• One Direction, een van de bekendste boybands op dit moment. Alleen delen ze alle vijf een geheim met elkaar, wat niemand weet, zelfs niet hun vriendinnetjes. Namelijk, dat ze graag in vrouwenkleding rond lopen en het liefste een vrouw willen zijn. Ook vinden ze het fijn om onder elkaar –elkaar met een vrouwennaam aan te spreken. Wat zou er gebeuren als de fans erachter kwamen? Of nog erger, hun vriendinnetjes? Gaat het de jongens lukken om hun geheim veilig te houden?




    Rollen:

    Harry Edward Styles | Henriëtte | Script.
    Louis William Tomlinson | Louise | Spooklinson.
    Zayn Javadd Malik | Zwanetta | Walsh.
    Liam James Payne | Lianne | KiliOfDurin.
    Niall James Horan | Nianne | Aquari.

    Vriendin Harry | Clarisse Rye Greene | Averalda.
    Vriendin Louis | Evelynn Dianna Gabriëls | Raccoon.
    Vriendin Zayn | Kyara Alice Harrison | Depay.
    Vriendin Liam | Samelynin 'Sam' Madyn Jareau | Days.
    Vriendin Niall | Deirdre Niamh Buckley | Number.

    Regels:
    - Minimaal rond de 130 woorden per stukje.
    - Geen perfecte personage's!
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Alleen Spooklinson en Script openen de nieuwe topics.

    Het begin:
    De jongens zijn net even hun alter ego's geweest, maar moeten nu weer heel snel terug switchen want ze hebben een afspraak met hun "vriendinnetjes".

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 17:56 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne
    Ik glimlachte naar haar toen ze naast me kwam zitten en sloeg een arm om haar heen. Ik pakte haar hand en voelde hoe ze onze vingers verstrengelde. Ze was zo lief. "Goed. Ik ben wat moe en heb je erg gemist, maar het gaat goed." Ik drukte mijn lippen zacht op haar haren. "en hoe gaat het met jou? Als je wil weten wat er met mij gebeurt hoef je alleen in de bladen te kijken, maar ik ben erg benieuwt wat jij allemaal hebt meegemaakt." Ik vond het heel erg fijn om met haar zo te zitten en naar haar te luisteren. Ze was niet alleen mijn vriendinnetje, maar ook mijn beste vriendin. Ik hield haar dicht tegen me aan en ontwikkelde voorzichtig onze handen. Ik gaf eerst haar haar mok thee aan en pakte toen mijn eigen om een slok te nemen. Ik was echt een heel erge theeleut. Ik snapte niet alleen wat meisjes aan lange haren en jurkjes vonden, maar ook van kletsen, theeleuten en shoppen. Al was ik nogsteeds altijd in voor een potje voetbal met Louise.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles | Henriëtte.

    "Eindelijk dat ik eens tijd heb van de universiteit en ik jou kan zien." Zei ze met een glimlach, waarna ze grinnikte en knikte. Eenmaal in de keuken pakte ze een kopje en ging ze op een van de vele krukken zitten. Ik volgde haar voorbeeld en pakte net zoals haar een kopje en pakte de theekan, om in haar glas wat thee te schenken en vervolgens in die van mij. "Wil je er suiker in, of melk?" Zelf hoefde ik alleen maar een zoetje, met melk leek het me trouwens niet lekker, maar sommige vonden dat heerlijk. "En hoe gaat het me carrière?" Vroeg ze met een grijns rond haar lippen. "Ja, wel goed, zoals gewoonlijk. We blijven veel verkopen, hè. Maar we zijn dan ook gewoon geweldig." Too much ego. Met een kleine grijns rond mijn lippen ging ik tegenover haar zitten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Clarisse Rye Greene

    Ik glimlachte en keek naar de thee. Geen idee waarom. "Alleen suiker." Mompelde ik en omsloot de mok met mijn handen, een gewoonte die ik altijd deed. Hij beantwoordde mijn vraag, "Ja, wel goed, zoals gewoonlijk. We blijven veel verkopen, hè. Maar we zijn dan ook gewoon geweldig." Zei hij met een kleine grijns rond zijn lippen en ik keek hem hoofdschuddend aan. "Harry toch. Jij bent inderdaad geweldig en de jongens ook, maar wees niet zo zelfverzekerd." Grinnikte ik en gaf hem speels een klap op zijn hoofd. Ik nam een slok van mijn thee en zuchtte genietend, ik kon eindelijke een beetje van mijn leven genieten. "Of ik verveel me dood thuis, of ik zit doodhard te leren. Wat leuk zeg." Ik zei het laatste met een sarcastische toon en keek glimlachend naar hem.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles | Henriëtte.

    "Alleen suiker." Mompelt ze, waarna ze haar handen rond de mok sluit. Ik knik even en sta dan weer opnieuw op, om de suikerpot te pakken en deze op de tafel te plaatsen. Zelf leek het me beter als ze dat zelf deed, straks maakte ik alles veel te zoet. Bij mezelf gooide ik een schepje erin. "Harry toch. Jij bent inderdaad geweldig en de jongens ook, maar wees niet zo zelfverzekerd." Grinnikte ze, waarna ze me een klap tegen mijn hoofd gaf. Ik slaakte een verontwaardigd geluidje en keek haar zielig aan. "Zelfverzekerd is goed, toch?" Al had ik het net natuurlijk expres wat overdreven. Glimlachend keek ik toe hoe ze een slok van haar thee nam, waarna ik haar voorbeeld volgde. "Of ik verveel me dood thuis, of ik zit doodhard te leren. Wat leuk zeg." Ik kon de sarcastische ondertoon merken en een grinnik verliet mijn mond. "Nou, we kunnen wat leuks gaan doen, als je daar zin in hebt?" Met een glimlach keek ik het meisje aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Clarisse Rye Greene

    Hij knikte en stond weer op om de suikerpot te pakken en het op de tafel te plaatsen. Ik pakte het lepeltje erin en deed er anderhalve lepel suiker in mijn thee, twee was weer eens te zoet en één net niet zoet genoeg. Hij slaakte een verontwaardigd geluidje en keek me zielig aan toen ik hem een klap op zijn hoofd gaf. Ik lachte zachtjes en schudde mijn hoofd. ''Wil je een kusje?'' vroeg ik met een pruillipje. "Zelfverzekerd is goed, toch?" Ik knikte en glimlachte breed. ''Soort van. Mensen met een grote ego niet.'' zei ik vrolijk. Suiker had een invloed op me, ik werd er op één of andere manier altijd vrolijk van. Hij keek je glimlachend aan toen ik een slokje van mijn thee nam. ''Je maakt me bang Styles.'' zei ik met een grijns. Hij grinnikte weer en ik keek hem met een pruillipje aan. ''Iets leuks doen lijkt me leuk ja.'' glimlachte ik breed.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik
    Nadat ik een licht kusje op haar neus had gedrukt, ontsnapte er een kleine giechel uit haar mond. Het klonk schattig. Ik hield er van als ze giechelde, of als ze andere typische meidendingen deed.
    "Ja, lekker." antwoordde ze met een glimlach op mijn vraag of ze thee wilde. "Ik haal het zelf wel even hoor, wil jij ook?" vulde ze aan. Ze stond op en trok haar zwarte skinny-jeans recht.
    "Oh, dat kan ook." Ik grinnikte. "Ja, lekker."

    [Kort, sorry. c:]

    [ bericht aangepast op 18 okt 2013 - 17:11 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Harry Styles | Henriëtte.

    Ik keek toe hoe ze anderhalve lepel suiker in haar thee deed, waarna ze zachtjes lachte en haar hoofd schudde. ''Wil je een kusje?'' Vroeg ze met een pruillipje en een kleine grijns speelde rond mijn lippen. "Kom maar hier, dan." Kinderachtig stak ik mijn tong naar haar uit om daarna doelloos met het lepeltje door m'n mok thee te roeren. ''Soort van. Mensen met een grote ego niet.'' Zei ze vrolijk, ik slaakte een zacht kreetje. "Ik heb absoluut geen groot ego," mompelde ik zacht, om erna een klein slokje van m'n thee te nemen. ''Je maakt me bang Styles.'' Zei ze met een grijns en ik wist dat ze het als een grapje bedoelde. "Ik ben de meeste veilige man die er op deze aardbol rond loopt, geloof me maar." Een zachte grinnik verliet mijn mond. "Iets leuks doen lijkt me leuk ja.'' Glimlachte ze breed. "Oke, waar heb je zin in?" Mij boeide het namelijk niet zo heel veel.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Clarisse Rye Greene

    Een kleine grijns speelde rond zijn lippen, "Kom maar hier, dan." Hij stak kinderachtig zijn tong uit en roerde doelloos door zijn mok thee. Ik pakte mijn mok en ging naast hem zitten, waarna ik de thee weer neerlegde en hem een korte kus op zijn mond te drukken. "Genoeg? Of wil je meer?" Vroeg ik lachend en draaide naar hem toe. Hij slaakte een zachte kreet, nadat ik vertelde dat ik grote ego's niet bepaald leuk vond. Wat me liet lachen. "Ik heb absoluut geen groot ego," mompelde hij zacht. Ik maakte een vertederd geluidje en keek hem aan. "Dat heb je ook niet. Je bent perfect zoals je bent." Glimlachte ik breed. Hij hoefde niet te veranderen, ik hield ervan hoe jij was en dat kon niemand veranderen. "Oke, waar heb je zin in?" Ik haalde mijn schouders op. "Het maakt me niet zoveel uit, als ik maar met jou ben." Glimlachte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles | Henriëtte.

    Ze pakte haar mok op, waarna ze naast me kwam zitten en haar mok weer op de tafel zette, om me een zachte kus te geven. Glimlachend keek ik haar aan. "Genoeg? Of wil je meer?" Vroeg ze lachend en draaide zich naar me toe. Schijnheilig haalde ik mijn schouders op en keek haar aan. "Nah ja..." Ik was natuurlijk gek op kusjes en knuffels. Ze maakte een vertederd geluidje en een kleine glimlach speelde rond mijn lippen. "Dat heb je ook niet. Je bent perfect zoals je bent." Glimlachte ze breed. Dat deed me toch wel goed om te horen, ook al kreeg ik het vaak van de fans te horen. "Je bent een schat," glimlachend kijk ik haar aan. Ze haalde haar schouders op bij mijn vraag wat ze wilde doen. "Het maakt me niet zoveel uit, als ik maar met jou ben." Glimlachend keek ik haar aan. "Uhm, wel, we zouden een film kunnen kijken?" Ik haalde even een hand door mijn krullen en nam opnieuw een slokje van mijn thee.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Clarisse Rye Greene

    Schijnheilig haalde hij zijn schouders op, waarna ik moest lachen. Typisch Harry. "Nah ja..." Ik schudde lachend mijn hoofd en sprong van de kruk af om achter hem te staan en een kus in zijn nek te drukken en één op zijn wang. Ik grinnikte en ging weer op mijn plek zitten. Mijn handen sloten weer om de mok heen en keek hem glimlachend aan. "Je bent een schat," Mijn mondhoeken krulden langzaam omhoog en ik voelde mijn wangen warmer worden. "Hey, als ik geen schat was - zou ik nooit je vriendin zijn, weet je," lachte ik zachtjes. "Uhm, wel, we zouden een film kunnen kijken?" Ik haalde mijn schouders op. "Welke film? En het maakt mij niet zoveel uit." Ik glimlachte weer en nam weer een slok. Heerlijk warme thee.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles | Henriëtte.

    Lachend schudde ze haar hoofd, waarna ze van haar kruk afsprong, niet veel later voelde ik haar lippen in mijn nek en daarna op wang. Grijnzend draai ik me op de kruk om en sla mijn armen rond haar middle, om haar tussen mijn benen in te trekken en een lief kusje op haar neus te drukken."Je bent een schat," haar mondhoeken krullen langzaam omhoog. "Hey, als ik geen schat was - zou ik nooit je vriendin zijn, weet je," lachte ze zachtjes en een kleine glimlach speelde rond mijn lippen. "Uhm, wel, we zouden een film kunnen kijken?" Zei ze schouderophalend, na mijn opmerking wat ze zouden kunnen doen. "Welke film? En het maakt mij niet zoveel uit." Ik haalde ook mijn schouders op. "Het maakt mij eerlijk gezegd ook niet zoveel uit." Ik vond eigenlijk best veel leuk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Samelynin Madyn Jareau.

    Als ik naast hem kom zitten slaat hij een arm om me heen. Hij pakt mijn hand en vervolgens verstrengel ik onze vingers. "Goed. Ik ben wat moe en heb je erg gemist, maar het gaat goed." Zacht drukt hij zijn lippen op die van mij. "En hoe gaat het met jou? Als je wilt weten wat er met mij gebeurt hoef je alleen in de bladen te kijken, maar ik ben erg benieuwt naar wat jij allemaal heb meegemaakt."
    "Met mij gaat het allemaal prima. Er is niet veel interessants gebeurd," zeg ik bedenkelijk. "Met mijn studie gaat het allemaal goed. Oh, en ik heb de grote wedstrijd vorige week gewonnen!"
    Voorzichtig maakt hij onze handen los. Hij geeft me een mok aan en pakt de ander voor zichzelf om een slok te nemen. Ik omklem mijn handen om de mok thee en neem ook een slok. Heerlijk, het warme vocht dat door mijn keel.


    Reality's overrated.

    Clarisse Rye Greene

    Grijnzend draaide hij zich om en sloeg zijn armen om mijn middel heen om mij tussen zijn benen te trekken en vervolgens een kus op mijn neus te drukken. Een glimlach speelde rond zijn lippen. "Het maakt mij eerlijk gezegd ook niet zoveel uit." Ik haalde mijn schouders weer op en keek hem aan. ''Ik weet het serieus niet. Ik kom niet zo snel op een film uit.'' glimlachte ik. Het was eerlijk, op de meeste momenten wanneer ik een film wilde kijken, kwam ik er op geen één uit en ja.. Dat was niet echt bepaald handig op dit moment. Ik zuchtte diep, waarna ik naar de sleutel op mijn wijsvinger keek, een van de verschillende tattoo's die ik had. ''Ik word tattooverslaafd.'' grinnikte ik zacht.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik luisterde glimlachend naar haar. Ik grijnsde toen ze zei dat ze had gewonnen. "Dat is echt geweldig!" Ik wist nog hoe ze over Skype had vertelt hoe zenuwachtig ze ervoor was. Ik hield haar iets dichter tegen me aan. Ik was zo trots op haar. Echt heel erg. Ik liet haar hand voorzichtig los en pakte onze mokken thee. Eerst gaf ik haar die van haar en pakte daarna die van mezelf. Ik dronk rustig een paar slokjes. Ik vond het zo fijn zo met haar te zitten. Gewoon zitten. "Zullen we zo film kijken of iets anders. Wat je maar wil. Je wil gewoon iets leuks met je doen." Ik had nog een aantal van die klassiekers onder mijn bed liggen: Grease, Hair, Mamma Mia, Home Alone. Mij maakte het weinig uit. Ik hoefde niet eens film te kijken. Ik wilde gewoon bij haar zijn. Ik kende alle films toch wel van achter naar voren. Of we de film af zouden kijken was ook de vraag. Ofwel we zouden voor het einde in slaap vallen... Of iets anders, maar daar zou ik niet op aandringen, dat deed ik eigenlijk nooit. Het gebeurde of het gebeurde niet, maar ik liet er zeker niet mijn avond door bepalen. Het kon zeker ook een geweldige avond worden zonder sex. Al had ik het ook wel gemist. Toch ging ik haar niet dwingen, zo was ik niet.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles | Henriëtte.

    Opnieuw haalde het meisje haar schouders op en keek ze me aan. ''Ik weet het serieus niet. Ik kom niet zo snel op een film uit.'' Glimlachte ze. "Ach, zolang er maar iets op staat dan? Desnoods iets stoms wat gewoon op de tv is. Het maakt mij namelijk ook niet zoveel uit." Sowieso was films kijken iets waar je veel rust voor nodig had en dat had ik niet altijd. Ik dacht meestal aan de tijd dat ik dan weer alleen zou zijn, om vrouw te kunnen zijn. Al was Clarisse geen erg gezelschap. Ik hoorde haar diep zuchten en kwam terug op uit mijn gedachten. ''Ik word tattooverslaafd.'' Grinnikte ze zacht en glimlachend keek ik haar aan. "Straks kunnen we nog is een matching tattoo nemen," al leek me dat niet zo super handig, want ver onder stel dat het mis zou gaan...


    stay safe because I like being alive at the same time as you