• Whoepwhoep, topic 3! We gaan lekker.



    Het is 21 jaar later nadat Harry Potter Voldermort heeft verslagen. Iedereen leeft weer vredig. Zo krijgen Harry en Ginny drie kinderen, Albus, James en Lily. Deze gaan ook naar Hogwarts, samen met hun 9 neefjes en nichtjes. Het jaar lijkt rustig te verlopen, toch heeft iedereen zijn eigen problemen. Albus baalt er nog steeds ontzettend van dat hij in Zwadderich zit en dat hij maar niet beter word met zwerkbal.
    Er ontstaan liefdes, vriendschappen en vijanden. En natuurlijk is er weer een zwerkbalcompititie!

    Ik had een jaar geleden ook zo'n RPG, die helaas al vrij snel dood ging. Dus ik besloot om hem te vernieuwen.

    Rollen:

    Eerste jaar
    Hugo Wemel // -
    Lily Potter // Fortunatis
    Alexander Olgar Trädgårdsmästare // xBoselfje
    Cato Summerfield // Squirrelpaw
    -


    Tweede jaar
    Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Fred Wemel // Wunjo
    Alys Joëlle Iftan // Lunalovesit
    Quinten Stan Accupacco // Lunalovesit
    -


    Derde jaar
    Albus Potter // Wunjo
    Roos Wemel // xBoselfje
    Scorpius Malfidus // xBoselfje
    Milan Robbert Wood // Chantilly
    Maerwynn Sarah Dacre // BarnOwl
    -


    Vierde jaar
    James Potter // JamesPotter
    Roxanne Wemel // Wunjo
    Mason Joe Stafler // Wunjo
    Eloise Clarette Dubois // Luminis
    Emma Anna Wood // Chantilly
    Olivia Rose Johnson // FennaFriend

    Vijfde jaar
    Louis Wemel // -
    Molly Wemel // -
    Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Owl Margen // DePoepertjes
    Jared Colin Rhine // Lugano
    Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness


    Zesde jaar
    Domenique Wemel // DreamEater
    Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Drew Jay Quinn // Faisean
    Dawnelle Jay Quinn // Faisean
    Sadara Severus Sneep // Pwettyness
    Lizzy Ginny Lovegood // Lunalovesit

    Zevende jaar
    Victoire Wemel // Bronze
    Teddy Lupos // Inferno
    Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss
    Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss
    Andreas Nikolaus Donovan // Inferno

    Nieuwe rollen mogen altijd! Vul dit even in en je krijgt van ons een samenvatting.


    Klassenoudste:
    Griffoendor
    Jongen:
    Meisje: Lizzy Ginny Lovegood // Lunalovesit

    Ravenklauw
    Jongen: Andreas Nikolaus Donovan // Inferno
    Meisje: Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness

    Zwadderich
    Jongen: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Meisje:

    Huffelpuf
    Jongen: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Meisje: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss


    Kleuren:
    Rood = Griffoendor
    Groen = Zwadderich
    Blauw = Ravenklauw
    Roze = Huffelpuf (omdat je geel niet zo goed kan zien.)


    Zelfbedachte personages mogen ook!

    Sorry dat de leeftijden in verhouding soms niet kloppen, maar zo zit iedereen te gelijk op Hogwarts

    Leraren
    Schoolhoofd: Embrico Portomeulis Stafler // Wunjo
    Toverdranken: Monarde Silliva Masquere // Pwettyness Afdelingshoofd Griffoendor
    Bezweringen: Arissa Howard // BarnOwl Afdelingshoofd Ravenklauw
    Gedaanteverwisseling: Gereserveerd // Ideas
    Verzorging van fabeldieren:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de toverkunst: Cuthbert Kist // -
    Kruidenkunde: Marcel Lubbermans // -
    Leer der oude runen:
    Verweer tegen de zwarte kunsten // -
    Voorspellend rekenen:
    Waarzeggerij:
    Congiërge: Aris Plaetbek // xBoselfje
    Ziekenzaal: James Mikealson // Benzema


    Zwerkbalteams:
    Griffoendor
    Aanvoerder: James Potter // JamesPotter

    Wachter: Mason Joe Stafler // Wunjo
    Zoeker: Eloise Clarette Dubois // Luminis
    Jager: Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Jager: James Potter // JamesPotter
    Jager: Emma Anna Wood // Chantilly
    Drijver: Domenique Wemel // DreamEater
    Drijver: Alys Joëlle Iftan // Lunalovesit


    Zwadderich
    Aanvoerder: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema

    Wachter: Gereserveerd // Faisean
    Zoeker: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Jager: Scorpius Malfidus // xBoselfje
    Jager: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Jager:
    Drijver: Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Drijver: Gereserveerd // Faisean


    Ravenklauw
    Aanvoerder: Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss

    Wachter: Andreas Nikolaus Donovan // Inferno
    Zoeker: Fred Wemel // Wunjo
    Jager: Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss
    Jager: Victoire Wemel // Bronze
    Jager: Quinten Stan Accupacco Lunalovesit
    Drijver: Jared Colin Rhine // Lugano
    Drijver:


    Huffelpuf
    Aanvoerder: Roxanne Wemel // Wunjo

    Wachter: Milan Robbert Wood // Chantilly
    Zoeker: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Jager: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss
    Jager:
    Jager:
    Drijver: Roxanne Wemel // Wunjo
    Drijver:

    Zo bepaal ik wie er wint:
    Ik kies van de twee teams die tegen elkaar spelen 1 of 2 mensen uit de online zijn, dan neem ik een getal in mijn hoofd onder de 10, en die mogen ze dan omstebeurt gaan raden in het praattopic.

    Wedstrijden:
    Griffoendor - Ravenklauw
    Zwadderich - Huffelpuf
    Griffoendor - Zwadderich
    Ravenklauw - Huffelpuf
    Ravenklauw - Zwadderich
    Huffelpuf - Griffoendor

    Om de twee topics word een wedstrijd gehouden.



    Stamboom:


    Als je het niet goed kan lezen druk dan op ctrl+ + om in te zoomen.

    En anders:
    Harry + Ginny= James, Albus en Lily.
    Hermelien + Ron= Roos en Hugo.
    Bill + Fleur= Victoire, Domenique en Louis.
    Percy + Audrey= Molly en Lucy.
    George + Angelique= Fred en Roxanne.
    Draco + Asteria = Scorpius.
    Tops + Remus= Teddy (woont/woonde bij de potters.)


    Regels
    * Maximaal 3 bekende personages per persoon. Zelfbedachte mag je zoveel je wilt als je ze maar niet verwaarloost.
    * Minimaal 90 woorden regels per post.
    * Alleen je eigen personage('s) besturen.
    * OOC tussen haakjes () [] {}
    * Schelden mag in IC maar hou het netjes.
    * Naamveranderingen graag doorgeven.
    * Reserveringen blijven 48 uur staan.
    * Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk wel.
    * 16 + mag, maar hou het netjes.
    * Geen Mary sue's of Gary sue's.
    * Zorg dat de leerlingen een beetje over de afdelingen verspreid worden, dus niet iedereen in Zwadderich.
    * Hou het realitisch.
    * Samenvattingen geven als daar om gevraagd word.
    * En de belangrijkste; heb plezier.


    Invullijstje


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Functie in het Zwerkbalteam (hoeft niet):
    Klassenoudste(ja of nee):
    Huisdier:
    Extra:


    Veel Plezier!

    Samenvatting:
    Iedereen is met zweinsteinexpres naar de koetsen gegaan. De koetsen zijn ondertussen aangekomen en iedereen zit nu te eten. Teddy en Victoire hebben ondertussen een diner met zijn tweeën in de kamer van hoge nood.


    praattopic
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 30 okt 2013 - 16:15 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    De deur ging open, Victoire kwam binnen "Waarom wat?" Vroeg ze terwijl ze op haar hemelbed neer plofte. "Dat weet ze zelf volgensmij het beste Victoire Weasley" mijn stem sloeg over. 'Verrader' vormde mijn lippen maar ik slikt het woord in.


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Victoire Weasley.
    "Dat weet ze zelf volgens mij het beste, Victoire Weasley." Haar stem sloeg over, en raakte me tot diep in mijn hart. Hoe kon ik nou kiezen tussen Teddy en Cat? Een gemeen stemmetje in mijn achterhoofd was het daar niet mee eens. Ga voor Teddy. Ik schudde mijn hoofd. Ga voor Teddy, laat Catherine maar vallen. Tranen begonnen zich in mijn ogen te vormen. Dit was niet wat ik wilde. "Hij huilde, Catherine. Hij was in de Room of Requirment met de Mirror of Erised. En hij vroeg me wat ik zag, en ik zag iets wat ik me al die tijd niet beseft had." Ik slikte, en bracht mijn laatste paar zinnen fluisterend uit: "Ik ben ook verliefd op Teddy. En toen... Hij kuste me." Tranen rolden over mijn wangen. "Maar als jij het niet wil, Cat, dan wordt het niet meer dan alleen die kus. Dan is hij voor jou, en dan moet ik het maar accepteren."


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Arme Vic (huil))


    -

    Bronze schreef:
    Victoire Weasley.
    "Dat weet ze zelf volgens mij het beste, Victoire Weasley." Haar stem sloeg over, en raakte me tot diep in mijn hart. Hoe kon ik nou kiezen tussen Teddy en Cat? Een gemeen stemmetje in mijn achterhoofd was het daar niet mee eens. Ga voor Teddy. Ik schudde mijn hoofd. Ga voor Teddy, laat Catherine maar vallen. Tranen begonnen zich in mijn ogen te vormen. Dit was niet wat ik wilde. "Hij huilde, Catherine. Hij was in de Room of Requirment met de Mirror of Erised. En hij vroeg me wat ik zag, en ik zag iets wat ik me al die tijd niet beseft had." Ik slikte, en bracht mijn laatste paar zinnen fluisterend uit: "Ik ben ook verliefd op Teddy. En toen... Hij kuste me." Tranen rolden over mijn wangen. "Maar als jij het niet wil, Cat, dan wordt het niet meer dan alleen die kus. Dan is hij voor jou, en dan moet ik het maar accepteren."
    Wauuw, ga zo even reageren maar just waauw


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Hij huilde, Catherine. Hij was in de Room of Requirment met de Mirror of Erised. En hij vroeg me wat ik zag, en ik zag iets wat ik me al die tijd niet beseft had." Fluisterend ging ze verder "Ik ben ook verliefd op Teddy. En toen... Hij kuste me." Tranen rolden over haar wangen "Maar als jij het niet wil, Cat, dan wordt het niet meer dan alleen die kus. Dan is hij voor jou, en dan moet ik het maar accepteren." Tranen rolde ook over mijn wangen. "Nee Vic, ik kan er niet voor zorgen dat hij van mij houd, en en hij wel van jou en jij van hem en misschien ben ik niet de juiste persoon om het te zeggen maar jullie passen echt bij elkaar en ik was altijd jaloers op de blik van Teddy als hij naar jou keek" ik stopte mijn zin en begon hard te huilen.

    -Drama drama dramaa-


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Timelesss schreef:
    Hij huilde, Catherine. Hij was in de Room of Requirment met de Mirror of Erised. En hij vroeg me wat ik zag, en ik zag iets wat ik me al die tijd niet beseft had." Fluisterend ging ze verder "Ik ben ook verliefd op Teddy. En toen... Hij kuste me." Tranen rolden over haar wangen "Maar als jij het niet wil, Cat, dan wordt het niet meer dan alleen die kus. Dan is hij voor jou, en dan moet ik het maar accepteren." Tranen rolde ook over mijn wangen. "Nee Vic, ik kan er niet voor zorgen dat hij van mij houd, en en hij wel van jou en jij van hem en misschien ben ik niet de juiste persoon om het te zeggen maar jullie passen echt bij elkaar en ik was altijd jaloers op de blik van Teddy als hij naar jou keek" ik stopte mijn zin en begon hard te huilen.

    -Drama drama dramaa-

    [jaa echt he wel leuk hoor, t past er ook wel bij]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Lunalovesit schreef:
    (...)
    [jaa echt he wel leuk hoor, t past er ook wel bij]
    Haha Timelesss de dramaqueen.


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Timelesss schreef:
    (...) Wauuw, ga zo even reageren maar just waauw


    Well, thank you dear ^^


    Victoire Weasley.
    "Nee Vic, ik kan er niet voor zorgen dat hij van mij houd, en en hij wel van jou en jij van hem en misschien ben ik niet de juiste persoon om het te zeggen maar jullie passen echt bij elkaar en ik was altijd jaloers op de blik van Teddy als hij naar jou keek" Ze stopte en begon hard te huilen. Ik kwam snel naast haar zitten en sloeg een arm om haar heen. "Dat wist ik niet." Zei ik stilletjes. "Maar ik kan zo ook niks met Teddy beginnen. Dan moet ik telkens aan jou denken."

    [ bericht aangepast op 21 okt 2013 - 13:08 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mason
    Na de try outs loop ik bijna gelijk door naar de leerlingenkamer. Ik ben blij dat ik dit jaar weer in het zwerkbalteam zit. Ik kijk op mijn horloge en zie dat het al half 10 is. Ik moet opschieten, straks word ik nog betrapt. 4e jaars moeten eigenlijk om 9 uur in de leerllingenkamer zijn. Ik versnel mijn pas. Als ik de hoek om loop op de 7e verdieping bots ik tegen iemand aan.
    De congiërge.
    Ik zucht, dat heb ik weer. De congierge heeft een boosaardige grijns op zijn gezicht. 'Kom jij maar met mij mee.' Zegt hij grijnzend. Met tegenzin volg ik hem naar zijn kantoor. 'Blijf hier, dan haal ik het schoolhoofd.' Zegt hij en hij loopt weg. Leuk, word mijn vader er ook nog eens bij gehaald. Ik wacht even en zie dan hoe de congiërge terugkomt met mijn vader erbij. 'Mason, zit je zo snel al weer in de problemen.' Zegt hij streng. Ik zucht. 'Ik kwam van het veld pa.' Mompel ik en ik kijk naar mijn voeten. Hij zucht. 'Ga maar snel dan.' Ik sta moeizaam op en loop naar de slaapzaal. Ik gooi de bezem van James van mijn bed en ga liggen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Cat

    Ze kwam naast me zitten en sloeg een arm om me heen. "Dat wist ik niet." Zei ze "Maar ik kan zo ook niks met Teddy beginnen. Dan moet ik telkens aan jou denken." "Het spijt me" snik ik "Ik heb je nooit dat gevoel willen geven" Er rolt en eenzame traan over mijn wang. "Ik denk dat ik het wel kan accepteren" Pijn sneed door mijn hart, maar ergens voelde ik ook opluchting. "Vic, jij en Teddy horen bij elkaar"

    -ik ga nu naar de bios dus ik kan even niet reageren! Xx-

    [ bericht aangepast op 21 okt 2013 - 13:50 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    - Oh leuk! Welke film?-
    Victoire Weasley.
    "Het spijt me. Ik heb je nooit dat gevoel willen geven." Snikte ze. "Ik denk dat ik het wel kan accepteren." Ik wreef met mijn hand over haar rug. "Vic, jij en Teddy horen bij elkaar." Ik voelde me opgelucht door die woorden. Dat ik het eindelijk van iemand anders hoorde dan een egoistische stem in mijn hoofd. "Echt?" Even was het stil. "Misschien kunnen we een love-potion maken en die op Andreas gebruiken." Grapte ik. Andreas was een knappe jongen van ons jaar en onze afdeling.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Bronze schreef:
    - Oh leuk! Welke film?-
    Victoire Weasley.


    Haha Epic met mijn kleine zusje en neefje

    [ bericht aangepast op 21 okt 2013 - 15:00 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Cat

    Echt?" Even was het stil. "Misschien kunnen we een love-potion maken en die op Andreas gebruiken." Grapte ze. Ik lachte "Dan moet ik alleen wat beter worden in potions" Ik keek haar aan en gaf haar een knuffel. "Wil je me morgen helpen bij de try-outs?"

    [ bericht aangepast op 21 okt 2013 - 14:58 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Victoire Weasley.
    Ze lachtte. "Dan moet ik alleen wat beter worden in Potions." Ik glimlachte. "Daar heb je mij toch voor." Ze sloeg haar armen om me heen. "Wil je me morgen helpen bij de try-outs?" Ik knikte. "Maar ik zit nog niet in het team, weet je nog? Iedereen moet opnieuw meedoen aan de try-outs.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Was het topic kwijt sorry!
    Ik zal straks wel wat improviseren]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2013 - 15:34 ]


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)