• Dit vroeg ik me dus af :Y)
    Ik ben laatst donor geworden en vind dat veel meer mensen het moeten doen.
    Maar mijn vraag: Zijn jullie al donor of gaan jullie je ooit aanmelden om het te worden?

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 20:41 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Nee, en ik denk niet dat ik het ooit ga doen. Heb er niet per se een reden voor.

    Ik ben donor, van mij mogen ze op dit moment alles hebben. Het hielp wel dat ik toen mijn DigiD had, daarmee kan je ook een donorcodicil invullen maar hoef je niks op te sturen. /luiheid


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ja, ik wel.


    Your make-up is terrible

    Nee, mss wnr ik ouder ben, maar ik weet nie of ik wel donor kan zijn aangezien ik een erfelijke ziekte heb :3 blegh dat klinkt altijd zo stom


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Draculea schreef:
    Nee, en ik denk niet dat ik het ooit ga doen. Heb er niet per se een reden voor.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Draculea schreef:
    Nee, en ik denk niet dat ik het ooit ga doen. Heb er niet per se een reden voor.


    Ex astris, sciencia

    Ik wil donor worden, en mijn ouders weten dit ook al. Er zijn wel bepaalde dingen die ze dan niet van me mogen hebben.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    ja. ze mogen alleen mijn hoornvlies niet hebben. Voor de rest mogen ze zo veel uit mijn lichaam halen als nodig.
    Ik bedoel, ik heb het toch niet meer nodig als ik dood ben.
    Daarbij, als ik een Donor nodig had, zou ik ook blij zijn als mensen zich daarvoor open stellen. Dus waarom niet andersom?

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 22:14 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nope en op het moment wil ik dat ook niet. :') Al ben ik niet zeker of ik donor mag zijn.


    Take me to wonderland

    Ja.

    Ja mag vanaf je 12e al donor zijn ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Nee en nee.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Yup, ik vind trouwens dat die mensen die ervoor moeten zorgen om meer donoren te krijgen, wel beter hun best mogen doen voor de reclames, want het zijn niet bepaald overtuigende reclames vind ik. Persoonlijk raad ik aan om iedereen Angel Beats! op te sturen, want na het zien van die serie, is er denk ik niemand die nee kan zeggen tegen het worden van donor. Haha :P Zou wel een betere promotie zijn, maar dat is mijn persoonlijke mening.

    Maar ik ben donor, ja :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Nabestaanden beslissen, maar wil dat laten veranderen naar niks afstaan. :X

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 21:00 ]

    Nee en ik zal het ook nooit worden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."