• One Direction, een van de bekendste boybands op dit moment. Alleen delen ze alle vijf een geheim met elkaar, wat niemand weet, zelfs niet hun vriendinnetjes. Namelijk, dat ze graag in vrouwenkleding rond lopen en het liefste een vrouw willen zijn. Ook vinden ze het fijn om onder elkaar –elkaar met een vrouwennaam aan te spreken. Wat zou er gebeuren als de fans erachter kwamen? Of nog erger, hun vriendinnetjes? Gaat het de jongens lukken om hun geheim veilig te houden?




    Rollen:

    Harry Edward Styles | Henriëtte | Script.
    Louis William Tomlinson | Louise | Spooklinson.
    Zayn Javadd Malik | Zwanetta | Walsh.
    Liam James Payne | Lianne | KiliOfDurin.
    Niall James Horan | Nianne | Aquari.

    Vriendin Harry | Clarisse Rye Greene | Averalda.
    Vriendin Louis | Evelynn Dianna Gabriëls | Raccoon.
    Vriendin Zayn | Kyara Alice Harrison | Depay.
    Vriendin Liam | Samelynin 'Sam' Madyn Jareau | Days.
    Vriendin Niall | Deirdre Niamh Buckley | Number.

    Regels:
    - Minimaal rond de 130 woorden per stukje.
    - Geen perfecte personage's!
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Alleen Spooklinson en Script openen de nieuwe topics.

    Het begin:
    De jongens zijn net even hun alter ego's geweest, maar moeten nu weer heel snel terug switchen want ze hebben een afspraak met hun "vriendinnetjes".

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 17:56 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne
    Ik voelde me echt heel fijn nu. Dit was gewoon zo fijn en huiselijk. Ik opende mijn ogen en keek naar haar prachtige gezicht terwijl ik de kus afsloot. "Ik hou van je." zei ik zacht. Het was wel zacht, maar zeker waar. Voor haar zou ik alles doen. Zelfs veranderen, hoe zwaar het ook zou zijn. Als ik het had vertelt en ze het echt niet wilde zou ik voor haar verandrren... Voor haar en voor niemand anders. Ik hoopte natuurlijk dat ze me zou accepteren voor wie ik was, maar iemand kon niet altijd geluk hebben. Ik aaide met mijn hand van haar zij over haar wang. "Je bent echt het mooiste, liefste en meest geweldige vriendinnetje die iemand zich ooit kan wensen." Ik kuste haar nog een keer kort op haar wang. Konden we gewoon zo blijven liggen de rest van de dag? Gewoon samen liggen. Lekker warm knuffelig samen zijn. Ja, dit was waarschijnlijk erg soft van me, maar ik vond het echt heel erg fijn. Mijn hand liet ik afzakken uit haar haren en kriebelde zacht in haar nek.


    Bowties were never Cooler

    Clarisse Rye Greene

    "En daar gaat het om, toch?" Ik knikte vrolijk. "We kunnen eerst langs starbucks en dan door naar het park?" Mijn mondhoeken krulden omhoog, waarna ik een instemmend geluidje maakte. ''Oké. Koffie maakt me hyperactief, maar dat kan me niks schelen. Koffie is lekker.'' grinnikte ik en huppelde naar de deur toe. Ik trok de deur open en een windvlaag vloog in mijn gezicht, waardoor mijn muts van mijn hoofd vloog. Vloekend rende ik achter mijn muts na en klopte 'm af. Nog steeds vloekend door de wind liep ik naar Harry toe en pakte zijn hand vast. ''Ik haat winden, zeker winden die mijn muts van mijn hoofd blazen.'' Ik rolde met mijn ogen en keek op om naar Harry te kijken. Soms voelde ik me toch klein.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles | Henriëtte.

    Ik zag hoe haar mondhoeken iets omhoog krulden bij mijn woorden, waardoor dat automatisch bij mij ook gebeurde. God, ik hoopte toch echt zo dat ik een dag mijn grote geheim aan haar kon vertellen. Maar ik wilde haar gewoon niet kwijt... ''Oké. Koffie maakt me hyperactief, maar dat kan me niks schelen. Koffie is lekker.'' Grinnikte ik ze, waarna ze voor mij uit huppelde en de deur opende. Een grinnik verliet mijn mond toen een windvlaag haar muts af blies en ze dus achter deze aan moest gaan. Met een hoop gevloek kwam ze uiteindelijk weer terug bij mij en pakte mijn hand vast, waar ik een kneepje in gaf. ''Ik haat winden, zeker winden die mijn muts van mijn hoofd blazen.'' Ze rolde met haar ogen en keek op naar me. "Kleine," met mijn vrije hand tikte ik lieflijk tegen haar neus aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Shaughnessy --> Walsh]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Samelynin "Sam" Madyn Jareau.

    Hij sluit de kus af en ik open mijn ogen, waarna ik in die van hem kijk. "Ik hou van je," zegt hij zacht, nogmaals.
    "Ik meer van jou," zeg ik glimlachend.
    Met zijn hand aait hij over mijn wang. "Je bent echt het mooiste, liefste en meest geweldige vriendinnetje dat iemand zich ooit kan wensen." Kort drukt hij een kus op mijn wang.
    Mijn glimlach word nog breder. "Je bent zo lief," fluister ik.
    Zijn hand glijd weer af en hij kriebelt zachtjes in mijn nek. Met mijn hoofd zoek ik de holte in zijn nek en ik zucht gelukzalig. Waarna ik er een vlinderzacht kusje plaats.


    Reality's overrated.

    [Is Kyara er nog?]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Walsh schreef:
    [Is Kyara er nog?]


    [Stuur haar een gb'tje Mir. (:]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne || Lianne
    Ze was zo lief en zo schattig. Ik glimlachte toen zij dat ook deed en kriebelde zacht in haar nek. "Jij bent veel liever." zei ik zacht terug. Ze verborg haar hoofd in mijn nek, terwijl ik doorging met het kriebelen in haar nek. Dit soort momenten waren erg bijzonder voor me. Even rust en tijd voor ons alleen. Bij het kusje in mijn nek kwam er een klein en hoog geluidje uit mijn keel. Ze wist dat mijn nek mijn zwakke plek was. Ik drukte mijn lippen op haar prachtige haren. Ondanks de angst dat ze mijn echte ik niet zou accepteren, was ik dolgelukkig met haar. Voor haar wilde ik veranderen, als het zou kunnen. Diep van binnrn wist ik dat het onmogelijk was, maar voor haar zou ik het proberen als ze het wilde. "Wil je dansen?" vroeg ik zacht. Ik was niet echt een danser, maar ik had gewoon een vreemde aandrang om te dansen. Ik drukte nog een kusje op zijn haren. Met mijn vingers kriebelde ik nog zacht in haar nek en over haar onderrug. Ik had haar echt heel erg gemist op tour.


    Bowties were never Cooler

    Samelynin Madyn Jareau.

    Zachtjes grinnik ik. "We weten beiden dat jij hier de liefste bent."
    Voorzichtig verberg ik mijn hoofd in zijn nek en druk er teder een kusje. Een klein, hoog geluidje klinkt uit zijn keel en ik lach zachtjes. Zijn lippen drukt hij op mijn haren. En zacht laat ik mijn lippen over de gevoelige huid van zijn nek strijken. Zo zacht dat ze de huid amper raken.
    "Wil je dansen?" vraagt Liam zacht. Nog een kusje drukt hij op mijn haren en met zijn vingers kriebelt hij nog zachtjes in mijn nek en over mijn onderrug.
    "Hmm," zeg ik genietend, zachtjes om het moment niet te verpesten. "Is goed."


    Reality's overrated.

    Liam Payne || Lianne
    Ik glimlachte toen ze instemde met dansen. Ik stond op van het bed en liep naar mijn kast. Ik klapte een van de deurtjes open waar mijn platenspeler en mijn kleine collectie platen stond. Ik haalde een van de oude platen er tussenuit die ik van mijn opa had gekregen en legde hem er voorzichtig op. Ik zette de naald erop en zette de speler aan. Licht krakend klonk de oude muziek door mijn kamer. Ik liep met een glimlach terug naar haar en met een kleine meisjesachtige buiging stak ik mijn hand naar haar uit. "Mag ik deze dans?" vroeg ik misschien wat over gentlemannig. Ik vond het wel leuk om dit een avond te doen. Gewoon lekker dansen op een oude plaat en lol hebben met mijn vriendin. Even geen zorgen. Ik pakte haar hand en drukte er zacht een kusje op. Met mijn duim wreef ik zacht even over het plekje en keek haar aan van onder mijn wimpers. Ik had nog niet mijn jurk aan, maar dansen konden we wel, voor zover ik kon dansen...


    Bowties were never Cooler

    Samelynin "Sam" Madyn Jareau.

    Hij glimlacht als ik instem en staat op om naar de kast te lopen. Hij klapt één van de deurtjes open en haalt er een oude plaat vandaan, die hij voorzichtig op de platenspeler zet. Als hij de speler aan heeft gezet klinkt de muziek, ietwat krakend, door zijn kamer. Met een glimlach loopt hij terug naar me en met een kleine buiging steekt hij zijn hand naar me uit. "Mag ik deze dans." Hij pakt mijn hand en drukt er een zacht kusje op. Met zijn duim wrijft hij zacht over het plekje en kijkt me aan vanonder zijn wimpers.
    "Maar natuurlijk," zeg ik en ik glimlach breed naar hem. Ik heb onze momenten samen zo gemist en het maakt me niet uit wat we gaan doen, al zouden we gaan putje scheppen, zolang ik met hem ben vind ik alles goed.


    Reality's overrated.

    (Sorry maar ik schrijf me uit.... )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne
    Ik glimlachte bij haar antwoord en pakte toen allebei haar handen. Ik trok haar voorzichtig van het bed af in mijn armen. Een legde ik om haar middel en met de ander hield ik haar hand stevig in de mijne. Rustig liet ik ons rondzwieren door mijn slaapkamer. De muziek kraakte wat, maar ik stoorde me er zeker niet aan. Het zorgde voor die speciale sfeer die nu in de kamer hing. Het liefst zou ik nu mijn zwierige jaren vijftig jurk aan doen, maar dat ging natuurlijk niet. Toch danste ik met haar door rond de kamer. Ik drukte nog een aantal kusjes op haar gezicht: In haar mondhoeken, over haar kaken, jukbeenderen, over haar voorhoofd en op haar neus. Alleen niet op haar mond. Een beetje plagen mocht wel, daarbij was dit even fijn, zeker op dit moment, vond ik. Ze was zo'n schatje en wat klef doen zonder echt verder te gaan kon prima. We zwierden verder. Ik lette wel op om niet over het bed of andere spullen te struikelen, dat zou namelijk veel van de sfeer verpesten.


    Bowties were never Cooler

    Samelynin Madyn Jareau.

    Hij glimlacht en pakt beider mijn handen. Voorzichtig trekt hij me van het bed af, in zijn armen. Eén arm legt hij om mijn middle en met zijn andere hand houd hij die van mij stevig in de zijne. Rustig bewegen we door de kamer. Nog een aantal kusjes drukt hij op mijn gezicht. Werkelijk overall, behalve op mijn mond. Ik glimlach gelukkig naar hem en leg mijn hoofd even op zijn borstkas. Rustig luisterend naar zijn hartslag, het werkt ontspannend. Kalmerend als ik gestresst of in paniek had geweest. Maar ik ben geen van beiden. Helemaal niet. Ik voel me blij, vrolijk. Goed. Mijn mondhoeken krullen mogelijk nog verder omhoog.


    Reality's overrated.

    Liam Payne || Lianne
    Ik kon niet dansen, maar rustig met haar rond de kamer draaien ging wel. Haar hoofd liet ze op mijn borst zakken en ik drukte een kusje op haar kruin. Daarna liet ik mijn hoofd op die van haar rusten. Ik glimlachte een beetje onder het dansen. Als heel romantisch zag ik mezelf niet, maar dit was toch wel een heel fijn sfeertje als je het aan mij vroeg. Ik vond het echt heel prettig om zo met haar te zijn. Ik tilde mijn hoofd weer op en keek naar de vredigheid op mijn vriendin haar gezicht. Ik moest het haar eens vertellen, maar ik was bang dat ze direct weg zou zijn. Ik wilde haar absoluut niet kwijt. Toch wilde ik wel dat ze mijn hele zelf kende voor het nog heel erg veel serieus werd. Het was al vrij serieus, maar toch. Toch wilde ik haar rust nu niet verstoren. Het werd waarschijnlijk minimaal over een week. Ik wist dat ik het niet moest uitstellen, maar ik wilde haar en ons geluk nu niet verkloten.


    Bowties were never Cooler