• One Direction, een van de bekendste boybands op dit moment. Alleen delen ze alle vijf een geheim met elkaar, wat niemand weet, zelfs niet hun vriendinnetjes. Namelijk, dat ze graag in vrouwenkleding rond lopen en het liefste een vrouw willen zijn. Ook vinden ze het fijn om onder elkaar –elkaar met een vrouwennaam aan te spreken. Wat zou er gebeuren als de fans erachter kwamen? Of nog erger, hun vriendinnetjes? Gaat het de jongens lukken om hun geheim veilig te houden?




    Rollen:

    Harry Edward Styles | Henriëtte | Script.
    Louis William Tomlinson | Louise | Spooklinson.
    Zayn Javadd Malik | Zwanetta | Walsh.
    Liam James Payne | Lianne | KiliOfDurin.
    Niall James Horan | Nianne | Aquari.

    Vriendin Harry | Clarisse Rye Greene | Averalda.
    Vriendin Louis | Evelynn Dianna Gabriëls | Raccoon.
    Vriendin Zayn | Kyara Alice Harrison | Depay.
    Vriendin Liam | Samelynin 'Sam' Madyn Jareau | Days.
    Vriendin Niall | Deirdre Niamh Buckley | Number.

    Regels:
    - Minimaal rond de 130 woorden per stukje.
    - Geen perfecte personage's!
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Alleen Spooklinson en Script openen de nieuwe topics.

    Het begin:
    De jongens zijn net even hun alter ego's geweest, maar moeten nu weer heel snel terug switchen want ze hebben een afspraak met hun "vriendinnetjes".

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 17:56 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Samelynin Madyn Jareau.

    Speels grijnst hij tegen mijn lippen aan en wikkelt zijn tong om die van mij. Zijn been slaat hij om mijn dij om me echt goed tegen zich aan te trekken en ik glimlach. Hij is zo lief. Even trekt hij zich terug. "Blijf je slapen?" mompelt hij tegen mijn lippen.
    Met een grijns knik ik wild. "Als het kan, heel graag."
    Ik druk mijn lippen weer op die van hem en vlecht mijn vingers door zijn haren. Zachtjes trek ik eraan, niet zo hard dat het hem echt pijn doet. Want ik zou hem nooit pijn willen doen.


    Reality's overrated.

    Liam Payne
    Bij mijn vraag zag ik een grijns op haar gezicht verschijnen en ik zag haar knikken. "Tuurlijk. Er is altijd plek in mijn bed voor jou." Ik kuste haar terug en hield haar dicht tegen me aan. Haar handen in mijn haren voelden heel fijn. Mijn ene hand vlocht ik nog iets verder in haar haren en mijn andere hand liet ik afzakken tot haar zij waar ik zacht en rustig overheen begon te wrijven. Ze trok wat aan mijn haren, maar het deed geen pijn. Onze lippen waren weer versmolten en mijn hart klopte weer alsof we dit voor de eerste keer deden. Elke dag dat ik met haar was, was als de eerste dag dat we samen waren. Ik voelde me elke keer weer als een verliefd schoolmeisje. Haar aanrakingen zorgden voor sidderingen door mijn lijf. Ik voelde me gewoon compleet rond haar, ondanks het geheim dat ik achterhield. Ik moest het haar een keer vertellen, maar op de juiste manier en op het juiste tijdstip. Dat was allemaal niet nu.


    Bowties were never Cooler

    Clarisse Rye Greene

    Hij slaakte een kreet en keek me met een pruillipje aan toen ik door zijn haren woelde. Harry kneep toen zijn ogen dicht toen hij even nadacht, waarna ik op zijn lippen tikte. Zijn mondhoeken krulden omhoog. Ik maakte me toen klaar om naar buiten te gaan, met inclusief mijn felroze muts op mijn hoofd. Hij keek me hoofschuddend aan. "Ik weet het, misschien is hij iets te felroze. Hij is wel lekker warm." Ik glimlachte. Hij sprong van de kruk af en pakte een zonnebril uit de lade om die op zijn neus te zette en deed zijn jas aan. "Nah, waar wil je heen?" Ik haalde mijn schouders op. "Ik weet het niet. Starbucks? Het park?" Stelde ik voor en deed mijn handen in mijn zakken. Het werd eens tijd voor winter, dan kon ik elke dag met deze muts rondlopen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles | Henriëtte.

    "Ik weet het, misschien is hij iets te felroze. Hij is wel lekker warm." Glimlachte ze en ik knikte. Dat wilde ik best geloven, ja. "En daar gaat het om, toch?" Straks zouden we door haar herkend worden, vanwege de muts die toch wel bij iedereen op moest vallen. Na mijn vraag waar ze heen wilde haalde ze haar schouders op. "Ik weet het niet. Starbucks? Het park?" Stelde ze voor, waarna ze haar handen in haar zakken deed. Het was inderdaad voor eind oktober al redelijk koud buiten, maar opzich was dat wel weer lekker als je de hele zomer van die vieze hitte had gehad. "We kunnen eerst langs starbucks en dan door naar het park?" Glimlachend keek ik haar aan en liep voor haar uit de gang op.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ramazzotti -> Script.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Cimmaron wents Days.]


    Reality's overrated.

    Samelynin Madyn Jareau.

    "Tuurlijk. Er is altijd plek in mijn bed voor jou." Hij kust me terug en houdt me dicht tegen zich aan. Hij laat de hand die hij niet nog verder in mijn haar vervlecht afzakken naar mijn zij en zacht en rustig begint hij te wrijven. Een tintelend gevoel gaat door mijn lichaam en ik krijg het spontaan warm. Nee, niet zomaar alleen een beetje warm, maar bloedheet. Ik druk mezelf tegen hem aan en ril heel even lichtjes. Ik wrijf met mijn vingers over zijn hoofdhuid en ontwikkel mijn handen dan uit zijn haar. Om ze dan via zijn nek, hals en schouder naar beneden te glijden, waarna ik ze met vlakke handpalmen tegen zijn gespierde borstkas aanleg.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 18:33 ]


    Reality's overrated.

    Liam Payne
    Ik kuste haar liefdevol terug. De vlinders ontploften in mijn buik. Ik hield zoveel van haar. Ondanks dat kreupelmakende geheim. Mijn hard klopte wild. Mijn ene hand liet ik naar haar zij afzakken. Haar aanrakingen zorgden voor sidderingen door mijn lichaam. Ze drukte zich nog dichter tegen me aan en mijn lijf leek in de fik te staan waar ze me aanraakte. Ik voelde haar vingers van mijn haren omlaag glijden. Ze lieten hete sporen achter. Uiteindelijk bleven ze op mijn borst hangen. Mijn vingers sloten zich iets steviger om haar flak en trok haar nog net iets dichter tegen me aan. Zacht zette ik mijn tanden in haar onderlip. Ik deed niets om haar pijn te doen of ongenakkelijk te maken, maar het ging als in instinct. Met mijn vingers in haar haar trippelde ik over haar schedel. Ik voelde me zo geweldig met haar zo in mijn armen. Ze was mijn prachtige engeltje en hopelijk zou ze dat altijd blijven. Ik wilde haar graag in een prachtige witte jurk zien, maar niet voor ze wist dat ik ook graag in zo'n jurk zou willen staan.


    Bowties were never Cooler

    Shaughnessy schreef:
    Zayn Malik
    Nadat ik een licht kusje op haar neus had gedrukt, ontsnapte er een kleine giechel uit haar mond. Het klonk schattig. Ik hield er van als ze giechelde, of als ze andere typische meidendingen deed.
    "Ja, lekker." antwoordde ze met een glimlach op mijn vraag of ze thee wilde. "Ik haal het zelf wel even hoor, wil jij ook?" vulde ze aan. Ze stond op en trok haar zwarte skinny-jeans recht.
    "Oh, dat kan ook." Ik grinnikte. "Ja, lekker."

    [Kort, sorry. c:]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Raccoon schreef:
    Evelynn Dianna Gabriëls

    Ik stond daar maar wat. Liam had me daarnet gelukkig binnengelaten en me een drankje aangeboden ,wat ik eerst afgewezen had,maar nu had ik best wel nood eraan, want mijn keel voelde kurkdroog aan. Ik keek even naar mijn horloge en zag dat ik al veel te lang zat te wachten op Louis. Hij wist best wel dat ik niet hield van lang wachten. Een zucht verliet mijn lippen en ik haalde een hand door mijn bruine lokken heen. Even zat ik echt te twijfelen of ik niet naar boven zou gaan. Ik wist heus wel dat Lou niet graag gestoord werd. Ik keek de kamer even rond en zag dat Harry er ook niet was. Wat vast zou betekenen dat die twee samen bezig waren boven. Doen ik voetstappen van de trap hoorde gaan keek ik op en glimlachte ik toen ik Louis eindelijk zag. Ik liep naar hem toe en drukte een vluchtig kusje op zijn lippen. "Hey Lou. Ik miste je al." grinnikte ik.


    (Leeft Louis nog wel ? ....)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ( ICantChange -> Spooklinson.
    Sorry, mijn reactie komt er zo aan)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Samelynin Madyn Jareau.

    Zijn vingers omsluiten zich wat steviger en op de één of andere manier weet hij me nog dichter tegen zich aan te trekken. Mijn handen zijn naar beneden afgedwaald en liggen nu op zijn borstkas. Ik krom mijn vingers en omsluit het stuk stof dat zijn lichaam hult. Zachtjes zet hij zijn tanden in mijn onderlip en ik grijns een beetje. Zijn vingers trippelen over mijn schedel en het voelt simpel gezegd heerlijk. Ik zou niet anders willen. Zo zou ik wel de hele dag willen blijven zitten. Zolang ik maar met Liam ben vind ik bijna alles best. Hij maakt mijn dag al goed. Hij maakt plekken mijn thuis. Hij doet me veilig voelen. Hij maakt me gelukkig. Zoals niemand anders dat kan.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 14:24 ]


    Reality's overrated.

    Number schreef:
    Deirdre Niamh Buckley.
    ''Je bent niet verplicht om je hele leven te gaan serveren, toch?'' Ik glimlachte lichtelijk terwijl ik mijn schouders ietwat ophaalde.
    ''Het is crisis. Mijn vader verloor zijn baan, mijn moeder is een straatartiest. Serveren is een goede optie, tot ik geld genoeg heb om te gaan studeren.'' Ik beet zacht op mijn onderlip voor ik mijn hoofd langzaam schudde. Dat was helemaal niets voor Niall om zich mee bezig te houden.
    Het was het kookwekkertje dat me uit mijn gedachten haalde, waardoor ik opgeschrokken naar de oven liep om de wraps er uit te halen. Ik wist wel dat er veel kritiek was op Niall en mij, maar Liam was niets vergeleken met mijn zusje.
    ''Ik heb net uitbetaald gekregen en toen ik hierheen kwam kon ik het niet laten om wat nieuwe dvd's te halen.'' Ik glimlachte lichtelijk schuldig terwijl ik mijn tas over mijn schouder sloeg en een bord en fles drinken in mijn armen nam om vervolgens naar boven te lopen. De weg naar Nialls kamer zou ik blind nog kunnen vinden. Bovendien vermaakte Geneva zich wel met haar ds.


    Niall James Horan.
    Het kookwekkertje maakt het wel bekende geluid, als teken dat de wraps uit de oven kunnen. Een klein glimlachje verschijnt op mijn gezicht, ik had erg veel trek.
    Opgeschrokken door het kookwekkertje liep Deirdre naar de oven om de overheerlijk ruikende en smakende wraps uit de oven te halen.
    "Ik heb net uitbetaald gekregen en toen ik hiereen kwam kon ik het niet laten om wat nieuwe dvd's te halen," ze glimlachte lichtelijk schuldig terwijl ze haar tas over haar schouder sloeg.
    "Oeh, gezellig," grijns ik kort terwijl ik twee nieuwe glazen uit het keukenkastje pak. Deirdre nam het bord gevuld met de wraps en een fles drinken in haar armen om vervolgens naar boven te lopen. Snel loop ik achter haar aan de trap op en naar mijn kamer. Ik open de deur voor haar terwijl ik lief glimlach. Als ze door de deurpost is sluit ik de deur achter ons en laat mezelf op de grote boxspring neervallen, nadat ik de glazen op het nachtkastje had neer gezet.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Deirdre Niamh Buckley.
    Met het bord naast me kruip ik over de boxspring naar het kastje waar Niall's televisie staat. De dvd-speler is nog altijd op zijn vertrouwde plek onderin het kastje te vinden en handig druk ik de juiste knoppen aan.
    ''Wat denk je: After earth, The mortal instruments of spring breakers?'' Peinzend starend naar de verschillende dvd's werp ik een blik over mijn schouder om te zien of Niall al een keuze heeft gemaakt. Ik heb after earth in de bioscoop gezien, maar het is een goede film. Net als spring breakers, al is die film weer wat vulgairder.
    ''After earth is sci-fi en spring breakers wat actie, the mortal instruments is fantasie en actie. Welke?'' Ik houd mijn hoofd wat schuin terwijl ik mijn handen uitsteek naar een nog warme wrap. Ik voel me af en toe net een kind, zoals ik de tijd in de gaten moet houden om mijn ouders niet teleur te stellen met de tijd waarop ik thuis moet zijn. Ik weet dat ze me willen beschermen, maar god. Ze beseffen nu heus wel dat Niall me niet zal aanranden of wat dan ook.
    Ik zou willen dat ze me eens als een volwassene behandelden.


    x

    Liam Payne
    Ik voelde me echt heel fijn nu. Dit was gewoon zo fijn en huiselijk. Ik opende mijn ogen en keek naar haar prachtige gezicht terwijl ik de kus afsloot. "Ik hou van je." zei ik zacht. Het was wel zacht, maar zeker waar. Voor haar zou ik alles doen. Zelfs veranderen, hoe zwaar het ook zou zijn. Als ik het had vertelt en ze het echt niet wilde zou ik voor haar verandrren... Voor haar en voor niemand anders.


    Bowties were never Cooler