• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC in het praattopic
    #Voordat je post, moeten er minstens 2 post tussen je vorige post en je nieuwe post inzitten. Dit voorkomt dat er twee mensen de rest buiten sluiten.
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen


    De kamer

    Rollen:
    One Direction: VOL
    Louis Tomlinson: Script
    Niall Horan: Velton
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: Styles
    Liam Payne: Lyall

    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Kathy Rose Jones || Dobreva - Bedreigt Harry Styles
    - Selena Grace Thompson|| Lipari - Bedreigt Liam Payne
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Averalda - Bedreigt Louis Tomlinson


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Roth
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    (maximaal 5 per lid)


    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 16:44 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lysan Horan

    Stil maar,' zegt Lina als ze naast me zit.en me knuffeld, 'Het komt allemaal goed.' zegt ze en ik schud mijn hoofd. ' hij heeft me verkacht ontmaagd en heeft drugs gegeven. Mijn ouders gaan me haten.. Niall vind me niet boeiend. Uk ben strax wanger en half dood het is niet oke' ratel ik hysterusch


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jacelyn Aimee Everald

    Hij zuchtte en haalde het doekje van mijn wond af om het te verbinden. 'Gewoon... Iedereen vraagt zich altijd af waarom ik zo kick op de aandacht. De waarheid is, ik heb bijna heel mijn leven zonder gedaan. Mijn moeder is dood, mijn vader een workaholic... De aandacht die ik kreeg op school was negatief. Dus ik ben gaan veranderen. Trainen, Lenzen... Alles om de aandacht te krijgen, en die kreeg ik. Maar ik wist dat het alleen was omdat ik populair was. Totdat Emilie kwam, en ik dacht echt dat ik belangrijk voor haar was. Dat ik echt eens... Waard was, weetje. Maar nee, ze liet me stikken voor de fags. Die ze overigens niet eens persoonlijk kende. Dus het was al snel over, en ik had weer niemand. Behalve de fakers dan.. En elke dag wordt je ermee geconfronteerd, je hebt niemand.. Je hoeft het maar een keer te horen voor je flipt.' Ik glimlachte licht en schudde mijn hoofd. "Denk je serieus dat ik ga flippen? Nee dat ga ik niet doen. Eigenlijk klinkt het nogal logisch en vergeet niet dat je ons nog hebt. Alleen ben ik niet zo zeker van Kathy. Ze hielp Megan. Ach ja. We zien wel." Zei ik glimlachend en keek naar het verband op mijn arm. "En dank je voor je hulp. Ik haat wonden, maar ben er al aan gewend." Zei ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler Joël Valentino

    "Denk je serieus dat ik ga flippen? Nee dat ga ik niet doen. Eigenlijk klinkt het nogal logisch en vergeet niet dat je ons nog hebt. Alleen ben ik niet zo zeker van Kathy. Ze hielp Megan. Ach ja. We zien wel." zei ze en ik glimlach naar haar. "En dank je voor je hulp. Ik haat wonden, maar ben er al aan gewend." Zei ze vervolgens en ik knik even. 'No problemo' glimlach ik. Jace was eigenlijk de enige die ik een beetje vertrouwde na Emilie. Velen verklaren me voor gek als ze haar karakter zien maarja. Het was al een wonder dat ik een beetje kan vertrouwen..


    El Diablo.

    Lina

    Ik vond het vreselijk Lysan zo te zien, ik haat het om mensen te zien wegkwijnen. Ik had geen beter plan dan maar gewoon te zeggen wat ze wou horen, dit was tenslotte wel de vrolijke kant. 'Okee, hij heeft je verkracht, maar tegen je wil in. Dit is niet jou schuld, als je ouders dit niet begrijpen weten ze niet hoe ze goed moeder of vader moeten zijn. Dat je drugs hebt gehad moeten ze ook accepteren, als jij ze beloofd dat je dit nooit weer zult doen en het een keer tegen je zin met veel tegenspartelen toch binnen hebt gekregen dan snappen ze je vast wel. Niall is je broer, je familie, hij zou alles voor je willen doen om je terug te zien, ik weet het zeker! En ten slotte ben je vast niet zwanger, het zou heel goed kunnen dat het niet in een keer raak is.' Bij het laatste moest ik aan mezelf denken, bij mij was het wel direct verkeerd gegaan. Ik had zn medelijden dat ik haar zo dicht in mijn armen wou sluiten dat ik haar misschien wel pijn deed, ook wou ik graag dat iemand mij vasthield.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan Horan
    Okee, hij heeft je verkracht, maar tegen je wil in. Dit is niet jou schuld, als je ouders dit niet begrijpen weten ze niet hoe ze goed moeder of vader moeten zijn. Dat je drugs hebt gehad moeten ze ook accepteren, als jij ze beloofd dat je dit nooit weer zult doen en het een keer tegen je zin met veel tegenspartelen toch binnen hebt gekregen dan snappen ze je vast wel. Niall is je broer, je familie, hij zou alles voor je willen doen om je terug te zien, ik weet het zeker! En ten slotte ben je vast niet zwanger, het zou heel goed kunnen dat het niet in een keer raak is.praat ze en ik snik harder. ' het deed en doet zon pijn. Hij deed het gewoon zonder enige iets en i kon helemaal biks en ik heb zon pijnen ik voel me vies en ik heb het koud' snik ik hard. Ik wist dat zichtbaar sperma van Tyler en mijn bloed er kleefde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Megan Jade Tomlinson
    Als ik merk dat ze niet terug reageert, sta ik op om te kijken op ik kan staan. Het doet nog veel pijn, maar het kan er mee door. Ik loop ongezien en nauwelijks hoorbaar de gang op en ik hoor al snel stemmen. Ik luister hun gesprek af en ik kom achter Tylers verleden. Ik glimlach even. Nog iets om hem mee te treiteren. Ik loop zachtjes verder. Als ik in diezelfde gang terug kom waar ik eerst was. Die met die vier deuren dus. Ik kijk even en kies dan een deur uit. Ik open de deur en loop naar binnen. Het is een slaapkamer. Shit. Ik kijk of er niemand langs komt en ik ga weer eruit. Ik voel dat ik me hier redelijk ongemakkelijk bij voel aangezien een aantal deuren verderop de twee gevaarlijkste van het stel zitten. Zij vinden het niet erg om me nog een keer pijn te doen, maar ik moet gewoon die fucking uitgang vinden. Ik ga nog een paar deuren langs en als mijn gevoel zegt dat ze er elk moment uit kunnen komen, loop ik snel weer terug naar de kamer waar we allemaal zitten. 'Jij weet vast wel waar de uitgang is, niet?' fluister ik tegen Kathy.


    That is a perfect copy of reality.

    Lina

    Ik voelde het verdriet van Lysan en begon het langzaam over te nemen. Ik moest denken aan alle dingen die konden gebeuren met mij, en de baby. Ik tilde de machteloze Lysan op en bracht haar naar haar bed. Ondertussen zag ik Megan wat met Kathy praten, waarom zou z'n opstandig meisje met een ontvoerder praten? Ik leg Lysan voorzichtig neer en trek de dekens over haar heen, ze waren tenminste zo vrij geweest om ons kussens en dekens te geven. De bedden daarentegen lagen slecht, misschien kwam dit ook wel door mijn zwangerschap. 'Ga maar even slapen,' zeg ik half fluisterend,'Denk maar aan Niall die je morgen komt bevrijden, hij komt snel ik weet het zeker.' Ik zelf werd behoorlijk hongerig en keek om me heen, geen voorzieningen voor voedsel. Ik keek om de hoek waar ik ook niemand zag. Ik besloot te wachten totdat we eten zouden krijgen en ging zelf ook opgekruld, voor zover dat kon, liggen. Ik legde een hand op mijn buik, die al een beetje een ronde vorm begon te krijgen en sloot mijn ogen.

    Ik zie Een witte lamp, het duurt lang voordat ik goed kan zien waar ik ben. Ik ben in een ziekenhuis. Alles is wit behalve mijn kleding, mijn kleding is rood. Ik heb al snel door dat dit bloed is. Ik zie naast mij een couveuse met daarin een jongen, JAY, stond op de zijkant. De naam kwam me bekend voor. Al pakte iemand de baby op, het was Zayn. Blij glimlachte ik. Ik zag Zayn glimlachen, maar het was niet naar mij, het was tegen een meisje. Het meisje dat ik in onze kamer had zien staan maar die ik nog niks had horen zeggen. Hij gaf haar de baby en ze leken gelukkig. Samen liepen ze de kamer uit en lieten mij achter.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan

    Ik voel vaag dat ik opgetild word en ikvoel dekens over me heen. Ga maar even slapen,' fluisterd ze,'Denk maar aan Niall die je morgen komt bevrijden, hij komt snel ik weet het zeker.'  ik knik zwak en kruip tegen hem aan. Mijn uitgeputte en misbruikte lihaam valt al snel in slaap. Ik droomde heel de verkachting op nieuw. Huilend, schreeuwend en zwetend word ik wakker en barst weer in huilen uit tegen Lina haar schouder


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lina

    Ik word wakker door hard geschreeuw. IK zie al snel dat het Lysan is die bang tegen me aan was komen liggen. 'Wat is er?' vraag ik en ik kom omhoog. Ik treek haar tegen me aan en wieg heen en weer. Ik wist niet wat ik moest zeggen dus ik begon maar een stukje te zingen. Ik wist niet wat ik zong maar ik zong het zachtjes zodat het haar zou kalmeren, ik hoopte dat ze zo gauw mogelijk zou stoppen met huilen. Misschien kan ik haar kalmeren door te laten merken dat iedereen problemen heeft. 'Ik, Ik heb ook zo mijn problemen weet je. Je weet nu vast al wel van mijn baby en ik weet ook niet hoe Zayn zou reageren, maar ik weet zeker dat hij me zal komen redden. Ik weet het zeker, net als Niall, ze komen Lysan ik weet het gewoon.' probeer ik haar moed in te spreken.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan

    ' wat is er?' ik voel dat Lina me wat meer tgen haar aanyrekt. Ze zingt zachtjes een onbekend liedje waardoor ik wat rustiger word. . 'Ik, Ik heb ook zo mijn problemen weet je. Je weet nu vast al wel van mijn baby en ik weet ook niet hoe Zayn zou reageren, maar ik weet zeker dat hij me zal komen redden. Ik weet het zeker, net als Niall, ze komen Lysan ik weet het gewoon.'ik knik ' maar wat als ik nu wel zwanger word en en en ik ik' snikkend verstop ik mijn gezicht tegen haar. ' wanneer kunnen we huer weg?' fluisternik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lina

    'je moet niet aan alle slechte dingen denken, nou ik weet dat dat moeilijk is als je hier zit, maar we moeten samen blijven. Samen zijn we sterker. Ik weet dat ze snel komen. We moeten hier zien te overleven, we hebben nog geen eten gehad en ik heb best honger. Weet jij waar het eten is? Ik hoop dat het veel is want ik moet immers wel eten voor twee' zeg ik en ik knipoog, hopend op een klein glimlachje.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan Joran

     dingen denken, nou ik weet dat dat moeilijk is als je hier zit, maar we moeten samen blijven. Samen zijn we sterker. Ik weet dat ze snel komen. We moeten hier zien te overleven, we hebben nog geen eten gehad en ik heb best honger. Weet jij waar het eten is? Ik hoop dat het veel is want ik moet immers wel eten voor twee' zeik glimlach zwak 'ik weet hrt niet maar ik heb ook honger' mompel ik en knuffel haar stevig. ' gefeliciteerd met je kindje alvast' mompel ik zacht en ik zicht. ' denk je dat als NIall ze geeft wat ze willen dat ik mijn ketting terug krijg. Niall heeft er veel voor betaald want het is echt goud' zeg ik nadenken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lina

    'Ik denk het wel' beantwoord ik de vraag van Lysan over het gouden kettinkje.' En anders pakken we hem wel af.' Zeg ik met alweer een klein lachje op mijn gezicht. Gefeliciteerd. Hoor ik Lysan nog een paar keer zeggen in mijn hoofd. Ze had gelijk ik moest het niet zien als een fout, een mislukking, maar als een gift een prachtig cadeau dat aan mij geschonken was. Zelf hoopte ik erg dat Zayn al opzoek was. Ik wou hem gewoon zo graag alles vertellen en geen geheimen meer voor hem hebben. Ik trek Lysan overeind en kijk om me heen. Waar zou hier eten zijn? Of.. zoudn we niks krijgen?


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan Horan

    Ik giechel even licht. Ik kijk rond 'mogen we misschien wat eten' vragend kijk ik rond naar de mensen die er zijn. Misschien was het ietswat raar maar we hadden gewoon honger. Ik pak een stiekje van mijn pols en draai mijn haar in een knotje en bind deze vast. Ik zucht zacht en ondersteun mijn hoofd. 'ik mis ze' mompel ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lina

    Ik merk dat niemand reageert en loop weg. 'Blijf maar even staan,' zeg ik tegen Lysan en ik loop de deur uit. Raar eigenlijk dat je gewoon de deur uit kon lopen zonder dat iemand je tegen hield. Ik liep naar de slaapkamer waar Lysan en Taylor... nou ja. Ik keek om het hoekje en zag Lysans broek liggen. Ik pak alle kledingstukken die van haar kunnen zijn en loop weer terug. Ik geef ze aan Lysan en kijk hoe zij ze aantrekt. Ik wou nu echt wel wat te eten. Ik wrijf over mijn hoofd, alles is wazig en ik voel me heel warm. Ik ga even liggen maar voor het weet val ik flauw.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!