• Hoi iedereen,
    Er was vanmiddag iets gebeurd wat me aan het denken heeft gezet.
    Ik had me aangemeld op Ask.fm en er kwamen een paar rare figuren die dingen stuurde zoals; Vieze slet, Slut.... en Kill youself...
    Dit zette me aan het denken.
    Ik merkte op dat ik hier best wel gevoelig voor ben aangezien ik vorig jaar best wel ben gepest.
    Ik ben er sterker van geworden; Ik ben nu helemaal mezelf
    Maar ik trek me deze dingen toch best wel aan, Ik ben voor sommige dingen dus ook.. eh.. gevoeliger geworden, zeg maar.
    Ik vertrouw mensen ook minder snel en ik kan soms heel erg fel op dingen reageren :X

    nu mijn vraag aan jullie: Zijn jullie ooit gepest/worden jullie gepest en wat heeft het met je gedaan/wat doet het met je?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Rivaille schreef:
    (...)Butthurt.


    Alleen omdat jij de reactie van mensen op de gebeurtenissen zoals pesten overdreven vindt, of dat mensen te veel zelfmedelijden hebben, maken de emoties die de persoon heeft niet minder echt. Ik vind je verrassend onvolwassen voor je leeftijd.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 20:58 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Orchard schreef:
    Wat lullig is... de meesten hier zullen niet openlijk vertellen over het feit dat ze zijn gepest. Nu wordt er naar gevraagd en wordt er naar mijn mening oprecht geantwoord en dan komt er zo'n troela zeggen dat mensen hier overdrijven en hun leven verschrikkelijk vinden.
    Stop maar met mad zijn :')
    De meeste overdrijven sowieso gewoon.


    I live for the applause, you will die for it.

    Deilia schreef:
    (...)

    Alleen omdat jij de reactie van mensen op de gebeurtenissen overdreven vindt, of dat mensen te veel zelfmedelijden hebben, maken de emoties die de persoon heeft niet minder echt. Ik vind je verrassend onvolwassen voor je leeftijd.
    Ik ben meer volwassen dan de meeste hier. Ik zelf heb ook mijn problemen die de meeste kinderen niet hebben. Maar ik gooi ook niet rond dat ik zo zielig ben.
    That's life. Deal with it.


    I live for the applause, you will die for it.

    xxstylinsonx schreef:
    Ik ben jarenlang gepest, vanaf groep 3 tot in de vierde klas. Het was vreselijk en ik vertrouwde niemand. Nu nog steeds niet, aangezien ik me buitengesloten voel. Ik verbeeld het me niet. I'm unwanted, unloved. See my profile. Ik ben er depressief door geworden en als iemand me een compliment geeft, geloof ik het niet. Terwijl ik wel alle beledigingen persoonlijk opvat. Het is echt verschrikkelijk om overal op je hoede te moeten zijn. Ik wil goed genoeg zijn voor de wereld, maar dat ben ik niet. Ik ben een stomme dikke loser die door haar lelijkheid nooit een vriendje zal krijgen. Mijn vorige vriendje was na 5 weken alweer weg. Omdat ik niet leuk genoeg was, daar kwam het op neer.
    Ze zeggen dat je er sterker uit komt maar ik ervaar dat niet zo. Ik wil afvallen maar er is nog een lange weg te gaan. Maar dit is iets wat ik écht graag wil en dat zal ik dus ook doen. In een poging om de controle terug te krijgen. Het is iets waar ik me mee bezig kan houden afgezien van school. Een sociaal leven heb ik niet behalve op het hockeyveld. En zelfs daar voel ik me soms niet welkom. Ik durf niet mezelf te zijn, ik heb geen lef. Ik wil me haar zwart verven maar dat mag niet van mijn ouders. Ik haat mijn haar, mijn krullen, de kleur (ginger). Daarom ben ik dus in de eerste instantie gepest.

    Ik kan hier wel mijn hele levensverhaal gaan vertellen, maar dan ben je morgenavond nog niet klaar met lezen. I'll stop here. Voor mijn levensverhaal or whatever kan je ze in een pb stellen!!


    Dat, dat precies.

    Rivaille schreef:
    Echt zo bullshit dat bijna iedereen hier weer is gepest :') (Zoals iedereen in een depressie zit of w.e)

    Maar nee, ben nog nooit gepest.


    Pesters komen veel meer voor dan jij denkt, wellicht. Ik ben in het 2de leerjaar door mijn leerkracht gepest geweest, het jaar erop in het 4de door haar dochter, in het 5de door mijn "beste vriendin", in het 6de door zo ongeveer mijn hele jaar (ja, inderdaad, ze stonden met meer dan 20 man om me heen terwijl ze me op de grond duwden en me zaten uit te lachen en dat soort shit), in het 1ste middelbaar door de dochter van die leerkracht, in het 2de het 1ste trimester door iemand waarvan ik de naam niet ga noemen, en nu is het eindelijk even rustig.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rivaille schreef:
    (...)Stop maar met mad zijn :')
    De meeste overdrijven sowieso gewoon.



    HET HEET HET "WAT HEEFT PESTEN MET JOU GEDAAN" TOPIC, NIET HET "KIJK HOE GEWELDIG IK KAN AFKRAKEN"


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik ben op de basischool niet gepest, ik kwam naar de middelbare school en ik was helemaal enthousiast. maar ook verlegen ging ik op kamp . ik kreeg al gauw 3 vrienden en het was erg gezellig. maar ergens in het midden van het jaar begon ik toch met andere om te gaan. en dit bleek erg gezellig. maar mensen waarschuwde me al voor (...) en ik dacht van nee joh ze is hartstikke aardig. maar ik maakte een fout en ze maakte die fout zo groot. dat ik zelf begon te geloven dat het zon grote fout was en dat ik zelf ook een grote fout was, ik werd hartstikke onzeker door een persoon. iedereen was tegen me, ik liep alleen door school en ik had niemand. ( Er was alleen scouting als mijn reddende engel) maar op school had ik niemand. dit heeft het hele schooljaar geduurd toen ik naar de 2e ging moest ik het oplossen dus ik heb sorry gezegd. en ze zeiden je krijgt een 2e kans. maar het gaat nogsteeds door Maar ik heb nu wel andere vrienden en het gaat al beter. ( Ik heb altijd scouting :) ) maar hoe ik me voel. ben nog altijd onzeker. doordat mensen zeggen dat ze me niet mogen omdat ik raar ben en zo. maar who cares im myself and myself is good :)


    ~O2L and One direction are the best things that ever happened to me :)

    Rivaille schreef:
    (...)Stop maar met mad zijn :')
    De meeste overdrijven sowieso gewoon.

    Misschien ben jij gewoon diegene die hier overdrijft. ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Felidae schreef:
    (...)


    HET HEET HET "WAT HEEFT PESTEN MET JOU GEDAAN" TOPIC, NIET HET "KIJK HOE GEWELDIG IK KAN AFKRAKEN"


    Weet je, dat zou best een leuk topic worden eigenlijk.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rivaille schreef:
    (...)Ik ben meer volwassen dan de meeste hier. Ik zelf heb ook mijn problemen die de meeste kinderen niet hebben. Maar ik gooi ook niet rond dat ik zo zielig ben.
    That's life. Deal with it.

    Dit topic héét: 'Wat heeft "Pesten" met jullie gedaan?' Dat betekend nog niet dat mensen hier proberen zielig over te komen of shit. Ze kunnen zelf ook niet uitkiezen wat er met hun gebeurd. Ga lekker ergens anders "volwassen" zijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Felidae schreef:
    (...)


    HET HEET HET "WAT HEEFT PESTEN MET JOU GEDAAN" TOPIC, NIET HET "KIJK HOE GEWELDIG IK KAN AFKRAKEN"
    Zo mad :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Arratay schreef:
    (...)

    Weet je, dat zou best een leuk topic worden eigenlijk.


    Jup, dan wordt het niet in andere topics gedaan.-.-


    Queer zijn is gewoon alles

    Arratay schreef:
    (...)

    Weet je, dat zou best een leuk topic worden eigenlijk.


    Haha, misschien wel xD


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Rivaille schreef:
    (...)Zo mad :')


    Niets persoonlijks, maar dit is exact wat pesters doen. Iedereen afkraken en doen alsof zij alles weten en zijn. En meer.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rivaille schreef:
    (...)Zo mad :')


    Good job! niemand heeft me ooit ZO snel kwaad gekregen

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 21:10 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.