• Spring, Summer, Autumn and Winter. Everyone knows the seasons, but the people of the land of Kaleo know them better as the Ladies of Kaleo. Four empires, each controlled by one of them. The flowery fields of Themna. The sunny beaches of Orthane. The mountains covered in fallen leaves in Zendreij. And the frozen sea of Yurdill.
    Everything was fine, until the rebels, whom where hiding at center of Kaleo, kidnapped the Ladies of Kaleo. Spring was captured by Orthane, Summer by the rebels of Zendreij, Autumn was brought to the icy prison of Yurdill and Winter was kidnapped by those of Themna.
    This was where the war started.

    The Ladies of Kaleo worden naar een gevangenis gebracht, elk in een van de empires. Zij worden daar vierentwintig uur per dag bewaakt. Omdat hun band immens sterk is, houden zij vol door met elkaar te communiceren. Ze besluiten om hun bewaker te verleiden, zodat hij haar wil helpen te ontsnappen. Maar is het wel net alsof? Of worden ze echt verliefd, en vluchten ze samen?


    Rollen:
    - Spring Yaris Vernis || Prescence
    - Summer || Gereserveerd door Pebble
    - Autumn Dahlrae Zendreij || Birdo
    - Winter Crystal Yurdill || Phantasie

    - Themna || Ace Yarrow Maverick || Marlon
    - Orthane || Westin 'Wes' Blackthorn || Inferno
    - Bewaker in Zendreij || Gereserveerd door Presence
    - Yurdill || Gabriel Alexander Durigon || Raccoon

    Regels:
    - Minimaal 100 woorden.
    - Maximaal 1 personage per persoon.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's.
    - Je reservering blijft 72 uur staan, aka drie dagen.
    - OOC tussen haakjes alleen indien nodig, anders in het -nog aan te maken- praattopic.
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk.
    - +16 toegestaan.
    - Bestuur alleen je eigen personage

    Het begin:
    De Ladies worden ontvoerd door de rebellen, waardoor er vele gevechten ontstaan. De bewakers krijgen te horen dat het eindelijk gelukt is, en dat zij de taak krijgen om de dames te bewaken. Het is in de toekomst, dus de gevangenissen zijn vrij luxe. Een van de muren is opengewerkt, waardoor ze geen enkele vorm van privacy hebben tegenover de bewakers

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 19:52 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    ( mijn topics)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (mijn topics)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Mijn topics.
    Het is trouwens Presence, eventjes een kleine opmerking :3)

    [ bericht aangepast op 21 okt 2013 - 20:05 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Spooklinson schreef:
    ( mijn topics)


    kindness is never a burden.

    Presence schreef:
    (Mijn topics.
    Het is trouwens Presence, eventjes een kleine opmerking :3)

    -Sorry for my stupidness. :3 -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Autumn Dahlrae Zendreij || Achttien || Paleis in Zendreij > Rebellengevangenis in Yurdill.
    Ik haalde mijn kam gemaakt van takken door mijn rode haren, en zette mijn gebladerde hoofdtooi op. De bladeren die over mijn lichaam groeiden waren vergroeid tot een topless, korte jurk. Ik liep naar buiten, en snoof de heerlijke geur van Zendreij op. Hier kon ik helaas niet lang van genieten, vanwege de armen die zich ineens om mijn lichaam sloegen. Ik gilde,maar vanwege de vroege ochtend was er nog niemand op straat. Voor een kort moment kreeg ik mijn belagers in zicht, en zag tot mijn schrik dat het mensen uit Yurdill waren. En niet zomaar mensen, nee. Het waren rebellen. Ik kreeg een klap voor mijn hoofd en toen werd alles zwart.
    Toen ik wakker werd lag ik op een zacht bed, in een kille ruimte. Ik kwam voorzichtig overeind, en zag dat ik in een rechthoekige ruimte was, waarvan een wand alleen dicht was doormiddel van ijzeren spijlen. Ervoor stonden verscheidene figuren met elkaar te smoezen, en ik liep naar de spijlen. "Hey!" Mijn stem klonk vrij bars. "Wat doe ik hier? Waar ben ik?" Vroeg ik op dwingende toon. Een van hen lachtte schamper. "Je ben in Yudrill, in een gevangenis wat in bezetting is genomen door de rebellen. En deze jongen hier gaat jou vierentwintig uur per dag in de gaten houden.

    -@Saar, als je het er niet mee eens bent moet je het zeggen.-

    [ bericht aangepast op 21 okt 2013 - 20:31 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Mijn topics :')]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Gabriel Alexander Durigon || Bewaker Yurdill

    Ik keek op toen ik het krakende gepiep hoorde van de metalen deur die opening. De missie van dus geslaagd. Ik stond op van mijn stoel en opende haar celdeur en hielp Dearon met The lady van Zendreij op het zachte bed te zetten. Ik beet even kort op mijn lip ,doen ik de rode plek op haar hoofd zag. Ze hadden haar dus geslagen. Een zucht verlaat mijn lippen en ik sloot de celdeur dan om vervolgens de sleutels aan mijn riem te gangen. Voor de zoveelste keer begon Dearon met uitleggen hoe of wat en ik knik alleen maar zonder echt naar hem te luisteren. Daeron was een vriend van mijn vader en was ironisch genoeg meer een vaderfiguur voor me dan mijn echte vader. "Hey!" zei een vrouwelijke stem bars en ik keek de richting van de cel uit ,waar de dame blijkbaar wakker was. "Wat doe ik hier? Waar ben ik?" zei ze op een dwingende toon. Deanon lachte schamper en zijn zware stem galde door de ruimte heen. "Je ben in Yurdill, in een gevangenis wat in bezetting is genomen door de rebellen." begon hij met zijn bromstem. Hij plaatste zijn hand stevig op mijn schouder en ik keek het roodharige meisje onderzoekend aan. Haar jurk ,was gemaakt uit verkleurde herfst bladen en ze had een haartooi gemaakt van nog meer bladeren op. "En deze jongen hier gaat jou vierentwintig uur per dag in de gaten houden. " vervolgde zijn stem dan. Hij lachte dan nog even en ik keek hem even kort aan. "Succes." zei hij dan nog steeds op een lachende toon en daarna ging hij de ruimte uit ,waarbij een ijzige stilte volgde. Ik nam er simpelweg een stoel bij en zette me voor de cel. Het was best wel een grote opdracht die ik gekregen had, ondanks dat ik het echt met tegenzin deed ging ik er voor zorgen dat ik deze keer ging slagen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Spring Yaris Vernis || Bloemenveld van Themna > Gevangenis van Orthane.

    Mijn handen omklemden de witte, lange jurk die mijn lichaam bedekte terwijl mijn grasgroene ogen heen en weer flitsten. Verschillende bloemen creëerden een prachtig uitzicht, met hun felle kleuren en mooie, grote kroonbladeren. Ik hoorde verschillende bijtjes zoemen, terwijl hier en daar een konijntje tussen de bloembollen schoot alsof zijn leven ervan afhing.
    Ik zakte door mijn knieën toen ik een bloem zag die er minder mooi uitzag dan de rest. Het was een rozekleurige bloem, waarvan de steel lichtelijk geknakt was. Een lieftallige glimlach verscheen rondom mijn lippen terwijl ik mijn hand uitstak naar de bloem om vervolgens een levendige energie door mijn lichaam te laten stromen, waardoor de bloem langzaam maar zeker weer kleurrijk en gezond begon uit te zien.
    Op het moment dat ik mijn sessie wilde afronden, gebeurde er iets onwerkelijks. Het moment was afschuwelijk en ik zou voor altijd diezelfde angst voelen als ik hieraan terugdacht. Een sterke hand sloot zich om mijn keel, gevolgd door een andere hand die mijn mond bedekte. Het enige wat ik kon doen was maaien met mijn armen en mijn pupillen verwijden, terwijl ik tevergeefse pogingen bedacht om mezelf uit deze situatie te redden. Er was niets dat ik kon doen met de kracht die ik bezat. Ik kon niets doden of pijnigen, die krachten had ik nou eenmaal niet. Miljoenen gedachten raasden door mijn hoofd heen, voordat een pijnlijke klap tegen mijn slaap de lichten doofde. Het laatste waar ik aan dacht was de bloem, die nu vast en zeker weer zou gaan knakken sinds ik nog niet klaar was met mijn sessie.

    Het eerste wat ik merkte was de temperatuur. Het was verschrikkelijk warm voor mijn gevoel, veel te heet voor een gebied zoals Themna. Het kostte me een paar seconden voordat ik uiteindelijk kon knipperen en mijn ogen kon openen. Ik kantelde mijn hoofd voorzichtig naar de linkerkant en zag dat de sleep van mijn jurk over de rand van een zacht bed was gedrapeerd. Ik voelde me zwak en verward, vooral omdat ik gedesoriënteerd was.
    "Dit is Themna niet," fluisterde ik tegen mezelf, waarna ik mezelf overeind hielp en met een verwarde blik in mijn ogen rondkeek. De ruimte was niet erg groot, maar wel luxe. En toch hing er een onheilspellende sfeer hier, vooral omdat er een wand was die werd afgezet door ijzeren spijlen. "Wat is dit?"
    De volgende beweging die ik maakte, was een snelle armbeweging die eindigde bij mijn haren. Ik voelde met mijn vingertoppen aan de bloemenkrans die ik er vanmorgen zo zorgvuldig mogelijk in had weten te zetten met een aantal spelden zodat hij ook daadwerkelijk zou blijven zitten. Ondanks deze situatie kon ik toch opgelucht ademhalen. Als ik die bloemenkrans was verloren, zou het toch vele malen erger zijn geweest. Het mocht weliswaar vreemd klinken, maar een krans van bloemen betekende erg veel voor me. Het was zoals een ketting van je moeder of het hemd van je vader. Het was iets van thuis.

    (Ik verwacht niet van Inferno dat ze een tekst zoals dit gaat schrijven, dus maak je daar maar geen zorgen over. Ik zal overigens pas met Karif reageren als Pebble haar rol heeft afgemaakt en eventueel heeft aangegeven dat ik als eerste mag beginnen.)

    [ bericht aangepast op 21 okt 2013 - 22:27 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Autumn Dahlrae Zendreij.
    Mijn bewaker bekeek me onderzoeken, en ik nam die tijd om hetzelfde te doen. Hij was erg gespierd, dus was waarschijnlijk wel in staat om me in de hand te houden. Ook kon ik niet ontkennen dat hij knap was. De arrogante man verliet de ruimte, waardoor de jongen en ik samen overbleven. Ik plofte neer op een stoel en keek naar het achterhoofd van mijn gevangenbewaarder. Na een lange, ijzige stilte, zei ik: "Ik ben Autumn." Ik wist niet waarom, mar deze jongen leek me geen kwaad in de zin te hebben. En als hij mijn enige gezelschap zou zijn, kon ik hem net zo goed wat beter leren kennen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Winter Crystal Yurdill || Paleis in Yurdill > Rebellengevangenis in Themna
    Yurdill was zoals altijd weer verhuld in een dik pak witte sneeuw, die met de tijd ook alleen maar dikker en dikker leek te worden. Een normaal mensen zou klagen met weersomstandigheden als deze, maar bij mij zorgde het keer op keer weer voor een glimlach op mijn gezicht. Het duurde dan ook niet lang voor ik mijn mantel wat steviger om had geslagen, om vervolgens de capuchon mijn lichtpaarse haren onzichtbaar te laten worden en de eerste stappen in de sneeuw te zetten. Het knisperde met elke stap onder mijn voeten waardoor ik eigenlijk ook had moeten horen dat er meer mensen in de buurt waren. Dat laatste had ik alleen pas te laat door, want dat had ik pas door toen een paar armen zich om mijn middel wikkelde. Een gil rolde over mijn lippen, maar ik had kunnen verwachten dat er niemand was, hier op de vroege morgen, die me kon horen. Het laatste wat ik dan ook zag waren mensen waarvan ik met zekerheid kon zeggen dat ze niet hier vandaan kwamen.
    Toen ik wakker werd op een zacht bed, in een kille ruimte, drong dan ook tot me door dat het helemaal niet zat. Ik zat dan, binnen een seconde, rechtover op het bed, alert op wat er zou gebeuren en kijkende waar ik terecht was gekomen. Het maakte me niet uit dat ik me zwak en verward voelde, want dat was wel weer een zorg voor later. 'Wat is dit?' Verliet mijn mond op een manier dat je me wel kon plaatsen als een iemand zo koud als de plaats waar ze vandaan kwam.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Gabriel Alexander Durigon || Bewaker Yurdill

    Het gingen erg lange dagen worden. Een zachte zucht verliet mijn lippen en ik keek vanuit mijn ooghoeken, naar het meisje die net haar mond opendeed. "Ik ben Autumn." ze haar zachte stem. Ik zweeg even ,maar het leek me toch nog beleefd mijn naam te zeggen. "Gabriel" komt er kort uit mijn mond. Een koele bries raasde door de gangen heen en ik sloeg mijn armen over elkaar in de hoop nog wat warmer te hebben. Ik vroeg me eigenlijk af hoe Zendreij eruit zou zien. Zonder een mantel van sneeuw en bevroren rivieren ,waar je als kind altijd op kon spelen zonder dat het zou doorzakken. Aan de bladeren op haar kleren merkte ik vooral dat het veel kleurrijker was. In warme ,maar ook redelijk koele tonen ,die me meer deden denken aan een houtvuurtje in de openhaard. "Trouwens sorry voor de ruwe aanpak van mijn medewerkers. "zeg ik dan toch maar. Ik had niet begrepen dat ze haar pijn gingen doen, maar ik ging het vast ook tegenwerken als ik het geweten had. En nu was het eenmaal zo.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ace Yarrow Maverick || Bewaker Themna
    Zoals verwacht mocht ik ook deze keer niet mee op missie, één van The Ladies of Kaleo ontvoeren. Mijn drie broers hadden voor Winter gekozen. Waarom? Ik zou het niet weten. Ze wilden me namelijk daar niet over inlichten. Volgens Elijah, mijn oudste broer, was ik dan ook nog een tikkeltje te jong om me al met zo’n grote zaken bezig te houden. Binnen enkele jaren zouden ze pas bereid zijn om me alles aan te leren wat onze vader hun had aangeleerd. Ik zuchtte, ik werd stilaan deze reputatie moe. Mijn broers wisten dat ik de rebellen die ze hadden uitgekozen voor deze missie makkelijk één voor één aankon. Maar ze wilden me nog behoeden. Behoeden voor hetgene dat nog komen zou, maar ik had hen al zo ver kunnen krijgen dat ze me toch iets lieten bijdragen aan de hele operatie. Ik werd de nieuwe bewaker van Winter. Vierentwintig uur op zeven zou ik alert moeten blijven en haar in de gaten houden. Natuurlijk was dit niet het meest plezierige jobje maar op deze manier was ik dan toch wel wat met de zaak betrokken. Ik wilde laten zien wat ik waard was, wat ik kon. Hen overtuigen van mijn capaciteiten. Niet meer in hun schaduw te moeten staan. En daar zat ik dan nu. In dezelfde kamer als het meisje met het lichtpaarse haar. Ze lag voor enkele uurtjes bewusteloos op het bed en dus zat ik verveeld voor me uit te staren terwijl ik geconcentreerd naar het knipperende licht boven mijn hoofd keek. Voor ik het dan ook goed en wel besefte, zat het meisje rechtop en zorgde haar stem ervoor dat ik mijn blik afwende van het knipperende lichtje. “Wat is dit?” Een gegrinnik ontsnapte uit mijn mond. “Een kamer zoals je kan zien.” Antwoordde ik betweterig. “Je bent in Themna.” Ik keek haar even triomfantelijk aan terwijl ik begon te frullen aan mijn neusring.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2013 - 22:38 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Winter Crystal Yurdill
    Geschrokken vloog mijn blik de kant uit van waar het gegrinnik vandaan kwam. Deze bleef uiteindelijk hangen bij een jongen, degene die ik net blijkbaar met mijn vermoeide kop over het hoofd had gezien. Niet dat ik alles al nauwkeurig in me had opgenomen, maar je zou een persoon toch niet zo snel over het hoofd zien? “Een kamer zoals je kan zien.” Antwoordde hij betweterig. “Je bent in Themna.” Hij keek me even triomfantelijk aan terwijl hij begon te frullen aan zijn neusring. Ik keek hem ondertussen aan alsof hij een spook was, die tegelijkertijd ook een onbekende taal sprak. Een taal die voor mij niet te ontcijferen viel, maar wel doordrong. Daarbij wist ik al genoeg over zijn houding, maar hield dat maar even buitenbeschouwing, want ik had het idee dat ik het er toch nog het beste van moest maken. Niet dat ik het hierbij zou laten zitten, maar dat was weer een ander verhaal. 'Dat eerste had ik echt nog niet door,' De sarcastische ondertoon in mijn stem was niet te missen. 'Maar wat doe ik in hemelsnaam in Themna? En misschien is het nog wel belangrijker wie jij bent en wat je hier doet. En zeg niet dat -dat mij niet aangaat, want we weten allebei dat -dat wel het geval is,' verliet al snel mijn mond terwijl ik me ietwat draaide, om mijn benen op te trekken, mijn armen er omheen te slaan en de jongen aan te kunnen kijken. Dat wel nadat ik mijn capuchon had afgezet waardoor mijn lichtpaarse haren weer langs mijn gezicht vielen. Ondanks hij nu niet echt degene was, waar ik tegenaan wilde praten, had ik weinig keuze als ik antwoorden wilde. Hij leek me niet een van de makkelijkste, maar dat nam niet weg dat het eruit zag alsof ik op moest passen en me in het hoekje van de kamer moest verschuilen. Als dat wel zo was, dan zou dat zo nog altijd kunnen. Niet dat ik dat idee had, want ze zouden me echt niet zomaar deze kant op ontvoerd hebben.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Summer Eleionome Orthane II Strand van Orthane.
    Heerlijk vond ik het, om s' ochtends vroeg op het strand naar de zee te kijken. Het was altijd zo rustig rond deze tijd, niemand was nog op het strand.
    Mijn voeten wroeten in het nu al warme zand terwijl ik me achterover op mijn handdoek liet zaken. Het geluid van de golven en het warme, zachte briesje door mijn haren zorgden ervoor dat ik langzaam wegdommelde in een lichte slaap, tot ik bruut weer wakker werd geschud.
    Geschrokken opende ik mijn oceaanblauwe ogen en keek recht in de gezichten van drie mannen, die er stuk voor stuk angstaanjagend uit zagen. Rebellen!
    De ene greep me bij mijn keel en tilde me zo omhoog, van de handdoek af. Het ademhalen werd me ontnomen en ik maakte stikkende en gorgelde geluidjes, terwijl ik om me heen begon te klauwen en te spartelen, terwijl ik tevergeefs probeerde te gillen. Niemand zou me toch ooit horen, het strand was rond deze tijd altijd verlaten.
    Ik was zo gefocust op de man die nog altijd mijn keel dicht kneep en me enkele centimeters van de grond tilde, waardoor mijn blote tenen het zachte, warme zand net niet raakten. Ik voelde de warmte er nog van. Mijn zicht werd langzaam troebel van de tranen van pijn die zich in mijn ogen vormden, maar ook doordat ik geen zuurstof aan kon. Als laatste redding probeerde ik nog een hoop wind met hard zand op de mannen af te laten waaien, maar tevergeefs. De man voor me keek me al die tijd al met een vreemde grijns aan en dat was het laatste wat ik zag, voor een hard, koud object mijn hoofd raakte en alles zwart werd.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2013 - 23:20 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel