• Dit vroeg ik me dus af :Y)
    Ik ben laatst donor geworden en vind dat veel meer mensen het moeten doen.
    Maar mijn vraag: Zijn jullie al donor of gaan jullie je ooit aanmelden om het te worden?

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 20:41 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Nog niet, maar ik ga het zeker nog wel worden.
    Persoonlijk vind ik ook, hoe cru dit misschien ook klinkt, dat mensen die donor zijn voorgaan als ze zelf een donor nodig hebben.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben het al vanaf mijn 12e. Ik vind het persoonlijk erg egoistisch dat mensen verwachten dat ze wel organen zouden krijgen als het nodig is, maar ze zelf niet willen afstaan als ze dood zijn. Jij hebt er toch niets meer aan en je kan er levens mee redden.
    Ook vind ik dat ze hier net zo'n systeem als in België moeten invoeren. Uitschrijven als je het niet wil. Nu zijn er volgens mij namelijk te veel mensen wiens organen niet worden getransplanteerd alleen door het verdriet van de nabestaanden.


    Bowties were never Cooler

    Ik weet niet of ik me op mijn achttiende wil uitschrijven of niet. Waarschijnlijk laat ik het gewoon zo, tenzij ik me één van komende jaren bedenk.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nee, en ik word het ook nooit denk ik.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Nee.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 16:33 ]


    There is nothing more badass than being yourself

    Ik ben al donor.

    Smoak schreef:
    Nog niet, maar ik ga het zeker nog wel worden.
    Persoonlijk vind ik ook, hoe cru dit misschien ook klinkt, dat mensen die donor zijn voorgaan als ze zelf een donor nodig hebben.

    Daar ben ik het mee eens.


    Chaos is a ladder.

    Ik heb mijn keuze staan op nabestaanden beslissen.
    Wat mij betreft mogen ze me helemaal leeghalen, maar niet als ze me daarvoor langer in leven moeten houden dan nodig is. :Y)


    Valar Morghulis.

    Volgens mij mag ik dat niet eens, omdat ik diabetes heb. Bloed doneren mag al sowieso niet, dus denk ik niet dat organen dan wél zullen mogen. Ik vind het wel jammer, eigenlijk.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik weet het niet. Ben het nog niet. M'n beide ouders zijn het, maar op een of andere manier zit het mij niet lekker. D:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik wilde trouwens ook bloeddonor worden. Maar daar ben ik te licht voor, dus dat mag niet.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik heb die keuze al héél jong moeten maken, geen idee waarom. Ik ben nu 16 en dat is toch zeker wel 3 jaar geleden en toen heb ik "Nee" gezegd, omdat ik het nog niet wist. Maar ik twijfel nu wel heel erg of ik het toch wel wil c: Maar niet alles. Bloedvaten, Pezen, Botten (!), Huid (!) en mijn Hoornvlies zou ik graag willen behouden c:


    Miep

    1951 schreef:
    Nee, en ik word het ook nooit denk ik.


    Some people are art and do art at the same time

    Nope. Al zou ik het denk ik wel doen, maar heb er nog niet over nagedacht. Al zou ik toch een aantal dingen willen behouden waaronder huid en hoornvlies. Misschien dat ik me er toch iets in moeten verdiepen.


    To infinity and beyond •

    Ja, ik ben sinds een week of zo donor. Ik wilde het al heel lang. En ze mogen van mij alles hebben na mijn dood. Ik heb het dan toch niet meer nodig.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 17:14 ]


    Take risks and conquer your fears.

    Van mij zouden ze alles mogen hebben, kan me niets schelen =). Liever mensen er nog mee helpen =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay