Dat doet hij/zij alleen maar om een ander te fucken en met alle respect, maar ik vind dat zo iemand nog harder gestraft zou moeten worden dan iemand die ongewenst reclame maakt (en dat vaak niet eens weet!).
    Dan ben je hier duidelijk alleen maar om mensen dwars te zitten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Helado schreef:
    (...)

    De mensen die wél reclame willen, die melden niet. En die blogs zijn toegestaan. Maar er zijn veel users die het niet willen (al dan niet op hun profiel geplaatst en duidelijk aangegeven) en het zijn die users die melden.

    Helaas komt het voor dat mensen die wel reclame willen, het gewoon melden. Vraag me niet waarom ze dat in vredesnaam doen.
    De blogs zijn ook niet toegestaan volgens de regels. Toch?

    Daarbij verandert dit zinnetje "De mensen die wél reclame willen, die melden niet" helemaal niets aan de situatie. Het is nog steeds verboden. Ze dagen eigenlijk alleen maar mensen uit om over de streep te gaan en dat weten ze vaak niet eens.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ensiferum schreef:
    (...)
    Helaas komt het voor dat mensen die wel reclame willen, het gewoon melden. Vraag me niet waarom ze dat in vredesnaam doen.
    De blogs zijn ook niet toegestaan volgens de regels. Toch?

    Daarbij verandert dit zinnetje "De mensen die wél reclame willen, die melden niet" helemaal niets aan de situatie. Het is nog steeds verboden. Ze dagen eigenlijk alleen maar mensen uit om over de streep te gaan en dat weten ze vaak niet eens.


    Er is nooit gezegd geweest dat die melden?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Helado schreef:
    (...)

    Er is nooit gezegd geweest dat die melden?


    Dat wordt al de hele tijd gezegd...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lasaraline schreef:
    (...)

    Dat wordt al de hele tijd gezegd...


    Nee. Het ging over de mensen die het niet willen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Helado schreef:
    (...)

    Er is nooit gezegd geweest dat die melden?


    Nou en? Het is toch verboden of het nu gemeld wordt of niet?
    Bovendien kunnen anderen dat ook signaleren en doorgeven, zoals je net zelf gezegd hebt.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Helado schreef:
    (...)

    Nee. Het ging over de mensen die het niet willen.


    Helemaal niet. Het gaat al vanaf de allereerste post om mensen die wel reclame willen.


    Every villain is a hero in his own mind.