• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC in het praattopic
    #Voordat je post, moeten er minstens 2 post tussen je vorige post en je nieuwe post inzitten. Dit voorkomt dat er twee mensen de rest buiten sluiten.
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen


    De kamer

    Rollen:
    One Direction: VOL
    Louis Tomlinson: Script
    Niall Horan: Velton
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: Styles
    Liam Payne: Lyall

    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Kathy Rose Jones || Dobreva - Bedreigt Harry Styles
    - Selena Grace Thompson|| Lipari - Bedreigt Liam Payne
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Averalda - Bedreigt Louis Tomlinson


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Roth
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    (maximaal 5 per lid)


    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 16:44 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kathy Rose Jones

    Tyler pakte dat kind van Tomlinson bij haar keel en ik zuchtte.
    "Tyler, nee niet doen. Alsjeblieft. Ik zweer, wat zou ik moeten doen om jou ervan te weerhouden haar niet te vermoorden?" zuchtte Jace, terwijl ze hem bij zijn schouder pakte.
    'Tyler, ook haar hebben we nog levend nodig. Je mag haar pijn doen zoveel je wilt, maar maak haar niet dood.' zei ik rustig. Ik pakte hem bij zijn pols en keek hem doordringend aan. Met mijn andere hand greep ik naar het kettinkje van Horan, niet echt voor een reden, maar ja.
    'Tomlinson heeft nog 4 zussen, ontvoer er nog maar een zodat ik deze af kan maken.' siste hij, nu echt pissig.
    'TYLER KAP VERDOMME NOU OF IK LEG JE OM MET MIJN BLOTE HANDEN,' schreeuwde ik, nu ook over de rooie.


    Because I love him, do I need another reason?

    Tyler Joël Valentino

    'Tyler, ook haar hebben we nog levend nodig. Je mag haar pijn doen zoveel je wilt, maar maak haar niet dood.' zei Kathy rustig maar ik luister nog niet echt. Ze pakte mijn pols en ik voelde haar blik op me branden. 'TYLER KAP VERDOMME NOU OF IK LEG JE OM MET MIJN BLOTE HANDEN,' schreeuwde ze opeens en ik laat haar keel iets losser. 'Je hebt geluk vandaag bitch, als ik alleen was geweest kon je fucking rotbroer nu je begrafenis regelen.' sis ik. Ik gooi haar tegen de grond en knak mijn knokkels even. Tevreden kijk ik naar de bloedende wond op haar hoofd...


    El Diablo.

    -nvm-

    [ bericht aangepast op 15 okt 2013 - 20:28 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Megan Jade Tomlinson
    Ik zie Jacelynn en een andere tuthola Tyler proberen over te halen om me niet te vermoorden, maar ik zie dat het hun niet erg goed lukt. Wanneer het meisje waarvan ik de naam niet weet begint te schreeuwen tegen hem, voel ik zijn grip om mijn keel verminderen. Als hij eenmaal los laat sist hij tegen me 'Je hebt geluk vandaag bitch, als ik alleen was geweest kon je fucking rotbroer nu je begrafenis regelen.' Dan grooit hij me op de grond. Ik voel meteen iets nats op mijn hoofd dus ga ik er met mijn hand naar toe. Als ik mijn hand dan weer weghaal zie ik dat het bloed is. Alsof ik niet al genoeg wonden heb gekregen vandaag. Ik kijk Tyler met een dodelijke blik na. Ik weet zeker dat hij nog niet klaar met me is en dat hij me nog wel iets gaat flikken, maar op dit moment is de marteling voorbij. Ik voel aan me benen en het bloeden is daar zo ongeveer gestopt, het zelfde geld voor mijn arm. Ik voel me alleen wel zwak door het bloed dat ik verloren ben.


    That is a perfect copy of reality.

    Kathy Rose Jones

    Tyler gooit het kind -Megan geloof ik- hard op de grond, en ze checkt de bloedende wond op haar voorhoofd. Ze kijkt Tyler meer dan pissig aan en ik zucht. Ik loop naar een ander gedeelte van het huis en pak een doekje, ik spray er wat speciaal spul op, dat ervoor zorgt dat wonden sneller dichtgaan. Dan loop ik weer terug en ga bij haar op mijn hurken zitten.
    'Dit kan een beetje prikken,' mompel ik terwijl ik het doekje tegen de wond aandruk. Ik ben bijlange na niet altijd zo'n bitch hoor. Ik heb ook gevoel, maar niet voor hun.
    'Gaat het een beetje Tomlinson,' mompel ik weer, oncomfortabel vanwege de zwakte die ik nu toonde.


    Because I love him, do I need another reason?

    Tyler Joël Valentino

    Ik kijk dat kind net zo dodelijk aan en ik vloek wat binnenmonds. Ik kijk even naar Jace en pak haar pols. 'Ik moest die wond doen, niet?' mompel ik en trek haar mee naar de badkamer. Ik zoek naar de EHBO-koffer. Ik kon alleen maar hopen dat ze niet vroeg waarom ik zo gevoelig erover was, niemand kende mijn verhaal. Niet dat ik echt iemand had om het tegen te vertellen...


    El Diablo.

    Jacelyn Aimee Everald

    Ik keek Tyler verward aan en knikte langzaam. 'Ik moest die wond doen, niet?' Hij trok me naar de badkamer en zocht waarschijnlijk naar de EHBO-koffer. "Waar ging dat weer over?" Vroeg ik voorzichtig aan Ty. "Ik ken je langer dan vandaag, je weet dat je me alles kan vertellen. Alhoewel Kathy nu Megan aan het helpen is. Zwakkeling dat ze is." Zuchtte ik. Ik haalde een hand door mijn haren en keek in de spiegel.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Megan Jade Tomlinson
    Als die slet van een vriendin van Jacelynn bij me komt zitten doe ik heel veel moeite met het haar niet verrot schelden, maar omdat dat toch alleen maar meer problemen veroorzaakt, hou ik me nu even gedeisd. 'Dit kan een beetje prikken' zegt ze en ze spuit een of andere spray op mijn wonden. Ik kijk haar redelijk verbaasd aan en ik open mijn mond om te vragen waar ze in godsnaam mee bezig is, maar ik hou me mond, anders krijg ik straks weer problemen met haar, of met Jace of met Tyler, daar zit ik dus echt niet op te wachten. 'Gaat het een beetje Tomlinson?' vraagt ze dan. Ik zie dat ze zich hier niet goed bij voelt. Snap ik best. Ik kijk haar nog verbaasder aan en ik zeg dat het gaat. Ik mompel ook even snel een bedankje en vraag het dan toch 'Waarom in godsnaam help je me? Wat als die achterlijke vrienden van je erachter komen?'

    [ bericht aangepast op 15 okt 2013 - 20:57 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    "Waar ging dat weer over?" vroeg ze en ik laat de koffer nog net niet uit mijn handen vallen. Damnit.. "Ik ken je langer dan vandaag, je weet dat je me alles kan vertellen. Alhoewel Kathy nu Megan aan het helpen is. Zwakkeling dat ze is." ging ze verder en ik haal mijn schouders op. 'Verleden, gewoon.' zeg ik met een zwakke glimlach. Ik pak een doekje met wat ontsmettingsmiddel en hou het voorzichtig op de wond..


    El Diablo.

    Kathy Rose Jones

    Ze zegt dat het gaat en mompelt er dan een bedankje achteraan.
    'Waarom in godsnaam help je me? Wat als die achterlijke vrienden van je erachter komen?'
    'Vrienden. Ha, da's een goeie,' grinnik ik. Ik schud mijn hoofd even en sta dan op. 'Tyler draait m'n nek om als ik dit zeg,' mompel ik in mezelf.
    'Oke, ik heb dit nooit gewild oke? Ik heb nooit een stel onschuldige zielen willen ontvoeren. Helemaal geen familieleden of geliefden van degenen waar ik het meest van hou. Ik ga jullie helpen hier uit te komen, ik beloof het, als je je kop maar houd tegenover Tyler.' Oke, hoe kwam het ook alweer dat ik zo was omgeslagen?


    Because I love him, do I need another reason?

    Megan Jade Tomlinson
    'Vrienden. Ha, da's een goeie' grinnikt ze. Dan schudt ze haar hoofd even en staat ze op. Ik heb nog steeds een verbaasde blik in mijn ogen, maar ik weet nu al dat ze iets achterhoudt. Dan begint ze te vertellen waarom ze werkelijk hier is. 'Oke, ik heb dit nooit gewild oke? Ik heb nooit een stel onschuldige zielen willen ontvoeren. Helemaal geen familieleden of geliefden van degenen waar ik het meest van hou. Ik ga jullie helpen hier uit te komen, ik beloof het, als je je kop maar houd tegenover Tyler.' zegt ze tegen mij. Ik kijk haar raar aan. Ik wil hier zeer graag uitkomen, maar eigelijk gun ik haar vergiffenis niet en moet ik het wel tegen Jacelynn en Tyler zeggen, gewoon om wraak te nemen. Als ze dit niet had gewild, had ze nooit hier moeten zijn. 'Ik beloof niks' is het enigste wat ik zeg.


    That is a perfect copy of reality.

    Lysan Horan

    ' kleed je aan' sist hij. Langzaam trek ik een shirt aan en onderbroek als ik mee genomen word smijt hij me hard op devgrond. Langzaam heb ik geen gevoel meer en blijf stil liggen. Langzaam keijg ik mijn gevoel terug. Ik begin hart te huilen en kijk angstig rond. Ik krimp ineens wat een pijnscheut ipleverd. Trillend bedenk ik me dat ik zojuist verkracht ben. hulpeloos kijk ik rond voor iemand die me wilt helpen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jacelyn Aimee Everald

    Hij haalde zijn schouders op en glimlachte zwakjes. "Verleden, gewoon." Ik rolde met mijn ogen en keek hem aan, wat moeilijk was omdat het ontsmettingmiddel in mijn arm prikte. Dit was ik onderhand wel gewend, maar het prikte gewoon. Een klap aan iemand geven is minder pijnlijk dan dit. "Ty, vertel me het gewoon. Wat moet ik in ruil voor dat doen of vertellen? Zeg het maar. Ik wil je namelijk helpen." Zuchtte ik en keek hem opnieuw aan, recht in zijn ogen. Ik wist wanneer mensen logen, je zag het in hun ogen. Ogen spreken boekdelen, niemand kan ogen bedriegen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler Joël Valentino

    "Ty, vertel me het gewoon. Wat moet ik in ruil voor dat doen of vertellen? Zeg het maar. Ik wil je namelijk helpen." zuchtte ze en ook ik zucht kort. Ik haal het doekje van haar arm en verbind het langzaam. 'Gewoon... Iedereen vraagt zich altijd af waarom ik zo kick op de aandacht.' begin ik mompelend. Ik bijt kort op mijn lip, maar vertel snel verder. 'De waarheid is, ik heb bijna heel mijn leven zonder gedaan. Mijn moeder is dood, mijn vader een workaholic... De aandacht die ik kreeg op school was negatief.' zeg ik en zoek naar iets om het verband vast te zetten. 'Dus ik ben gaan veranderen. Trainen, Lenzen... Alles om de aandacht te krijgen, en die kreeg ik. Maar ik wist dat het alleen was omdat ik populair was. Totdat Emilie kwam, en ik dacht echt dat ik belangrijk voor haar was. Dat ik echt eens... Waard was, weetje. Maar nee, ze liet me stikken voor de fags. Die ze overigens niet eens persoonlijk kende.' mompel ik. Ik zet het verband vast en zucht. 'Dus het was al snel over, en ik had weer niemand. Behalve de fakers dan.. En elke dag wordt je ermee geconfronteerd, je hebt niemand.. Je hoeft het maar een keer te horen voor je flipt.' eindig ik en ruim de koffer langzaam op...


    El Diablo.

    Lina

    Ik kijk verbaasd naar Tyler die Lysan nog niet helemaal aangekleed meesleurt. Hij kijkt niet eens naar me om en ik loop achter ze aan. Als ik Lysan zo verdrietig op de grond zie liggen, ren ik naar haar toe. Ik ga dicht tegen haar aanzitten en sla mijn armen om haar heen. 'Stil maar,' zeg ik zachtjes tegen Lysan, 'Het komt allemaal goed.' zeg ik zelfverzekerder dan ik dacht, ookal wist ik dat ik dit niet zeker wist. Ik moet ineens denken aan wie nou eigenlijk mijn ontvoerster is, zover ik het heb gehoord heeft iedereen hier zo zn ontvoerder maar ik weet niet wie de mijne is. Zeker Tyler, boogvrouw of vijlvrouw niet, die hadden niks anders gedaan dan mij negeren of wegduwen. Door hard gesnik van Lysan schrik ik uit mijn gedachtes, ik hield haar nog dichter tegen mij aan en probeerde vrolijke dingen voor me te zien, maar het enige waar ik aan kon denken is een teleurgestelde Zayn.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!