• Weet je nog dat Justin Bieber was gespot met een joint in zijn hand? Alle fans waren geschokt en #CutForBieber was als protest gestart. Maar het blijkt nu dat de popster helemaal niet aan het blowen was. Degene met de joint in zijn hand was Robin Vereccas. De verwarring is niet gek, want Robin lijkt eng veel op Justin. Meet Justin Bieber's dubbelganger...

    Robin is 18 jaar en komt uit Belgie. Hij is zelf ook fan van Justin Bieber. Het lijkt erop alsof Robin ook wel op Justin wil lijken. Hij draagt dezelfde soort kleding en hij doet sommige foto's van Justin 'na'. Op Twitter heeft hij al bijna 50.000 volgers! De foto's liegen er niet om: de gelijkenissen tussen Robin en Justin zijn zo groot, dat je het verschil bijna niet kunt zien.

    Kijk zelf maar!
    http://www.girlscene.nl/p/9684/shocking_justin_biebers_dubbelganger

    En ik maak dit topic om te laten zien dat Justin niet diegene was die joints aan het roken was

    Velton schreef:
    Plaats voortaan recenter nieuws. Dit is van negen maanden geleden.


    The universal language of art.

    Dit las ik begin dit jaar in de krant...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dit is oud nieuws voor mij, ik wist al dat Robin op Justin leek. Ik ken Robin al zo'n twee jaar haha ^^ Niet persoonlijk, maar via twitter etc.

    Oh, ik zou mensen daar zo hard mee gaan trollen. Rond gaan lopen met vrienden in bodyguardpakken vlak voor concerten enzo, heerlijk. (cat)


    ars moriendi

    Weer een artikel van 9 maanden geleden -.-


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ramses schreef:
    Oh, ik zou mensen daar zo hard mee gaan trollen. Rond gaan lopen met vrienden in bodyguardpakken vlak voor concerten enzo, heerlijk. (cat)


    Genius :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Eternamente schreef:
    Dat is best wel... eng.

    + Oud nieuws.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Haha, en ik maar denken dat Austin Mahone Bieber's jongere broertje was. (cat)
    Ze lijken indd wel erg op elkaar.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    What?


    Some people are art and do art at the same time

    Ik vind het helemaal niet shocking, hoor. :').


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Justin heeft zelf ook wel eens een joint gerookt, waarom zou hij zich anders ooit lang geleden hebben verontschuldigd als hij het vooral niet was? Ja ik ben belieber, en ja ik geef toe.


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    KusjeeMerel schreef:
    Justin heeft zelf ook wel eens een joint gerookt, waarom zou hij zich anders ooit lang geleden hebben verontschuldigd als hij het vooral niet was? Ja ik ben belieber, en ja ik geef toe.

    Lol is het een misdaad om joints te roken dan? Dat doet zo'n beetje iedereen van zijn leeftijd wel (eens).


    ars moriendi

    Uh, zo schokkend is het niet dat een ster (of zijn/haar dubbelganger) negen maanden geleden een joint heeft gerookt, hoor. (cat) Al zit-ie zwaar aan de heroïne of coke, zolang hij het maar niet in mijn strot neus duwt is het goed.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Och Jezus, dit topic moet echt omhoog worden geschopt, niet?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Arratay schreef:
    Och Jezus, dit topic moet echt omhoog worden geschopt, niet?

    Aangezien ik twee minuten na de vorige post heb gereageerd, ga ik ervan uit dat het niet over mij gaat.
    Hé, nu je het zegt! De laatste post voordat KusjeeMerel of hoe ze ook heet heeft gereageerd, dateert van vijf dagen geleden. -_-


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it