• De jongens van One Direction reden donderdag maar liefst drie keer door rood in de Australische stad Perth. "Dit is onacceptabel gedrag", volgens de lokale politie, die de zaak gaat onderzoeken.


    De Britse band arriveerde donderdagochtend vroeg in Perth, waarna ze vanaf het vliegveld door fans zouden zijn achtervolgd. Dat is geen excuus, volgens de politie.
    "Dat ze popsterren zijn wil niet zeggen dat ze zich niet aan de wet hoeven te houden", laat commissaris Nick Anticich weten aan Perth Now.
    Volgens de site stonden er maar een stuk of vijftien fans te wachten op het vliegveld. Toch ging het vijftal er direct vandoor in een stoet van drie geblindeerde auto's. Omdat de auto's van One Direction door rood reden, deden de fans hetzelfde, volgens een ooggetuige.
    Onbeschoft
    Het gezelschap stopte bij een benzinepomp waar de beveiligers van One Direction de fans en hun nummerborden zouden hebben gefotografeerd en hen op een agressieve toon hebben verzocht de achtervolging te stoppen. "Ze waren gewoon onbeschoft", vertelt een teleurgestelde fan.
    Een woordvoerder van de band laat E! News weten dat de beveiligers juist bezorgd waren om de fans en hen bij de benzinepomp alleen hebben geadviseerd voorzichtig te rijden.

    http://www.nu.nl/achterklap/3586380/one-direction-onbeschoft-in-australie.html

    Yup.. Jullie lieve onschuldige 1D gaat binnenkort ook onderuit…

    Hoe kunnen de fans daar rijden dan? Ik ga er vanuit dat vele 14, 15 en 16 zijn en voor zo ver ik het weet, mogen ze in Australië vanaf hun 16e rijden met een volwasene er naast.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Chocolata schreef:
    Ruzie, ruzie, ruzie, gewone reactie, ruzie, ruzie. Dit is weer overduidelijk een 1D is beter nee JB is beter nee het zijn allebei klootzakken-topic. (cat)

    omfg dikke clanwar hier.


    No growth of the heart is ever a waste

    MaejorBieber schreef:
    (...)

    Excuses ik heb me vergist One Direction is perfect! En Bieber is veeeeel erger!! Yup.. (cat) En ik blijf jullie zeggen voel je je soms aangesproken ofzo? Ik heb het over jullie algemeen niet over jou. En ja je vind Bieber veel erger… Je hoort hem niet eens meer negatief in de nieuws komen.. Binnenkort wordt 1D wel de nieuwe “Justin”



    Big girls cry when their hearts are breaking

    Eternamente schreef:
    Wauw, ze rijden door rood net zoals andere, normale mensen. Big deal zeg. Ze moeten zich ook gewoon aan de wet houden, maar om er nou zo'n probleem van te maken en het op internet te plaatsen? Dat vind ik overdreven.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Taka schreef:
    (...)

    Ik begin hier een beetje moe van te worden...
    Dus denk niet dat ik hierna nog reageer, omdat ik niet echt het idee heb dat we hier uitkomen.
    En ik heb niet zo'n zin in een oneindige discussie, want dat zou mij kinderachtig maken, niet waar? :P

    Als iemand zijn leven zowat op het spel zit (en ja, dit bedoel ik figuurlijk voor als je daarover gaat klagen), is het dan zo gek dat ik denk dat het jouw bandje is. Ik weet het niet, want je kunt nog zo vaak en hard roepen dat het jouw bandje niet is alleen dat maakt het nog niet waar. Maar dat is iets waar jij het niet mee eens bent en waar jij over verder gaat zieken en toevallig is dat ook iets waar ik toevallig geen zin in heb om te lezen :P Dus veel succes met je geklaag alvast.

    Ik heb nooit iets gezegd over dat jij niet je mening mag hebben en zelfs als ik dat zou doen, wat denk je dat ik ga doen? :P
    Denk je soms dat ik je een boete ga geven of dat je dan plotseling sterft? :P Dus dat vond ik een beetje een raar verhaal, maar wellicht ga jij dat beter toelichten en verder over klagen hoe ik het mis heb, waar ik alweer geen zin heb om te lezen, dus veel plezier alsnog met je reactie :P

    Je insinueert daarmee en het is eigenlijk geen eens meer een insinuatie maar als jij zo graag wilt dat ik je daarin de credits geef dan gun ik je dat wel en zeg ik bij deze dat je gelijk hebt. Er stond idd als jij dat wilt en niet dat doe jij. Dus gefeliciteerd je hebt gelijk. Maar dat is als ik het objectief bekijk los van alle emoties.

    Nou ja dit was het denk ik zo'n beetje, dus veel plezier met reageren,
    maak er een mooie en heeeeeeeele lange reactie van met veel woorden
    En als afsluiting een leuk plaatje, succes! :P


    Ik irriteer me nogal aan jouw '':P''s na de zoveel zinnen.

    OT: Zoals al verteld is, is dit bericht al oud en heb het eerder gehoord door mijn vriendin die eerst ook een hysterische fan was. Ze moeten zich aan de wet houden, oké, maar er zijn ook een aantal fans die hetzelfde hebben gedaan, maar we komen dus alleen op One Direction af, omdat zij beroemd zijn. Niet om ze te verdedigen, want zelf ben ik ook geen fan en ben het nooit geweest, al had ik wel One Direction verhalen geschreven, maar dat is dan ook alles.


    Some people are art and do art at the same time

    Oké. Oud onderwep, nauwelijks nieuws. Toch discussie's. Zouden deze topics expres worden gemaakt als excuus om te schelden op een band/Een discussie te starten?


    Tijd voor koffie.

    Tesserae schreef:
    Oké. Oud onderwep, nauwelijks nieuws. Toch discussie's. Zouden deze topics expres worden gemaakt als excuus om te schelden op een band/Een discussie te starten?

    Dat idee had ik eveneens. Je haalt de woorden uit mijn mond, figuurlijk gesproken dan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tesserae schreef:
    Oké. Oud onderwep, nauwelijks nieuws. Toch discussie's. Zouden deze topics expres worden gemaakt als excuus om te schelden op een band/Een discussie te starten?

    Zo'n idee had ik ook al toen ik al de eerste zin van het begintopic las. (cat)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Weet je wat volgens mij de volgende stap zal zijn? Dat de pers naar "jeugdwandaten" zal wroeten. Kleine dingetjes die ze als jochies hebben gedaan extreem uitvergroten.
    Neem nu dat Harry als eerstejaars vaak deed alsof-ie het lokaal niet vond om minder les te hebben, of af en toe een boek vergat - die dingen doe ik ook :3. Dan zullen ze natuurlijk een dikke vette kop over Styles' "spijbelgedrag" maken. Denk je dat mijn vrienden de kranten zouden opbellen omdat ik vroeger mijn boeken weleens vergat of kleine schoolregeltjes overtrad? Natuurlijk niet, maar als het om beroemde sterren gaat is dat wereldschokkend nieuws.

    En nu hou ik op, ik lees alleen maar jullie ingewikkelde discussies nog eens goed door.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2013 - 22:41 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    Weet je wat volgens mij de volgende stap zal zijn? Dat de pers naar "jeugdwandaten" zal wroeten. Kleine dingetjes die ze als jochies hebben gedaan extreem uitvergroten.
    Neem nu dat Harry als eerstejaars vaak deed alsof-ie het lokaal niet vond om minder les te hebben, of af en toe een boek vergat - die dingen doe ik ook :3. Dan zullen ze natuurlijk een dikke vette kop over Styles' "spijbelgedrag" maken. Denk je dat mijn vrienden de kranten zouden opbellen omdat ik vroeger mijn boeken weleens vergat of kleine schoolregeltjes overtrad? Natuurlijk niet, maar als het om beroemde sterren gaat is dat wereldschokkend nieuws.

    En nu hou ik op, ik lees alleen maar jullie ingewikkelde discussies nog eens goed door.

    Hebben ze dat al niet gedaan? Maar toen gaven ze het zelf toe, dus eigenlijk zette ze zichzelf een hak. :') Zo had Niall ooit iets gestolen van een klasgenoot waardoor hij geschorst werd en Zayn had volgens mij een revolver mee naar school genomen, maar bindt me op dat van Zayn niet vast, want daar ben ik helemaal niet zeker meer van. Mensen springen sowieso al veel te snel naar conclusies als het om buitenlanders gaat. -sigh-

    [ bericht aangepast op 9 okt 2013 - 22:55 ]


    Take me to wonderland

    Weet je wat nog het leukste is? Er wordt hier allemaal gezegd dat Justin Bieber zo erg is maar bij Justin Bieber worden de goede dingen nooit opgehaald en oh wat erg als er een keer iets over 1D wordt gezegd dan is het opeens een misdaad om commentaar te hebben.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2013 - 0:07 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Wat wordt dit ontzettend opgeblazen. Ze rijden door rood? Nou en? Ik heb in mijn hele leven al met al wel honderd keer door rood gereden. So what?


    26 - 02 - '16

    Omg. Ze reden door rood. Wereldnieuws. Het is niet zo dat er tienduizenden mensen per dag door rood rijden, of zo.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Eternamente schreef:
    Wauw, ze rijden door rood net zoals andere, normale mensen. Big deal zeg. Ze moeten zich ook gewoon aan de wet houden, maar om er nou zo'n probleem van te maken en het op internet te plaatsen? Dat vind ik overdreven.

    This.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Arratay schreef:
    Weet je wat nog het leukste is? Er wordt hier allemaal gezegd dat Justin Bieber zo erg is maar bij Justin Bieber worden de goede dingen nooit opgehaald en oh wat erg als er een keer iets over 1D wordt gezegd dan is het opeens een misdaad om commentaar te hebben.


    Dat is als het over Justin Bieber gaat ook zo dus niet alleen als er iets over 1D word gezegd.


    Physics is awesome