• Weet je nog dat Justin Bieber was gespot met een joint in zijn hand? Alle fans waren geschokt en #CutForBieber was als protest gestart. Maar het blijkt nu dat de popster helemaal niet aan het blowen was. Degene met de joint in zijn hand was Robin Vereccas. De verwarring is niet gek, want Robin lijkt eng veel op Justin. Meet Justin Bieber's dubbelganger...

    Robin is 18 jaar en komt uit Belgie. Hij is zelf ook fan van Justin Bieber. Het lijkt erop alsof Robin ook wel op Justin wil lijken. Hij draagt dezelfde soort kleding en hij doet sommige foto's van Justin 'na'. Op Twitter heeft hij al bijna 50.000 volgers! De foto's liegen er niet om: de gelijkenissen tussen Robin en Justin zijn zo groot, dat je het verschil bijna niet kunt zien.

    Kijk zelf maar!
    http://www.girlscene.nl/p/9684/shocking_justin_biebers_dubbelganger

    En ik maak dit topic om te laten zien dat Justin niet diegene was die joints aan het roken was

    Shocking? (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    VanGogh schreef:
    Shocking? (cat)


    Ja dat was de titel van het link dat ik erbij plaatste :') heb het niet zelf verzonnen hoor ^^

    Dat zou ik echt nooit, nooit kunnen hebben bedenken.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Wat een loser! Bedenk een eigen look en stijl.


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    Wat een loser! Bedenk een eigen look en stijl.

    Ik vind het eigenlijk best wel slim, door Justin Bieber na te doen krijgt hij veel aandacht & veel meisjes achter zich aan.. Klinkt best logisch right.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    HAHA sorry maar nu hebben fans die niet normaal kunnen denken zichzelf zitten snijden voor een jongen die niet Justin Bieber is? Dat is echt erg.


    Food.

    Disparato schreef:
    (...)
    Ik vind het eigenlijk best wel slim, door Justin Bieber na te doen krijgt hij veel aandacht & veel meisjes achter zich aan.. Klinkt best logisch right.


    Ik vind het dom. Iemand na-apen vind ik eigenlijk gewn zielig.


    Queer zijn is gewoon alles

    Dat is best wel... eng.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Ehm okay. :')


    •*• Lululu •*•

    Scharry schreef:
    HAHA sorry maar nu hebben fans die niet normaal kunnen denken zichzelf zitten snijden voor een jongen die niet Justin Bieber is? Dat is echt erg.


    Ja idd vind het best wel zielig voor hun.. en die Robin lijkt belachelijk veel op Justin (cat)

    Scharry schreef:
    HAHA sorry maar nu hebben fans die niet normaal kunnen denken zichzelf zitten snijden voor een jongen die niet Justin Bieber is? Dat is echt erg.

    Ik vind het zoiezo dom als ze dit doen vanwege een of ander tieneridool.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Is dit niet al heel lang bekend?


    Take me to wonderland

    Twist schreef:
    Is dit niet al heel lang bekend?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Twist schreef:
    Is dit niet al heel lang bekend?


    Ik wist het nog niet en blijkbaar de rest ook niet want ze bleven claimen dat Justin joints rookte :') gelukkig was het die Robin die belachelijk eng veel op Justin lijkt (cat)

    MaejorBieber schreef:
    (...)

    Ik wist het nog niet en blijkbaar de rest ook niet want ze bleven claimen dat Justin joints rookte :') gelukkig was het die Robin die belachelijk eng veel op Justin lijkt (cat)

    Ja, dat weet ik, want dat zag ik maanden geleden voorbij komen op Tumblr.


    Take me to wonderland