• One Direction, een van de bekendste boybands op dit moment. Alleen delen ze alle vijf een geheim met elkaar, wat niemand weet, zelfs niet hun vriendinnetjes. Namelijk, dat ze graag in vrouwenkleding rond lopen en het liefste een vrouw willen zijn. Ook vinden ze het fijn om onder elkaar –elkaar met een vrouwennaam aan te spreken. Wat zou er gebeuren als de fans erachter kwamen? Of nog erger, hun vriendinnetjes? Gaat het de jongens lukken om hun geheim veilig te houden?




    Rollen:

    Harry Edward Styles | Henriëtte | Script.
    Louis William Tomlinson | Louise | Spooklinson.
    Zayn Javadd Malik | Zwanetta | Walsh.
    Liam James Payne | Lianne | KiliOfDurin.
    Niall James Horan | Nianne | Aquari.

    Vriendin Harry | Clarisse Rye Greene | Averalda.
    Vriendin Louis | Evelynn Dianna Gabriëls | Raccoon.
    Vriendin Zayn | Kyara Alice Harrison | Depay.
    Vriendin Liam | Samelynin 'Sam' Madyn Jareau | Days.
    Vriendin Niall | Deirdre Niamh Buckley | Number.

    Regels:
    - Minimaal rond de 130 woorden per stukje.
    - Geen perfecte personage's!
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Alleen Spooklinson en Script openen de nieuwe topics.

    Het begin:
    De jongens zijn net even hun alter ego's geweest, maar moeten nu weer heel snel terug switchen want ze hebben een afspraak met hun "vriendinnetjes".

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 17:56 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Samelynin "Sam" Madyn Jareau.

    Als ik grinnik grijnst Liam wat. Zijn handen glijden zachtjes over mijn rug en zacht bijt hij nog op mijn onderlip voor hij zich terugtrekt. "Gaan we door en zien we wel wat er gebeurt of gaan we gewoon knuffelen?" vraagt hij.
    "Hmm. Ik ben voor dat eerste," zeg ik zachtjes voor ik mijn armen weer stevig om zijn nek sla en hem weer helemaal naar me toe trek. "Ik hou zoveel van je," fluister ik tegen zijn lippen aan voor ik mijn lippen weer zachtjes, teder en liefdevol op die van hem druk. Ik hou echt van hem en wat hij zojuist verteld heeft veranderd hier niks aan. Liam is en blijft Liam. En Liam? Liam is geweldig.

    [Eigenlijk heb ik deze post twee dagen al geschreven, maar omdat mijn laptop op het randje kapot was, ik heb het nog geprobeerd, maar na he schrijven van de post viel mijn computer op zwart. De volgende dag heb ik hem opnieuw geschreven maar kon hem niet plaatsen. Ik heb hem dus maar opgeslagen op word, in de hoop dat ik hem later kon plakken hier. Maar nu mijn computer helemaal kapot is en ik alleen af en toe op word kan - internet doet het helemaal niet meer - heb ik hem dus maar in deeltjes overgeschreven. Het spijt me dat het wat langer heeft geduurd.]


    Reality's overrated.

    Liam Payne || Lianne
    Ik glimlachte tegen haar lippen bij haar antwoord en liet me door haar naar zich toe trekken. Mijn armen hield ik stevig om haar heen geslagen. "Ik hou ook enorm veel van jou." mompelde ik zacht voor ik haar terug zoende. Het was nu allemaal nog heel zacht en liefjes, maar ik wist niet hoelang dat zou blijven. Wat maakte het eigenlijk ook uit? We waren allebei volwassen, zonder enge ziektes en we hielden van elkaar. Daarbij waren we in een slaapkamer die van een van ons bijden was. Nee, ik kon er niets ergs aan vinden. Langzaam diepte ik de zoen wat in en likte zacht over haar onderlip. Ruw was ik echt niet op dit soort momenten, misschien wel wat roestig na zo'n tijd droog staan, maar goed. Tot nu toe ging het nog redelijk goed, op wat klunzigheidjes na. Ik hield echt ongelofelijk veel van dit meisje en nu ik mezelf rond haar kon zijn eigenlijk alleen nog maar meer. Het was dan wel raar dat ik niet meer hoefde op te letten en gewoon zowel Liam als Lianne rond haar zou kunnen zijn, maar het luchtte wel heel erg op dat ze het in elk geval wist.


    Bowties were never Cooler

    Samelynin "Sam" Madyn Jareau.

    Zijn armen hield hij stevig om me heen geslagen. "Ik hou ook enorm veel van jou," mompelt hij zacht voor hij terug zoent. Langzaam maakt Liam de zoen wat heviger en likt over mijn onderlip. Ik haal mijn lippen een beetje uit elkaar. Ik vind het fijn dat Liam niet ruw is. En al is het een tijdje geleden, ik heb zin in hem. Ik vind het heerlijk om hier samen te zijn. Terwijl ik met mijn vingers zijn nek en rug een soort van kleine massage. Vanbinnen voel ik mezelf warmer worden, heter. Mijn wangen lopen ook langzaam roze aan - jammer van die bleke huid, die je meteen ziet kleuren. Mijn haren kriebelen irritant in mijn nek, maar ik geef er geen aandacht aan, mijn gehele aandacht gaat naar Liam
    .

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 16:18 ]


    Reality's overrated.

    Liam Payne
    Toen ze haar mond een stukje open deed wikkelde ik mijn tong om die van haar. Vroeger had ik wel eens meiden gehad waarbij het altijd een ruwe strijd was geweest om dominantie, maar dit vond ik toch wel fijner. Ruw hoefde het voor mij zeker niet. Vooral omdat de passie en liefde tussen ons al heel sterk was als we gewoon, zacht en liefdevol deden. Ik relaxte nog wat verder door haar handen die mijn nek en rug masseerden en ik liet een kleine kreun over mijn lippen rollen. Het relaxte me namelijk niet alleen, maar het werkte ook best opwindend. Terwijl onze tongen verstrengeld waren en mijn ogen gesloten kwamen alle kleine prikkels extra goed door. Mijn eigen handen gleden langs haar flanken en over haar rug naar het kleine reepje huid op haar onderrug. Daar liet ik mijn vingers zacht over haar huid halen terwijl ik haar heupen iets naar me toe trok. Onze relatie draaide zeker niet puur om lust en sex, maar zo nu en dan was het gewoon erg fijn. Ook bracht het ons voor mijn gevoel wel dichterbij elkaar. Iets waar het voor mij eigenlijk om hoorde te gaan. Samen versmelten om een door passie en liefde. Niet zoals anderen om frustraties of andere dingen te botvieren. Dat zeker niet.


    Bowties were never Cooler

    Samelynin Madyn Jareau.

    Als ik mijn mond een stukje open wikkeld hijn zijn tong om die van mij. Bij mijn 'massage' - ik weet zelf nou niet zo goed of ik het een massage kan noemen - relaxt hij nog merr en een kleine kreun rolt over zijn lippen. Ik laat mijn tong wat met de zijne spelen. En als zijn handen naar mijn onderrug glijden, zijn vimgers zachtjes over de huid gaat en hij me bij mijn heupen nog verder naar zich toetrekt ril ik even genietend. Ook mijn handen glijden verder naar beneden, naar zijn onderrug, maar blijven een zelfde soort bewegingen maken. Bij de rand van zijn shirt aangekomen speel ik wat met de stof en rol deze.een beetje om hoog, terwijl mijn vingers over zijm blote huid trippelen.


    Reality's overrated.

    Liam Payne
    Ik voelde haar onder mijn handen rillen en bleef over het kleine strookje blote rug aaien, wat langzaam maar zeker stukje bij beetje groter werd, doordat haar shirtje oprolde. Ondertussen voelde ik haar handen ook rustig omlaag gaan. Ze rolden mijn shirt wat op en begonnen ook over mijn rug te wrijven. Zonder erbij na te denken drukte ik mijn heupen omhoog zodat ze er beter bij kon, waardoor onze heupen elkaar raakten. De kreun die ik wilde laten gaan werd voor die hoorbaar was gesmoord door ons gepassioneerde zoenen. Ik rolde ons om, zodat ik als een soort kooitje over haar heen kwam te liggen. Mijn handen lagen nu plat op haar zachte en glade blote huid van haar onderrug. Mijn kruis drukte ik bijna vanzelf wat tegen het hare. Ondanks dat het voor mij zeker niet allemaal om sex draaide in een relatie, verre van, had ik er soms toch gewoon erg veel zin in... en dit was zo'n momentje.


    Bowties were never Cooler

    Samelynin "Sam" Madyn Jareau.

    Liam blijft over het stukje gevoelige huid strelen en langzaam maar zeker rolt mijn shirtb wat omhoog. Als mijn handen ook de huid van zijn onderrug strelen duwt hij zijn heupen omhoog, waardoor deze de mijne raken. Het zachte geluidje dat uit mijn keel zou klinken gaat verloren door onze lippen, die nog steeds op elkaar liggen.
    Hij rolt ons om, zodat hij over me heen komt liggen. Zijn handen liggen plat op mijn onderrug en zijn kruis drukt wat tegen het mijne. Met mijn handen ga ik rustig verder onder zijn shirt en krul de stof steeds iets verder omhoog. Mijn rug holt zich een heel klein beetje, waarbij onze heupen elkaar oopnieuw raken, en mijn tanden zet ik even speels in zinn onderlip.


    Reality's overrated.

    Liam Payne || Lianne
    Ik was nu zeker niet meer de enige die bezig was. Daardoor voelde hetook goed om door te gaan. Als zij er nnamelijk geen zin in zou hebben zou ik direct stoppen. Haar handen gleden verder omhoog en haar kruis schuurde weer even tegen het mijne waardoor er toch weer een kreun over mijn lippen ging. Mijn handen gleden ondertussen onder haar shirt tot onder haar schouders. Ik kon er niets echt aan doen. Ze wist precies hoe ze mijn lichaam moest bespelen, zonder ook maar een kledingstuk uit te trekken. Gelukkig had ze dat tot nu toe nog nooit tegen me gebruikt. Ik voelde haar tanden in mijn lip. Voorzichtig trok ik die los om haar weer te kunnen zoenen. Ik duwde mijn heupen weer omlaag tegen die van haar, maar dit keer liet ik ze tegen elkaar drukken zonder weer omhoog te komen en ik schuurde langzaam wat heen en weer. Ondertussen begon er toch best al een bobbel in mijn broek te ontstaan. Ruw zou ik niet worden, maar opgewonden was ik nu al zeer zeker.


    Bowties were never Cooler

    Samelynin "Sam" Madyn Jareau.

    Als mijn kruis weer even langs het zijne schuurd rolt er een kreun over zijn lippen. Zijn handen glijden tot.mjjm scouders onder mkjn shirt. Ook ik kom ondertussen bij zijn gespierde schouders aan. Zijn lip trekt hij voorzichtig los als ik mijn tanden et heel even inzet en vervolgd de zoen weer. Hij duwt zijn heupen weer omlaag, maar laat onze heupen ditmaal tegen elkaar aan drukken. Langzaam schuurt hij wat heen en weer en ik kan een bobbel in zijn broek voelen ontstaan. Een zachte kreun verlaat mijn keel. Ook ik ben opgewonden aan het worden en weet dat ik nu simpelgezegd gewoon heet ben. Mijn handen beginnen zijn schouders rustig te kneden, opnieuw als een soort kleine massage. Dit is heerlijk, en zeker na zo'n lange tijd niks.


    Reality's overrated.

    Liam Payne || Lianne
    Ik grijnsde bij haar gekreun door mijn geschuur. Ik haalde mijn lippen van de haren en begon kusjes in haar nek te drukken. Zij begon mijn schouders te masseren. Met mijn vingers begon ik zacht rondjes over haar schouders te draaien. Ik bleef kusjes in haar nek drukken en rondjes draaien over haar zachte dunne schoudertjes. Na een hele tijd gescheiden te zijn waren dit soort kleine dingen al heel erg fijn. Alleen het samen zij was al erg prettig. Zacht beet ik in haar nek en zoog op het stukje huid. Zacht bleef ik op haar nek zuigen tot ze een reactie zou tonen. Mijn vingers bleven ondertussen haar rug strelen. Ik was echt heel erg gelukkig met haar als mijn vriendin. Ik wou alleen dat ik haar vaker zou kunnen zien. Misschien zou ik haar met de volgende tour een deel mee kunnen hemen. Dan kon ik haar de wereld laten zien en konden we samen dingen doen. Hopelijk kon ik dat regelen, want het leek misschien niet zo, maar ik werd soms heel eenzaam op tour, ookal had ik de jongens wel altijd bij me. Soms verlangde je echt wel naar je familie en vriendin. Ik zeker wel.


    Bowties were never Cooler

    Samelynin "Sam" Madyn Jareau.

    Liam grijnst en haalt zijn lippen vqn de mijne, om vervolgens kusjes in mijn nek te drukken. Met zijn vingers begint hij rondjes te draaien over mijn schouders, in vergelijking tot zijn spierbonken zijn mijn magere schouders al helemaal pietepeuterig. Zacht bijt hij in mijnn nek en zuigt op het stukje huid. Een "Hmm," rolt over mijn lippen. Ik heb hem zo gemist, onze momenten samen, alles. Ik ben trots op wqt hij bereikt heeft en wens het hem allemaal toe, maar dat we elkaar regelmatig voor een lange tijd niet zien is toch wel een nadeel, ik verlang in ieder geval altijd naar hwt moment dat hij weer terug komt. Al hoop ik natuurlijk vooral dat hij het naar zijnnsin heeft, plezier heeft in zijn werk. Zelf heb ik het eigenlijk ook vrij druk, al dan niet zo druk als hij, met mijn studie en het sporten. En ik hopp dat op een dag ik net zo'n goede rechercheur zal worden als mijn pleegouders. Dat ze echt trtots op me kunnen zijn, al ben ik dan niet hun bloedeigen dochter.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 15:54 ]


    Reality's overrated.

    Liam Payne || Lianne
    Ik glimlachte tegen haar huis en liet haar huid los. Nog zacht drukte ik een kusje op het paarse plekje. Ik leunde even kort tegen haar schouder met mijn nek. "Ik hou zo veel van je." zei ik zacht in haar oor en drukte een kusje achter dat oortje. Voorzichtig schoof ik haar shirtje uit. Daarna kuste ik haar weer op haar zachte volle lippen. Wat hield ik toch van Sammy. Mijn Sammy. Het enige waar ik me niet toe durfde te zetten was haar ten huwelijk te vragen. Natuurlijk wilde ik haar graag naast me hebben voor de rest van mijn leven. Maar ik wilde haar ook al mijn vrije tijd en aandacht schenken en dat had ik nugewoon te weinig om een goede echtgenoot te zijn. Misschien later,als we het rustiger kregen... Of als ze meemocht op tour. Dan moesten we ook nog een datum prikken, maar dat was een bijzaak. Ze zou eerst ja moeten zeggen... Maar eerst zou ik de tijd en moed moeten vinden om haar te vragen. Hier hoorde ik me nu geen zorgen over te maken, maar ik deed het toch. Hoe dom dat misschien ook was. Als ik eenmaal ergens over stresde kostte het vaak wel wat om mijn hersens uit te zeggen. Al wist zij denk ik wel hoe dat moest.


    Bowties were never Cooler

    Samelynin "Sam" Madyn Jareau.

    Hij glimlacht tegen mijn huid en laat deze los. Zachtjes drukt hij nog een kusje op hetzelfde plekje. Kort leunt hij tegen mijn schouder met zijn nek. "Ik hou zo veel van je," zegt hij zacht in mijn oor, waarna hij hierachter een kusje drukt.
    "Ik ook van jou," zeg ik zacht, zeker gemeend.
    Voorzichtig schuift hij mijn shirtje uit en daarna kust hij me weer op mijn lippen. Ook ik trek zijn shirt uit, waarbij ik het contact tussen onze lippen even moetbreken maar mijn lippen al snel weer op dievan hem leg. Toch lijkt hij afwezig. Alsof hij ergens aan denkt, zich ergens zorgen over maakt. Aan het stressen is. In de hoop hem weer te kunnen laten ontspannen zoek ik zijn hand, neem deze vast en geef er een kneepje in, met mijn duim streel ik over de rug. Terwijl ik met de anderehand over zijn gespierde torso streel.


    Reality's overrated.

    [Sorry. Vergeten.
    Ivey went Junipher.]


    Reality's overrated.

    [Junipher went Kerberos.]


    Reality's overrated.